Първи рунд(загряващ) с ножове и респаун и граната
-
Ant1Lamer
Извън линия - Потребител
- Мнения: 217
- Регистриран на: 08 Окт 2016, 00:03
- Се отблагодари: 18 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Първи рунд(загряващ) с ножове и респаун и граната
Заглавието аз имам някакъв, но по спомен правеше някакъв проблем някой ги пускаше с пистолети някой не не почваше да речем от втория рунд ми от третия или четвъртия прикачвам го да го погледнете
- Прикачени файлове
-
- Autorestart_Knife.sma
- (12.87 KiB) Свалено 123 пъти
- Autorestart_Knife.sma
- (12.87 KiB) Свалено 123 пъти
НАУЧИ ПРАВИЛАТА, ЗА ДА ЗНАЕШ КАК ПОРЯДЪЧНО ДА ГИ НАРУШАВАШ!!!
-
thespritofthebeast
Извън линия - Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 11 Ное 2018, 22:09
Първи рунд(загряващ) с ножове и респаун и граната
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Simple Knife Warump"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
#define TASKID 1234
new hudtimer, cvar, hudhandler, mp_freezetime, value
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
register_dictionary("simple_warmup.txt")
cvar = register_cvar("warmup_timer", "60")
hudhandler = CreateHudSyncObj()
}
public plugin_cfg()
{
mp_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime")
set_task(10.0, "read_vars")
}
public read_vars()
{
value = get_pcvar_num(mp_freezetime)
}
public message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity)
{
static message[64]
get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
if(equal(message, "#Game_Commencing"))
{
hudtimer = get_pcvar_num(cvar)
if(hudtimer == -1)
return
formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_START")
set_msg_arg_string(2, message)
set_task(1.0, "restart", TASKID, _, _, "b")
set_pcvar_num(mp_freezetime, 0)
}
if(equal(message, "#Game_will_restart_in"))
{
formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_END")
set_msg_arg_string(2, message)
}
}
public restart()
{
if(hudtimer <= 0)
{
remove_task(TASKID)
set_cvar_num("sv_restartround", 1)
set_pcvar_num(mp_freezetime, value)
}
else
{
set_hudmessage(255,255,255,-1.0,0.9,0,6.0,1.0,0.1,0.2)
ShowSyncHudMsg(0, hudhandler, "%L", LANG_PLAYER, "COUNTING", hudtimer)
}
hudtimer--
}
public switchweapon(id)
{
if(task_exists(TASKID))
{
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
}
-
Ant1Lamer
Извън линия - Потребител
- Мнения: 217
- Регистриран на: 08 Окт 2016, 00:03
- Се отблагодари: 18 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Първи рунд(загряващ) с ножове и респаун и граната
неее не ме устройва ползвал съм го и в него имаше някакви проблеми не помна точно какво
НАУЧИ ПРАВИЛАТА, ЗА ДА ЗНАЕШ КАК ПОРЯДЪЧНО ДА ГИ НАРУШАВАШ!!!
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Първи рунд(загряващ) с ножове и респаун и граната
Виж този - изработил съм го в някоя предишна заявка:
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#if AMXX_VERSION_NUM < 183
#include <dhudmessage>
#endif
#if !defined DMG_GRENADE
#define DMG_GRENADE (1<<24)
#endif
#define GREN_DELAY 0.5
#define HUD_FREQ 1.0
#define TASK_MESSAGE 332912
#define WARMUP_DURATION 120
new bool:g_bLive, g_iTimer
public plugin_init()
{
register_plugin("Warmpun Round", "1.0", "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack")
register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
g_iTimer = WARMUP_DURATION
set_task(HUD_FREQ, "display_message", TASK_MESSAGE, .flags = "b")
}
public CS_OnBuyAttempt(id, iItem)
{
if(g_iTimer)
{
client_print(id, print_center, "No buying during warmup!")
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public OnRoundStart()
{
if(g_bLive)
{
set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1)
show_dhudmessage(0, "WARMUP ENDED!^nWe're now live!")
g_bLive = false
}
}
public OnPlayerSpawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !g_iTimer)
return
give_grenade(id)
}
public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker, Float:fDamage, Float:fDirection[3], iTraceHandle, iDamageBits)
return (g_iTimer > 0 && iDamageBits != DMG_GRENADE) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
public grenade_throw(id, iGrenadeId, iGrenadeType)
{
if(!g_iTimer)
return
set_task(GREN_DELAY, "give_grenade", id)
}
public give_grenade(id)
{
if(is_user_connected(id) && g_iTimer > 0)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
engclient_cmd(id, "weapon_hegrenade")
}
}
public display_message()
{
new iPlayers[32], iPnum
get_players(iPlayers, iPnum, "b")
for(new i, iPlayer; i < iPnum; i++)
{
iPlayer = iPlayers[i]
if(1 <= get_user_team(iPlayer) <= 2)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, iPlayer)
}
set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1)
show_dhudmessage(0, "[WARMUP: %i]^nOnly HE Grenades do damage!", g_iTimer)
if(--g_iTimer == 0)
{
remove_task(TASK_MESSAGE)
server_cmd("sv_restartround 1")
g_bLive = true
}
}
-
Ant1Lamer
Извън линия - Потребител
- Мнения: 217
- Регистриран на: 08 Окт 2016, 00:03
- Се отблагодари: 18 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Първи рунд(загряващ) с ножове и респаун и граната
А точно това търсех знаех че беше правил, но не можех да намеря темата мерси!
НАУЧИ ПРАВИЛАТА, ЗА ДА ЗНАЕШ КАК ПОРЯДЪЧНО ДА ГИ НАРУШАВАШ!!!
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 3 Отговори
- 1882 Преглеждания
-
Последно мнение от mBFF-TheFucKBG
-
- 8 Отговори
- 2849 Преглеждания
-
Последно мнение от _DeepS_
-
- 1 Отговори
- 2208 Преглеждания
-
Последно мнение от mBFF-TheFucKBG
-
- 3 Отговори
- 1731 Преглеждания
-
Последно мнение от 1n1
-
- 6 Отговори
- 3007 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 5 Отговори
- 2341 Преглеждания
-
Последно мнение от JackEyedJones
-
- 2 Отговори
- 1620 Преглеждания
-
Последно мнение от lurku
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта