Преработка на "Damage Money" добавяне на "flag"

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
M36
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 62
Регистриран на: 19 Фев 2019, 11:34
Се отблагодари: 7 пъти

Преработка на "Damage Money" добавяне на "flag"

Мнение от M36 » 21 Апр 2019, 14:43

Здравейте ако е възможно да ми добавите флаг ADMIN_LEVEL_D,както е така във момента този плъгин е за всички играчи,а аз искам да го направя за вип.

Код за потвърждение: Избери целия код

/*
*   _______     _      _  __          __
*  | _____/    | |    | | \ \   __   / /
*  | |         | |    | |  | | /  \ | |
*  | |         | |____| |  | |/ __ \| |
*  | |   ___   | ______ |  |   /  \   |
*  | |  |_  |  | |    | |  |  /    \  |
*  | |    | |  | |    | |  | |      | |
*  | |____| |  | |    | |  | |      | |
*  |_______/   |_|    |_|  \_/      \_/
*
*
*
*  Last Edited: 08-04-08
*
*  ============
*   Changelog:
*  ============
*
*  v2.1
*    -money_after_death CVAR added
*    -Minus Money for Team Attack
*
*  v2.0
*    -Optimized Code
*
*  v1.0
*    -Initial Release
*
*/

#define VERSION	"2.1"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

new mpd, mkb, mhb, mad
new maxplayers

new g_money[33][33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Damage Money",VERSION,"GHW_Chronic")
	mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
	mkb = register_cvar("money_kill_bonus","100")
	mhb = register_cvar("money_hs_bonus","50")
	mad = register_cvar("money_after_death","1")

	register_event("Damage","Damage","b")
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")

	maxplayers = get_maxplayers()
}

public client_disconnect(id)
{
	for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
	{
		g_money[i][id] = 0
	}
}

public Damage(id)
{
	new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
	if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
	{
		new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
		if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
		if(get_user_team(attacker)==get_user_team(id)) money *= -1
		cs_set_user_money2(attacker,id,cs_get_user_money(attacker) + money)
	}
}

public death_msg()
{
	new victim = read_data(2)
	if(is_user_connected(victim))
	{
		new attacker = read_data(1)
		if(
		attacker &&
		attacker<=maxplayers &&
		is_user_connected(attacker) &&
		attacker!=victim
		)
			cs_set_user_money2(read_data(1),read_data(2),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)


		give_ad_money(victim)
	}
}

public cs_set_user_money2(attacker,victim,money)
{
	if(get_pcvar_num(mad)) g_money[victim][attacker] += money
	else cs_set_user_money(attacker,money)
}

public give_ad_money(victim)
{
	for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
	{
		if(g_money[victim][i] && is_user_connected(i)) cs_set_user_money(i,g_money[victim][i] + cs_get_user_money(i))
	}
}

Аватар
hackera457
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Преработка на "Damage Money" добавяне на "flag"

Мнение от hackera457 » 21 Апр 2019, 15:04

Код за потвърждение: Избери целия код

/*
*   _______     _      _  __          __
*  | _____/    | |    | | \ \   __   / /
*  | |         | |    | |  | | /  \ | |
*  | |         | |____| |  | |/ __ \| |
*  | |   ___   | ______ |  |   /  \   |
*  | |  |_  |  | |    | |  |  /    \  |
*  | |    | |  | |    | |  | |      | |
*  | |____| |  | |    | |  | |      | |
*  |_______/   |_|    |_|  \_/      \_/
*
*
*
*  Last Edited: 08-04-08
*
*  ============
*   Changelog:
*  ============
*
*  v2.1
*    -money_after_death CVAR added
*    -Minus Money for Team Attack
*
*  v2.0
*    -Optimized Code
*
*  v1.0
*    -Initial Release
*
*/

#define VERSION	"2.1"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

new mpd, mkb, mhb, mad
new maxplayers

new g_money[33][33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Damage Money",VERSION,"GHW_Chronic")
	mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
	mkb = register_cvar("money_kill_bonus","100")
	mhb = register_cvar("money_hs_bonus","50")
	mad = register_cvar("money_after_death","1")

	register_event("Damage","Damage","b")
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")

	maxplayers = get_maxplayers()
}

public client_disconnect(id)
{
	for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
	{
		g_money[i][id] = 0
	}
}

public Damage(id)
{
	new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
	if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id && is_player_admin(id))
	{
		new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
		if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
		if(get_user_team(attacker)==get_user_team(id)) money *= -1
		cs_set_user_money2(attacker,id,cs_get_user_money(attacker) + money)
	}
}

public death_msg()
{
	new victim = read_data(2)
	if(is_user_connected(victim))
	{
		new attacker = read_data(1)
		if(
		attacker &&
		attacker<=maxplayers &&
		is_user_connected(attacker) &&
		attacker!=victim && is_player_admin(read_data(1)))
		)
			cs_set_user_money2(read_data(1),read_data(2),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)


		give_ad_money(victim)
	}
}

bool:is_player_admin(id)
	return (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)

public cs_set_user_money2(attacker,victim,money)
{
	if(get_pcvar_num(mad)) g_money[victim][attacker] += money
	else cs_set_user_money(attacker,money)
}

public give_ad_money(victim)
{
	for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
	{
		if(g_money[victim][i] && is_user_connected(i)) cs_set_user_money(i,g_money[victim][i] + cs_get_user_money(i))
	}
}
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
M36
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 62
Регистриран на: 19 Фев 2019, 11:34
Се отблагодари: 7 пъти

Преработка на "Damage Money" добавяне на "flag"

Мнение от M36 » 21 Апр 2019, 15:33

излиза ми грешка при компелирането
//// GHW_Damage_Money.sma
//
// D:\compilator\amxmodx\scripting\include\cstrike.inc(127) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "CsInternalModel")
// D:\compilator\amxmodx\scripting\include\cstrike.inc(148) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "CsTeams")
// D:\compilator\amxmodx\scripting\include\cstrike.inc(200) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "CsArmorType")
// D:\compilator\amxmodx\scripting\GHW_Damage_Money.sma(88) : error 029: invalid expression, assumed zero
// D:\compilator\amxmodx\scripting\GHW_Damage_Money.sma(89) : warning 217: loose indentation
// D:\compilator\amxmodx\scripting\GHW_Damage_Money.sma(92) : warning 217: loose indentation
// D:\compilator\amxmodx\scripting\GHW_Damage_Money.sma(99) : warning 213: tag mismatch
//
// 1 Error.
// Could not locate output file D:\compilator\amxmodx\scripting\compiled\GHW_Damage_Money.amx (compile failed).

Аватар
illusion
На линия
Developer
Developer
Мнения: 1809
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 370 пъти
Обратна връзка:

Преработка на "Damage Money" добавяне на "flag"

Мнение от illusion » 21 Апр 2019, 15:48

Код за потвърждение: Избери целия код

/*
*   _______     _      _  __          __
*  | _____/    | |    | | \ \   __   / /
*  | |         | |    | |  | | /  \ | |
*  | |         | |____| |  | |/ __ \| |
*  | |   ___   | ______ |  |   /  \   |
*  | |  |_  |  | |    | |  |  /    \  |
*  | |    | |  | |    | |  | |      | |
*  | |____| |  | |    | |  | |      | |
*  |_______/   |_|    |_|  \_/      \_/
*
*
*
*  Last Edited: 08-04-08
*
*  ============
*   Changelog:
*  ============
*
*  v2.1
*    -money_after_death CVAR added
*    -Minus Money for Team Attack
*
*  v2.0
*    -Optimized Code
*
*  v1.0
*    -Initial Release
*
*/

#define VERSION	"2.1"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

new mpd, mkb, mhb, mad
new maxplayers

new g_money[33][33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Damage Money",VERSION,"GHW_Chronic")
	mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
	mkb = register_cvar("money_kill_bonus","100")
	mhb = register_cvar("money_hs_bonus","50")
	mad = register_cvar("money_after_death","1")

	register_event("Damage","Damage","b")
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")

	maxplayers = get_maxplayers()
}

public client_disconnect(id)
{
	for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
	{
		g_money[i][id] = 0
	}
}

public Damage(id)
{
	new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
	if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id && is_player_admin(id))
	{
		new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
		if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
		if(get_user_team(attacker)==get_user_team(id)) money *= -1
		cs_set_user_money2(attacker,id,cs_get_user_money(attacker) + money)
	}
}

public death_msg()
{
	new victim = read_data(2)
	if(is_user_connected(victim))
	{
		new attacker = read_data(1)
		if(
		attacker &&
		attacker<=maxplayers &&
		is_user_connected(attacker) &&
		attacker!=victim && is_player_admin(read_data(1)))
		{
			cs_set_user_money2(read_data(1),read_data(2),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
		}


		give_ad_money(victim)
	}
}

bool:is_player_admin(id)
	return (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)

public cs_set_user_money2(attacker,victim,money)
{
	if(get_pcvar_num(mad)) g_money[victim][attacker] += money
	else cs_set_user_money(attacker,money)
}

public give_ad_money(victim)
{
	for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
	{
		if(g_money[victim][i] && is_user_connected(i)) cs_set_user_money(i,g_money[victim][i] + cs_get_user_money(i))
	}
}

Аватар
M36
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 62
Регистриран на: 19 Фев 2019, 11:34
Се отблагодари: 7 пъти

Преработка на "Damage Money" добавяне на "flag"

Мнение от M36 » 21 Апр 2019, 16:18

Сега плъгина работи,но пак има проблем,проблема е че обикновния играч има "Damage Money" а вип играч не получава, само при обйство вместо 300$ получава тази стойност която се взима при нанасяне на щета 30-40$ ,може ли да се корегира?

Аватар
illusion
На линия
Developer
Developer
Мнения: 1809
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 370 пъти
Обратна връзка:

Преработка на "Damage Money" добавяне на "flag"

Мнение от illusion » 21 Апр 2019, 16:35

Код за потвърждение: Избери целия код

/*
*   _______     _      _  __          __
*  | _____/    | |    | | \ \   __   / /
*  | |         | |    | |  | | /  \ | |
*  | |         | |____| |  | |/ __ \| |
*  | |   ___   | ______ |  |   /  \   |
*  | |  |_  |  | |    | |  |  /    \  |
*  | |    | |  | |    | |  | |      | |
*  | |____| |  | |    | |  | |      | |
*  |_______/   |_|    |_|  \_/      \_/
*
*
*
*  Last Edited: 08-04-08
*
*  ============
*   Changelog:
*  ============
*
*  v2.1
*    -money_after_death CVAR added
*    -Minus Money for Team Attack
*
*  v2.0
*    -Optimized Code
*
*  v1.0
*    -Initial Release
*
*/

#define VERSION	"2.1"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_D

new mpd, mkb, mhb, mad
new maxplayers

new g_money[33][33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Damage Money",VERSION,"GHW_Chronic")
	mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
	mkb = register_cvar("money_kill_bonus","100")
	mhb = register_cvar("money_hs_bonus","50")
	mad = register_cvar("money_after_death","1")

	register_event("Damage","Damage","b")
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")

	maxplayers = get_maxplayers()
}

public client_disconnect(id)
{
	for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
	{
		g_money[i][id] = 0
	}
}

public Damage(id)
{
	if(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
	{
	new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
	if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
	{
		new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
		if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
		if(get_user_team(attacker)==get_user_team(id)) money *= -1
		cs_set_user_money2(attacker,id,cs_get_user_money(attacker) + money)
	}
}
}

public death_msg()
{
	new victim = read_data(2)
	if(is_user_connected(victim))
	{
		new attacker = read_data(1)
		if(
		attacker &&
		attacker<=maxplayers &&
		is_user_connected(attacker) &&
		attacker!=victim
		)
			cs_set_user_money2(read_data(1),read_data(2),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)


		give_ad_money(victim)
	}
}

public cs_set_user_money2(attacker,victim,money)
{
	if(get_pcvar_num(mad)) g_money[victim][attacker] += money
	else cs_set_user_money(attacker,money)
}

public give_ad_money(victim)
{
	for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
	{
		if(g_money[victim][i] && is_user_connected(i)) cs_set_user_money(i,g_money[victim][i] + cs_get_user_money(i))
	}
}

Аватар
M36
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 62
Регистриран на: 19 Фев 2019, 11:34
Се отблагодари: 7 пъти

Преработка на "Damage Money" добавяне на "flag"

Мнение от M36 » 21 Апр 2019, 16:55

няма никаква промяна ,проблема си остана същия.

Аватар
illusion
На линия
Developer
Developer
Мнения: 1809
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 370 пъти
Обратна връзка:

Преработка на "Damage Money" добавяне на "flag"

Мнение от illusion » 21 Апр 2019, 17:27

Мммм

Код за потвърждение: Избери целия код

/*
*   _______     _      _  __          __
*  | _____/    | |    | | \ \   __   / /
*  | |         | |    | |  | | /  \ | |
*  | |         | |____| |  | |/ __ \| |
*  | |   ___   | ______ |  |   /  \   |
*  | |  |_  |  | |    | |  |  /    \  |
*  | |    | |  | |    | |  | |      | |
*  | |____| |  | |    | |  | |      | |
*  |_______/   |_|    |_|  \_/      \_/
*
*
*
*  Last Edited: 08-04-08
*
*  ============
*   Changelog:
*  ============
*
*  v2.1
*    -money_after_death CVAR added
*    -Minus Money for Team Attack
*
*  v2.0
*    -Optimized Code
*
*  v1.0
*    -Initial Release
*
*/

#define VERSION	"2.1"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_D

new mpd, mkb, mhb, mad
new maxplayers

new g_money[33][33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Damage Money",VERSION,"GHW_Chronic")
	mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
	mkb = register_cvar("money_kill_bonus","100")
	mhb = register_cvar("money_hs_bonus","50")
	mad = register_cvar("money_after_death","1")

	register_event("Damage","Damage","b")
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")

	maxplayers = get_maxplayers()
}

public client_disconnect(id)
{
	for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
	{
		g_money[i][id] = 0
	}
}

public Damage(id)
{
	new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
	if(attacker<=maxplayers && get_user_flags(attacker) & VIP_FLAG && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
	{
		new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
		if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
		if(get_user_team(attacker)==get_user_team(id)) money *= -1
		cs_set_user_money2(attacker,id,cs_get_user_money(attacker) + money)
	}
}

public death_msg()
{
	new victim = read_data(2)
	if(is_user_connected(victim))
	{
		new attacker = read_data(1)
		if(
		attacker &&
		attacker<=maxplayers &&
		is_user_connected(attacker) &&
		attacker!=victim
		)
			cs_set_user_money2(read_data(1),read_data(2),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)


		give_ad_money(victim)
	}
}

public cs_set_user_money2(attacker,victim,money)
{
	if(get_pcvar_num(mad)) g_money[victim][attacker] += money
	else cs_set_user_money(attacker,money)
}

public give_ad_money(victim)
{
	for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
	{
		if(g_money[victim][i] && is_user_connected(i)) cs_set_user_money(i,g_money[victim][i] + cs_get_user_money(i))
	}
}

Аватар
M36
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 62
Регистриран на: 19 Фев 2019, 11:34
Се отблагодари: 7 пъти

Преработка на "Damage Money" добавяне на "flag"

Мнение от M36 » 21 Апр 2019, 17:40

получиха се във поголямата част нещата,при випа си е както трябва,само при нормалния играч изписва при убиство +300$ но вдействителност дава по 40$ пак,като цяло другото се получи само това остана.

Аватар
illusion
На линия
Developer
Developer
Мнения: 1809
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 370 пъти
Обратна връзка:

Преработка на "Damage Money" добавяне на "flag"

Мнение от illusion » 21 Апр 2019, 17:47

Я ся.. кодът е много зле написан

Код за потвърждение: Избери целия код

/*
*   _______     _      _  __          __
*  | _____/    | |    | | \ \   __   / /
*  | |         | |    | |  | | /  \ | |
*  | |         | |____| |  | |/ __ \| |
*  | |   ___   | ______ |  |   /  \   |
*  | |  |_  |  | |    | |  |  /    \  |
*  | |    | |  | |    | |  | |      | |
*  | |____| |  | |    | |  | |      | |
*  |_______/   |_|    |_|  \_/      \_/
*
*
*
*  Last Edited: 08-04-08
*
*  ============
*   Changelog:
*  ============
*
*  v2.1
*    -money_after_death CVAR added
*    -Minus Money for Team Attack
*
*  v2.0
*    -Optimized Code
*
*  v1.0
*    -Initial Release
*
*/

#define VERSION	"2.1"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_D

new mpd, mkb, mhb, mad
new maxplayers

new g_money[33][33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Damage Money",VERSION,"GHW_Chronic")
	mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
	mkb = register_cvar("money_kill_bonus","100")
	mhb = register_cvar("money_hs_bonus","50")
	mad = register_cvar("money_after_death","1")

	register_event("Damage","Damage","b")
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")

	maxplayers = get_maxplayers()
}

public client_disconnect(id)
{
	for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
	{
		g_money[i][id] = 0
	}
}

public Damage(id)
{
	new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
	if(attacker<=maxplayers && get_user_flags(attacker) & VIP_FLAG && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
	{
		new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
		if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
		if(get_user_team(attacker)==get_user_team(id)) money *= -1
		cs_set_user_money2(attacker,id,cs_get_user_money(attacker) + money)
	}
}

public death_msg()
{
	new victim = read_data(2)
	if(is_user_connected(victim))
	{
		new attacker = read_data(1)
		if(
		attacker &&
		attacker<=maxplayers &&
		is_user_connected(attacker) &&
		attacker!=victim && get_user_flags(attacker) & VIP_FLAG
		)
			cs_set_user_money2(read_data(1),read_data(2),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)


		give_ad_money(victim)
	}
}

public cs_set_user_money2(attacker,victim,money)
{
	if(get_pcvar_num(mad)) g_money[victim][attacker] += money
	else cs_set_user_money(attacker,money)
}

public give_ad_money(victim)
{
	for(new i=1;i<=maxplayers;i++)
	{
		if(g_money[victim][i] && is_user_connected(i)) cs_set_user_money(i,g_money[victim][i] + cs_get_user_money(i))
	}
}

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта