Проблем - client_disconnected

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!
Аватар
DEBIAN.
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 32
Регистриран на: 03 Фев 2018, 21:02

Проблем - client_disconnected

Мнение от DEBIAN. » 14 Фев 2018, 14:48

Голям проблем с този 1.83, голямо чудо. Очаквах да ми бъде малко по-лесно, ама е доста голяма индиата...
Грешката (в прикачения файл);
Кода:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>  
#include <cstrike>
#include <fvault>
#define CC_COLORS_TYPE CC_COLORS_CUSTOM
new const CC_REPLACE_COLORS[][] = { "&x04", "^x04", "&x03", "^x03", "&x01", "^x01" }
new const CC_PLUS_COLORS[][] = { "&x07", "TERRORIST", "&x06", "CT", "&x05", "SPECTATOR" }
new const CC_COLORS_LIST[][] = { "&x07", "&x06", "&x05", "&x04", "&x03", "&x01", "&x00" }
new const CC_NO_PREFIX[] = "&x00"
#include <cromchat>

#define MaxLevels 13
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <=  g_iMaxPlayers)

new gMaxPlayers, gMsgSayText, syncObj, Level[33], eXP[33]
new ranks_hud, knife_xp, he_xp, hs_xp, kill_xp, kill_msg

new const g_vault_name[] = "levelsz";

new const Levels[MaxLevels] = 
{
    25,
    50, 
    75, 
    100, 
    150, 
    200, 
    250, 
    300,
    400,
    500, 
    600,
    700,
    800
}

new const Prefix[MaxLevels +1][] =
{
    "NEW", 
    "Soldier",
    "Kniffer", 
    "Top Kniffer",
    "Real Kniffer", 
    "Pro Kniffer",
    "The Good Killer",
    "Striker", 
    "God Of War", 
    "Officer",
    "Danger Killer", 
    "HNS Pro",
    "UNDEAD", 
    "VIP"
}

public plugin_init() 
{
    register_plugin("Ranks & XP mod", "1.0", "alt.nick")
    
    register_event("DeathMsg","client_death","a") 
    register_clcmd("say", "hook_say")
    register_clcmd("say_team", "hook_say")
    
    register_clcmd("say /rank", "cmdRank")
    register_clcmd("say_team /rank", "cmdRank")
    
    register_clcmd("say /reset", "reset_xp")
    register_clcmd("say_team /reset", "reset_xp")
    
    ranks_hud = register_cvar("ranks_hud", "1")     // Дали да се появява хъд при влизане в сървъра. Включено 1/0 Изключено
    knife_xp = register_cvar("knife_xp", "1")     // Колко ХР да дава за убийство с нож.
    he_xp = register_cvar("he_xp", "1")        // Колко ХР да дава за убийство с Granata (HE).
    hs_xp = register_cvar("hs_xp", "1")        // Колко ХР да дава за убийство с Headshot.
    kill_xp = register_cvar("kill_xp", "1")        // Колко ХР да дава за нормално убийство.    
    kill_msg = register_cvar("kill_msg", "1")    // Дали да показва кой сте убили и колко ХР сте получили. Включено 1/0 Изключено
    
    register_concmd ("amx_give_xp", "CmdAddXP", ADMIN_LEVEL_A, "<nick | ct | t | @all> <xp>")
    
    gMaxPlayers = get_maxplayers()
    gMsgSayText = get_user_msgid("SayText")

    syncObj     = CreateHudSyncObj()
    
    fvault_load(g_vault_name)
}

public ShowHud(id) 
{
    set_hudmessage(142, 239, 39, -1.0, 0.01, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
    ShowSyncHudMsg(id, syncObj,"Rank: %s ^nXP: %i ^nLevel: %i", Prefix[Level[id]], eXP[id], Level[id])
}

public client_putinserver(id)
{
    if(get_pcvar_num(ranks_hud) == 1)
        set_task(1.0, "ShowHud", id, _, _, "b")
        
    if(Level[id] < MaxLevels-1)
        while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
            Level[id] += 1 
}

public client_death(killer, victim, weapon, hitgroup, TK)
{        
    if(killer == victim)
        return PLUGIN_HANDLED
        
    new Name[20]
    get_user_name(victim, Name, 19)
    new headshot = (hitgroup == HIT_HEAD) ? 1 : 0
    
    if(get_user_team(killer) == 2 && killer != victim)
    {
        switch(weapon) 
        {
            case CSW_HEGRENADE:
            {
                eXP[killer] += get_pcvar_num(he_xp)
                CheckLevel(killer)
                SaveData(killer)
                if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                    CC_SendMessage(killer, "!g[Ranks]!n poluchihte!g %d XP!n poradi ubiistwoto s!g HE!n na !g%s!n.", get_pcvar_num(he_xp), Name)
            } 
            
            case CSW_KNIFE:
            {
                eXP[killer] += get_pcvar_num(knife_xp)
                CheckLevel(killer)
                SaveData(killer)
                if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                    CC_SendMessage(killer, "!g[Ranks]!n poluchihte!g %d XP!n poradi ubiistwoto s!g noj!n na !g%s!n.", get_pcvar_num(knife_xp) , Name)
            } 
        }
        
        if(headshot)
        {
            eXP[killer] += get_pcvar_num(hs_xp)
            CheckLevel(killer)
            SaveData(killer)
            if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                CC_SendMessage(killer, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 2 XP^1 poradi ubiistwoto s^4 HS^1 na ^3%s^1.",get_pcvar_num(hs_xp),  Name)
        }
        else
        {
            eXP[killer] += get_pcvar_num(kill_xp)
            CheckLevel(killer)
            SaveData(killer)
            if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                CC_SendMessage(killer, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 1 XP^1 poradi ubiistwoto na ^3%s^1.", get_pcvar_num(kill_xp), Name)
        }
    }
    CheckLevel(killer)
    SaveData(killer)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public CheckLevel(id)
{
    if(Level[id] < MaxLevels-1)
        while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
            Level[id] += 1 
}

public client_connect(id)
{
    LoadData(id)
}


public client_disconnect(id)
{
    SaveData(id)
    eXP[id] = 0
    Level[id] = 0
    remove_task(id)
}
        
public reset_xp(id)
{
    if(eXP[id] != 0)
    {
        Level[id] = 0
        eXP[id] = 0
        CheckLevel(id)
        CC_SendMessage(id, "^4[Ranks]^1 Yspeshno nulirani washite^4 XP^1 i ^4Level^1.")
    }
    else
        CC_SendMessage(id, "^4[Ranks]^1 Washite^4 XP^1 i ^4Level^1 weche sa nulirani.")
}
        
public cmdRank(id)
{
    if(is_user_connected(id))
        CC_SendMessage(idt, "^4[Ranks]^1 Rank:^4 %s^1 | XP:^4 %d^1 | Level:^4 %d^1.", Prefix[Level[id]], eXP[id], Level[id])
}
        
public CmdAddXP (iPlayer, level, cid)
{
    if(!cmd_access(iPlayer, level, cid, 3)) return PLUGIN_HANDLED;
        
    new arg [32]
    read_argv (1, arg, 31) 
 
    new AddXP [32]
    read_argv (2, AddXP, charsmax (AddXP))
 
    new XPtoGive = str_to_num (AddXP)
        
    new AdminName [32]
    new TargetName [32]
    get_user_name (iPlayer, AdminName, charsmax (AdminName))
        
    if(arg[0]=='@')
    { 
        if(equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL"))
        {
            new players[32], totalplayers, All
            get_players(players, totalplayers)
             
            for (new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                All = players[i]
                        
                eXP[All] += XPtoGive
            }
            
            CheckLevel(All)
            CC_SendMessage(0, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na vsichki ^3igrachi^1!", AdminName, XPtoGive)
        }
        else if(equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t"))
        {
            new players[32], totalplayers, T
            get_players(players, totalplayers)
             
            for (new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                if (get_user_team(players[i]) == 1)
                {
                    T = players[i]
                            
                    eXP[T] += XPtoGive
                }
            }
            
            CheckLevel(T)
            CC_SendMessage(0, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na vsichki ^3 Teroristi^1.", AdminName, XPtoGive)
        }
        else if(equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct"))
        {
            new players[32], totalplayers, CT
            get_players(players, totalplayers)
             
            for(new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                if(get_user_team(players[i]) == 2)
                {
                    CT = players[i]
                            
                    eXP[CT] += XPtoGive
                }
            }
            
            CheckLevel(CT)
            CC_SendMessage(0, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na wsichki ^3 Kontra-Teroristi^1!", AdminName, XPtoGive)
        }
    }
    else
    {
        new iTarget = cmd_target(iPlayer, arg, 3)
        get_user_name (iTarget, TargetName, charsmax (TargetName))
        
        if(iTarget)
        {
            eXP[iTarget] += XPtoGive
            
            CheckLevel(iTarget)
            CC_SendMessage(0, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na^3 %s^1.", AdminName, XPtoGive, TargetName)
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

bool:IsValidMessage( szMessage[ ], iLen )
{
    read_args( szMessage, iLen )
    remove_quotes( szMessage )
   
    new iPos, cChar
    while( 0 <= ( cChar = szMessage[ iPos++ ] ) <= 255 )
    {
        if( cChar != ' ' && cChar != '%' )
        {
            return true
        }
    }
   
    return false
}

public hook_say(id)
{
    if(!is_user_connected(id)) 
        return PLUGIN_HANDLED_MAIN
    
    new szArgs[192]
    
    if( !IsValidMessage(szArgs, charsmax(szArgs))) 
        return PLUGIN_HANDLED_MAIN

    if(equal(szArgs,"")) return PLUGIN_HANDLED_MAIN

    
    new szName[32]
    get_user_name(id, szName, sizeof szName-1)

    new alive = is_user_alive(id)

    if(contain(szArgs,"@") >= 0) 
    return  PLUGIN_HANDLED_MAIN
 
    format(szArgs, 191, "^x04[^x03%s^x04] ^x03%s^x01 :  %s",  Prefix[Level[id]], szName, szArgs)

    for(new i = 1; i <= gMaxPlayers; i++)
    {
        if(!is_user_connected(i))
            continue
    
        if(alive && is_user_alive(i))
        {
            message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i)
            write_byte(id)
            write_string(szArgs)
            message_end()
        } 
        else if(!alive && !is_user_alive(i)) 
        {
            new format[192]
            formatex(format,191,"^x01* DEAD %s",szArgs)
            message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i)
            write_byte(id)
            write_string(format)
            message_end()
        }
    }
        
    return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public SaveData(id)
{
    new name[32];
    get_user_name(id,name,31);
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    
    format(vaultkey,63,"%s", name);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id]);
    fvault_set_data(g_vault_name,vaultkey,vaultdata);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public LoadData(id)
{
    new name[32];
    get_user_name(id,name,31);
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    
    format(vaultkey,63,"%s",name);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id]);
    fvault_get_data(g_vault_name,vaultkey,vaultdata,charsmax(vaultdata));
    
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    new playerxp[32], playerlevel[32];
    parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
    
    eXP[id] = str_to_num(playerxp);
    Level[id] = str_to_num(playerlevel);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
- остана само грешката с clienta_disconnected-а, друго го оправих, не видях непремахнатото t.

- О, боже... който го мързи да чете, е винаги така... Извинявам се за глупаво създадената тема, може ли поне на офтопика да се отговори?
Извън темата
Проблем ли ще е, ако напиша някакво друго име в заглавието, за да не създавам нови теми постоянно, тъй като ще имам още доста често грешки?
Последно промяна от DEBIAN. на 14 Фев 2018, 14:50, променено общо 1 път.

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Проблем - client_disconnected

Мнение от TheRedShoko » 14 Фев 2018, 14:49

Дай грешката, която ти дава.

По-добре пускай отделни теми.

Аватар
DEBIAN.
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 32
Регистриран на: 03 Фев 2018, 21:02

Проблем - client_disconnected

Мнение от DEBIAN. » 14 Фев 2018, 15:01

Без име.png
Без име.png (19.3 KiB) Преглеждано 2701 пъти
Без име.png
Без име.png (19.3 KiB) Преглеждано 2701 пъти
client_disconnect го преправих на client_disconnected и тръгна.

Добавено преди 1 минута 23 секунди:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>  
#include <cstrike>
#include <fvault>
#define CC_COLORS_TYPE CC_COLORS_CUSTOM
new const CC_REPLACE_COLORS[][] = { "&x04", "^x04", "&x03", "^x03", "&x01", "^x01" }
new const CC_PLUS_COLORS[][] = { "&x07", "TERRORIST", "&x06", "CT", "&x05", "SPECTATOR" }
new const CC_COLORS_LIST[][] = { "&x07", "&x06", "&x05", "&x04", "&x03", "&x01", "&x00" }
new const CC_NO_PREFIX[] = "&x00"
#include <cromchat>

#define MaxLevels 13
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <=  g_iMaxPlayers)

new gMaxPlayers, gMsgSayText, syncObj, Level[33], eXP[33]
new ranks_hud, knife_xp, he_xp, hs_xp, kill_xp, kill_msg

new const g_vault_name[] = "levelsz";

new const Levels[MaxLevels] = 
{
	100,
    350, 
    500, 
    750, 
    1300,
    1800
}

new const Prefix[MaxLevels +1][] =
{
    "Rank1", 
    "Rank2",
    "Rank3", 
    "Rank4",
    "Rank5", 
    "Rank6"
}

public plugin_init() 
{
    register_plugin("Ranks & XP mod", "1.0", "alt.nick")
    
    register_event("DeathMsg","client_death","a") 
    register_clcmd("say", "hook_say")
    register_clcmd("say_team", "hook_say")
    
    register_clcmd("say /rank", "cmdRank")
    register_clcmd("say_team /rank", "cmdRank")
    
    register_clcmd("say /reset", "reset_xp")
    register_clcmd("say_team /reset", "reset_xp")
    
    ranks_hud = register_cvar("ranks_hud", "1")     // Дали да се появява хъд при влизане в сървъра. Включено 1/0 Изключено
    knife_xp = register_cvar("knife_xp", "1")     // Колко ХР да дава за убийство с нож.
    he_xp = register_cvar("he_xp", "1")        // Колко ХР да дава за убийство с Granata (HE).
    hs_xp = register_cvar("hs_xp", "2")        // Колко ХР да дава за убийство с Headshot.
    kill_xp = register_cvar("kill_xp", "1")        // Колко ХР да дава за нормално убийство.    
    kill_msg = register_cvar("kill_msg", "1")    // Дали да показва кой сте убили и колко ХР сте получили. Включено 1/0 Изключено
    
    register_concmd ("amx_give_xp", "CmdAddXP", ADMIN_LEVEL_A, "<nick | ct | t | @all> <xp>")
    
    gMaxPlayers = get_maxplayers()
    gMsgSayText = get_user_msgid("SayText")

    syncObj     = CreateHudSyncObj()
    
    fvault_load(g_vault_name)
}

public ShowHud(id) 
{
    set_hudmessage(142, 239, 39, -1.0, 0.01, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
    ShowSyncHudMsg(id, syncObj,"Rank: %s ^nXP: %i ^nLevel: %i", Prefix[Level[id]], eXP[id], Level[id])
}

public client_putinserver(id)
{
    if(get_pcvar_num(ranks_hud) == 1)
        set_task(1.0, "ShowHud", id, _, _, "b")
        
    if(Level[id] < MaxLevels-1)
        while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
            Level[id] += 1 
}

public client_death(killer, victim, weapon, hitgroup, TK)
{        
    if(killer == victim)
        return PLUGIN_HANDLED
        
    new Name[20]
    get_user_name(victim, Name, 19)
    new headshot = (hitgroup == HIT_HEAD) ? 1 : 0
    
    if(get_user_team(killer) == 2 && killer != victim)
    {
        switch(weapon) 
        {
            case CSW_HEGRENADE:
            {
                eXP[killer] += get_pcvar_num(he_xp)
                CheckLevel(killer)
                SaveData(killer)
                if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                    CC_SendMessage(killer, "!g[Ranks]!n poluchihte!g %d XP!n poradi ubiistwoto s!g HE!n na !g%s!n.", get_pcvar_num(he_xp), Name)
            } 
            
            case CSW_KNIFE:
            {
                eXP[killer] += get_pcvar_num(knife_xp)
                CheckLevel(killer)
                SaveData(killer)
                if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                    CC_SendMessage(killer, "!g[Ranks]!n poluchihte!g %d XP!n poradi ubiistwoto s!g noj!n na !g%s!n.", get_pcvar_num(knife_xp) , Name)
            } 
        }
        
        if(headshot)
        {
            eXP[killer] += get_pcvar_num(hs_xp)
            CheckLevel(killer)
            SaveData(killer)
            if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                CC_SendMessage(killer, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 2 XP^1 poradi ubiistwoto s^4 HS^1 na ^3%s^1.",get_pcvar_num(hs_xp),  Name)
        }
        else
        {
            eXP[killer] += get_pcvar_num(kill_xp)
            CheckLevel(killer)
            SaveData(killer)
            if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                CC_SendMessage(killer, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 1 XP^1 poradi ubiistwoto na ^3%s^1.", get_pcvar_num(kill_xp), Name)
        }
    }
    CheckLevel(killer)
    SaveData(killer)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public CheckLevel(id)
{
    if(Level[id] < MaxLevels-1)
        while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
            Level[id] += 1 
}

public client_connect(id)
{
    LoadData(id)
}


public client_disconnected(id)
{
    SaveData(id)
    eXP[id] = 0
    Level[id] = 0
    remove_task(id)
}
        
public reset_xp(id)
{
    if(eXP[id] != 0)
    {
        Level[id] = 0
        eXP[id] = 0
        CheckLevel(id)
        CC_SendMessage(id, "^4[Ranks]^1 Yspeshno nulirani washite^4 XP^1 i ^4Level^1.")
    }
    else
        CC_SendMessage(id, "^4[Ranks]^1 Washite^4 XP^1 i ^4Level^1 weche sa nulirani.")
}
        
public cmdRank(id)
{
    if(is_user_connected(id))
        CC_SendMessage(id, "^4[Ranks]^1 Rank:^4 %s^1 | XP:^4 %d^1 | Level:^4 %d^1.", Prefix[Level[id]], eXP[id], Level[id])
}
        
public CmdAddXP (iPlayer, level, cid)
{
    if(!cmd_access(iPlayer, level, cid, 3)) return PLUGIN_HANDLED;
        
    new arg [32]
    read_argv (1, arg, 31) 
 
    new AddXP [32]
    read_argv (2, AddXP, charsmax (AddXP))
 
    new XPtoGive = str_to_num (AddXP)
        
    new AdminName [32]
    new TargetName [32]
    get_user_name (iPlayer, AdminName, charsmax (AdminName))
        
    if(arg[0]=='@')
    { 
        if(equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL"))
        {
            new players[32], totalplayers, All
            get_players(players, totalplayers)
             
            for (new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                All = players[i]
                        
                eXP[All] += XPtoGive
            }
            
            CheckLevel(All)
            CC_SendMessage(0, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na vsichki ^3igrachi^1!", AdminName, XPtoGive)
        }
        else if(equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t"))
        {
            new players[32], totalplayers, T
            get_players(players, totalplayers)
             
            for (new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                if (get_user_team(players[i]) == 1)
                {
                    T = players[i]
                            
                    eXP[T] += XPtoGive
                }
            }
            
            CheckLevel(T)
            CC_SendMessage(0, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na vsichki ^3 Teroristi^1.", AdminName, XPtoGive)
        }
        else if(equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct"))
        {
            new players[32], totalplayers, CT
            get_players(players, totalplayers)
             
            for(new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                if(get_user_team(players[i]) == 2)
                {
                    CT = players[i]
                            
                    eXP[CT] += XPtoGive
                }
            }
            
            CheckLevel(CT)
            CC_SendMessage(0, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na wsichki ^3 Kontra-Teroristi^1!", AdminName, XPtoGive)
        }
    }
    else
    {
        new iTarget = cmd_target(iPlayer, arg, 3)
        get_user_name (iTarget, TargetName, charsmax (TargetName))
        
        if(iTarget)
        {
            eXP[iTarget] += XPtoGive
            
            CheckLevel(iTarget)
            CC_SendMessage(0, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na^3 %s^1.", AdminName, XPtoGive, TargetName)
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

bool:IsValidMessage( szMessage[ ], iLen )
{
    read_args( szMessage, iLen )
    remove_quotes( szMessage )
   
    new iPos, cChar
    while( 0 <= ( cChar = szMessage[ iPos++ ] ) <= 255 )
    {
        if( cChar != ' ' && cChar != '%' )
        {
            return true
        }
    }
   
    return false
}

public hook_say(id)
{
    if(!is_user_connected(id)) 
        return PLUGIN_HANDLED_MAIN
    
    new szArgs[192]
    
    if( !IsValidMessage(szArgs, charsmax(szArgs))) 
        return PLUGIN_HANDLED_MAIN

    if(equal(szArgs,"")) return PLUGIN_HANDLED_MAIN

    
    new szName[32]
    get_user_name(id, szName, sizeof szName-1)

    new alive = is_user_alive(id)

    if(contain(szArgs,"@") >= 0) 
    return  PLUGIN_HANDLED_MAIN
 
    format(szArgs, 191, "^x04[^x03%s^x04] ^x03%s^x01 :  %s",  Prefix[Level[id]], szName, szArgs)

    for(new i = 1; i <= gMaxPlayers; i++)
    {
        if(!is_user_connected(i))
            continue
    
        if(alive && is_user_alive(i))
        {
            message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i)
            write_byte(id)
            write_string(szArgs)
            message_end()
        } 
        else if(!alive && !is_user_alive(i)) 
        {
            new format[192]
            formatex(format,191,"^x01* DEAD %s",szArgs)
            message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i)
            write_byte(id)
            write_string(format)
            message_end()
        }
    }
        
    return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public SaveData(id)
{
    new name[32];
    get_user_name(id,name,31);
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    
    format(vaultkey,63,"%s", name);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id]);
    fvault_set_data(g_vault_name,vaultkey,vaultdata);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public LoadData(id)
{
    new name[32];
    get_user_name(id,name,31);
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    
    format(vaultkey,63,"%s",name);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id]);
    fvault_get_data(g_vault_name,vaultkey,vaultdata,charsmax(vaultdata));
    
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    new playerxp[32], playerlevel[32];
    parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
    
    eXP[id] = str_to_num(playerxp);
    Level[id] = str_to_num(playerlevel);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
сега ще вмъкна изображението
Без име.png
Без име.png (3.83 KiB) Преглеждано 2698 пъти
Без име.png
Без име.png (3.83 KiB) Преглеждано 2698 пъти

Преправих #define MaxLevels 13 на #define MaxLevels 6 и Prefix[MaxLevels +1] на Prefix[MaxLevels] и се компилира. Правилно ли съм премахнал +1?

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Проблем - client_disconnected

Мнение от TheRedShoko » 14 Фев 2018, 16:28

Трябва да е +1, за да не хвърля грешка, когато стигнеш max level-a. И префиксите трябва да са с 1 повече от xp-тата, за да не хвърля runtime грешка.

Аватар
DEBIAN.
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 32
Регистриран на: 03 Фев 2018, 21:02

Проблем - client_disconnected

Мнение от DEBIAN. » 14 Фев 2018, 16:49

Ами в този случай няма да се компилира. Би ли погледнал?

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Проблем - client_disconnected

Мнение от TheRedShoko » 14 Фев 2018, 17:02

Трябва да сложиш 7ми префикс, за да се компилира.

Аватар
DEBIAN.
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 32
Регистриран на: 03 Фев 2018, 21:02

Проблем - client_disconnected

Мнение от DEBIAN. » 14 Фев 2018, 17:20

Дефакто, ако не искам да има седми префикс, от шесто число, променям на пет (5) префикса, така ли?

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Проблем - client_disconnected

Мнение от TheRedShoko » 14 Фев 2018, 19:37

Да. Идеята е, че за да не прави проблеми, когато стигнеш максималното ниво, трябва да имаш 7ми префикс и да нямаш 7 число за XP.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Проблем - client_disconnected

Мнение от OciXCrom » 14 Фев 2018, 22:02

Самата грешка ти я дава (то не е грешка, а предупреждение) защото в AMXX 1.8.3 има нова, по-добра функция на мястото на client_disconnect, именно client_disconnected. Плъгинът пак ще си работи, обаче по-добре е да замениш функцията, както си направил. Обаче, като направиш това, плъгинът няма да може да се компилира под АМХХ 1.8.2. Не е проблем ако няма да го ползваш на стари версии, обаче ако искаш да може да се компилира под двете, можеш да добавиш тази проверка в началото на кода:

Код за потвърждение: Избери целия код

#if defined client_disconnected
	#define client_disconnect client_disconnected
#endif
Горният код автоматично ще ползва client_disconnected ако е достъпно, обаче ще трябва да напишеш client_disconnect - плъгинът автоматично ще го замени с новата функция.

Код за потвърждение: Избери целия код

#define CC_COLORS_TYPE CC_COLORS_CUSTOM
new const CC_REPLACE_COLORS[][] = { "&x04", "^x04", "&x03", "^x03", "&x01", "^x01" }
new const CC_PLUS_COLORS[][] = { "&x07", "TERRORIST", "&x06", "CT", "&x05", "SPECTATOR" }
new const CC_COLORS_LIST[][] = { "&x07", "&x06", "&x05", "&x04", "&x03", "&x01", "&x00" }
new const CC_NO_PREFIX[] = "&x00"
Това няма нужда да го добавяш ако няма да променяш цветните кодове. Достатъчно е само #include <cromchat>.

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Проблем - client_disconnected

Мнение от TheRedShoko » 14 Фев 2018, 22:45

Ще се компилира под 1.8.2 с client_disconnected, но няма да се извиква в сървъра.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта