Искам ако е възможно при 5 Убииства да дава граната, защото сега като направиш 4 убииства и като умреш на следващото прераждане при първото убииство ти дава грнатата. Демек килловете да не се запазват.
#include <amxmodx>
#include <fun>
new g_kill[33],cvar_kills
public plugin_init()
{
register_plugin("Bonus HE on kill", "0.1", "TryAgain")
register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a")
cvar_kills = register_cvar("bonus_he_kills", "5")
}
public eventDeathMsg()
{
new iKiller = read_data(1), iVictim = read_data(2)
if(!is_user_connected(iKiller)||iKiller == iVictim)
return
g_kill[iKiller]++
if(g_kill[iKiller] >= get_pcvar_num(cvar_kills))
{
give_item(iKiller, "weapon_hegrenade")
g_kill[iKiller] = 0
}
}
bonus he on kills
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
bonus he on kills
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fun>
new g_kill[33], cvar_kills
public plugin_init()
{
register_plugin("Bonus HE on kill", "0.1", "TryAgain")
register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a")
cvar_kills = register_cvar("bonus_he_kills", "5")
}
public eventDeathMsg()
{
new iKiller = read_data(1), iVictim = read_data(2)
if(!is_user_connected(iKiller) || iKiller == iVictim)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++g_kill[iKiller] == get_pcvar_num(cvar_kills))
{
if(user_has_weapon(iKiller, CSW_HEGRENADE))
{
g_kill[iKiller] = 0
return PLUGIN_CONTINUE;
}
give_item(iKiller, "weapon_hegrenade");
g_kill[iKiller] = 0;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
bonus he on kills
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fun>
new g_kill[33], cvar_kills
public plugin_init()
{
register_plugin("Bonus HE on kill", "0.1", "TryAgain")
register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a")
cvar_kills = register_cvar("bonus_he_kills", "5")
}
public client_putinserver(id)
{
g_kill[id] = 0
}
public eventDeathMsg()
{
new iKiller = read_data(1), iVictim = read_data(2)
if(!is_user_connected(iKiller) || iKiller == iVictim)
return PLUGIN_CONTINUE;
g_kill[iVictim] = 0
if(++g_kill[iKiller] == get_pcvar_num(cvar_kills))
{
if(user_has_weapon(iKiller, CSW_HEGRENADE))
{
g_kill[iKiller] = 0
return PLUGIN_CONTINUE;
}
give_item(iKiller, "weapon_hegrenade");
g_kill[iKiller] = 0;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 3 Отговори
- 1452 Преглеждания
-
Последно мнение от atmax
-
- 0 Отговори
- 803 Преглеждания
-
Последно мнение от Radeon
-
- 6 Отговори
- 2108 Преглеждания
-
Последно мнение от USA_CA
-
- 2 Отговори
- 2261 Преглеждания
-
Последно мнение от JustInCase
-
- 4 Отговори
- 2294 Преглеждания
-
Последно мнение от TheRaiD
-
- 3 Отговори
- 2177 Преглеждания
-
Последно мнение от SS@ManiaK!
-
- 9 Отговори
- 5181 Преглеждания
-
Последно мнение от Orangegame14
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта