Заявка за Colored Aura на Nemesis - ZP 4.3
-
neppyS BG
Извън линия - Потребител
- Мнения: 205
- Регистриран на: 16 Сеп 2018, 10:56
- Се отблагодари: 13 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Заявка за Colored Aura на Nemesis - ZP 4.3
Здравейте!Виждал съм,че има RGB Aura на Nemesis-a,но не е плъгин..
Ако Ви трябва главния плъгин,ще го дам на ЛС!
Ако Ви трябва главния плъгин,ще го дам на ЛС!
-
HarveyWNvm
Извън линия - Потребител
- Мнения: 146
- Регистриран на: 11 Яну 2018, 15:36
- Местоположение: Пловдив
- Се отблагодари: 18 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
- Обратна връзка:
-
Guardian Angel
Извън линия - VIP
- Мнения: 186
- Регистриран на: 18 Окт 2016, 02:00
- Местоположение: Петрич
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 22 пъти
Заявка за Colored Aura на Nemesis - ZP 4.3
По "описанието" ти нищо не се разбира, но предполагам ползваш мод в който немезис има аура и ти искаш да я промениш ..
Без да съм гледал кода, предполагам, че ако го провериш, ще намериш това :
zp_nvg_nem_color_R 821 // Nemesis custom nightvision color (red)
zp_nvg_nem_color_G 128 // Nemesis custom nightvision color (green)
zp_nvg_nem_color_B 232 // Nemesis custom nightvision color (blue)
Без да съм гледал кода, предполагам, че ако го провериш, ще намериш това :
zp_nvg_nem_color_R 821 // Nemesis custom nightvision color (red)
zp_nvg_nem_color_G 128 // Nemesis custom nightvision color (green)
zp_nvg_nem_color_B 232 // Nemesis custom nightvision color (blue)
-
hackera457
Извън линия - Модератор
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за Colored Aura на Nemesis - ZP 4.3
От видеото се вижда, че аурата на немесиса свети в произволен цвят, така ли искаш да е? Ако да прикачи плъгина, да ти се направи редакцията
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
neppyS BG
Извън линия - Потребител
- Мнения: 205
- Регистриран на: 16 Сеп 2018, 10:56
- Се отблагодари: 13 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Заявка за Colored Aura на Nemesis - ZP 4.3
Главния ли ?hackera457 написа: ↑04 Яну 2020, 21:24 От видеото се вижда, че аурата на немесиса свети в произволен цвят, така ли искаш да е? Ако да прикачи плъгина, да ти се направи редакцията
Главния го давам на ЛС!
-
hackera457
Извън линия - Модератор
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за Colored Aura на Nemesis - ZP 4.3
В главния плъгин намираш функцията zombieme() на две места във тази функция /намери, на двете места редовете са едни и същи/neppyS BG написа: ↑04 Яну 2020, 21:30Главния ли ?hackera457 написа: ↑04 Яну 2020, 21:24 От видеото се вижда, че аурата на немесиса свети в произволен цвят, така ли искаш да е? Ако да прикачи плъгина, да ти се направи редакцията
Главния го давам на ЛС!
Код за потвърждение: Избери целия код
// Nemesis glow / remove glow on player model entity, unless frozen
if (!g_frozen[id])
{
if (g_nemesis[id] && get_pcvar_num(cvar_nemglow))
fm_set_rendering(g_ent_playermodel[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
else
fm_set_rendering(g_ent_playermodel[id])
}
Код за потвърждение: Избери целия код
// Nemesis glow / remove glow on player model entity, unless frozen
if (!g_frozen[id])
{
if (g_nemesis[id] && get_pcvar_num(cvar_nemglow))
fm_set_rendering(g_ent_playermodel[id], kRenderFxGlowShell, random_num(0,255), random_num(0,255),random_num(0,255), kRenderNormal, 25)
else
fm_set_rendering(g_ent_playermodel[id])
}
Код за потвърждение: Избери целия код
public zombie_aura(taskid)
{
// Not nemesis, not in zombie madness
if (!g_nemesis[ID_AURA] && !g_nodamage[ID_AURA])
{
// Task not needed anymore
remove_task(taskid);
return;
}
// Get player's origin
static origin[3]
get_user_origin(ID_AURA, origin)
// Colored Aura
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_DLIGHT) // TE id
write_coord(origin[0]) // x
write_coord(origin[1]) // y
write_coord(origin[2]) // z
write_byte(20) // radius
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[0])) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[1])) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[2])) // b
write_byte(2) // life
write_byte(0) // decay rate
message_end()
}
Код за потвърждение: Избери целия код
public zombie_aura(taskid)
{
// Not nemesis, not in zombie madness
if (!g_nemesis[ID_AURA] && !g_nodamage[ID_AURA])
{
// Task not needed anymore
remove_task(taskid);
return;
}
// Get player's origin
static origin[3]
get_user_origin(ID_AURA, origin)
// Colored Aura
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_DLIGHT) // TE id
write_coord(origin[0]) // x
write_coord(origin[1]) // y
write_coord(origin[2]) // z
write_byte(20) // radius
write_byte(random_num(0,255)) // r
write_byte(random_num(0,255)) // g
write_byte(random_num(0,255)) // b
write_byte(2) // life
write_byte(0) // decay rate
message_end()
}
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
neppyS BG
Извън линия - Потребител
- Мнения: 205
- Регистриран на: 16 Сеп 2018, 10:56
- Се отблагодари: 13 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Заявка за Colored Aura на Nemesis - ZP 4.3
Знам,че ще объркам нещо,затова ПРОСТО ЦЪКНИ ТУКАhackera457 написа: ↑04 Яну 2020, 21:40В главния плъгин намираш функцията zombieme() на две места във тази функция /намери, на двете места редовете са едни и същи/neppyS BG написа: ↑04 Яну 2020, 21:30Главния ли ?hackera457 написа: ↑04 Яну 2020, 21:24 От видеото се вижда, че аурата на немесиса свети в произволен цвят, така ли искаш да е? Ако да прикачи плъгина, да ти се направи редакцията
Главния го давам на ЛС!Променяш наКод за потвърждение: Избери целия код
// Nemesis glow / remove glow on player model entity, unless frozen if (!g_frozen[id]) { if (g_nemesis[id] && get_pcvar_num(cvar_nemglow)) fm_set_rendering(g_ent_playermodel[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25) else fm_set_rendering(g_ent_playermodel[id]) }
НамирашКод за потвърждение: Избери целия код
// Nemesis glow / remove glow on player model entity, unless frozen if (!g_frozen[id]) { if (g_nemesis[id] && get_pcvar_num(cvar_nemglow)) fm_set_rendering(g_ent_playermodel[id], kRenderFxGlowShell, random_num(0,255), random_num(0,255),random_num(0,255), kRenderNormal, 25) else fm_set_rendering(g_ent_playermodel[id]) }
Правиш наКод за потвърждение: Избери целия код
public zombie_aura(taskid) { // Not nemesis, not in zombie madness if (!g_nemesis[ID_AURA] && !g_nodamage[ID_AURA]) { // Task not needed anymore remove_task(taskid); return; } // Get player's origin static origin[3] get_user_origin(ID_AURA, origin) // Colored Aura message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_DLIGHT) // TE id write_coord(origin[0]) // x write_coord(origin[1]) // y write_coord(origin[2]) // z write_byte(20) // radius write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[0])) // r write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[1])) // g write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[2])) // b write_byte(2) // life write_byte(0) // decay rate message_end() }
Ако нещо не се спарвиш прикачи тук главния плъгин, а не на ЛС иначе заявката ти няма да бъде изпълненаКод за потвърждение: Избери целия код
public zombie_aura(taskid) { // Not nemesis, not in zombie madness if (!g_nemesis[ID_AURA] && !g_nodamage[ID_AURA]) { // Task not needed anymore remove_task(taskid); return; } // Get player's origin static origin[3] get_user_origin(ID_AURA, origin) // Colored Aura message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) write_byte(TE_DLIGHT) // TE id write_coord(origin[0]) // x write_coord(origin[1]) // y write_coord(origin[2]) // z write_byte(20) // radius write_byte(random_num(0,255)) // r write_byte(random_num(0,255)) // g write_byte(random_num(0,255)) // b write_byte(2) // life write_byte(0) // decay rate message_end() }
-
hackera457
Извън линия - Модератор
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за Colored Aura на Nemesis - ZP 4.3
Тествай
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
neppyS BG
Извън линия - Потребител
- Мнения: 205
- Регистриран на: 16 Сеп 2018, 10:56
- Се отблагодари: 13 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 1167 Преглеждания
-
Последно мнение от neppyS BG
-
- 0 Отговори
- 185 Преглеждания
-
Последно мнение от Hurricane
-
- 2 Отговори
- 579 Преглеждания
-
Последно мнение от thoughtz
-
- 1 Отговори
- 582 Преглеждания
-
Последно мнение от Dennis
-
- 2 Отговори
- 2189 Преглеждания
-
Последно мнение от beready4me
-
- 5 Отговори
- 4157 Преглеждания
-
Последно мнение от X3.!
-
- 7 Отговори
- 3754 Преглеждания
-
Последно мнение от sf4n
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта