Заявка за "Cheat keys control".

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Заявка за "Cheat keys control".

Мнение от iv69 » 24 Апр 2019, 13:02

Може ли плъгин, който да следи за натискане на Cheat keys: ...F9, F10, F11, F12, INS, PGDN, PGUP, END... по време на игра (кои да са точно -да може да си ги добавяме в кода сами) , и когато някой играч ги използва в играта, просто да сигнализира "звуково" на всички играчи, а и в чата със съобщение: Кой играч - кой клавиш от клавиатурата е използвал?
Благодаря!

p.s. Ако има такъв плъгин вече, дайте линк, аз поне търсих но не намерих.

Аватар
Autumn Shade
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 269
Регистриран на: 14 Мар 2019, 13:20
Се отблагодари: 48 пъти
Получена благодарност: 150 пъти

Заявка за "Cheat keys control".

Мнение от Autumn Shade » 24 Апр 2019, 13:25

Не мисля, че има някакъв начин да се hook-не това и без slowhacking. Пък и в Steam на мен F12 ми е Screenshot, примерно, също така за Steam играчи няма да работи, понеже има cl_filterstuffcmd cvar. Можеш да следиш за дадена команда.

Пример:
Ако аз имам bind на k, който е с команда +iv69, то може да се засече кога е натиснат бутона k спрямо тази команда. Не знам дали те устройва това.

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Заявка за "Cheat keys control".

Мнение от iv69 » 24 Апр 2019, 14:13

Autumn Shade написа: 24 Апр 2019, 13:25 Не мисля, че има някакъв начин да се hook-не това и без slowhacking. Пък и в Steam на мен F12 ми е Screenshot, примерно, също така за Steam играчи няма да работи, понеже има cl_filterstuffcmd cvar. Можеш да следиш за дадена команда.

Пример:
Ако аз имам bind на k, който е с команда +iv69, то може да се засече кога е натиснат бутона k спрямо тази команда. Не знам дали те устройва това.
Добре, за STEAM- играчите и cl_filterstuffcmd cvar съм съгласен , те нали и по закон "божи" не трябва да са хакери :) . Но за останалите - не знам с коя команда се пуска и спира хака - за да я 'следим" :) ???
Значи не разбирам , чак толкова много, а и знам и друго , че ако хакера е по-напреднал може да си промени пускането или спирането на хака да не е с официалните cheat keys - а с други които да изпълняват тази роля. Идеята която предлагаш е по-напреднала(поне аз така я разбирам:) ) : ако някой натисне който и да е бутон - но с което да извика "включване", или просто натисне клавиш който да е бинд-нат на някой от тези бутони да бъде разкрит:) .А може ли да се направи това ??? Това е много по-добро , но не е ли доста сложно ?Четох някъде че слоухакинг се смята само ако на играча му се биндне копчето за което смятаме , че е за пускане и спиране на хака- да му активира "кик"ване от сървъра... Но да му го следи не става ли ??? Мисля, че има подобни такива теми за 'следене" на това кой кои копчета ползва и плъгини в alliedmods: naprimer Show Keys (Version 1.1 - Updated 06.08.2011) - https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1333354

Аватар
Autumn Shade
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 269
Регистриран на: 14 Мар 2019, 13:20
Се отблагодари: 48 пъти
Получена благодарност: 150 пъти

Заявка за "Cheat keys control".

Мнение от Autumn Shade » 24 Апр 2019, 14:29

Не е точно същото като showkeys, защото там използва константи, които са дадени от самото SDK на Half-Life.

Код за потвърждение: Избери целия код

 * pev(entity, pev_button) or pev(entity, pev_oldbuttons) values
 */
#define IN_ATTACK                       (1<<0)
#define IN_JUMP                         (1<<1)
#define IN_DUCK                         (1<<2)
#define IN_FORWARD                      (1<<3)
#define IN_BACK                         (1<<4)
#define IN_USE                          (1<<5)
#define IN_CANCEL                       (1<<6)
#define IN_LEFT                         (1<<7)
#define IN_RIGHT                        (1<<8)
#define IN_MOVELEFT                     (1<<9)
#define IN_MOVERIGHT                    (1<<10)
#define IN_ATTACK2                      (1<<11)
#define IN_RUN                          (1<<12)
#define IN_RELOAD                       (1<<13)
#define IN_ALT1                         (1<<14)
#define IN_SCORE                        (1<<15)     // Used by client.dll for when scoreboard is held down
Нека видим какво ще кажат и другите, но аз лично си мисля, че няма някакъв вариант да ги засечеш, ако няма сложен alias(+autumnshade / -autumnshade например)

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Заявка за "Cheat keys control".

Мнение от OciXCrom » 24 Апр 2019, 19:54

Аз лично нямам нито едно свободно копче на клавиатурата, понеже навсякъде имам биндове за команди и прочие, и много се дразня когато някой сървър се опитва да ги "презапише". Такава проверка няма как да се направи без slowhacking, а и не е никаква гаранция, че играчът активира някакъв cheat при натискане на някой от бутоните.

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Заявка за "Cheat keys control".

Мнение от iv69 » 26 Апр 2019, 21:56

Заключете темата ! Сега ми стана излишна , още повече си "купих" доста добър античийт и не ме интересуват клавишите сега ! :)

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 14 госта