Преработка на плъгин vip_models

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
bringmefans1
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 50
Регистриран на: 27 Фев 2018, 14:17
Се отблагодари: 6 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

Преработка на плъгин vip_models

Мнение от bringmefans1 » 05 Яну 2020, 19:07

Здравейте ,искам да помоля някой да добави проверка дали потребителя е жив и каквото още е необходимо ,тъй като спами в error log-a следните грешки: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team") ; [AMXX] [0] vip_skins.sma::resetModel (line 20).
Благодаря предварително !
Прикачени файлове
vip_skins.sma
(973 Байта) Свалено 79 пъти
vip_skins.sma
(973 Байта) Свалено 79 пъти
https://www.csboost.eu - CS 1.6 Servers monitoring.
https://www.fatall-error.info - CS 1.6 Servers

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на плъгин vip_models

Мнение от OciXCrom » 05 Яну 2020, 23:56

По-логично е да ползваш нов плъгин, вместо такъв направени преди 15 години по доста лош начин.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

new const SKIN_FLAG = ADMIN_RESERVATION
new const SKIN_CT[] = "CustomAdmCT"
new const SKIN_T[] = "CustomAdmT"

new bool:g_bHasCustomSkin[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Simple VIP Model", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public plugin_precache()
{	
	precache_player_model(SKIN_CT)
	precache_player_model(SKIN_T)
}

public client_putinserver(id)
	g_bHasCustomSkin[id] = false

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		if(get_user_flags(id) & SKIN_FLAG)
		{
			switch(cs_get_user_team(id))
			{
				case CS_TEAM_CT: set_model(id, SKIN_CT)
				case CS_TEAM_T: set_model(id, SKIN_T)
			}
		}
		else if(g_bHasCustomSkin[id])
		{
			g_bHasCustomSkin[id] = false
			cs_reset_user_model(id)
		}
	}
}

set_model(const id, const szModel[])
{
	cs_set_user_model(id, szModel)
	g_bHasCustomSkin[id] = true
}

stock precache_player_model(const name[], &id = 0)
{
    new model[128]
    formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%sT.mdl", name, name)

    if(file_exists(model))
        id = precache_generic(model)

    static const extension[] = "T.mdl"
    #pragma unused extension

    copy(model[strlen(model) - charsmax(extension)], charsmax(model), ".mdl")
    return precache_model(model)
}

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта