Round start sound
-
Jeff
Извън линия - Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 15 Мар 2018, 11:30
- Получена благодарност: 2 пъти
Round start sound
Здравейте,
Търся плъгин, който прави следното:
В началото на всеки рунд да се пуска музика (.wav файл), която да чуват всички играчи в сървъра.
Когато рундът свърши, музиката трябва да спре (независимо до къде е стигнала) и следващия рунд да започва отново.
Също така, ако е възможно, бих искал плъгинът на случаен принцип да пуска музика (да кажем има 5 различни .wav файла с музика).
Благодаря.
Търся плъгин, който прави следното:
В началото на всеки рунд да се пуска музика (.wav файл), която да чуват всички играчи в сървъра.
Когато рундът свърши, музиката трябва да спре (независимо до къде е стигнала) и следващия рунд да започва отново.
Също така, ако е възможно, бих искал плъгинът на случаен принцип да пуска музика (да кажем има 5 различни .wav файла с музика).
Благодаря.
Round start sound
МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Всяко нещо в живота се заплаща с кръв, с пот, със сълзи, с лични жертви. Затова не завиждай, не знаеш кой с какво е платил.
-
DaRk_StyLe
Извън линия - Потребител
- Мнения: 264
- Регистриран на: 26 Окт 2016, 12:40
- Се отблагодари: 11 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Round start sound
Звуците добавяш, като спазваш следния синтаксис:
Тъй като работиш с .wav, не добавяй sound/ директорията в пътя до файла, директно следващата директория.
Плъгинът го направих в края на рунда да спира всички звуци освен тези за победа на отборите, защото се получа пълна тишина в противен случай, което не е много приятно. Ако все пак искаш да е пълна тишина, ще ти предоставя и подобна версия.
Код за потвърждение: Избери целия код
new const Sounds[][] =
{
"ambience/cow.wav",
"ambience/crow.wav",
"ambience/sheep.wav",
"ambience/Opera.wav",
"ambience/sparrow.wav" // <-- след последния звук не се слага запетая!
};
Плъгинът го направих в края на рунда да спира всички звуци освен тези за победа на отборите, защото се получа пълна тишина в противен случай, което не е много приятно. Ако все пак искаш да е пълна тишина, ще ти предоставя и подобна версия.
- Версия със звуците за победа:
► Покажи скъсения текст
- Версия "мълчанието на агнетата":
► Покажи скъсения текст
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
Round start sound
Код за потвърждение: Избери целия код
register_logevent("PriNachaloNaRunda", 2, "1=Round_Start");
-
DaRk_StyLe
Извън линия - Потребител
- Мнения: 264
- Регистриран на: 26 Окт 2016, 12:40
- Се отблагодари: 11 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Round start sound
Ще редактирам кода, ако авторът на темата желае това. Благодаря, че ми показа как се хваща въпросното събитие, и аз да науча нещо полезно.
-
Jeff
Извън линия - Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 15 Мар 2018, 11:30
- Получена благодарност: 2 пъти
Round start sound
Благодаря за плъгина, но имам малък проблем.
Използвам друг плъгин за звуци в края на рунда.
Но в момента чувам стандартните звуци (T win / CT win).
Бих искал пак да си чувам моите звуци.
Те са в misc папката, ако това има особено значение.
Използвам друг плъгин за звуци в края на рунда.
Но в момента чувам стандартните звуци (T win / CT win).
Бих искал пак да си чувам моите звуци.
Те са в misc папката, ако това има особено значение.
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
-
DaRk_StyLe
Извън линия - Потребител
- Мнения: 264
- Регистриран на: 26 Окт 2016, 12:40
- Се отблагодари: 11 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Round start sound
Код за потвърждение: Избери целия код
#include < amxmodx >
new const Sounds[][] =
{
"ambience/cow.wav",
"ambience/crow.wav",
"ambience/sheep.wav",
"ambience/Opera.wav",
"ambience/sparrow.wav"
};
public plugin_precache()
{
for( new i = 0; i < sizeof( Sounds ); i++ )
{
precache_sound( Sounds[ i ] );
}
}
public plugin_init()
{
register_plugin( "Round Sounds", "1.0", "DaRk_StyLe" );
register_event( "HLTV", "Event_HLTV", "a", "1=0", "2=0" );
}
public Event_HLTV()
{
client_cmd( 0, "spk ^"%s^"", Sounds[ random( sizeof( Sounds ) ) ] );
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 11 Отговори
- 1784 Преглеждания
-
Последно мнение от zolfeca
-
- 0 Отговори
- 1297 Преглеждания
-
Последно мнение от WaLkZ
-
- 6 Отговори
- 1186 Преглеждания
-
Последно мнение от AfterLife
-
- 14 Отговори
- 4978 Преглеждания
-
Последно мнение от Orangegame14
-
- 0 Отговори
- 1163 Преглеждания
-
Последно мнение от Coco21
-
- 20 Отговори
- 7172 Преглеждания
-
Последно мнение от hackera457
-
- 2 Отговори
- 1321 Преглеждания
-
Последно мнение от Igivapto
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 26 госта