Как се регистрира команда админ да дава итем на играч?

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!
Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Как се регистрира команда админ да дава итем на играч?

Мнение от Marinovv » 19 Мар 2018, 10:38

Привет! Пускам темата си тук, а не другаде,защото искам много да се науча да регистрирам админска команда, която дава итем примерно на играч.

Искам това:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN_VERSION "4.x"

additem ITEM_GOLDENAK
#define GOLDENAK_ID "goldenak"
#define GOLDENAK_NAME "Golden AK47"
#define GOLDENAK_PRICE 16000
#define GOLDENAK_LIMIT 1
#define GOLDENAK_SOUND "weapons/gauss2.wav"
#define GOLDENAK_VMODEL "models/custom_shop/v_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_PMODEL "models/custom_shop/p_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define GOLDENAK_DAMAGE 5
#define GOLDENAK_AMMO 500
new bool:g_blGoldenAK[33]

// Comment this line to disable the bullets.
#define USE_BULLETS

#if defined USE_BULLETS
	// You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
	#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav"
	
	#define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
	#define BULLET_STARTFRAME 1
	#define BULLET_FRAMERATE 20
	#define BULLET_LIFE 2
	#define BULLET_WIDTH 10
	#define BULLET_NOISE 7
	#define BULLET_COLOR_RED 0
	#define BULLET_COLOR_GREEN 112
	#define BULLET_COLOR_BLUE 255
	#define BULLET_BRIGHTNESS 255
	#define BULLET_SPEED 300
	new g_iGoldenBullet
#endif

#define DEFAULT_VMODEL "models/v_ak47.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_ak47.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
	register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1")
         register_concmd("amx_goldenak", "AdminCommand_Goldenak", ADMIN_BAN, "<name|#userid>")
	
	#if defined USE_BULLETS
		RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
	#endif
}

public AdminCommand_Goldenak(id, iLevel, iCid)
{
	if(!cmd_access(id, iLevel, iCid, 2))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new szPlayer[32]
	read_argv(1, szPlayer, charsmax(szPlayer))
	
	new iPlayer = cmd_target(id, szPlayer, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY|CMDTARGET_ALLOW_SELF|CMDTARGET_ONLY_ALIVE)
	
	if(!iPlayer)
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new szName[2][32]
	get_user_name(id, szName[0], charsmax(szName[]))
	get_user_name(iPlayer, szName[1], charsmax(szName[]))
	ColorChat(id, GREY, "Administrator ^4%s ^3dade Goldenak na ^4%s", szName[0], szName[1])
	g_blGoldenAK(iPlayer, false)
	return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
	ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT)
	precache_model(GOLDENAK_VMODEL)
	precache_model(GOLDENAK_PMODEL)
	
	#if defined USE_BULLETS
		g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
	#endif
	
	#if defined BULLET_SOUND
		precache_sound(BULLET_SOUND)
	#endif
}

public cshopItemBought(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = true; give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
	
public cshopItemRemoved(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }
	
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
	if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
		if(g_blGoldenAK[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor)
			SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
			
#if defined USE_BULLETS			
	public eventPrimaryAttack(iWeapon)
	{
		new id = pev(iWeapon, pev_owner)
		
		if(!g_blGoldenAK[id])
			return
			
		new iClip, iAmmo
		new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
		
		if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW)
			return
		
		#if defined BULLET_SOUND
			player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
		#endif
		
		new iVec1[3], iVec2[3]
		get_user_origin(id, iVec1, 1)
		get_user_origin(id, iVec2, 3)
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_BEAMPOINTS)
		write_coord(iVec1[0])
		write_coord(iVec1[1])
		write_coord(iVec1[2])
		write_coord(iVec2[0])
		write_coord(iVec2[1])
		write_coord(iVec2[2])
		write_short(g_iGoldenBullet)
		write_byte(BULLET_STARTFRAME)
		write_byte(BULLET_FRAMERATE)
		write_byte(BULLET_LIFE)
		write_byte(BULLET_WIDTH)
		write_byte(BULLET_NOISE)
		write_byte(BULLET_COLOR_RED)
		write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
		write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
		write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
		write_byte(BULLET_SPEED)
		message_end()
	}
#endif

public goldenModel(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id])
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL)
	}
}

set_default_model(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
	}
}

#if defined BULLET_SOUND
	player_emitsound(id, szSound[])
		emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif

Код за потвърждение: Избери целия код

public AdminCommand_Goldenak(id, iLevel, iCid)
{
	if(!cmd_access(id, iLevel, iCid, 2))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new szPlayer[32]
	read_argv(1, szPlayer, charsmax(szPlayer))
	
	new iPlayer = cmd_target(id, szPlayer, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY|CMDTARGET_ALLOW_SELF|CMDTARGET_ONLY_ALIVE)
	
	if(!iPlayer)
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new szName[2][32]
	get_user_name(id, szName[0], charsmax(szName[]))
	get_user_name(iPlayer, szName[1], charsmax(szName[]))
	ColorChat(id, GREY, "Administrator ^4%s ^3dade Goldenak na ^4%s", szName[0], szName[1])
	g_blGoldenAK(iPlayer, false)
	return PLUGIN_HANDLED
}
тук кода го копирах признавам, но въпроса е, че не става нещо. Като изключим Loose indentation, което ще го оправя по късно ми дава и дръги грешки:

Код за потвърждение: Избери целия код

//// cshop_goldenak.sma
// D:\Games\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\amxmodx\scripting\cshop_golden
ak.sma(54) : warning 217: loose indentation
// D:\Games\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\amxmodx\scripting\cshop_golden
ak.sma(63) : error 017: undefined symbol "cmd_access"
// D:\Games\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\amxmodx\scripting\cshop_golden
ak.sma(68) : error 017: undefined symbol "cmd_target"
// D:\Games\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\amxmodx\scripting\cshop_golden
ak.sma(74) : error 017: undefined symbol "szName"
// D:\Games\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\amxmodx\scripting\cshop_golden
ak.sma(74) : warning 215: expression has no effect
// D:\Games\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\amxmodx\scripting\cshop_golden
ak.sma(74) : error 001: expected token: ";", but found "]"
// D:\Games\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\amxmodx\scripting\cshop_golden
ak.sma(74) : error 029: invalid expression, assumed zero
// D:\Games\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\amxmodx\scripting\cshop_golden
ak.sma(74) : fatal error 107: too many error messages on one line
//
// Compilation aborted.
// 6 Errors.
// Could not locate output file D:\Games\Counter-Strike WaRzOnE\cstrike\addons\a
mxmodx\scripting\compiled\cshop_goldenak.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,34 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...
Опитах да взема кодът от този голден от цс бг инфо, но и той същото. Пък и кодът е твърде стар..

Код за потвърждение: Избери целия код

public CmdGiveAk(id,level,cid)
{
	if (!cmd_access(id,level,cid,2))
		return PLUGIN_HANDLED;
	new arg[32];
	read_argv(1,arg,31);
	
	new player = cmd_target(id,arg,7);
	if (!player) 
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	new name[32];
	get_user_name(player,name,31);
	
	give_item(player, "weapon_ak47")
	g_HasAk[player] = true
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

На кратко опитвах, какво ли не. Искам малко да ме въведете в тези неща. Най - ми е лесно да пусна заявка, за преработка, но искам аз.
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
TryAgain
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 182
Регистриран на: 25 Яну 2017, 16:59
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 26 пъти

Как се регистрира команда админ да дава итем на играч?

Мнение от TryAgain » 19 Мар 2018, 10:55

Направи следните неща:

1.Добави библиотеката amxmisc
2.След това ще ти даде грешка при g_blGoldenAK(iPlayer, false) промени го на g_blGoldenAK[iPlayer] = true както и тези неща.

Код за потвърждение: Избери целия код

g_blGoldenAK[iPlayer] = true
give_item(iPlayer, GOLDENAK_WEAPON_STR)
cs_set_user_bpammo(iPlayer, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO)
goldenModel(iPlayer)
ColorChat(0, GREY, "Administrator ^4%s ^3dade Goldenak na ^4%s", szName[0], szName[1])
Чата го промени от id на 0 за да го виждат и другите не само ти, ако това е където искаш.
3.Ще ти даде изгубена индикация на 55 ред просто премахни един интервал (space)

Дано съм помогнал :)

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Как се регистрира команда админ да дава итем на играч?

Мнение от Marinovv » 19 Мар 2018, 11:26

Приятел много благодаря. Значи да разбирам, че за всяка една команда, която е за администратори иска библиотека amxmisc..

Работи, но нещо ми куца кодът. Още не съм много наясно с всичко това.

Примерно, когато си дам голден не ми дава оръжието. Трябва да имаш Ak47 в ръка, че за да имаш голден. Освен това давайки голден той е вечен дори и да умреш.

Пробвах да добавя в кодът:

Код за потвърждение: Избери целия код

give_item(iPlayer, "weapon_ak47")
над

Код за потвърждение: Избери целия код

g_blGoldenAK[iPlayer] = true
и стана. Даваше ми оръжието голден без да се налага да вземам първо оръжието Ak47, но само той отново беше. Обикновеният Ak47 го нямаше ич след като си дадох голден.

Проблема е,че още не съм много наясно какво се прави точно, за да имаш голден докато не умреш. Искам просто кодът да ми е актуално нов, а не някой стар. Онзи горния е уж нов написан от OcixCrom, за друг плъгин.

С риск да ставам нахален ще се радвам да споделите какво е нередно в кодът, че прави горните грешки, които казах:

Код за потвърждение: Избери целия код

public AdminCommand_Goldenak(id, iLevel, iCid)
{
	if(!cmd_access(id, iLevel, iCid, 2))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new szPlayer[32]
	read_argv(1, szPlayer, charsmax(szPlayer))
	
	new iPlayer = cmd_target(id, szPlayer, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY|CMDTARGET_ALLOW_SELF|CMDTARGET_ONLY_ALIVE)
	
	if(!iPlayer)
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new szName[2][32]
	get_user_name(id, szName[0], charsmax(szName[]))
	get_user_name(iPlayer, szName[1], charsmax(szName[]))
	ColorChat(id, GREY, "Administrator ^4%s ^3dade Goldenak na ^4%s", szName[0], szName[1])
	g_blGoldenAK[iPlayer] = true
	return PLUGIN_HANDLED
}
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
TryAgain
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 182
Регистриран на: 25 Яну 2017, 16:59
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 26 пъти

Как се регистрира команда админ да дава итем на играч?

Мнение от TryAgain » 19 Мар 2018, 11:38

Така го направи и няма да имаш проблем

Код за потвърждение: Избери целия код

public AdminCommand_Goldenak(id, iLevel, iCid)
{
	if(!cmd_access(id, iLevel, iCid, 2))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new szPlayer[32]
	read_argv(1, szPlayer, charsmax(szPlayer))
	
	new iPlayer = cmd_target(id, szPlayer, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY|CMDTARGET_ALLOW_SELF|CMDTARGET_ONLY_ALIVE)
	
	if(!iPlayer)
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new szName[2][32]
	get_user_name(id, szName[0], charsmax(szName[]))
	get_user_name(iPlayer, szName[1], charsmax(szName[]))
	
	g_blGoldenAK[iPlayer] = true
	give_item(iPlayer, GOLDENAK_WEAPON_STR)
	cs_set_user_bpammo(iPlayer, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO)
	goldenModel(iPlayer)
	ColorChat(0, GREY, "Administrator ^4%s ^3dade Goldenak na ^4%s", szName[0], szName[1])
	return PLUGIN_HANDLED
}

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Как се регистрира команда админ да дава итем на играч?

Мнение от Marinovv » 19 Мар 2018, 11:44

Отново съм благодарен ама ако ти кажа, че отново има проблем няма да ми повярваш нали :D

Когато умра отново съм с голденака. И не мога да използвам обикновения Ak47. Това не е правилно. По тази логика, когато дам на някой голден той ще царува. :D

Ще се радвам да споделиш какъв би бил проблема. :)
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
TryAgain
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 182
Регистриран на: 25 Яну 2017, 16:59
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 26 пъти

Как се регистрира команда админ да дава итем на играч?

Мнение от TryAgain » 19 Мар 2018, 14:43

Сега ще ти обясня на бързо

Отиваш при "eventTakeDamage"

Код за потвърждение: Избери целия код

eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
След това пишеш на нов ред

Код за потвърждение: Избери целия код

if(is_user_connected(iVictim) && g_blGoldenAK[iVictim])
g_blGoldenAK[iVictim] = false
По този начин проверяваш ,ако играча е свързан с сървъра и ,ако има активен 'golden ak' му го изключваш.

Следователно кода ще изглежда така.

Код за потвърждение: Избери целия код

public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
{
	if(is_user_connected(iVictim) && g_blGoldenAK[iVictim])
	g_blGoldenAK[iVictim] = false
	
	if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
		if(g_blGoldenAK[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor)
			SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
			
}
Ако имаш въпроси или се чудиш кое за кое е питай ще се опитам да ти го обясня кратко,точно и ясно.
Успех :))

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Как се регистрира команда админ да дава итем на играч?

Мнение от Marinovv » 20 Мар 2018, 00:56

Знам ставам уникално нахален ама отново ми използва голденак завинаги дори и да умра.

Ето моя код:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cromchat>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN_VERSION "4.x"

additem ITEM_GOLDENAK
#define GOLDENAK_ID "goldenak"
#define GOLDENAK_NAME "Golden AK47"
#define GOLDENAK_PRICE 16000
#define GOLDENAK_LIMIT 1
#define GOLDENAK_SOUND "weapons/gauss2.wav"
#define GOLDENAK_VMODEL "models/custom_shop/v_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_PMODEL "models/custom_shop/p_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define GOLDENAK_DAMAGE 5
#define GOLDENAK_AMMO 500
new bool:g_blGoldenAK[33]

// Comment this line to disable the bullets.
#define USE_BULLETS

#if defined USE_BULLETS
	// You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
	#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav"
	
	#define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
	#define BULLET_STARTFRAME 1
	#define BULLET_FRAMERATE 20
	#define BULLET_LIFE 2
	#define BULLET_WIDTH 10
	#define BULLET_NOISE 7
	#define BULLET_COLOR_RED 0
	#define BULLET_COLOR_GREEN 112
	#define BULLET_COLOR_BLUE 255
	#define BULLET_BRIGHTNESS 255
	#define BULLET_SPEED 300
	new g_iGoldenBullet
#endif

#define DEFAULT_VMODEL "models/v_ak47.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_ak47.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
	register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1")
	register_concmd("amx_goldenak", "AdminCommand_Goldenak", ADMIN_BAN, "<name|#userid>")
	
	#if defined USE_BULLETS
		RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
	#endif
}

public plugin_precache()
{
	ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT)
	precache_model(GOLDENAK_VMODEL)
	precache_model(GOLDENAK_PMODEL)
	
	#if defined USE_BULLETS
		g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
	#endif
	
	#if defined BULLET_SOUND
		precache_sound(BULLET_SOUND)
	#endif
}

public AdminCommand_Goldenak(id, iLevel, iCid)
{
	if(!cmd_access(id, iLevel, iCid, 2))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new szPlayer[32]
	read_argv(1, szPlayer, charsmax(szPlayer))
	
	new iPlayer = cmd_target(id, szPlayer, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY|CMDTARGET_ALLOW_SELF|CMDTARGET_ONLY_ALIVE)
	
	if(!iPlayer)
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new szName[2][32]
	get_user_name(id, szName[0], charsmax(szName[]))
	get_user_name(iPlayer, szName[1], charsmax(szName[]))
	
	g_blGoldenAK[iPlayer] = true
	give_item(iPlayer, GOLDENAK_WEAPON_STR)
	cs_set_user_bpammo(iPlayer, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO)
	goldenModel(iPlayer)
	CC_SendMessage(0, "&x05Administrator &x04%s &x05dade Goldenak na &x04%s", szName[0], szName[1])
	return PLUGIN_HANDLED
}


public cshopItemBought(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = true; give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
	
public cshopItemRemoved(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }
	
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
{
	if(is_user_connected(iVictim) && g_blGoldenAK[iVictim])
	g_blGoldenAK[iVictim] = false
	
	if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
		if(g_blGoldenAK[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor)
			SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
			
}			
#if defined USE_BULLETS			
	public eventPrimaryAttack(iWeapon)
	{
		new id = pev(iWeapon, pev_owner)
		
		if(!g_blGoldenAK[id])
			return
			
		new iClip, iAmmo
		new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
		
		if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW)
			return
		
		#if defined BULLET_SOUND
			player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
		#endif
		
		new iVec1[3], iVec2[3]
		get_user_origin(id, iVec1, 1)
		get_user_origin(id, iVec2, 3)
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_BEAMPOINTS)
		write_coord(iVec1[0])
		write_coord(iVec1[1])
		write_coord(iVec1[2])
		write_coord(iVec2[0])
		write_coord(iVec2[1])
		write_coord(iVec2[2])
		write_short(g_iGoldenBullet)
		write_byte(BULLET_STARTFRAME)
		write_byte(BULLET_FRAMERATE)
		write_byte(BULLET_LIFE)
		write_byte(BULLET_WIDTH)
		write_byte(BULLET_NOISE)
		write_byte(BULLET_COLOR_RED)
		write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
		write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
		write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
		write_byte(BULLET_SPEED)
		message_end()
	}
#endif

public goldenModel(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id])
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL)
	}
}

set_default_model(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
	}
}

#if defined BULLET_SOUND
	player_emitsound(id, szSound[])
		emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif
Не знам в мен ли е грешката,но нещо не баца. Прощавай, че така става не съм искал да натоварвам никой ама да не би щото този голден е за магазинът на OciXCrom и да не става да се дава на хора? Да не би щото в шопа някак си се преплита всичко и затова да прави така.

Ще се радвам да чуя още мнения. :)
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Как се регистрира команда админ да дава итем на играч?

Мнение от OciXCrom » 20 Мар 2018, 01:20

Промени го на false при прераждане и рестартирай скина.

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Как се регистрира команда админ да дава итем на играч?

Мнение от deadlylord » 20 Мар 2018, 01:41

Забравил е да махне custom модела, добави set_default_model(iVictim) под g_blGoldenAK[iVictim] = false

@OciXCrom™ Не мислиш ли че е време да оправиш лазерите?

Проблема е че лазера следва мерника, а не патроните! И като цяло проблема е от самия шоп, тъй като самия .spr е същия като на zp goldens
Последно промяна от deadlylord на 20 Мар 2018, 08:08, променено общо 1 път.

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Как се регистрира команда админ да дава итем на играч?

Мнение от Marinovv » 20 Мар 2018, 08:00

Код за потвърждение: Избери целия код

public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
{
	if(is_user_connected(iVictim) && g_blGoldenAK[iVictim])
	g_blGoldenAK[iVictim] = false
	set_default_model(iVictim) 
	
	if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
		if(g_blGoldenAK[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor)
			SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
			
}
:D Отново съм с голденак завинаги..

Знам много съм зле. Един смотан плъгин не мога да оправя. Малко помощ, ако обичате.. :clap:

Направих това, което каза deably, но това на OcixCrom не разбрах къде да променя false? :)
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта