Заявка за редакция на Frost плъгин при хвърляне да има различни цветове

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
jumby1990
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 128
Регистриран на: 10 Фев 2019, 18:02
Местоположение: varna
Се отблагодари: 8 пъти
Получена благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редакция на Frost плъгин при хвърляне да има различни цветове

Мнение от jumby1990 » 17 Мар 2019, 09:10

Здравейте ако можете да го направите всеки път като метнете фрост гранатата да е с различeн цвят. благодаря предварително !
Прикачени файлове
fn.sma
(5.53 KiB) Свалено 131 пъти
fn.sma
(5.53 KiB) Свалено 131 пъти
Последно промяна от hackera457 на 17 Мар 2019, 10:50, променено общо 2 пъти.
Причина: Редактирал съм ти заглавието! Внимавай следващия път

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1809
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 370 пъти
Обратна връзка:

заявка за frost !

Мнение от illusion » 17 Мар 2019, 09:21

Редактирай си заглавието.

Аватар
hackera457
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редакция на Frost плъгин при хвърляне да има различни цветове

Мнение от hackera457 » 17 Мар 2019, 10:54

Обясни подробно какво искаш да се редактира или темата ти ще отиде в коша
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1809
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 370 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редакция на Frost плъгин при хвърляне да има различни цветове

Мнение от illusion » 17 Мар 2019, 11:11

Аз разбрах, че иска като замразиш някой с Frost гранатата на всяко замразяване да е различен цвят. Аз лично не знам дали ще стане, защото мисля, че е със sprite замразяването..

Аватар
<VeCo>
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 145
Регистриран на: 28 Яну 2019, 19:01
Се отблагодари: 11 пъти
Получена благодарност: 80 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редакция на Frost плъгин при хвърляне да има различни цветове

Мнение от <VeCo> » 17 Мар 2019, 11:46

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
 
#define TASK_EXPLODE(%1) ( 799 + %1 )
#define UNTASK_EXPLODE(%1) ( %1 - 799)
 
#define TASK_UNFREEZE(%1) ( 899 + %1 )
#define UNTASK_UNFREEZE(%1) ( %1 - 899 )
 
new bool: g_bFreezed[ 33 ], g_iBeaconSprite;
 
enum _:FrostSounds
{
        Explode,
        Hit,
        Unfreeze
}
 
new const szFrostSoundsPath[ FrostSounds ][ ] = {
        "warcraft3/frostnova.wav",
        "warcraft3/impalehit.wav",
        "warcraft3/impalelaunch1.wav"
}
 
new const plugin_info[ 3 ][ ] = {
        "Hit And Run Frost Nades",
        "v0.1",
        "5%"
}
 
public plugin_precache( )
{
        for( new i = 0 ; i < FrostSounds ; i ++ )
                precache_sound( szFrostSoundsPath[ i ] );
               
        g_iBeaconSprite = precache_model( "sprites/shockwave.spr" );
}
 
public plugin_init()
{
        register_plugin( plugin_info[ 0 ] , plugin_info[ 1 ] , plugin_info[ 2 ] )
       
        register_forward( FM_SetModel, "Fwd_SetModel_Pre" );
}
 
public Fwd_SetModel_Pre( iEnt, const Model[] )
{
        new iOwner = pev( iEnt, pev_owner );
        if( !pev_valid( iEnt ) || !equal( Model, "models/w_smokegrenade.mdl" ) || !is_user_connected( iOwner ) )
                return;
        set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime( ) + 5.0 );
        set_task( 1.5, "fnExplodeNade", TASK_EXPLODE( iEnt ) );
}
 
public fnExplodeNade( Task_ID )
{
        new iEnt = UNTASK_EXPLODE( Task_ID );
        if( !pev_valid( iEnt ) )
                return;
        new iOwner = pev( iEnt, pev_owner ), Float: g_flOrigin[ 3 ], g_iOrigin[ 3 ], Float: g_flPlayerOrigin[ 3 ];
        
        new g_iColors[3];
        g_iColors[0] = random( 256 );
        g_iColors[1] = random( 256 );
        g_iColors[2] = random( 256 );
        
        new Float:g_flColors[3];
        IVecFVec(g_iColors,g_flColors);
        
        pev( iEnt, pev_origin, g_flOrigin );
       
        g_iOrigin[ 0 ] = floatround( g_flOrigin[ 0 ] );
        g_iOrigin[ 1 ] = floatround( g_flOrigin[ 1 ] );
        g_iOrigin[ 2 ] = floatround( g_flOrigin[ 2 ] );
               
        CmdExplodeBeacon( g_iOrigin, g_iColors )
       
        engfunc( EngFunc_EmitSound, iEnt, CHAN_WEAPON, szFrostSoundsPath[ Explode ], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
       
        for( new i = 1 ; i < get_maxplayers( ) ; i ++ )
        {
                if( !is_user_connected( i ) || !is_user_alive( i ) || i == iOwner || g_bFreezed[ i ] )
                        continue;
                       
                pev( i, pev_origin, g_flPlayerOrigin );
               
                if( get_distance_f( g_flPlayerOrigin, g_flOrigin ) > 240.0 )
                        continue;
               
                g_bFreezed[ i ] = true;
               
                set_task( 2.5, "Fwd_Unfreeze", TASK_UNFREEZE( i ) );
                       
                set_pev( i, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell );
                set_pev( i, pev_rendercolor, g_flColors );
                set_pev( i, pev_rendermode, kRenderNormal );
                set_pev( i, pev_renderamt, 80.0 );
               
                set_pev( i, pev_flags, pev( i, pev_flags ) | FL_FROZEN );
               
                engfunc( EngFunc_EmitSound, i, CHAN_WEAPON, szFrostSoundsPath[ Hit ], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)   
                       
                message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), _, i);
                write_short( ~0 );
                write_short( ~0 );
                write_short( 0x0004 );
                write_byte( g_iColors[0] );
                write_byte( g_iColors[1] );
                write_byte( g_iColors[2] );
                write_byte( 100 );
                message_end( );
                set_pev( i, pev_flags, pev( i, pev_flags ) | FL_FROZEN );
        }
       
        engfunc( EngFunc_RemoveEntity , iEnt )
}
 
public Fwd_Unfreeze( Task_ID )
{
        new client = UNTASK_UNFREEZE( Task_ID );
       
        new Float: g_flGlowColor[ 3 ];
        g_flGlowColor[ 0 ] = 250.0;
        g_flGlowColor[ 1 ] = 250.0;
        g_flGlowColor[ 2 ] = 250.0;
               
        set_pev( client, pev_renderfx, kRenderFxNone );
        set_pev( client, pev_rendercolor, g_flGlowColor );
        set_pev( client, pev_rendermode, kRenderNormal );
        set_pev( client, pev_renderamt, 16.0 );
       
        message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), _, client);
        write_short( 0 );
        write_short( 0 );
        write_short( 0 );
        write_byte( 0 );
        write_byte( 0 );
        write_byte( 0 );
        write_byte( 0 );
        message_end( );
       
        g_bFreezed[ client ] = false;
       
        set_pev( client, pev_flags, pev( client, pev_flags ) & ~FL_FROZEN );
       
        engfunc( EngFunc_EmitSound, client, CHAN_WEAPON, szFrostSoundsPath[ Unfreeze ], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
 
public CmdExplodeBeacon( const g_iOrigin[3], const g_iColors[3] )
{
        message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY );
        write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
        write_coord( g_iOrigin[0] );
        write_coord( g_iOrigin[1] );
        write_coord( g_iOrigin[2] );
        write_coord( g_iOrigin[0] );
        write_coord( g_iOrigin[1] );
        write_coord( g_iOrigin[2] + 240);
        write_short( g_iBeaconSprite );
        write_byte( 0 );
        write_byte( 0 );
        write_byte( 8 );
        write_byte( 60 );
        write_byte( 0 );
        write_byte( g_iColors[0] );
        write_byte( g_iColors[1] );
        write_byte( g_iColors[2] );
        write_byte( 200 );
        write_byte( 3 );
        message_end();
}
:pepo_think3:

Аватар
jumby1990
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 128
Регистриран на: 10 Фев 2019, 18:02
Местоположение: varna
Се отблагодари: 8 пъти
Получена благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редакция на Frost плъгин при хвърляне да има различни цветове

Мнение от jumby1990 » 17 Мар 2019, 19:57

VeCo много ти благодаря за помощта ! всичко е 6.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта