Помощ за поправяне на грешката на "Unlimited Clip"
-
NoController :)
Извън линия - Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 21 Апр 2019, 18:08
- Се отблагодари: 3 пъти
Помощ за поправяне на грешката на "Unlimited Clip"
.
Последно промяна от stambeto2006 на 28 Апр 2019, 19:33, променено общо 3 пъти.
Причина: Ако следващият път си изтриеш поста в първото мнение, очаквай да получиш и предупреждение!
Причина: Ако следващият път си изтриеш поста в първото мнение, очаквай да получиш и предупреждение!
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
-
NoController :)
Извън линия - Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 21 Апр 2019, 18:08
- Се отблагодари: 3 пъти
Помощ за поправяне на грешката на "Unlimited Clip"
error 042:invalid combination of class specifiers
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
Помощ за поправяне на грешката на "Unlimited Clip"
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
//#include <ColorChat>
/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/
new const g_item_name[] = { "Unlimited Clip" }
const g_item_cost = 10
/*============================================================================*/
// CS Offsets
#if cellbits == 32
const OFFSET_CLIPAMMO = 51
#else
const OFFSET_CLIPAMMO = 65
#endif
const OFFSET_LINUX_WEAPONS = 4
// Max Clip for weapons
new const MAXCLIP[] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, -1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }
new g_itemid_infammo
new bool:g_has_unlimited_clip[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Extra: Unlimited Clip", "1.0", "")
g_itemid_infammo = zp_register_extra_item(g_item_name, g_item_cost, ZP_TEAM_HUMAN)
// register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
register_message(get_user_msgid("CurWeapon"), "message_cur_weapon")
}
// Player buys our upgrade, set the unlimited ammo flag
public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
if (g_has_unlimited_clip[player])
{
//ColorChat(player, GREEN, "[ZP] ^x01You already bought^x04 this item^x01!")
//zp_set_user_ammo_packs(player , zp_get_user_ammo_packs(player) + 10)
return ZP_PLUGIN_HANDLED;
}
else
if (itemid == g_itemid_infammo)
{
g_has_unlimited_clip[player] = true
//ColorChat(player, GREEN, "[ZP] ^x01You bought^x04 Unlimited Clip^x01!")
}
return ZP_PLUGIN_HANDLED;
}
public zp_extra_item_selected_pre(player, itemid)
{
if (g_has_unlimited_clip[player])
{
//ColorChat(player, GREEN, "[ZP] ^x01You already bought^x04 this item^x01!")
//zp_set_user_ammo_packs(player , zp_get_user_ammo_packs(player) + 10)
return ZP_PLUGIN_HANDLED;
}
else
if (itemid == g_itemid_infammo)
{
g_has_unlimited_clip[player] = true
//ColorChat(player, GREEN, "[ZP] ^x01You bought^x04 Unlimited Clip^x01!")
}
return ZP_PLUGIN_HANDLED;
}
// Reset flags for all players on newround
//public event_round_start()
//{
// for (new id; id <= 32; id++) g_has_unlimited_clip[id] = false;
//}
// Unlimited clip code
public message_cur_weapon(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
// Player doesn't have the unlimited clip upgrade
if (!g_has_unlimited_clip[msg_entity])
return;
// Player not alive or not an active weapon
if (!is_user_alive(msg_entity) || get_msg_arg_int(1) != 1)
return;
static weapon, clip
weapon = get_msg_arg_int(2) // get weapon ID
clip = get_msg_arg_int(3) // get weapon clip
// Unlimited Clip Ammo
if (MAXCLIP[weapon] > 2) // skip grenades
{
set_msg_arg_int(3, get_msg_argtype(3), MAXCLIP[weapon]) // HUD should show full clip all the time
if (clip < 2) // refill when clip is nearly empty
{
// Get the weapon entity
static wname[32], weapon_ent
get_weaponname(weapon, wname, sizeof wname - 1)
weapon_ent = fm_find_ent_by_owner(-1, wname, msg_entity)
// Set max clip on weapon
fm_set_weapon_ammo(weapon_ent, MAXCLIP[weapon])
}
}
}
// Find entity by its owner (from fakemeta_util)
stock fm_find_ent_by_owner(entity, const classname[], owner)
{
while ((entity = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, entity, "classname", classname)) && pev(entity, pev_owner) != owner) {}
return entity;
}
// Set Weapon Clip Ammo
stock fm_set_weapon_ammo(entity, amount)
{
set_pdata_int(entity, OFFSET_CLIPAMMO, amount, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
}
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Помощ за поправяне на грешката на "Unlimited Clip"
Какво трябва да означава изтритото съдържание на първото мнение? Направиха ти го и решиха да не кажеш нито едно "благодаря" и да изтриеш темата?
-
NoController :)
Извън линия - Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 21 Апр 2019, 18:08
- Се отблагодари: 3 пъти
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 6 Отговори
- 1399 Преглеждания
-
Последно мнение от devilchy
-
- 8 Отговори
- 4175 Преглеждания
-
Последно мнение от stambeto2006
-
- 5 Отговори
- 2438 Преглеждания
-
Последно мнение от cairner
-
- 1 Отговори
- 237 Преглеждания
-
Последно мнение от Tornado_SW
-
- 4 Отговори
- 274 Преглеждания
-
Последно мнение от Toni_P
-
- 2 Отговори
- 1724 Преглеждания
-
Последно мнение от dem12
-
- 3 Отговори
- 742 Преглеждания
-
Последно мнение от Radeon
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта