Counter-Strike 1.6
VIP
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack
93.123.16.4:27022
aim_map2
Играчи: 4/16
aim_map2
Counter-Strike 1.6
VIP
93.123.16.4:27022 Cs-PlovdiV.com - Aim Attack aim_map2 4/16

Round message преработка

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
HALLO_KITTY
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 27
Регистриран на: 19 Авг 2018, 14:48
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 1 път

Round message преработка

Мнение от HALLO_KITTY » 19 Апр 2020, 19:46

Може ли да го направите да показва и следващата карта да бъде ето така: [perfix] Runda: 10/15 | Mapa: de_inferno/de_clan1_mill | Igraca: 32/32
lang не ми трява по принцип да бъде color chat мерси

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define VERSION "1.3"


new rounds_elapsed;
new play_sound;
new chat_message;
new g_maxplayers;
new g_map[32]
new say_text;

public plugin_init()
{
	/* Register plugin and author */
	register_plugin("Vox Round Say", VERSION, "God@Dorin")
	
	
	/* Register plugin version by cvar */
	register_cvar("round_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
	set_cvar_string("round_version", VERSION);

	/* Register new round events */
	register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in");

	/* Register language file */
	register_dictionary("round_message.txt");

	/* Register plugin cvars */
	play_sound = register_cvar("amx_playsound","0");
	chat_message = register_cvar("amx_chatmessage","1");
	g_maxplayers = get_maxplayers();
	get_mapname(g_map, 31)
	
	say_text = get_user_msgid("SayText");
}
public new_round()
{
	rounds_elapsed += 1;
	
	new p_playernum;
	p_playernum = get_playersnum(1);
	
	if(get_pcvar_num(chat_message) == 1)
	{	
		client_printc(0, "%L", 0, "RND_MSG", rounds_elapsed, g_map, p_playernum, g_maxplayers); 
	}
	if(get_pcvar_num(play_sound) == 1)
	{
		new rndctstr[21]
		num_to_word(rounds_elapsed, rndctstr, 20);
		client_cmd(0, "spk ^"vox/round %s^"",rndctstr)
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public restart_round()
{
	rounds_elapsed = 0;	
}
stock client_printc(const id, const string[], {Float, Sql, Resul,_}:...) {
	
	new msg[191], players[32], count = 1;
	vformat(msg, sizeof msg - 1, string, 3);
	
	replace_all(msg,190,"!g","^4");
	replace_all(msg,190,"!y","^1");
	replace_all(msg,190,"!t","^3");
	
	if(id)
		players[0] = id;
	else
		get_players(players,count,"ch");
	
	new index;
	for (new i = 0 ; i < count ; i++)
	{
		index = players[i];
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, say_text,_, index);
		write_byte(index);
		write_string(msg);
		message_end();  
	}  
	
}

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Owner
Owner
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1309 пъти
Обратна връзка:

Round message преработка

Мнение от OciXCrom » 19 Апр 2020, 20:47

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define VERSION "1.3"


new rounds_elapsed;
new play_sound;
new chat_message;
new g_maxplayers;
new g_map[32]
new say_text;
new g_maxrounds;

public plugin_init()
{
	/* Register plugin and author */
	register_plugin("Vox Round Say", VERSION, "God@Dorin")
	
	
	/* Register plugin version by cvar */
	register_cvar("round_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
	set_cvar_string("round_version", VERSION);

	/* Register new round events */
	register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in");

	/* Register plugin cvars */
	play_sound = register_cvar("amx_playsound","0");
	chat_message = register_cvar("amx_chatmessage","1");
	g_maxplayers = get_maxplayers();
	g_maxrounds = get_cvar_pointer("mp_maxrounds");
	get_mapname(g_map, 31)
	
	say_text = get_user_msgid("SayText");
}
public new_round()
{
	rounds_elapsed += 1;
	
	new p_playernum;
	p_playernum = get_playersnum(1);
	
	if(get_pcvar_num(chat_message) == 1)
	{	
		client_printc(0, "!g[Prefix] !yRunda: !t%i!y/!t%i !y| Mapa: !t%s !y| Igraca: !t%i!y/!t%i", rounds_elapsed, get_pcvar_num(g_maxrounds), g_map, p_playernum, g_maxplayers)
	}
	if(get_pcvar_num(play_sound) == 1)
	{
		new rndctstr[21]
		num_to_word(rounds_elapsed, rndctstr, 20);
		client_cmd(0, "spk ^"vox/round %s^"",rndctstr)
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public restart_round()
{
	rounds_elapsed = 0;	
}
stock client_printc(const id, const string[], {Float, Sql, Resul,_}:...) {
	
	new msg[191], players[32], count = 1;
	vformat(msg, sizeof msg - 1, string, 3);
	
	replace_all(msg,190,"!g","^4");
	replace_all(msg,190,"!y","^1");
	replace_all(msg,190,"!t","^3");
	
	if(id)
		players[0] = id;
	else
		get_players(players,count,"ch");
	
	new index;
	for (new i = 0 ; i < count ; i++)
	{
		index = players[i];
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, say_text,_, index);
		write_byte(index);
		write_string(msg);
		message_end();  
	}  
	
}

Аватар
HALLO_KITTY
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 27
Регистриран на: 19 Авг 2018, 14:48
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 1 път

Round message преработка

Мнение от HALLO_KITTY » 19 Апр 2020, 22:14

Много е добре ,
може ли да го направиш да показва и следващата карта
[perfix] Runda: 10/15 | Mapa: de_inferno/de_clan1_mill | Igraca: 32/32
Мерси много

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Owner
Owner
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1309 пъти
Обратна връзка:

Round message преработка

Мнение от OciXCrom » 19 Апр 2020, 22:46

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define VERSION "1.3"


new rounds_elapsed;
new play_sound;
new chat_message;
new g_maxplayers;
new g_map[32]
new say_text;
new g_maxrounds;
new g_nextmap;

public plugin_init()
{
	/* Register plugin and author */
	register_plugin("Vox Round Say", VERSION, "God@Dorin")
	
	
	/* Register plugin version by cvar */
	register_cvar("round_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
	set_cvar_string("round_version", VERSION);

	/* Register new round events */
	register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in");

	/* Register plugin cvars */
	play_sound = register_cvar("amx_playsound","0");
	chat_message = register_cvar("amx_chatmessage","1");
	g_maxplayers = get_maxplayers();
	g_maxrounds = get_cvar_pointer("mp_maxrounds");
	g_nextmap = get_cvar_pointer("amx_nextmap");
	get_mapname(g_map, 31)
	
	say_text = get_user_msgid("SayText");
}
public new_round()
{
	rounds_elapsed += 1;
	
	new p_playernum;
	p_playernum = get_playersnum(1);
	
	if(get_pcvar_num(chat_message) == 1)
	{
		new nextmap[32];
		get_pcvar_string(g_nextmap, nextmap, charsmax(nextmap))
		client_printc(0, "!g[Prefix] !yRunda: !t%i!y/!t%i !y| Mapa: !t%s!y/!t%s !y| Igraca: !t%i!y/!t%i", rounds_elapsed, get_pcvar_num(g_maxrounds), g_map, nextmap, p_playernum, g_maxplayers)
	}
	if(get_pcvar_num(play_sound) == 1)
	{
		new rndctstr[21]
		num_to_word(rounds_elapsed, rndctstr, 20);
		client_cmd(0, "spk ^"vox/round %s^"",rndctstr)
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public restart_round()
{
	rounds_elapsed = 0;	
}
stock client_printc(const id, const string[], {Float, Sql, Resul,_}:...) {
	
	new msg[191], players[32], count = 1;
	vformat(msg, sizeof msg - 1, string, 3);
	
	replace_all(msg,190,"!g","^4");
	replace_all(msg,190,"!y","^1");
	replace_all(msg,190,"!t","^3");
	
	if(id)
		players[0] = id;
	else
		get_players(players,count,"ch");
	
	new index;
	for (new i = 0 ; i < count ; i++)
	{
		index = players[i];
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, say_text,_, index);
		write_byte(index);
		write_string(msg);
		message_end();  
	}  
	
}

Аватар
HALLO_KITTY
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 27
Регистриран на: 19 Авг 2018, 14:48
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 1 път

Round message преработка

Мнение от HALLO_KITTY » 19 Апр 2020, 22:56

Мале бог си !!!! много ти благодаря може да заключвате
много си добър

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта