Търся Golden AK47 плъгин за Zombie Plague 4.3 Fix

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
BaKuGan.
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 191
Регистриран на: 27 Окт 2018, 20:11
Местоположение: New York
Се отблагодари: 50 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Търся Golden AK47 плъгин за Zombie Plague 4.3 Fix

Мнение от BaKuGan. » 15 Фев 2019, 20:46

Добър вечер на всички, незнам да ли пиша на правилното място. Ако е грешно мястото, нека някой от модераторите да наместят темата в правелен раздел.


Така днес съм изтеглил всякаква версия на този плъгин, обаче не се актевирват.

Ако може някой да ми подаде този плъгин

Изображение

Thanks in advance!
Последно промяна от OciXCrom на 20 Фев 2019, 16:33, променено общо 1 път.
Причина: +1 предупреждение - редактирано заглавие.
nFL-Cs.InFo Ела и се забавлявай
Изображение

Аватар
kr33dz
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 186
Регистриран на: 17 Дек 2018, 20:27
Местоположение: In my dreams.
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 21 пъти

Търся един плъгин за Zombie Plague 4.3 Fix

Мнение от kr33dz » 15 Фев 2019, 20:50

И как по-точно не се "активират"?

Аватар
eaglestancex
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 25
Регистриран на: 15 Фев 2019, 12:36

Търся един плъгин за Zombie Plague 4.3 Fix

Мнение от eaglestancex » 15 Фев 2019, 20:57

Код за потвърждение: Избери целия код

#define PLUGIN "Golden M4a1"

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>


#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new M4_V_MODEL[64] = "models/v_golden_m4a1.mdl"
new M4_P_MODEL[64] = "models/p_golden_m4a1.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip, cvar_cost

new bool:g_HasM4[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_m4a1 = ((1<<CSW_M4A1))

public plugin_init()
{
	
	/* CVARS */
	cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenm4_dmg_multiplier", "5")
	cvar_custommodel = register_cvar("goldenm4_custom_model", "1")
	cvar_goldbullets = register_cvar("goldenm4_gold_bullets", "1")
	cvar_uclip = register_cvar("goldenm4_unlimited_clip", "1")
	cvar_cost = register_cvar("goldenm4_cost", "6000")
	
	// Register The Buy Cmd
	register_clcmd("say /goldenm4", "CmdBuyM4")
	register_clcmd("say_team /goldenm4", "CmdBuyM4")
	register_concmd("amx_goldenm4", "CmdGiveM4", ADMIN_BAN, "<name>")
	
	// Register The Plugin
	register_plugin("Golden M4A1", "1.0", "Alicx DarK")
	// Death Msg
	register_event("DeathMsg", "Death", "a")
	// Weapon Pick Up
	register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
	// Current Weapon Event
	register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
	register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
	// Ham TakeDamage
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
	register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
	
}

public client_connect(id)
{
	g_HasM4[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
	g_HasM4[id] = false
}

public Death()
{
	g_HasM4[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
	g_HasM4[id] = false
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(M4_V_MODEL)
	precache_model(M4_P_MODEL)
	m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
	precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public checkModel(id)
{
	if ( !g_HasM4[id] )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new szWeapID = read_data(2)
	
	if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, M4_V_MODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, M4_P_MODEL)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
	new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
	new plrWeapId
	
	plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
	
	if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_HasM4[id])
	{
		checkModel(id)
	}
	else 
	{
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
	{
		// If the user is out of ammo..
		get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
		// Get the name of their weapon
		give_item(id, plrWeap)
		engclient_cmd(id, plrWeap) 
		engclient_cmd(id, plrWeap)
		engclient_cmd(id, plrWeap)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
	if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4[attacker] )
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
	}
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
	if( !is_user_alive( id ) ) 
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
	{
		new szClip, szAmmo
		new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
		
		if( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
		{
			g_hasZoom[id] = true
			cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
			emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
		}
		
		else if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && g_hasZoom[id])
		{
			g_hasZoom[ id ] = false
			cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
			
		}
		
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)
{
	if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
	{
		new clip,ammo
		new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
		new pteam[16]
		
		get_user_team(id, pteam, 15)
		
		if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_M4A1) && g_HasM4[id]) 
		{
			new vec1[3], vec2[3]
			get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
			get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
			
			
			//BEAMENTPOINTS
			message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
			write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
			write_coord(vec1[0])
			write_coord(vec1[1])
			write_coord(vec1[2])
			write_coord(vec2[0])
			write_coord(vec2[1])
			write_coord(vec2[2])
			write_short( m_spriteTexture )
			write_byte(1) // framestart
			write_byte(5) // framerate
			write_byte(2) // life
			write_byte(10) // width
			write_byte(0) // noise
			write_byte( 255 )     // r, g, b
			write_byte( 215 )       // r, g, b
			write_byte( 0 )       // r, g, b
			write_byte(200) // brightness
			write_byte(150) // speed
			message_end()
		}
		
		bullets[id] = clip
	}
	
}

public CmdBuyM4(id)
{
	if ( !is_user_alive(id) )
	{
		client_print(id,print_chat, "[AMXX] To buy golden M4a1 You need to be alive!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	new money = cs_get_user_money(id)
	
	if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
	{
		cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
		give_item(id, "weapon_m4a1")
		g_HasM4[id] = true
	}
	
	else
	{
		client_print(id, print_chat, "[AMXX] You dont hav enough money to buy Golden M4a1. Cost $%d ", get_pcvar_num(cvar_cost))
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public CmdGiveM4(id,level,cid)
{
	if (!cmd_access(id,level,cid,2))
		return PLUGIN_HANDLED;
	new arg[32];
	read_argv(1,arg,31);
	
	new player = cmd_target(id,arg,7);
	if (!player) 
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	new name[32];
	get_user_name(player,name,31);
	
	give_item(player, "weapon_m4a1")
	g_HasM4[player] = true
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id) 
{
	new weapons[32], num
	get_user_weapons(id, weapons, num)
	for (new i = 0; i < num; i++) {
		if (Wep_m4a1 & (1<<weapons[i])) 
		{
			static wname[32]
			get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
			engclient_cmd(id, "drop", wname)
		}
	}
}

Аватар
BaKuGan.
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 191
Регистриран на: 27 Окт 2018, 20:11
Местоположение: New York
Се отблагодари: 50 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Търся един плъгин за Zombie Plague 4.3 Fix

Мнение от BaKuGan. » 15 Фев 2019, 20:59

Благодаря Ти много, но обаче може ли да ми обясниш за това и къде се поставя, от скриптер не разбирам много!
nFL-Cs.InFo Ела и се забавлявай
Изображение

Аватар
kr33dz
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 186
Регистриран на: 17 Дек 2018, 20:27
Местоположение: In my dreams.
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 21 пъти

Търся един плъгин за Zombie Plague 4.3 Fix

Мнение от kr33dz » 15 Фев 2019, 21:00

BaKuGan. написа: 15 Фев 2019, 20:59 Благодаря Ти много, но обаче може ли да ми обясниш за това и къде се поставя, от скриптер не разбирам много!
Четеш...

https://www.amxx-bg.info/forum/viewtopic.php?t=760

Аватар
BaKuGan.
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 191
Регистриран на: 27 Окт 2018, 20:11
Местоположение: New York
Се отблагодари: 50 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Търся един плъгин за Zombie Plague 4.3 Fix

Мнение от BaKuGan. » 15 Фев 2019, 21:01

Hа мен не ми трябва това, просто. Golden M4A1 Благодаря!
nFL-Cs.InFo Ела и се забавлявай
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Търся един плъгин за Zombie Plague 4.3 Fix

Мнение от OciXCrom » 15 Фев 2019, 21:01

Мястото е правилно, ама заглавието не е. Редактирай го като опишеш за какъв плъгин става дума.
И описанието на самата заявка не е много "интересно". От тази снимка трябва да гадаем за какво става дума.

Аватар
BaKuGan.
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 191
Регистриран на: 27 Окт 2018, 20:11
Местоположение: New York
Се отблагодари: 50 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Търся един плъгин за Zombie Plague 4.3 Fix

Мнение от BaKuGan. » 15 Фев 2019, 21:05

Търся плъгин за Zombie Plague 4.3 Fix Golden M4a1 От всички сайтове съм изтеглил този плъгин и само ми изписват грешки като за модел. Трябва ми само единствен което няма да ми прави грешки и да се добави автоматично в Human Items. Аз ги имах добавени но не ми се показват. А при някой от плъгина ми показва да добавя модела което липсва. И съм го направил всичко на ок. И пак ми показва грешката .
nFL-Cs.InFo Ела и се забавлявай
Изображение

Аватар
kr33dz
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 186
Регистриран на: 17 Дек 2018, 20:27
Местоположение: In my dreams.
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 21 пъти

Търся един плъгин за Zombie Plague 4.3 Fix

Мнение от kr33dz » 15 Фев 2019, 21:07

BaKuGan. написа: 15 Фев 2019, 21:05 Търся плъгин за Zombie Plague 4.3 Fix Golden M4a1 От всички сайтове съм изтеглил този плъгин и само ми изписват грешки като за модел. Трябва ми само единствен което няма да ми прави грешки и да се добави автоматично в Human Items. Аз ги имах добавени но не ми се показват. А при някой от плъгина ми показва да добавя модела което липсва. И съм го направил всичко на ок. И пак ми показва грешката .
Изобщо имаш ли модела? И къде си тръгнал да правиш сървър, като не можеш да си компилираш плъгина....

Аватар
BaKuGan.
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 191
Регистриран на: 27 Окт 2018, 20:11
Местоположение: New York
Се отблагодари: 50 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Търся един плъгин за Zombie Plague 4.3 Fix

Мнение от BaKuGan. » 15 Фев 2019, 21:24

За съжаление, не съм на домашен хост а съм на платен и за това !

Добавено преди 2 минути 19 секунди:
FATAL ERROR (shutting down): Mod_LoadModel: models/v_golden_m4a1.mdl not found
Segmentation fault Ето виж и това
nFL-Cs.InFo Ела и се забавлявай
Изображение

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 22 госта