Преработка на Bullet_damage пългин

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
Just
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 427
Регистриран на: 23 Дек 2016, 19:10
Местоположение: http://cs-ultragaming.info
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 34 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Bullet_damage пългин

Мнение от Just » 08 Окт 2018, 21:07

Ако може да се преработи за админ/вип само с флаг о
да им се показва Bullet_damage-а При щета на противника.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Bullet Damage"
#define AUTHOR "ConnorMcLeod"
#define VERSION "0.0.1"

#define MAX_PLAYERS	32

new const Float:g_flCoords[][] = 
{
	{0.50, 0.40},
	{0.56, 0.44},
	{0.60, 0.50},
	{0.56, 0.56},
	{0.50, 0.60},
	{0.44, 0.56},
	{0.40, 0.50},
	{0.44, 0.44}
}

new g_iPlayerPos[MAX_PLAYERS+1]

new g_iMaxPlayers
new g_pCvarEnabled

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	g_pCvarEnabled = register_cvar("bullet_damage", "1")

	register_event("Damage", "Event_Damage", "b", "2>0", "3=0")

	g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
}

public Event_Damage( iVictim )
{
	if( get_pcvar_num(g_pCvarEnabled) && (read_data(4) || read_data(5) || read_data(6)) )
	{
		new id = get_user_attacker(iVictim)
		if( (1 <= id <= g_iMaxPlayers) && is_user_connected(id) )
		{
			new iPos = ++g_iPlayerPos[id]
			if( iPos == sizeof(g_flCoords) )
			{
				iPos = g_iPlayerPos[id] = 0
			}
			set_hudmessage(0, 40, 80, Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02, -1)
			show_hudmessage(id, "%d", read_data(2))
		}
	}
}
Моля темата, да бъде преместена че обърках раздела.
Последно промяна от OciXCrom на 08 Окт 2018, 22:21, променено общо 1 път.
Причина: Какво прави темата в раздел ПРЕРАБОТЕНИ плъгини?
Изображение


NEW CS 1.6 SERVERS IP: 45.144.155.176:27015

Изображение

Аватар
thoughtz
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 585
Регистриран на: 13 Окт 2016, 00:32
Местоположение: гр. София
Се отблагодари: 112 пъти
Получена благодарност: 79 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Bullet_damage пългин

Мнение от thoughtz » 08 Окт 2018, 21:30

viewtopic.php?f=18&t=1521 - това няма ли да ти свърши работа? 3-тия кометар в темата.

Аватар
JustInCase
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 582
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Преработка на Bullet_damage пългин

Мнение от JustInCase » 08 Окт 2018, 22:16

Mariela написа: 08 Окт 2018, 21:30 viewtopic.php?f=18&t=1521 - това няма ли да ти свърши работа? 3-тия кометар в темата.
Не го знаеш дали ползва ReApi. Плъгина който си дала е за ReApi.

Just написа: 08 Окт 2018, 21:07 Ако може да се преработи за админ/вип само с флаг о
да им се показва Bullet_damage-а При щета на противника.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Bullet Damage"
#define AUTHOR "ConnorMcLeod"
#define VERSION "0.0.1"

#define MAX_PLAYERS	32

new const Float:g_flCoords[][] = 
{
	{0.50, 0.40},
	{0.56, 0.44},
	{0.60, 0.50},
	{0.56, 0.56},
	{0.50, 0.60},
	{0.44, 0.56},
	{0.40, 0.50},
	{0.44, 0.44}
}

new g_iPlayerPos[MAX_PLAYERS+1]

new g_iMaxPlayers
new g_pCvarEnabled

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	g_pCvarEnabled = register_cvar("bullet_damage", "1")

	register_event("Damage", "Event_Damage", "b", "2>0", "3=0")

	g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
}

public Event_Damage( iVictim )
{
	if( get_pcvar_num(g_pCvarEnabled) && (read_data(4) || read_data(5) || read_data(6)) )
	{
		new id = get_user_attacker(iVictim)
		if( (1 <= id <= g_iMaxPlayers) && is_user_connected(id) )
		{
			new iPos = ++g_iPlayerPos[id]
			if( iPos == sizeof(g_flCoords) )
			{
				iPos = g_iPlayerPos[id] = 0
			}
			set_hudmessage(0, 40, 80, Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02, -1)
			show_hudmessage(id, "%d", read_data(2))
		}
	}
}
Моля темата, да бъде преместена че обърках раздела.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Bullet Damage"
#define AUTHOR "ConnorMcLeod"
#define VERSION "0.0.1"

#define MAX_PLAYERS	32

new const Float:g_flCoords[][] = 
{
	{0.50, 0.40},
	{0.56, 0.44},
	{0.60, 0.50},
	{0.56, 0.56},
	{0.50, 0.60},
	{0.44, 0.56},
	{0.40, 0.50},
	{0.44, 0.44}
}

new g_iPlayerPos[MAX_PLAYERS+1]

new g_iMaxPlayers
new g_pCvarEnabled

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	g_pCvarEnabled = register_cvar("bullet_damage", "1")

	register_event("Damage", "Event_Damage", "b", "2>0", "3=0")

	g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
}

public Event_Damage( iVictim )
{
	if( get_pcvar_num(g_pCvarEnabled) && (read_data(4) || read_data(5) || read_data(6)) )
	{
		new id = get_user_attacker(iVictim)
		if( (1 <= id <= g_iMaxPlayers) && is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C )
		{
			new iPos = ++g_iPlayerPos[id]
			if( iPos == sizeof(g_flCoords) )
			{
				iPos = g_iPlayerPos[id] = 0
			}
			set_hudmessage(0, 40, 80, Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02, -1)
			show_hudmessage(id, "%d", read_data(2))
		}
	}
}
Това е редакцията, която пожела на кода, който си дал.
:coffee:

Аватар
Just
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 427
Регистриран на: 23 Дек 2016, 19:10
Местоположение: http://cs-ultragaming.info
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 34 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Bullet_damage пългин

Мнение от Just » 08 Окт 2018, 22:26

JustInCase написа: 08 Окт 2018, 22:16
Mariela написа: 08 Окт 2018, 21:30 viewtopic.php?f=18&t=1521 - това няма ли да ти свърши работа? 3-тия кометар в темата.
Не го знаеш дали ползва ReApi. Плъгина който си дала е за ReApi.

Just написа: 08 Окт 2018, 21:07 Ако може да се преработи за админ/вип само с флаг о
да им се показва Bullet_damage-а При щета на противника.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Bullet Damage"
#define AUTHOR "ConnorMcLeod"
#define VERSION "0.0.1"

#define MAX_PLAYERS	32

new const Float:g_flCoords[][] = 
{
	{0.50, 0.40},
	{0.56, 0.44},
	{0.60, 0.50},
	{0.56, 0.56},
	{0.50, 0.60},
	{0.44, 0.56},
	{0.40, 0.50},
	{0.44, 0.44}
}

new g_iPlayerPos[MAX_PLAYERS+1]

new g_iMaxPlayers
new g_pCvarEnabled

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	g_pCvarEnabled = register_cvar("bullet_damage", "1")

	register_event("Damage", "Event_Damage", "b", "2>0", "3=0")

	g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
}

public Event_Damage( iVictim )
{
	if( get_pcvar_num(g_pCvarEnabled) && (read_data(4) || read_data(5) || read_data(6)) )
	{
		new id = get_user_attacker(iVictim)
		if( (1 <= id <= g_iMaxPlayers) && is_user_connected(id) )
		{
			new iPos = ++g_iPlayerPos[id]
			if( iPos == sizeof(g_flCoords) )
			{
				iPos = g_iPlayerPos[id] = 0
			}
			set_hudmessage(0, 40, 80, Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02, -1)
			show_hudmessage(id, "%d", read_data(2))
		}
	}
}
Моля темата, да бъде преместена че обърках раздела.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Bullet Damage"
#define AUTHOR "ConnorMcLeod"
#define VERSION "0.0.1"

#define MAX_PLAYERS	32

new const Float:g_flCoords[][] = 
{
	{0.50, 0.40},
	{0.56, 0.44},
	{0.60, 0.50},
	{0.56, 0.56},
	{0.50, 0.60},
	{0.44, 0.56},
	{0.40, 0.50},
	{0.44, 0.44}
}

new g_iPlayerPos[MAX_PLAYERS+1]

new g_iMaxPlayers
new g_pCvarEnabled

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	g_pCvarEnabled = register_cvar("bullet_damage", "1")

	register_event("Damage", "Event_Damage", "b", "2>0", "3=0")

	g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
}

public Event_Damage( iVictim )
{
	if( get_pcvar_num(g_pCvarEnabled) && (read_data(4) || read_data(5) || read_data(6)) )
	{
		new id = get_user_attacker(iVictim)
		if( (1 <= id <= g_iMaxPlayers) && is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C )
		{
			new iPos = ++g_iPlayerPos[id]
			if( iPos == sizeof(g_flCoords) )
			{
				iPos = g_iPlayerPos[id] = 0
			}
			set_hudmessage(0, 40, 80, Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02, -1)
			show_hudmessage(id, "%d", read_data(2))
		}
	}
}
Това е редакцията, която пожела на кода, който си дал.
:coffee:
@JustInCase Благодаря но ще ползвам ReApi. Плъгина Не знаех че го има Може лок вече мерси все пак.
Изображение


NEW CS 1.6 SERVERS IP: 45.144.155.176:27015

Изображение

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 26 госта