Заявка за редакция на Frost плъгин при хвърляне да има различни цветове
-
jumby1990
Извън линия - Потребител
- Мнения: 128
- Регистриран на: 10 Фев 2019, 18:02
- Местоположение: varna
- Се отблагодари: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за редакция на Frost плъгин при хвърляне да има различни цветове
Здравейте ако можете да го направите всеки път като метнете фрост гранатата да е с различeн цвят. благодаря предварително !
Последно промяна от hackera457 на 17 Мар 2019, 10:50, променено общо 2 пъти.
Причина: Редактирал съм ти заглавието! Внимавай следващия път
Причина: Редактирал съм ти заглавието! Внимавай следващия път
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1809
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 370 пъти
- Обратна връзка:
-
hackera457
Извън линия - Потребител
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за редакция на Frost плъгин при хвърляне да има различни цветове
Обясни подробно какво искаш да се редактира или темата ти ще отиде в коша
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1809
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 370 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за редакция на Frost плъгин при хвърляне да има различни цветове
Аз разбрах, че иска като замразиш някой с Frost гранатата на всяко замразяване да е различен цвят. Аз лично не знам дали ще стане, защото мисля, че е със sprite замразяването..
-
<VeCo>
Извън линия - Потребител
- Мнения: 145
- Регистриран на: 28 Яну 2019, 19:01
- Се отблагодари: 11 пъти
- Получена благодарност: 80 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за редакция на Frost плъгин при хвърляне да има различни цветове
Код за потвърждение: Избери целия код
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
#define TASK_EXPLODE(%1) ( 799 + %1 )
#define UNTASK_EXPLODE(%1) ( %1 - 799)
#define TASK_UNFREEZE(%1) ( 899 + %1 )
#define UNTASK_UNFREEZE(%1) ( %1 - 899 )
new bool: g_bFreezed[ 33 ], g_iBeaconSprite;
enum _:FrostSounds
{
Explode,
Hit,
Unfreeze
}
new const szFrostSoundsPath[ FrostSounds ][ ] = {
"warcraft3/frostnova.wav",
"warcraft3/impalehit.wav",
"warcraft3/impalelaunch1.wav"
}
new const plugin_info[ 3 ][ ] = {
"Hit And Run Frost Nades",
"v0.1",
"5%"
}
public plugin_precache( )
{
for( new i = 0 ; i < FrostSounds ; i ++ )
precache_sound( szFrostSoundsPath[ i ] );
g_iBeaconSprite = precache_model( "sprites/shockwave.spr" );
}
public plugin_init()
{
register_plugin( plugin_info[ 0 ] , plugin_info[ 1 ] , plugin_info[ 2 ] )
register_forward( FM_SetModel, "Fwd_SetModel_Pre" );
}
public Fwd_SetModel_Pre( iEnt, const Model[] )
{
new iOwner = pev( iEnt, pev_owner );
if( !pev_valid( iEnt ) || !equal( Model, "models/w_smokegrenade.mdl" ) || !is_user_connected( iOwner ) )
return;
set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime( ) + 5.0 );
set_task( 1.5, "fnExplodeNade", TASK_EXPLODE( iEnt ) );
}
public fnExplodeNade( Task_ID )
{
new iEnt = UNTASK_EXPLODE( Task_ID );
if( !pev_valid( iEnt ) )
return;
new iOwner = pev( iEnt, pev_owner ), Float: g_flOrigin[ 3 ], g_iOrigin[ 3 ], Float: g_flPlayerOrigin[ 3 ];
new g_iColors[3];
g_iColors[0] = random( 256 );
g_iColors[1] = random( 256 );
g_iColors[2] = random( 256 );
new Float:g_flColors[3];
IVecFVec(g_iColors,g_flColors);
pev( iEnt, pev_origin, g_flOrigin );
g_iOrigin[ 0 ] = floatround( g_flOrigin[ 0 ] );
g_iOrigin[ 1 ] = floatround( g_flOrigin[ 1 ] );
g_iOrigin[ 2 ] = floatround( g_flOrigin[ 2 ] );
CmdExplodeBeacon( g_iOrigin, g_iColors )
engfunc( EngFunc_EmitSound, iEnt, CHAN_WEAPON, szFrostSoundsPath[ Explode ], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
for( new i = 1 ; i < get_maxplayers( ) ; i ++ )
{
if( !is_user_connected( i ) || !is_user_alive( i ) || i == iOwner || g_bFreezed[ i ] )
continue;
pev( i, pev_origin, g_flPlayerOrigin );
if( get_distance_f( g_flPlayerOrigin, g_flOrigin ) > 240.0 )
continue;
g_bFreezed[ i ] = true;
set_task( 2.5, "Fwd_Unfreeze", TASK_UNFREEZE( i ) );
set_pev( i, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell );
set_pev( i, pev_rendercolor, g_flColors );
set_pev( i, pev_rendermode, kRenderNormal );
set_pev( i, pev_renderamt, 80.0 );
set_pev( i, pev_flags, pev( i, pev_flags ) | FL_FROZEN );
engfunc( EngFunc_EmitSound, i, CHAN_WEAPON, szFrostSoundsPath[ Hit ], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), _, i);
write_short( ~0 );
write_short( ~0 );
write_short( 0x0004 );
write_byte( g_iColors[0] );
write_byte( g_iColors[1] );
write_byte( g_iColors[2] );
write_byte( 100 );
message_end( );
set_pev( i, pev_flags, pev( i, pev_flags ) | FL_FROZEN );
}
engfunc( EngFunc_RemoveEntity , iEnt )
}
public Fwd_Unfreeze( Task_ID )
{
new client = UNTASK_UNFREEZE( Task_ID );
new Float: g_flGlowColor[ 3 ];
g_flGlowColor[ 0 ] = 250.0;
g_flGlowColor[ 1 ] = 250.0;
g_flGlowColor[ 2 ] = 250.0;
set_pev( client, pev_renderfx, kRenderFxNone );
set_pev( client, pev_rendercolor, g_flGlowColor );
set_pev( client, pev_rendermode, kRenderNormal );
set_pev( client, pev_renderamt, 16.0 );
message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), _, client);
write_short( 0 );
write_short( 0 );
write_short( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
message_end( );
g_bFreezed[ client ] = false;
set_pev( client, pev_flags, pev( client, pev_flags ) & ~FL_FROZEN );
engfunc( EngFunc_EmitSound, client, CHAN_WEAPON, szFrostSoundsPath[ Unfreeze ], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
public CmdExplodeBeacon( const g_iOrigin[3], const g_iColors[3] )
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( g_iOrigin[0] );
write_coord( g_iOrigin[1] );
write_coord( g_iOrigin[2] );
write_coord( g_iOrigin[0] );
write_coord( g_iOrigin[1] );
write_coord( g_iOrigin[2] + 240);
write_short( g_iBeaconSprite );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 8 );
write_byte( 60 );
write_byte( 0 );
write_byte( g_iColors[0] );
write_byte( g_iColors[1] );
write_byte( g_iColors[2] );
write_byte( 200 );
write_byte( 3 );
message_end();
}
-
jumby1990
Извън линия - Потребител
- Мнения: 128
- Регистриран на: 10 Фев 2019, 18:02
- Местоположение: varna
- Се отблагодари: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за редакция на Frost плъгин при хвърляне да има различни цветове
VeCo много ти благодаря за помощта ! всичко е 6.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 960 Преглеждания
-
Последно мнение от ChrisBenoit
-
- 0 Отговори
- 1044 Преглеждания
-
Последно мнение от ChrisBenoit
-
- 0 Отговори
- 1255 Преглеждания
-
Последно мнение от mBFF-TheFucKBG
-
- 2 Отговори
- 796 Преглеждания
-
Последно мнение от BluRayTrans Bhop
-
- 1 Отговори
- 711 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 9 Отговори
- 1477 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 4 Отговори
- 1156 Преглеждания
-
Последно мнение от bobi1303
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта