Като цяло пробвах с различни DMG_НЕЩА и винаги overflow-в
Както казах по-добре да се направи нова функция, която при удар на човек да spawn-ва he гранати, на който да мога да им редактирам щетата и радиуса и естествено самите гранати да не се виждат ... по този начин ще имате абсолютно същата функционалност и няма да има проблеми и ненужни sprites
Преработка на функция за взимане кръв
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Преработка на функция за взимане кръв
Проблемът е вероятно защото извикваш функция вътре в същата функция, след което тя отново се извиква и отново и отново... Опитай вместо да я регистрираш с HamSandwich, да ползваш forwarda от csx - http://amxx-bg.info/forum/api/csx/client_damage , а вътре да я извикаш с ham.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 1 Отговори
- 910 Преглеждания
-
Последно мнение от Radeon
-
- 9 Отговори
- 1973 Преглеждания
-
Последно мнение от SmirnoffBG
-
- 0 Отговори
- 1342 Преглеждания
-
Последно мнение от gadinkata
-
- 0 Отговори
- 1026 Преглеждания
-
Последно мнение от Marinovv
-
- 2 Отговори
- 2956 Преглеждания
-
Последно мнение от SmirnoffBG
-
- 12 Отговори
- 3935 Преглеждания
-
Последно мнение от gadinkata
-
- 8 Отговори
- 862 Преглеждания
-
Последно мнение от DarkGameR
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта