Counter-Strike GO
[BG-KoKa] Massacre +Weapons/Knife/Gloves/Agents Skins and Ranks
45.144.155.110:27015
de_mirage
Играчи: 8/32
de_mirage
Counter-Strike 1.6
VIP
D Y N A M I C - [RESPAWN]+18 ✪ 45.144.155.72:27015 de_inferno Играчи: 23/32
Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1 45.144.155.113:27015 de_dust2 Играчи: 30/32
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

Да показва менюто при респаун

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
EMOTO2.COM
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 345
Регистриран на: 11 Яну 2018, 17:02
Се отблагодари: 26 пъти
Получена благодарност: 31 пъти
Обратна връзка:

Да показва менюто при респаун

Мнение от EMOTO2.COM » 22 Апр 2020, 05:02

В сървъра има друг плугин за избор на оръжия който изкарва меню след респаунването на играч. След избора на оръжие менюто от този плугин изобщо не се показва.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new hlightning[33],freezetime, on,wind,stone,metal,glass,water,lightning,wgravity,shp,map,gvis,lspeed
public plugin_init()
{
	register_plugin("SPVM","1.3","<VeCo>")
	register_forward(FM_PlayerPreThink,"event_think")
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","show_powers",1)
	register_logevent("round_end",2,"1=Round_End")
	register_logevent("round_start",2,"1=Round_Start")
	
	on = register_cvar("spvm_on","1")
	wind = register_cvar("spvm_wind_power","1")
	stone = register_cvar("spvm_stone_power","1")
	metal = register_cvar("spvm_metal_power","1")
	glass = register_cvar("spvm_glass_power","1")
	water = register_cvar("spvm_water_power","1")
	lightning = register_cvar("spvm_lightning_power","1")
	
	wgravity = register_cvar("spvm_wind_gravity","0.15")
	shp = register_cvar("spvm_stone_health","250")
	map = register_cvar("spvm_metal_armor","250")
	gvis = register_cvar("spvm_glass_visibility","13")
	lspeed = register_cvar("spvm_lightning_speed","500.0")
}

public round_end() freezetime = true
public round_start() freezetime = false

public show_powers(id)
{
	if(!get_pcvar_num(on)) return
	
	new menu = menu_create("\yAbility menu", "menu_handler")

	switch(get_pcvar_num(wind))
	{
		case 1: menu_additem(menu, "Super gravity \r[\yGravity 0.15\r]", "1", 0)
	}
	switch(get_pcvar_num(stone))
	{
		case 1: menu_additem(menu, "Health increase \r[\yHealth 250\r]", "2", 0)
	}
	switch(get_pcvar_num(metal))
	{
		case 1: menu_additem(menu, "Armor increase \r[\yArmor 250\r]", "3", 0)
	}
	switch(get_pcvar_num(glass))
	{
		case 1: menu_additem(menu, "Ultra invisible \r[\yVisible 5%\r]", "4", 0)
	}
	switch(get_pcvar_num(water))
	{
		case 1: menu_additem(menu, "Walls power \r[\yPassing walls\r]", "5", 0)
	}
	switch(get_pcvar_num(lightning))
	{
		case 1: menu_additem(menu, "Mega speed \r[\ySpeed 500\r]", "6", 0)
	}

	menu_display(id, menu, 0)
	
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		hlightning[id] = false
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
	}
}

public menu_handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT || !is_user_alive(id))
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}

	new data[6], iName[64]
	new access, callback

	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)

	new key = str_to_num(data)
    
	switch(key)
	{
		case 0:
		{
			show_powers(id)
		}
		case 1:
		{
			set_user_gravity(id, get_pcvar_float(wgravity))
		}
		case 2:
		{
			set_user_health(id, get_pcvar_num(shp))
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25)
		}
		case 3:
		{
			give_item(id,"item_assaultsuit")
			set_user_armor(id, get_pcvar_num(map))
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0,128,255, kRenderNormal, 25)
		}
		case 4:
		{
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(gvis))
		}
		case 5:
		{
			set_user_noclip(id, 1)
		}
		case 6:
		{
			hlightning[id] = true
		}
	}
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_HANDLED
}

public event_think(id) if(is_user_alive(id) && hlightning[id] && !freezetime) set_user_maxspeed(id,get_pcvar_float(lspeed))
Присъедини се към най-доброто място за игра!
https://emoto2.com/

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Да показва менюто при респаун

Мнение от atmax » 22 Апр 2020, 07:58

Пробвай чрез другото меню да отвориш това, използвайки:
callfunc_begin("", "")
callfunc_end()
Ако не знаеш как, качи другото меню, което се отваря първо.
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
EMOTO2.COM
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 345
Регистриран на: 11 Яну 2018, 17:02
Се отблагодари: 26 пъти
Получена благодарност: 31 пъти
Обратна връзка:

Да показва менюто при респаун

Мнение от EMOTO2.COM » 22 Апр 2020, 09:51

Немисля, че това е добра идея при положение, че в другото меню има опция 3 за скриване и запазване на оръжията...
Присъедини се към най-доброто място за игра!
https://emoto2.com/

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1296 пъти
Обратна връзка:

Да показва менюто при респаун

Мнение от OciXCrom » 22 Апр 2020, 14:12

Няма и друга алтернатива. Как ще се покажат 2 менюта наведнъж? Трябва да направиш едното да се показва след другото точно по този начин който е споменал atmax. Не е от значение третата опция - ще се направи да го показва веднага ако тя е избрана.

Аватар
EMOTO2.COM
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 345
Регистриран на: 11 Яну 2018, 17:02
Се отблагодари: 26 пъти
Получена благодарност: 31 пъти
Обратна връзка:

Да показва менюто при респаун

Мнение от EMOTO2.COM » 22 Апр 2020, 19:49

Мислех си, че има някакъв удачен начин с set_task затова..
Може да редактирате този код а пък аз ще заместя менютата да се отваря първо това защото е без значение кое меню ще е първо ...
Присъедини се към най-доброто място за игра!
https://emoto2.com/

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Да показва менюто при респаун

Мнение от atmax » 22 Апр 2020, 20:38

.. Въобще не ни помагаш, можеше поне да дадеш името на плъгина за другото меню. В това меню в функцията show_powers(id) добави callfunc_begin("тука функцията за менюто ", "името на плъгина.amxx")
callfunc_end()
П.С. Чрез set_task има възможност ако се забави с избора си да не му отвори другото меню
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1296 пъти
Обратна връзка:

Да показва менюто при респаун

Мнение от OciXCrom » 22 Апр 2020, 21:01

Просто качи и другия плъгин. Няма смисъл да мислиш кое е удачно и кое е не ако не разбираш как работят въпросните функции. set_task не е изобщо удачно в този случай. Плъгинът няма да гръмне ако се направи по начина който ти обяснихме.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост