Търсия Плъгин за C4 - Бомб
Модератори: Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme
-
BornToPorn
Извън линия - Баннат
- Мнения: 223
- Регистриран на: 11 Ное 2018, 15:25
- Се отблагодари: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Търсия Плъгин за C4 - Бомб
Как да намеря този плъгин като свърши Тайма на Террористите Те умират автоматично след като не залагат бомб или като обезвредът Контра Террористите Ц4 Пак умират ?
Причина за бан: невъзпитано хлапе, неблагодарност, неграмотност, несериозност, многобройни опити за създаване еднодневки, лигавене, липса на мозъчни гънки, създаване нови акаунти след наложени банове, неспособност да разбере най-просто правило и нарушаване на едно и също правило всеки път въпреки един куп направени забележки от страна на администратор. Нека и всички да видят за какво хлапе става дума - https://i.imgur.com/EnHVL69.png
-
.Metrix.
Извън линия - Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 10 Ное 2018, 18:29
- Местоположение: България
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Търсия Плъгин за C4 - Бомб
Код за потвърждение: Избери целия код
/* AMX MOD X script.
* This file is provided as is with no warranty.
*
* Presenting: Slay Losers
*
* Effect: Losing the objective results in a random orgy of GFX destruction
* for the losing team (everyone on the losing team DIES).
*
* NOTE: The slaying will NOT remove frags.
*
* CVAR: Set mp_slaylosers to 0 if you want to turn it off.
*
* Written by: Denkkar Seffyd, now in a seperate WC3 independent package (no XP removal though)
*
* Install: compile then add slaylosers.amx to addons/amx/plugin.ini
*
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new white
new lightning
new g_sModelIndexSmoke
public plugin_init(){
register_plugin("AMX Slay Losers","1.0","[email protected]")
register_event("SendAudio","end_round","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
register_cvar("mp_slaylosers","1",FCVAR_SERVER)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public end_round(){
// Only active if CVAR is not equal to 0
if( get_cvar_num("mp_slaylosers") ){
new parm[32]
new len = read_data(2,parm,31)
set_task(1.0,"slay_those_losers",0,parm, len + 1)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
// Slays each player who failed to stop the other team from completing the objective.
// A random slay method is chosen for each player.
public slay_those_losers(parm[]) {
new origin[3], srco[3]
new player[32], playersnum
new id
get_players(player,playersnum,"ea",(parm[7] == 't') ? "CT" : "TERRORIST" )
for(new i = 0; i < playersnum; ++i){
id = player[i]
get_user_origin(id,origin)
origin[2] -= 26
srco[0]=origin[0]+150
srco[1]=origin[1]+150
srco[2]=origin[2]+800
switch(random_num(1,3)){
case 1:{
slay_lightning(srco,origin)
emit_sound(id,CHAN_ITEM, "ambience/thunder_clap.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
case 2:{
slay_blood(origin)
emit_sound(id,CHAN_ITEM, "weapons/headshot2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
case 3: {
slay_explode(origin)
emit_sound(id,CHAN_ITEM, "weapons/explode3.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
set_hudmessage(178, 14, 41, -1.0, -0.4, 1, 0.5, 1.7, 0.2, 0.2,5);
show_hudmessage(id, "Objective Failed^nFailure Is Not An Option^nYou Die Now" );
user_kill(id,1)
}
}
slay_explode(vec1[3]) {
// blast circles
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1)
write_byte( 21 )
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2] + 16)
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2] + 1936)
write_short( white )
write_byte( 0 ) // startframe
write_byte( 0 ) // framerate
write_byte( 2 ) // life
write_byte( 16 ) // width
write_byte( 0 ) // noise
write_byte( 188 ) // r
write_byte( 220 ) // g
write_byte( 255 ) // b
write_byte( 255 ) //brightness
write_byte( 0 ) // speed
message_end()
//Explosion2
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( 12 )
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_byte( 188 ) // byte (scale in 0.1's)
write_byte( 10 ) // byte (framerate)
message_end()
//Smoke
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1)
write_byte( 5 )
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_short( g_sModelIndexSmoke )
write_byte( 2 )
write_byte( 10 )
message_end()
}
slay_blood(vec1[3]) {
//LAVASPLASH
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( 10 )
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
message_end()
}
slay_lightning(vec1[3],vec2[3]) {
//Lightning
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( 0 )
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short( lightning )
write_byte( 1 ) // framestart
write_byte( 5 ) // framerate
write_byte( 2 ) // life
write_byte( 20 ) // width
write_byte( 30 ) // noise
write_byte( 200 ) // r, g, b
write_byte( 200 ) // r, g, b
write_byte( 200 ) // r, g, b
write_byte( 200 ) // brightness
write_byte( 200 ) // speed
message_end()
//Sparks
message_begin( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY,vec2)
write_byte( 9 )
write_coord( vec2[0] )
write_coord( vec2[1] )
write_coord( vec2[2] )
message_end()
//Smoke
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec2)
write_byte( 5 )
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short( g_sModelIndexSmoke )
write_byte( 10 )
write_byte( 10 )
message_end()
}
public plugin_precache() {
g_sModelIndexSmoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
lightning = precache_model("sprites/lgtning.spr")
white = precache_model("sprites/white.spr")
precache_sound( "ambience/thunder_clap.wav")
precache_sound( "weapons/headshot2.wav")
precache_sound( "weapons/explode3.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}
-
antonstoqnovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 213
- Регистриран на: 15 Окт 2017, 10:40
- Се отблагодари: 9 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Търсия Плъгин за C4 - Бомб
Slay Losers - така се казва плъгина,просто напиши в google и ти излиза
connect 88.99.12.243:27019
-
stambeto2006
Извън линия - Модератор
- Мнения: 505
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 15:44
- Се отблагодари: 53 пъти
- Получена благодарност: 45 пъти
- Обратна връзка:
Търсия Плъгин за C4 - Бомб
BornToPorn написа: ↑11 Ное 2018, 17:08 Как да намеря този плъгин като свърши Тайма на Террористите Те умират автоматично след като не залагат бомб или като обезвредът Контра Террористите Ц4 Пак умират ?
- Прикачени файлове
-
- slay_losers.rar
- (976 Байта) Свалено 145 пъти
- slay_losers.rar
- (976 Байта) Свалено 145 пъти
-
BornToPorn
Извън линия - Баннат
- Мнения: 223
- Регистриран на: 11 Ное 2018, 15:25
- Се отблагодари: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Търсия Плъгин за C4 - Бомб
antonstoqnovv написа: ↑11 Ное 2018, 17:14 Slay Losers - така се казва плъгина,просто напиши в google и ти излиза
Причина за бан: невъзпитано хлапе, неблагодарност, неграмотност, несериозност, многобройни опити за създаване еднодневки, лигавене, липса на мозъчни гънки, създаване нови акаунти след наложени банове, неспособност да разбере най-просто правило и нарушаване на едно и също правило всеки път въпреки един куп направени забележки от страна на администратор. Нека и всички да видят за какво хлапе става дума - https://i.imgur.com/EnHVL69.png
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 3 Отговори
- 1881 Преглеждания
-
Последно мнение от Drea<M>40BG ;]]
-
- 19 Отговори
- 5354 Преглеждания
-
Последно мнение от SILENT HILL`
-
- 0 Отговори
- 1245 Преглеждания
-
Последно мнение от SILENT HILL`
-
- 3 Отговори
- 1686 Преглеждания
-
Последно мнение от SILENT HILL`
-
- 1 Отговори
- 1375 Преглеждания
-
Последно мнение от tom1k
-
- 0 Отговори
- 1326 Преглеждания
-
Последно мнение от 4alm
-
- 8 Отговори
- 3266 Преглеждания
-
Последно мнение от illusion
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта