Заявка за точна стрелба на оръжие
-
Marinovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 511
- Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
- Местоположение: България
- Се отблагодари: 530 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за точна стрелба на оръжие
Привет! Много моля, който разбира да ми направи дадено оръжие или пистолет точно като точно този мод на име minigun.
Сигурен съм, че има много запознати и знаете, че този минигин стреля абсолютно всички патрони в една посока на където сочи мерника. Освен това мерника не мърда. Така искам и на някое оръжие да ми направите.
Едва ли ще ви отнеме много време. Много ви моля! Опитах аз да направя като взема кода от .sma файла на минигъна и го пренеса на дадено оръжие, но не става.
Хиляди благодарности за помощта! Много се извинявам, че нямам възможно да заплатя за такъв плъгин.
P.S. ако се питате защо искам такъв плъгин то е, защото искам да си настроя мода Gun Xp Mod . В този мод искам да направя някой оръжия с точен мерник точно както на минигъна.
Сигурен съм, че има много запознати и знаете, че този минигин стреля абсолютно всички патрони в една посока на където сочи мерника. Освен това мерника не мърда. Така искам и на някое оръжие да ми направите.
Едва ли ще ви отнеме много време. Много ви моля! Опитах аз да направя като взема кода от .sma файла на минигъна и го пренеса на дадено оръжие, но не става.
Хиляди благодарности за помощта! Много се извинявам, че нямам възможно да заплатя за такъв плъгин.
P.S. ако се питате защо искам такъв плъгин то е, защото искам да си настроя мода Gun Xp Mod . В този мод искам да направя някой оръжия с точен мерник точно както на минигъна.
Иван Маринов,
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
Заявка за точна стрелба на оръжие
До колкото разбрах искаш да се премахне отката. Уточни на кои оръжия искаш да бъде премахнат.
-
Marinovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 511
- Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
- Местоположение: България
- Се отблагодари: 530 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за точна стрелба на оръжие
Ако си запознат с минигъна - този минигън когато стреля мерникът му не мърда и освен това изстрелва абсолютно всеки един патрон в посока на мерника, а не като емката примерно дето изстрелва 10 патрона на различни посоки. Оръжието оставям по избор. Може да е емка, калашник, което е по лесно.
Трябва ми такъв плъгин, защото ще го модифицирам за мода ,,Gun Xp Mod"
Трябва ми такъв плъгин, защото ще го модифицирам за мода ,,Gun Xp Mod"
Иван Маринов,
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
Заявка за точна стрелба на оръжие
Това го разбрах. Трябва ми конкретен списък с оръжия, за да го направя.
-
Marinovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 511
- Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
- Местоположение: България
- Се отблагодари: 530 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за точна стрелба на оръжие
М4а1 - емката дай. Благодаря ти.
Иван Маринов,
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
-
Marinovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 511
- Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
- Местоположение: България
- Се отблагодари: 530 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за точна стрелба на оръжие
Аз ми е нужно да схвана самият код за спиране на отката и точното стреляне на патроните и ще го приложа и на много други оръжия, които са част от мода Gun Xp Mod.'
До момента тоя мод Gux Xp Mod , който има за цел да ъпгрейтне някой оръжия за сила точност на стреляне и т.н. за стреляне ползва тоя код, но този код не спира напълно отката и патроните не стрелят в една посока.
До момента тоя мод Gux Xp Mod , който има за цел да ъпгрейтне някой оръжия за сила точност на стреляне и т.н. за стреляне ползва тоя код
Код за потвърждение: Избери целия код
weapon_recoil = register_cvar( "m4_recoil", "0.9" ); // tochnost na mernika. Default: 0.9
Иван Маринов,
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
Заявка за точна стрелба на оръжие
Пробвай да го сложиш на 0.1, в мода е пипан recoil-a и ще стане мазало, ако се добави отделен плъгин за това. Ако не стане с 0.1 ще ти дам плъгин да пробваш как ще работи.
-
Marinovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 511
- Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
- Местоположение: България
- Се отблагодари: 530 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за точна стрелба на оръжие
Когато го сложа на по голяма или по малка стойност мерника не мърда както по стандарт без модове, а направо прескача наляво, надясно и прочие. Само на 0.9 е 95% точен.
Просто искам ето този плъгин да се направи на 100% точност както в минигъна. Да изстрелва патроните в една посока и мерника изобщо да не мърда.
Линк на приставка на Gux Xp Mod : приставка на Gux Xp Mod (не е вирус или реклама). Линкът ще е валиден максимум ден.
Просто искам ето този плъгин да се направи на 100% точност както в минигъна. Да изстрелва патроните в една посока и мерника изобщо да не мърда.
Линк на приставка на Gux Xp Mod : приставка на Gux Xp Mod (не е вирус или реклама). Линкът ще е валиден максимум ден.
Иван Маринов,
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
Заявка за точна стрелба на оръжие
По-добре прикачвай файловете директно тук във форума, не използвай сайтове като dox.bg и подобни.
Пробвай така, това е най-точното, което може да се направи.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
register_plugin("M4A1 No Recoil", "1.0", "TheRedShoko @ AMXX-BG.info");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_m4a1", "WeaponAttackPost", 1);
}
public WeaponAttackPost(iEnt)
{
if (!is_valid_ent(iEnt))
{
return;
}
new iOwner = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4);
entity_set_vector(iOwner, EV_VEC_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
}
-
Marinovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 511
- Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
- Местоположение: България
- Се отблагодари: 530 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за точна стрелба на оръжие
Плъгина не работи на емката. Освен това това не мисля, че е точна стрелба..
Ох, оставете! Няма да се разберем. Явно не сте толкова професионалист, че да може да кодирате на по дълбоко ниво. Пък и вие едва ли някога сте ползвали плъгина minigun, за да знаете какво прави той.
Ето целия мод, който искаше да не е в доха
Сам виждате, че това е приставка на един мод, който е създаден с цел да ъпгрейтне някой оръжия на играчите. Това е приставка на емката. До момента тази приставка има повече демидж, скорост на стрелба, точност на мерника 95% без патроните, а само мерника, зуум и модел.
Ох, оставете! Няма да се разберем. Явно не сте толкова професионалист, че да може да кодирате на по дълбоко ниво. Пък и вие едва ли някога сте ползвали плъгина minigun, за да знаете какво прави той.
Ето целия мод, който искаше да не е в доха
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <gunxpmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
new PLUGIN_NAME[] = "UNLOCK : M16"
new PLUGIN_AUTHOR[] = "marinovv"
new PLUGIN_VERSION[] = "1.0"
new const WEAPON_V_MDL[] = "models/gunxpmod/v_m4a1.mdl";
new const g_w_blast[] = "models/umbrella/w_heseek.mdl";
#define WEAPON_CSW CSW_M4A1
new const weapon_n[] = "weapon_m4a1";
const m_pPlayer = 41;
const m_flNextSecondaryAttack = 47;
const m_flNextPrimaryAttack = 46;
const m_flPrimaryAttack = 46;
#define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_maxplayers )
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new g_hasZoom[33];
new damage_weapon, weapon_speed, weapon_recoil, weapon_explo_distance, weapon_m203_damage,
weapon_m203_ammo;
new g_maxplayers;
new bool:g_Weapon[33];
new Float:cl_pushangle[33][3];
new Float: g_LastThrow[33];
new g_spriteBlast;
new g_iM4A1;
new g_M203ammo[33];
new szClip, szAmmo;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
register_gxm_item("M4A1 packet", "+Aim +Power +Granade +Zoom +Rate", 12000)
damage_weapon = register_cvar("gxm_damage_m4","2.6"); // multiplikator na shtetite
weapon_speed = register_cvar( "gxm_speed_m4", "0.060" ); // barzina na strelyane
weapon_recoil = register_cvar( "m4_recoil", "0.9" ); // tochnost na mernika. Default: 0.9
weapon_explo_distance = register_cvar("gxm_distance_m2_m4","400"); // Distantsiya na eksplodiraneto na M203 granatite
weapon_m203_damage = register_cvar("gxm_damage_m2_m4","400"); // Demidzh na M203 granatite
weapon_m203_ammo = register_cvar("gxm_ammo_m2_m4","4"); // M203 granati
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
RegisterHam( Ham_Weapon_PrimaryAttack, weapon_n, "Fwd_AttackSpeedPost" , 1 );
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, weapon_n, "Fwd_AttackSpeedPre");
RegisterHam( Ham_Item_Deploy , weapon_n, "Fwd_AttackSpeedPost", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_DamageWeapon");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwd_PlayerSpawn", 1)
register_forward( FM_CmdStart, "Fwd_CmdStart" );
register_forward(FM_Touch, "Entity_Touched");
g_maxplayers = get_maxplayers();
g_iM4A1 = create_entity("grenade")
}
public gxm_item_enabled(id)
{
g_Weapon[id] = true;
}
public client_connect(id)
{
g_Weapon[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, WEAPON_V_MDL);
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, g_w_blast);
g_spriteBlast = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/dexplo.spr");
}
public Fwd_AttackSpeedPre(Ent)
{
new id = pev(Ent,pev_owner);
entity_get_vector( id, EV_VEC_punchangle, cl_pushangle[id]);
}
public Fwd_AttackSpeedPost( const Entity )
{
static id ; id = get_pdata_cbase(Entity, m_pPlayer, 4)
if (g_Weapon[id] && IsPlayer(id) )
{
set_pdata_float( Entity , m_flNextSecondaryAttack , 9999.0, 4 ),
set_pdata_float( Entity, m_flPrimaryAttack, get_pcvar_float( weapon_speed ), 4 );
new Float:push[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_punchangle, cl_pushangle[id]);
xs_vec_sub( push, cl_pushangle[id], push);
xs_vec_mul_scalar( push, get_pcvar_float( weapon_recoil ), push);
xs_vec_add( push, cl_pushangle[id], push);
entity_set_vector( id, EV_VEC_punchangle, push);
}
}
public Ham_DamageWeapon(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if ( !IsPlayer(attacker) || !g_Weapon[attacker] )
return HAM_IGNORED;
new weapon2 = get_user_weapon(attacker, _, _);
if( weapon2 == WEAPON_CSW)
{
SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(damage_weapon));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwd_PlayerSpawn(id)
{
if ( !is_user_alive(id) )
return;
g_M203ammo[id] = get_pcvar_num( weapon_m203_ammo );
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if ( !g_Weapon[id] || !is_user_alive(id) )
return PLUGIN_CONTINUE;
new Gun = read_data(2)
if( Gun == WEAPON_CSW)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WEAPON_V_MDL)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Fwd_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
if( !is_user_alive( id ) || !g_Weapon[id] )
return FMRES_IGNORED;
static Float:Time;
Time = get_gametime();
if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_USE ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_USE ) )
{
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
if( szWeapID == WEAPON_CSW && !g_hasZoom[ id ])
{
g_hasZoom[ id ] = true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
}
else
{ if( g_hasZoom[ id ] )
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
}
}
return FMRES_HANDLED;
}
if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) && get_user_weapon(id) == WEAPON_CSW )
{
if (Time - 2.0 > g_LastThrow[id])
{
Throw_FireBlast(id);
g_LastThrow[id] = Time;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
public Entity_Touched(ent, victim)
{
if ( !pev_valid(ent) )
return;
new classname[32]
pev( ent, pev_classname, classname, 31)
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if ( equal(classname,"M203") )
{
new Float: Torigin[3], Float: Distance, Float: Damage;
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin)
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0])
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1])
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2])
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
engfunc( EngFunc_WriteCoord,fOrigin[0]);
engfunc( EngFunc_WriteCoord,fOrigin[1]);
engfunc( EngFunc_WriteCoord,fOrigin[2]);
write_short(g_spriteBlast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0); // flags
message_end();
for(new enemy = 1; enemy <= g_maxplayers; enemy++)
{
if ( is_user_alive(enemy) && get_user_team(enemy) != get_user_team(attacker) )
{
entity_get_vector( enemy, EV_VEC_origin, Torigin)
Distance = get_distance_f(fOrigin, Torigin);
if ( Distance <= get_pcvar_float( weapon_explo_distance ) && get_user_team(attacker) != get_user_team(enemy) )
{
Damage = (((Distance / get_pcvar_float( weapon_explo_distance )) * get_pcvar_float( weapon_m203_damage )) - get_pcvar_float( weapon_m203_damage )) * -1.0;
if (Damage > 0.0)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, enemy, g_iM4A1, attacker, Damage, DMG_HEGRENADE);
}
}
}
}
set_pev( ent, pev_flags, FL_KILLME);
}
}
public Throw_FireBlast(id)
{
if ( !is_user_alive(id) || g_M203ammo[id] < 1 )
return;
g_M203ammo[id]--;
ColorChat(0, GREY, "^1WARNING: ^3ostavashti granati: ^4%d", g_M203ammo[id])
new Float: fOrigin[3], Float:fAngle[3],Float: fVelocity[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
entity_get_vector( id, EV_VEC_view_ofs, fAngle);
fOrigin[0] += fAngle[0];
fOrigin[1] += fAngle[1];
fOrigin[2] += fAngle[2];
fm_velocity_by_aim(id, 1.0, fVelocity, fAngle);
fAngle[0] *= -1.0;
new sprite_ent = create_entity("info_target");
entity_set_string( sprite_ent, EV_SZ_classname, "M203");
entity_set_model( sprite_ent, g_w_blast);
entity_set_edict( sprite_ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_size( sprite_ent, Float:{-2.1, -2.1, -2.1}, Float:{2.1, 2.1, 2.1});
entity_set_vector( sprite_ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
fOrigin[0] += fVelocity[0] - 30.0;
fOrigin[1] += fVelocity[1];
fOrigin[2] += fVelocity[2];
entity_set_int( sprite_ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_BOUNCE);
entity_set_int( sprite_ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_float( sprite_ent, EV_FL_gravity, 0.55);
fVelocity[0] *= 1000.0;
fVelocity[1] *= 1000.0;
fVelocity[2] *= 1000.0;
entity_set_vector( sprite_ent, EV_VEC_velocity, fVelocity);
entity_set_vector( sprite_ent, EV_VEC_angles, fAngle);
}
stock fm_velocity_by_aim(iIndex, Float:fDistance, Float:fVelocity[3], Float:fViewAngle[3])
{
//new Float:fViewAngle[3]
pev(iIndex, pev_v_angle, fViewAngle)
fVelocity[0] = floatcos(fViewAngle[1], degrees) * fDistance
fVelocity[1] = floatsin(fViewAngle[1], degrees) * fDistance
fVelocity[2] = floatcos(fViewAngle[0]+90.0, degrees) * fDistance
return 1
}
Иван Маринов,
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 5 Отговори
- 2201 Преглеждания
-
Последно мнение от nameless.
-
- 7 Отговори
- 2412 Преглеждания
-
Последно мнение от tom1k
-
- 3 Отговори
- 1979 Преглеждания
-
Последно мнение от thurinven
-
- 3 Отговори
- 1427 Преглеждания
-
Последно мнение от YankoNL
-
- 2 Отговори
- 1399 Преглеждания
-
Последно мнение от impossible
-
- 0 Отговори
- 792 Преглеждания
-
Последно мнение от Dobromir23
-
- 4 Отговори
- 1595 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта