Заявка за Multiple Weapons.

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Multiple Weapons.

Мнение от JackEyedJones » 18 Мар 2019, 19:50

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>

new const g_szEntities[][] = { "player_weaponstrip", "game_player_equip", "armoury_entity" };

public plugin_init()
{
	register_plugin("Multiple Weapons", "1.0", "<VeCo>")
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player", "Ham_Player_Spawn", 1)

	for(new i, iEnt = -1; i < sizeof(g_szEntities); i++)
	{
		iEnt = -1;
		
		while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, g_szEntities[i])))
		{
			if(!is_valid_ent(iEnt))
				return

			remove_entity(iEnt)
		}
	}
}

public Ham_Player_Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) 
		return

	switch(cs_get_user_team(id))
	{
		case CS_TEAM_T:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
		}
		case CS_TEAM_CT:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
		}

		default: return
	}

	give_item(id, "weapon_awp")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30); 
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
Така ?

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Заявка за Multiple Weapons.

Мнение от iv69 » 18 Мар 2019, 20:13

JackEyedJones написа: 18 Мар 2019, 19:50

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>

new const g_szEntities[][] = { "player_weaponstrip", "game_player_equip", "armoury_entity" };

public plugin_init()
{
	register_plugin("Multiple Weapons", "1.0", "<VeCo>")
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player", "Ham_Player_Spawn", 1)

	for(new i, iEnt = -1; i < sizeof(g_szEntities); i++)
	{
		iEnt = -1;
		
		while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, g_szEntities[i])))
		{
			if(!is_valid_ent(iEnt))
				return

			remove_entity(iEnt)
		}
	}
}

public Ham_Player_Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) 
		return

	switch(cs_get_user_team(id))
	{
		case CS_TEAM_T:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
		}
		case CS_TEAM_CT:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
		}

		default: return
	}

	give_item(id, "weapon_awp")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30); 
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
Така ?

Момент веднага ще пробвам.

Добавено преди 6 минути 49 секунди:
iv69 написа: 18 Мар 2019, 20:02
JackEyedJones написа: 18 Мар 2019, 19:50

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>

new const g_szEntities[][] = { "player_weaponstrip", "game_player_equip", "armoury_entity" };

public plugin_init()
{
	register_plugin("Multiple Weapons", "1.0", "<VeCo>")
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player", "Ham_Player_Spawn", 1)

	for(new i, iEnt = -1; i < sizeof(g_szEntities); i++)
	{
		iEnt = -1;
		
		while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, g_szEntities[i])))
		{
			if(!is_valid_ent(iEnt))
				return

			remove_entity(iEnt)
		}
	}
}

public Ham_Player_Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) 
		return

	switch(cs_get_user_team(id))
	{
		case CS_TEAM_T:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
		}
		case CS_TEAM_CT:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
		}

		default: return
	}

	give_item(id, "weapon_awp")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30); 
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
Така ?

Момент веднага ще пробвам.

Не, не става... Дава само авп, пистолета го показва вдясно в "червено" но го няма , а от АК или Емка няма и помен :headbang:

Добавено преди 3 минути 30 секунди:
iv69 написа: 18 Мар 2019, 20:09
JackEyedJones написа: 18 Мар 2019, 19:50

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>

new const g_szEntities[][] = { "player_weaponstrip", "game_player_equip", "armoury_entity" };

public plugin_init()
{
	register_plugin("Multiple Weapons", "1.0", "<VeCo>")
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player", "Ham_Player_Spawn", 1)

	for(new i, iEnt = -1; i < sizeof(g_szEntities); i++)
	{
		iEnt = -1;
		
		while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, g_szEntities[i])))
		{
			if(!is_valid_ent(iEnt))
				return

			remove_entity(iEnt)
		}
	}
}

public Ham_Player_Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) 
		return

	switch(cs_get_user_team(id))
	{
		case CS_TEAM_T:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
		}
		case CS_TEAM_CT:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
		}

		default: return
	}

	give_item(id, "weapon_awp")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30); 
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
Така ?

Момент веднага ще пробвам.

Добавено преди 6 минути 49 секунди:
iv69 написа: 18 Мар 2019, 20:02
JackEyedJones написа: 18 Мар 2019, 19:50

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>

new const g_szEntities[][] = { "player_weaponstrip", "game_player_equip", "armoury_entity" };

public plugin_init()
{
	register_plugin("Multiple Weapons", "1.0", "<VeCo>")
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player", "Ham_Player_Spawn", 1)

	for(new i, iEnt = -1; i < sizeof(g_szEntities); i++)
	{
		iEnt = -1;
		
		while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, g_szEntities[i])))
		{
			if(!is_valid_ent(iEnt))
				return

			remove_entity(iEnt)
		}
	}
}

public Ham_Player_Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) 
		return

	switch(cs_get_user_team(id))
	{
		case CS_TEAM_T:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
		}
		case CS_TEAM_CT:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
		}

		default: return
	}

	give_item(id, "weapon_awp")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30); 
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
Така ?

Момент веднага ще пробвам.

Не, не става... Дава само авп, пистолета го показва вдясно в "червено" но го няма , а от АК или Емка няма и помен :headbang:
Момент извинявам се , май имам моя грешка в сервера. Правих му преинсталация и може да е заради мене...

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Multiple Weapons.

Мнение от JackEyedJones » 18 Мар 2019, 20:28

Направих тест на локален сървър тук на лаптопа и плъгина работи както трябва. Нещо в твоя мод има което пречи.

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Заявка за Multiple Weapons.

Мнение от iv69 » 18 Мар 2019, 20:30

Да,намерих моя грешка за която много се извинявам. При преинсталацията днес в бързината съм написал плъгина на Оцикс за даване на авп два пъти в плъгинс.ини - аз единия съм го изтрил но втория не съм видял !!! Така, че сега пробвах всички варианти - и на всички досега не дава никакво оръжие. Пак съжалявам!

Аватар
<VeCo>
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 145
Регистриран на: 28 Яну 2019, 19:01
Се отблагодари: 11 пъти
Получена благодарност: 80 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Multiple Weapons.

Мнение от <VeCo> » 18 Мар 2019, 20:33

Тествано и работи.
Тука имаше вариант да ползвам player_weaponstrip, но тогава трябваше да направя task, но не ми изглежда добра идея.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Multiple Weapons","1.0", "<VeCo>")
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player", "Ham_Player_Spawn",1)
	
	remove_entity_name("game_player_equip")
	remove_entity_name("player_weaponstrip")
}

public Ham_Player_Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) return
	
	strip_user_weapons(id)
	give_item(id, "weapon_knife")
	
	switch(cs_get_user_team(id))
	{
		case CS_TEAM_T:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47, 90)
		}
		case CS_TEAM_CT:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1, 90)
		}
	}
	
	give_item(id, "weapon_awp")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP, 30)
	cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE, 35)
}
:pepo_think3:

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Multiple Weapons.

Мнение от JackEyedJones » 18 Мар 2019, 20:39

А сподели с нас списък на плъгините в сървъра които имаш, че нещо не ми става ясно. Как при мен работи, а при теб има проблеми.
написал плъгина на Оцикс за даване на авп

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Заявка за Multiple Weapons.

Мнение от iv69 » 18 Мар 2019, 21:38

JackEyedJones написа: 18 Мар 2019, 20:39 А сподели с нас списък на плъгините в сървъра които имаш, че нещо не ми става ясно. Как при мен работи, а при теб има проблеми.
написал плъгина на Оцикс за даване на авп
Тествах и работи сега ! Точно това което исках и си представях го е направил !!! Едо голямо мерси :beer: и :lock:

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 17 госта