Как може да проверя кой рунд е ?

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!
Аватар
[N]eXuS
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 16 Мар 2018, 04:52

Как може да проверя кой рунд е ?

Мнение от [N]eXuS » 23 Мар 2018, 03:05

Как може да се провери кой рунд е ?
Последно промяна от [N]eXuS на 24 Мар 2018, 01:50, променено общо 3 пъти.

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Как се прави това/ какво означава ?

Мнение от deadlylord » 23 Мар 2018, 04:03

1.

Код за потвърждение: Избери целия код

new roundCounter = 0
public plugin_init()
{
	register_event("HLTV", "roundStart", "a", "1=0", "2=0")
}
public roundStart()
{
	roundCounter++
}
2.
get_user_weapon(id) - връща CSW_XXX

Код за потвърждение: Избери целия код

new szWeapon[32]
get_weaponname(get_user_weapon(id), szWeapon, charsmax(szWeapon))
//връща weapon_XXXX

3.

Код за потвърждение: Избери целия код

if (!is_user_alive(id)){
 // код за изпълнение
}
Последно промяна от deadlylord на 23 Мар 2018, 04:37, променено общо 2 пъти.

Аватар
[N]eXuS
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 16 Мар 2018, 04:52

Как се прави това/ какво означава ?

Мнение от [N]eXuS » 23 Мар 2018, 04:24

А някакво обяснение кое какво е и защо трябва точно то да се използва ??

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Как се прави това/ какво означава ?

Мнение от deadlylord » 23 Мар 2018, 04:37

Какво има да се обяснява? Задал си въпроси отговорил съм си с код?
Това са прости проверки или някакво си извикванем, където няма, за какво да се хване човек да обяснява

1. plugin_init() се регистират евенти, извън plugin_init() се извикват с името, което си им задал
2. Създаваш масив с [] и добавяш максимума от стойностите, който ти е върнало извикването към променливата(това може и да е грешно и аз не ги знам тези глупости)
3. това е простo проверка, тъй като няма is_user_dead използваме ! за да обърнем is_user_alive

Аватар
[N]eXuS
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 16 Мар 2018, 04:52

Как се прави това/ какво означава ?

Мнение от [N]eXuS » 23 Мар 2018, 05:35

Като си ми хвърлил кода с нищо не ми помогна, ! освен да ме караш да се чудя какво става я обясни защо "1=0", "2=0"

Код за потвърждение: Избери целия код

new roundCounter = 0
public plugin_init()
{
	register_event("HLTV", "roundStart", "a", "1=0", "2=0")
}
public roundStart()
{
	roundCounter++
}
И какво за бога е това ++

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Как се прави това/ какво означава ?

Мнение от deadlylord » 23 Мар 2018, 06:00

++ увеличаване на стойност-а

Код за потвърждение: Избери целия код

for(new i = 0; i <= 10; i++) 
client_print(0,print_chat,"%s",i)
//ще ти даде цифрите от 0 до 10
-- намаляне на стойност-а

Код за потвърждение: Избери целия код

for(new i = 10; i >= 0; i--) 
client_print(0,print_chat,"%s",i)
//ще ти даде цифрите от 10 до 0
друго, което ще видиш е +=

Код за потвърждение: Избери целия код

for(new i = 0; i <= 10; i+=2) 
client_print(0,print_chat,"%s",i)
//ще ти даде цифрите 0 2 4 6 8 10

Аватар
Extreme
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 557
Регистриран на: 05 Окт 2016, 20:53
Се отблагодари: 125 пъти
Получена благодарност: 51 пъти
Обратна връзка:

Как се прави това/ какво означава ?

Мнение от Extreme » 23 Мар 2018, 06:18

Оправи си заглавието на темата.
–Човек вярва на това, което му се иска.
Адолф Хитлер.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Правила на форума
Правила при качване на плъгини

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Как се прави това/ какво означава ?

Мнение от TheRedShoko » 23 Мар 2018, 11:37

deadlylord написа: 23 Мар 2018, 04:37 Какво има да се обяснява? Задал си въпроси отговорил съм си с код?
Това са прости проверки или някакво си извикванем, където няма, за какво да се хване човек да обяснява

1. plugin_init() се регистират евенти, извън plugin_init() се извикват с името, което си им задал
2. Създаваш масив с [] и добавяш максимума от стойностите, който ти е върнало извикването към променливата(това може и да е грешно и аз не ги знам тези глупости)
3. това е простo проверка, тъй като няма is_user_dead използваме ! за да обърнем is_user_alive
HLTV не е подходящо в този случай, защото се извиква няколко пъти (според wiki - 2 пъти, но от личен опит знам, че се извиква няколко пъти и не само в началото на рунда). За начало на рунда се използва Logevent. К'ъв масив, к'ви 5леа? ! е отрицание, а не обръщане (отрицание != evila_resu_si).

Аватар
[N]eXuS
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 16 Мар 2018, 04:52

Как се прави това/ какво означава ?

Мнение от [N]eXuS » 23 Мар 2018, 13:50

Сега някой който може да ми отговори смислено точно нека да е от екипа, мерси

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Как се прави това/ какво означава ?

Мнение от TheRedShoko » 23 Мар 2018, 17:48

Ще ти отговоря и на 3те въпроса описателно, когато си оправиш заглавието.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта