Преработка на Noclip плъгин

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Noclip плъгин

Мнение от deadlylord » 26 Фев 2019, 22:56

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <fun>

#define MODNAME "^x01 [^x04 Base Builder^x01 ]"

new szAdminName[32],szPlayerName[32]

public plugin_init()
{
	register_plugin("amx_cheat","1.0","watch")
	register_clcmd("say", 	   	"cmdSay");
	register_clcmd("say_team",	"cmdSay");
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_Spawn", 1)
}

public amx_noclip(id)
{
	if (get_user_team(id) == 3) 
	{
	ColorChat(id, RED, " ^1[ ^4Base Builder^1 ] You can't activate ^4/noclip^1 on spectators")
	return PLUGIN_HANDLED
	}
	if (!get_user_noclip(id))
	{
		fm_strip_user_weapons(id);
		client_cmd (id, "say /remove")
		set_user_noclip(id, 1)
		set_pev(id, pev_solid, SOLID_NOT )
		set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
		//ColorChat(0, RED, " ^1[ ^4Base Builder^1 ] Admin ^4%s^1 enable noclip on ^4%s^1", szAdminName, szPlayerName)
	}
	else 
	{
		set_user_noclip(id, 0)
		set_pev(id, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX )
		set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderNormal, 0)
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
		//ColorChat(0, RED, " ^1[ ^4Base Builder^1 ] Admin ^4%s^1 disabled noclip on ^4%s^1", szAdminName, szPlayerName)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}


public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:fDamage, Float:fDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits) {
	if(is_user_connected(iAttacker))
	{
	return (get_user_noclip(iAttacker) || get_user_noclip(iVictim)) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public fw_Spawn(id)
{
	if (is_user_alive(id))
	{
		set_pev(id, pev_takedamage, DAMAGE_AIM)
		set_pev(id, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX )
		set_user_noclip(id, 0)
		set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
	}
}

public cmdSay(id)
{
new szMessage[32]
read_args(szMessage, charsmax(szMessage));
remove_quotes(szMessage);
if(szMessage[0] == '/')
{
	if ((equali(szMessage, "/noclip") || equal(szMessage, "/noclip",7)) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_SLAY))
	{
		ColorChat(id, RED, "[Basebuilder 6.5] ^1Za da imash dostup do ^4/noclip^1, pishi na ^3ruslan.8000")
		return PLUGIN_HANDLED
	}

	if (equali(szMessage, "/noclip")  == 1)
	{
		get_user_name(id,szAdminName,31)
		get_user_name(id,szPlayerName,31)
		amx_noclip(id)
	}
	else if (equal(szMessage, "/noclip",7))
	{
		get_user_name(id,szAdminName,31)
		new target = cmd_target(id, szMessage[8], 0)
		get_user_name(target,szPlayerName,31)
		if (!target)
		{
			ColorChat(id, RED, "%s Player^4 %s^1 could not be found or targetted", MODNAME, szMessage[8])
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		amx_noclip(id)
	}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

fm_strip_user_weapons( index )
{
new iEnt = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "player_weaponstrip" ) );

if( !pev_valid( iEnt ) )
return 0;

dllfunc( DLLFunc_Spawn, iEnt );
dllfunc( DLLFunc_Use, iEnt, index );
engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt );

return 1;
}
Здравейте,

Можете ли да направите когато хората използват командата да се появява entity(бот със същия живот като на човека) и естествено да може да се убива и хората да се връщат при него като се спре noclip-a.


Последно издигане deadlylord от 26 Фев 2019, 22:56

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта