bonus he on kills

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
нЗеро
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 54
Регистриран на: 27 Мар 2020, 22:22
Се отблагодари: 14 пъти
Получена благодарност: 16 пъти
Обратна връзка:

bonus he on kills

Мнение от нЗеро » 31 Мар 2020, 19:00

Искам ако е възможно при 5 Убииства да дава граната, защото сега като направиш 4 убииства и като умреш на следващото прераждане при първото убииство ти дава грнатата. Демек килловете да не се запазват.

#include <amxmodx> #include <fun> new g_kill[33],cvar_kills public plugin_init() { register_plugin("Bonus HE on kill", "0.1", "TryAgain") register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a") cvar_kills = register_cvar("bonus_he_kills", "5") } public eventDeathMsg() { new iKiller = read_data(1), iVictim = read_data(2) if(!is_user_connected(iKiller)||iKiller == iVictim) return g_kill[iKiller]++ if(g_kill[iKiller] >= get_pcvar_num(cvar_kills)) { give_item(iKiller, "weapon_hegrenade") g_kill[iKiller] = 0 } }
name: |AWP BATTLE| # NZERO [BEST MAPS]
IP: 91.132.63.21:27016

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

bonus he on kills

Мнение от JackEyedJones » 31 Мар 2020, 19:54

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>

new g_kill[33], cvar_kills

public plugin_init()
{
	register_plugin("Bonus HE on kill", "0.1", "TryAgain")
	register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a")
	cvar_kills = register_cvar("bonus_he_kills", "5")
}

public eventDeathMsg()
{
	new iKiller = read_data(1), iVictim = read_data(2)

	if(!is_user_connected(iKiller) || iKiller == iVictim)
		return PLUGIN_CONTINUE;

	if(++g_kill[iKiller] == get_pcvar_num(cvar_kills))
	{
		if(user_has_weapon(iKiller, CSW_HEGRENADE))
		{
			g_kill[iKiller] = 0

			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
	
		give_item(iKiller, "weapon_hegrenade");
		g_kill[iKiller] = 0;
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Бих добавил проверка (which i actually did :lol: ), защото даване отново и отново на граната ако имаш нехвърлена води до проблеми.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

bonus he on kills

Мнение от OciXCrom » 31 Мар 2020, 21:19

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>

new g_kill[33], cvar_kills

public plugin_init()
{
	register_plugin("Bonus HE on kill", "0.1", "TryAgain")
	register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a")
	cvar_kills = register_cvar("bonus_he_kills", "5")
}

public client_putinserver(id)
{
	g_kill[id] = 0
}

public eventDeathMsg()
{
	new iKiller = read_data(1), iVictim = read_data(2)

	if(!is_user_connected(iKiller) || iKiller == iVictim)
		return PLUGIN_CONTINUE;

	g_kill[iVictim] = 0

	if(++g_kill[iKiller] == get_pcvar_num(cvar_kills))
	{
		if(user_has_weapon(iKiller, CSW_HEGRENADE))
		{
			g_kill[iKiller] = 0

			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
	
		give_item(iKiller, "weapon_hegrenade");
		g_kill[iKiller] = 0;
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта