Vip plugins!

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Vip plugins!

Мнение от OciXCrom » 24 Фев 2018, 01:43

Аз пък забравих да кача редактирания код:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

//#define USING_REAPI

#if defined USING_REAPI
	#include <reapi>
#else
	#include <stripweapons>
#endif

#define VIP_FLAG ADMIN_RESERVATION
#define HP_ON_KILL 5
#define HP_ON_HEADSHOT 10

public plugin_init()
{
	register_plugin("VIP Extras", "1.0", "OciXCrom")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public OnPlayerKilled()
{
	new iAttacker = read_data(1), iVictim = read_data(2)
		
	if(!is_user_alive(iAttacker) || iAttacker == iVictim || !is_plugin_admin(iAttacker))
		return
		
	set_user_health(iAttacker, (get_user_health(iAttacker) + (read_data(3) ? HP_ON_HEADSHOT : HP_ON_KILL)))
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_plugin_admin(id))
		return
		
	#if defined USING_REAPI
	rg_give_item(id, "weapon_deagle", GT_REPLACE)
	#else
	StripWeapons(id, Secondary)
	give_item(id, "weapon_deagle")
	#endif
	
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
	
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	give_item(id, "weapon_smokegrenade")
	
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
		give_item(id, "item_thighpack")
}

bool:is_plugin_admin(const id)
	return bool:(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
Относно премахването на пистолетите - явно и ти самия не знаеш дали ползваш ReAPI & ReGameDLL или не. В кода съм предоставил два начина за премахване на пистолетите, като единият се активира чрез премахване на "//".

Щом първият начин не работи, вероятно ползваш ReAPI.
Щом вторият начин не работи, вероятно не ползваш ReGameDLL.

Значи трябва да сложиш ReGameDLL (под предположение, че ползваш ReAPI).
Другият вариант е да се откажеш от тази работа - не е болка за умиране да имаш два пистолета.

Аватар
tiagocs90
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 13
Регистриран на: 16 Юли 2020, 00:44

Vip plugins!

Мнение от tiagocs90 » 23 Юли 2020, 06:34

OciXCrom написа: 24 Фев 2018, 01:43 Аз пък забравих да кача редактирания код:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

//#define USING_REAPI

#if defined USING_REAPI
	#include <reapi>
#else
	#include <stripweapons>
#endif

#define VIP_FLAG ADMIN_RESERVATION
#define HP_ON_KILL 5
#define HP_ON_HEADSHOT 10

public plugin_init()
{
	register_plugin("VIP Extras", "1.0", "OciXCrom")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public OnPlayerKilled()
{
	new iAttacker = read_data(1), iVictim = read_data(2)
		
	if(!is_user_alive(iAttacker) || iAttacker == iVictim || !is_plugin_admin(iAttacker))
		return
		
	set_user_health(iAttacker, (get_user_health(iAttacker) + (read_data(3) ? HP_ON_HEADSHOT : HP_ON_KILL)))
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_plugin_admin(id))
		return
		
	#if defined USING_REAPI
	rg_give_item(id, "weapon_deagle", GT_REPLACE)
	#else
	StripWeapons(id, Secondary)
	give_item(id, "weapon_deagle")
	#endif
	
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
	
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	give_item(id, "weapon_smokegrenade")
	
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
		give_item(id, "item_thighpack")
}

bool:is_plugin_admin(const id)
	return bool:(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
Относно премахването на пистолетите - явно и ти самия не знаеш дали ползваш ReAPI & ReGameDLL или не. В кода съм предоставил два начина за премахване на пистолетите, като единият се активира чрез премахване на "//".

Щом първият начин не работи, вероятно ползваш ReAPI.
Щом вторият начин не работи, вероятно не ползваш ReGameDLL.

Значи трябва да сложиш ReGameDLL (под предположение, че ползваш ReAPI).
Другият вариант е да се откажеш от тази работа - не е болка за умиране да имаш два пистолета.
Hello!
works perfectly!
option to set max HP 100 ?

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Vip plugins!

Мнение от OciXCrom » 23 Юли 2020, 15:04

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

//#define USING_REAPI

#if defined USING_REAPI
	#include <reapi>
#else
	#include <stripweapons>
#endif

#define VIP_FLAG ADMIN_RESERVATION
#define HP_ON_KILL 5
#define HP_ON_HEADSHOT 10
#define MAX_HP 100

public plugin_init()
{
	register_plugin("VIP Extras", "1.1", "OciXCrom")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public OnPlayerKilled()
{
	new iAttacker = read_data(1), iVictim = read_data(2)

	if(!is_user_alive(iAttacker) || iAttacker == iVictim || !is_plugin_admin(iAttacker))
		return

	set_user_health(iAttacker, min(MAX_HP, (get_user_health(iAttacker) + (read_data(3) ? HP_ON_HEADSHOT : HP_ON_KILL))))
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_plugin_admin(id))
		return

	#if defined USING_REAPI
	rg_give_item(id, "weapon_deagle", GT_REPLACE)
	#else
	StripWeapons(id, Secondary)
	give_item(id, "weapon_deagle")
	#endif

	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)

	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	give_item(id, "weapon_smokegrenade")

	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
		give_item(id, "item_thighpack")
}

bool:is_plugin_admin(const id)
	return bool:(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)

Аватар
tiagocs90
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 13
Регистриран на: 16 Юли 2020, 00:44

Vip plugins!

Мнение от tiagocs90 » 23 Юли 2020, 23:18

OciXCrom написа: 23 Юли 2020, 15:04

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

//#define USING_REAPI

#if defined USING_REAPI
	#include <reapi>
#else
	#include <stripweapons>
#endif

#define VIP_FLAG ADMIN_RESERVATION
#define HP_ON_KILL 5
#define HP_ON_HEADSHOT 10
#define MAX_HP 100

public plugin_init()
{
	register_plugin("VIP Extras", "1.1", "OciXCrom")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public OnPlayerKilled()
{
	new iAttacker = read_data(1), iVictim = read_data(2)

	if(!is_user_alive(iAttacker) || iAttacker == iVictim || !is_plugin_admin(iAttacker))
		return

	set_user_health(iAttacker, min(MAX_HP, (get_user_health(iAttacker) + (read_data(3) ? HP_ON_HEADSHOT : HP_ON_KILL))))
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_plugin_admin(id))
		return

	#if defined USING_REAPI
	rg_give_item(id, "weapon_deagle", GT_REPLACE)
	#else
	StripWeapons(id, Secondary)
	give_item(id, "weapon_deagle")
	#endif

	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)

	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	give_item(id, "weapon_smokegrenade")

	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
		give_item(id, "item_thighpack")
}

bool:is_plugin_admin(const id)
	return bool:(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)

thanks!

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта