Звук в resetscore - при команда, звукът се явява със закъснение

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
DEBIAN. nDONG
Потребител
Потребител
Мнения: 32
Регистриран: 03 фев 2018, 21:02

Звук в resetscore - при команда, звукът се явява със закъснение

Мнение от DEBIAN. nDONG » 07 мар 2018, 11:32

Заглавието, ето го и плъгина, който ползвам:

Код: Избери всички

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

new SayText;

#define PLUGIN "Reset Score and Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "FarCher"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /rs","resetscore")
	register_clcmd("say /restartscore","resetscore")
	
	SayText = get_user_msgid("SayText") 
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("rsbeep/rssound.wav" )
}

public resetscore(id)
{
	cs_set_user_deaths(id, 0)
	set_user_frags(id, 0)
	cs_set_user_deaths(id, 0)
	set_user_frags(id, 0)
	
	emit_sound(id,0,"rsbeep/rssound.wav",0.2, 0.2, 0, 100 )
	
	new name[33]
	get_user_name(id, name, 32)
	
	print_col_chat( id, "^4[ResetScore] ^3%s^1, successfully reset your ^4kills ^1and ^4deaths^1.", name)
}

stock print_col_chat(const id, const input[], any:...) 
{ 
    new count = 1, players[32]; 
    static msg[191]; 
    vformat(msg, 190, input, 3); 
    replace_all(msg, 190, "!g", "^4");  
    replace_all(msg, 190, "!y", "^1");
    replace_all(msg, 190, "!t", "^3");
    if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch"); 
    { 
        for ( new i = 0; i < count; i++ ) 
        { 
            if ( is_user_connected(players[i]) ) 
            { 
                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, players[i]); 
                write_byte(players[i]); 
                write_string(msg); 
                message_end(); 
            } 
        } 
    } 
}  

Потребителски аватар

OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 4595
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 38 пъти
Получена благодарност: 370 пъти
Години: 21
Контакти:

Звук в resetscore - при команда, звукът се явява със закъснение

Мнение от OciXCrom TM » 07 мар 2018, 14:09

Сигурно самият звук има закъснение в началото. Няма как да се получи такова нещо с този код.

ПС – защо по дяволите резултатът се рестартира 2 пъти?

Потребителски аватар

Автор на темата
DEBIAN. nDONG
Потребител
Потребител
Мнения: 32
Регистриран: 03 фев 2018, 21:02

Звук в resetscore - при команда, звукът се явява със закъснение

Мнение от DEBIAN. nDONG » 13 мар 2018, 17:40

Ами истината е, че съм пробвал и със стандартния beep (c4 beep) sound, но и той така - със закъснение... И аз се бях усъмнил в това нещо, но след като пробвах с beep-а, разбрах, че не е от него, тъй като преди години пак си ползвах стандартния c4 beep звук, някой ми беше дал някакъв малко по-различен код за звука и се оправи...

Потребителски аватар

Fr0sTt FTW;
Потребител
Потребител
Мнения: 137
Регистриран: 16 фев 2018, 19:11

Звук в resetscore - при команда, звукът се явява със закъснение

Мнение от Fr0sTt FTW; » 13 мар 2018, 18:55

Пробвай с - client_cmd(id, "spk rsbeep/rssound.wav")

Отговори

Върни се в “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост