Заявка за Вип Екстра и Army Ranks!

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Вип Екстра и Army Ranks!

Мнение от OciXCrom » 22 Яну 2018, 20:02

zEmster написа: 22 Яну 2018, 17:23 и за вип екстрата , всичко е точно обаче , когато нямам гранати и убия някой не ми дава граната само когато имам тогава ми дава

Добавено преди 1 минута 46 секунди:
new const Levels[MaxLevels] =
{
0,
100,
300,
500,
700,
950,
1200,
1500,
1800,
2100,
2350,
2700,
3000,
3400,
3900,
4300,
4800,
5200,
5700,
6000,
6700
}
само промених на колко убийства да сменя ранга нищо друго
Дай целия код......

За гранатите:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define VIP_HEALTH 120
#define VIP_FLAG ADMIN_KICK
#define VIP_GRENADES 3

public plugin_init()
{
	register_plugin("AWP Price", "1.0", "OciXCrom")
	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}
	
public OnPlayerKilled()
{
	new iAttacker = read_data(1), iVictim = read_data(2)
		
	if(is_user_connected(iAttacker) && iAttacker != iVictim && (get_user_flags(iAttacker) & VIP_FLAG) && read_data(3))
	{
		if(!user_has_weapon(iAttacker, CSW_HEGRENADE))
			give_item(iAttacker, "weapon_hegrenade")
		else
		{
			new iGrenades = cs_get_user_bpammo(iAttacker, CSW_HEGRENADE)
		
			if(iGrenades < VIP_GRENADES)
				cs_set_user_bpammo(iAttacker, CSW_HEGRENADE, iGrenades + 1)
		}
	}
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
		set_user_health(id, VIP_HEALTH)
}
За AWP (редактирах кода от линка):

Код за потвърждение: Избери целия код

/**
 * csdm_equip.sma
 * Allows for Counter-Strike to be played as DeathMatch.
 *
 * CSDM Equipment Menu
 *
 * By Freecode and BAILOPAN
 * (C)2003-2006 David "BAILOPAN" Anderson
 *
 *  Give credit where due.
 *  Share the source - it sets you free
 *  http://www.opensource.org/
 *  http://www.gnu.org/
 */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <csdm>
#include <fakemeta>

//Tampering with the author and name lines can violate the copyright
new PLUGINNAME[] = "CSDM Equip"
new VERSION[] = CSDM_VERSION
new AUTHORS[] = "CSDM Team"

#define VIP_FLAG ADMIN_KICK

#define	EQUIP_PRI	(1<<0)
#define	EQUIP_SEC	(1<<1)
#define	EQUIP_ARMOR	(1<<2)
#define	EQUIP_GREN	(1<<3)
#define EQUIP_ITEMS	(1<<4)
#define	EQUIP_ALL	(EQUIP_PRI|EQUIP_SEC|EQUIP_ARMOR|EQUIP_GREN|EQUIP_ITEMS)

//Menus
new g_SecMenu[] = "BulgarianServ: Pistols"		// Menu Name
new g_SecMenuID = -1					// Menu ID
new g_cSecondary					// Menu Callback
new bool:g_mSecStatus = true				// Menu Available?

new g_PrimMenu[] = "BulgarianServ: Weapons "
new g_PrimMenuID = -1
new g_cPrimary
new bool:g_mPrimStatus = true

new g_ArmorMenu[] = "CSDM: Armor"
new g_ArmorMenuID = -1
new bool:g_mArmorStatus = true

new g_NadeMenu[] = "CSDM: Grenades"
new g_NadeMenuID = -1
new bool:g_mNadeStatus = true

new g_EquipMenu[] = "BulgarianServ: Menu"
new g_EquipMenuID = -1

new bool:g_mShowuser[33] = true

new bool:g_mAutoNades = false
new bool:g_mAutoArmor = false

//Weapon Selections
new g_SecWeapons[33][18]
new g_PrimWeapons[33][18]
new bool:g_mNades[33]
new bool:g_mArmor[33]

//Config weapon storage holders
new g_BotPrim[MAX_WEAPONS][18]
new g_iNumBotPrim

new g_BotSec[MAX_WEAPONS][18]
new g_iNumBotSec

new g_Secondary[MAX_SECONDARY][18]
new bool:g_DisabledSec[MAX_WEAPONS]
new g_iNumSec

new g_Primary[MAX_PRIMARY][18]
new bool:g_DisabledPrim[MAX_WEAPONS]
new g_iNumPrim

#define SILENCED_M4A1	0
#define SILENCED_USP		1
new bool:g_Silenced[33][2]

//Misc
new g_Armor = 0
new fnadesnum = 0
new bool:g_Flash = false
new bool:g_Nade = false
new bool:g_Smoke = false
new bool:g_NightVision = false
new bool:g_DefuseKit = false
new PcvarAWPmoney
new PcvarAWPmoneyVIP

//Quick Fix for menu pages
new g_MenuState[33] = {0}

public csdm_Init(const version[])
{
	if (version[0] == 0)
	{
		set_fail_state("CSDM failed to load.")
		return
	}
	
	// Menus and callbacks
	g_SecMenuID = menu_create(g_SecMenu, "m_SecHandler", 0)
	g_PrimMenuID = menu_create(g_PrimMenu, "m_PrimHandler", 0)
	g_ArmorMenuID = menu_create(g_ArmorMenu, "m_ArmorHandler", 0)
	g_NadeMenuID = menu_create(g_NadeMenu, "m_NadeHandler", 0)
	g_EquipMenuID = menu_create(g_EquipMenu, "m_EquipHandler", 0)
	
	menu_setprop(g_PrimMenuID, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER)
	menu_setprop(g_SecMenuID, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER)
	
	g_cSecondary = menu_makecallback("c_Secondary")
	g_cPrimary = menu_makecallback("c_Primary")
}

public csdm_CfgInit()
{
	// Config reader
	csdm_reg_cfg("equip", "cfgSetting")
	// In order for weapon menu
	csdm_reg_cfg("secondary", "cfgSecondary")
	csdm_reg_cfg("primary", "cfgPrimary")
	csdm_reg_cfg("botprimary", "cfgBotPrim")
	csdm_reg_cfg("botsecondary", "cfgBotSec")
}

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHORS)
	
	// Build Armor/Nade/Equip Menu's
	buildMenu()
	
	PcvarAWPmoney = register_cvar("csdm_eq_AWPcost", "16000")
	PcvarAWPmoneyVIP = register_cvar("csdm_eq_AWPcostVIP", "10000")
	
	register_clcmd("say guns", "enableMenu")
	register_clcmd("say /guns", "enableMenu")
	register_clcmd("say menu", "enableMenu")
	register_clcmd("say enablemenu", "enableMenu")
	register_clcmd("say enable_menu", "enableMenu")
}

public client_connect(id)
{
	g_mShowuser[id] = true
	g_mNades[id] = false
	g_mArmor[id] = false
	g_Silenced[id][SILENCED_M4A1] = false
	g_Silenced[id][SILENCED_USP] = false
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_disconnect(id)
{
	g_mShowuser[id] = true
	g_mNades[id] = false
	g_mArmor[id] = false
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public csdm_RemoveWeapon(owner, entity_id, boxed_id)
{
	new classname[32], weapon
	if (!pev_valid(entity_id))
	{
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	pev(entity_id, pev_classname, classname, 31)
	weapon = get_weaponid(classname)
	if (weapon == CSW_M4A1)
	{
		g_Silenced[owner][SILENCED_M4A1] = cs_get_weapon_silen(entity_id) ? true : false
	} else if (weapon == CSW_USP) {
		g_Silenced[owner][SILENCED_USP] = cs_get_weapon_silen(entity_id) ? true : false
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public csdm_PostDeath(killer, victim, headshot, const weapon[])
{
	/* Clean up any defusal kits we might have made! */
	if (!g_DefuseKit)
	{
		return
	}
	
	/* This might have a race condition for team switches... */
	if (cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_CT)
	{
		cs_set_user_defuse(victim, 0)
	}
}

public cfgSecondary(readAction, line[], section[])
{
	if (readAction == CFG_READ)
	{
		if (g_iNumSec >= MAX_SECONDARY)
			return PLUGIN_HANDLED
		
		new wep[16], display[48], dis[4]
		new cmd[6]

		parse(line, wep, 15, display, 47, dis, 3)
		
		new disabled = str_to_num(dis)
		
		//Copy weapon into array
		format(g_Secondary[g_iNumSec], 17, "weapon_%s", wep)

		g_DisabledSec[g_iNumSec] = disabled ? false : true
		
		format(cmd,5,"%d ",g_iNumSec)
		g_iNumSec++
		
		//TODO: Add menu_destroy_items to remake menu on cfg reload
		menu_additem(g_SecMenuID, display, cmd, 0, g_cSecondary)
	}
	else if (readAction == CFG_RELOAD)
	{
		g_SecMenuID = menu_create(g_SecMenu, "m_SecHandler", 0)
		g_iNumSec = 0
	}
	else if (readAction == CFG_DONE)
	{
		//Nothing for now
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public cfgPrimary(readAction, line[], section[])
{
	if (readAction == CFG_READ)
	{
		if (g_iNumPrim >= MAX_PRIMARY)	
			return PLUGIN_HANDLED
			
		new wep[16], display[48], dis[4]
		new cmd[6]

		parse(line, wep, 15, display, 47, dis, 3)
		
		new disabled = str_to_num(dis)
		
		//Copy weapon into array
		format(g_Primary[g_iNumPrim], 17, "weapon_%s", wep)
		g_DisabledPrim[g_iNumPrim] = disabled ? false : true
		
		format(cmd, 5, "%d", g_iNumPrim)
		g_iNumPrim++
		
		//TODO: Add menu_destroy_items to remake menu on cfg reload
		menu_additem(g_PrimMenuID, display, cmd, 0, g_cPrimary)
	} else if (readAction == CFG_RELOAD) {
		g_PrimMenuID = menu_create(g_PrimMenu, "m_PrimHandler", 0)
		g_iNumPrim = 0
	} else if (readAction == CFG_DONE) {
		//Nothing for now
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
	
	
public cfgBotPrim(readAction, line[], section[])
{
	if (readAction == CFG_READ)
	{
	
		new wep[16], display[32]

		parse(line, wep, 15, display, 31)
		
		//Copy weapon into array
		format(g_BotPrim[g_iNumBotPrim], 17, "weapon_%s", wep)
		g_iNumBotPrim++
	} else if (readAction == CFG_RELOAD) {
		g_iNumBotPrim = 0
	} else if (readAction == CFG_DONE) {
		//Nothing for now
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public cfgBotSec(readAction, line[], section[])
{
	if (readAction == CFG_READ)
	{
	
		new wep[16], display[32]

		parse(line, wep, 15, display, 31)
		
		//Copy weapon into array
		format(g_BotSec[g_iNumBotSec], 17, "weapon_%s", wep)
		g_iNumBotSec++
	} else if (readAction == CFG_RELOAD) {
		g_iNumBotSec = 0
	} else if (readAction == CFG_DONE) {
		//Nothing for now
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public cfgSetting(readAction, line[], section[])
{
	if (readAction == CFG_READ)
	{

		new setting[16], sign[3], value[6]

		parse(line, setting, 15, sign, 2, value, 5)
		
		// Menus settings
		if (contain(setting,"menus") != -1)
		{
			if (containi(value, "p") != -1)
			{
				g_mPrimStatus = true
			}
			
			if (containi(value, "s") != -1)
			{
				g_mSecStatus = true
			}
			
			if (containi(value, "a") != -1)
			{
				g_mArmorStatus = true
			}
			
			if (containi(value, "g") != -1)
			{
				g_mNadeStatus = true
			}
			
			return PLUGIN_HANDLED
		} else if (contain(setting, "autoitems") != -1) {

			if (containi(value, "a")  != -1)
			{
				//Disable Armor Menu
				g_mArmorStatus = false
				g_mAutoArmor = true
				
				g_Armor = 1
			}
						
			if (containi(value, "h") != -1)
			{
				//Disable Armor Menu
				g_mArmorStatus = false
				g_mAutoArmor = true
				g_Armor = 2
			}
			
			if (containi(value, "g") != -1)
			{
				//Disable Grenade Menu
				g_mNadeStatus = false
				g_mAutoNades = true
			}
			
			if (containi(value, "d") != -1)
			{
				g_DefuseKit = true
			}
			
			if (containi(value, "n") != -1)
			{
				g_NightVision = true
			}
			
			return PLUGIN_HANDLED
		} else if (contain(setting, "grenades") != -1) {
			if (containi(value, "f") != -1)
			{
				g_Flash = true
			}
			
			if (containi(value, "h") != -1)
			{
				g_Nade = true
			}
			
			if (containi(value, "s") != -1)
			{
				g_Smoke = true
			}
		} else if (contain(setting, "fnadesnum") != -1) {
			fnadesnum = str_to_num(value)
		}
		
		return PLUGIN_HANDLED
	} else if (readAction == CFG_RELOAD) {
		g_mArmorStatus = false
		g_mNadeStatus = false
		g_Flash = false
		g_Nade = false
		g_Smoke = false
		g_Armor = 0
		g_mSecStatus = false
		g_mPrimStatus = false
		g_mAutoNades = false
		g_DefuseKit = false
		g_NightVision = false
		fnadesnum = 1
	} else if (readAction == CFG_DONE) {
		//Nothing for now
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

//Secondary Weapon Callback
public c_Secondary(id, menu, item)
{

	if( item < 0 ) return PLUGIN_CONTINUE
	
	new cmd[6], iName[64]
	new access, callback
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, cmd,5, iName, 63, callback)
	
	new dis = str_to_num(cmd)
	
	//Check to see if item is disabled
	return g_DisabledSec[dis] ? ITEM_DISABLED : ITEM_ENABLED
}

//Primary Weapon Callback
public c_Primary(id, menu, item)
{

	if (item < 0)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	// Get item info
	new cmd[6], iName[64]
	new access, callback
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, cmd,5, iName, 63, callback)
	
	new dis = str_to_num(cmd)
	
	//Check to see if item is disabled
	return g_DisabledPrim[dis] ? ITEM_DISABLED : ITEM_ENABLED
}

//Equipment Menu handler
public m_EquipHandler(id, menu, item)
{
	if (item < 0)
	{
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	// Get item info
	new cmd[2], iName[64]
	new access, callback
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, cmd, 1, iName, 63, callback)
	
	new choice = str_to_num(cmd)
	
	switch(choice)
	{
		case 1:
		{
			if (g_mSecStatus)
			{
				menu_display(id, g_SecMenuID, 0)
			}
			else if (g_mPrimStatus)
			{
				menu_display(id, g_PrimMenuID, 0)
			}
			else if (g_mArmorStatus)
			{
				menu_display(id, g_ArmorMenuID, 0)
			}
			else if (g_mNadeStatus)
			{
				if (g_mAutoArmor)
				{
					equipUser(id, EQUIP_ARMOR)
				}
				menu_display(id, g_NadeMenuID, 0)
			} else {
				if (g_mAutoArmor)
				{
					equipUser(id, EQUIP_ARMOR)
				}
				if (g_mAutoNades)
				{
					equipUser(id, EQUIP_GREN)
				}
				equipUser(id, EQUIP_ITEMS)
			}
		}
		case 2:
		{
			// Equip person with last settings
			equipUser(id, EQUIP_ALL)
		}
		case 3:
		{
			g_mShowuser[id] = false
			ChatColor(id, "!y[!gBG-CS!y] Type !gguns !yin chat to re-enable your equip menu.")
			equipUser(id, EQUIP_ALL)
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

//Secondary Wep Menu handler
public m_SecHandler(id, menu, item)
{
	// Get item info
	new cmd[6], iName[64]
	new access, callback
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, cmd,5, iName, 63, callback)
	
	new wep = str_to_num(cmd)
	
	copy(g_SecWeapons[id],17,g_Secondary[wep])
	equipUser(id, EQUIP_SEC)
	
	// Show next menu here
	
	if (g_mPrimStatus)
	{
		menu_display(id, g_PrimMenuID, 0)
	}
	else if (g_mArmorStatus)
	{
		menu_display(id, g_ArmorMenuID, 0)
	}
	else if (g_mNadeStatus)
	{
		if (g_mAutoArmor)
		{
			equipUser(id, EQUIP_ARMOR)
		}
		menu_display(id, g_NadeMenuID, 0)
	}
	else
	{
		if (g_mAutoArmor)
		{
			equipUser(id, EQUIP_ARMOR)
		}
		if (g_mAutoNades)
		{
			equipUser(id, EQUIP_GREN)
		}
		equipUser(id, EQUIP_ITEMS)
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

//Primary Wep Menu handler
public m_PrimHandler(id, menu, item)
{
	if (item < 0)  return PLUGIN_HANDLED
	
	// Get item info
	new cmd[6], iName[64]
	new access, callback
	
	if (menu_item_getinfo(menu, item, access, cmd,5, iName, 63, callback))
	{
		new wep = str_to_num(cmd)
	
		copy(g_PrimWeapons[id], 17, g_Primary[wep])
		equipUser(id, EQUIP_PRI)
	}
		
	// Show next menu here
		
	if (g_mArmorStatus)
	{
		menu_display(id, g_ArmorMenuID, 0)
	}
	else if (g_mNadeStatus)
	{
		if (g_mAutoArmor)
		{
			equipUser(id, EQUIP_ARMOR)
		}
		menu_display(id, g_NadeMenuID, 0)
	} else {
		if (g_mAutoArmor)
		{
			equipUser(id, EQUIP_ARMOR)
		}
		if (g_mAutoNades)
		{
			equipUser(id, EQUIP_GREN)
		}
		equipUser(id, EQUIP_ITEMS)
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

//Armor Menu handler
public m_ArmorHandler(id, menu, item)
{
	if (item < 0) return PLUGIN_CONTINUE
	
	// Get item info
	new cmd[6], iName[64]
	new access, callback

	menu_item_getinfo(menu, item, access, cmd,5, iName, 63, callback)
	
	new choice = str_to_num(cmd)
	
	if (choice == 1)
	{
		g_mArmor[id] = true
	}
	else if (choice == 2)
	{
		g_mArmor[id] = false
	}
	equipUser(id, EQUIP_ARMOR)
	
	// Show next menu here
	
	if (g_mNadeStatus)
	{
		menu_display(id, g_NadeMenuID, 0)
	} else {
		if (g_mAutoNades)
		{
			equipUser(id, EQUIP_GREN)
		}
		equipUser(id, EQUIP_ITEMS)
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

//Nade Menu handler
public m_NadeHandler(id, menu, item)
{
	if (item < 0) return PLUGIN_CONTINUE
	
	new cmd[6], iName[64]
	new access, callback
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, cmd, 5, iName, 63, callback)
	
	new choice = str_to_num(cmd)
	
	if (choice == 1)
	{
		g_mNades[id] = true
	}
	else if (choice == 2)
	{
		g_mNades[id] = false
	}
	
	equipUser(id, EQUIP_GREN)
	equipUser(id, EQUIP_ITEMS)

	return PLUGIN_HANDLED
}

buildMenu()
{
	//Equip Menu
	menu_additem(g_EquipMenuID, "\yNew Weapons", "1", 0, -1)
	menu_additem(g_EquipMenuID, "\rPrevious Setup", "2", 0, -1)
	menu_additem(g_EquipMenuID, "\y2+Don't show menu again", "3", 0, -1)
	menu_setprop(g_EquipMenuID, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER)
	
	//Armor Menu
	menu_additem(g_ArmorMenuID, "Yes, armor up", "1", 0, -1)
	menu_additem(g_ArmorMenuID, "No Armor", "2", 0, -1)
	menu_setprop(g_ArmorMenuID, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER)
	
	//Nade Menu
	menu_additem(g_NadeMenuID, "All Grenades", "1", 0, -1)
	menu_additem(g_NadeMenuID, "No Grenades", "2", 0, -1)
	menu_setprop(g_NadeMenuID, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

equipUser(id, to)
{
	if (!is_user_alive(id) )
		return
	
	if (to & EQUIP_SEC)
	{
		//Give Secondary
		GiveUserFullWeapon(id, g_SecWeapons[id])
	}
	
	if (to & EQUIP_PRI)
	{
		//Give Primary
		GiveUserFullWeapon(id, g_PrimWeapons[id])
	}
	
	if (to & EQUIP_ARMOR)
	{
		//Give Armor
		if (g_mAutoArmor || g_mArmor[id])
		{
			new armor = g_mArmor[id] ? 2 : g_Armor
			cs_set_user_armor(id, DEFAULT_ARMOR, CsArmorType:armor)
		}
	}
	
	if (to & EQUIP_GREN)
	{
		//Give Nades
		if (g_mNades[id] || g_mAutoNades)
		{
				
			if (g_Nade)
			{
				GiveUserFullWeapon(id,"weapon_hegrenade")
			}
			
			if (g_Smoke)
			{
				GiveUserFullWeapon(id, "weapon_smokegrenade")
			}
		
			if (g_Flash && fnadesnum)
			{
				GiveUserFullWeapon(id, "weapon_flashbang")
				if (fnadesnum == 2)
				{
					GiveUserFullWeapon(id, "weapon_flashbang")
				}
			}

		}
	}
	
	if (to & EQUIP_ITEMS)
	{
		if (g_DefuseKit && (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT))
		{
			cs_set_user_defuse(id, 1)
		}
		if (g_NightVision)
		{
			cs_set_user_nvg(id, 1)
		}
	}
}

GiveUserFullWeapon(id, const wp[])
{
	/** First check to make sure the user does not have a weapon in this slot */
	new wpnid = get_weaponid(wp)
	new weapons[MAX_WEAPONS], num
	new name[24], weap
	new slot
	new money = cs_get_user_money(id), AWPcost = get_pcvar_num((get_user_flags(id) & VIP_FLAG) ? PcvarAWPmoneyVIP : PcvarAWPmoney)
	
	if(wpnid == CSW_AWP){
		g_mShowuser[id] = true
		if( money >= AWPcost )
			cs_set_user_money(id, money-AWPcost)
		else{
			menu_display(id, g_PrimMenuID, 0)
			ChatColor(id, "!y[!gBG-CS!y] !yYour dont have enough money to buy AWP!")
			return
		}
	}
	
	if (wpnid == 0)
	{
		if (equal(wp, "weapon_shield"))
		{
			slot = SLOT_PRIMARY
			wpnid = -1
		}
	} else {
		slot = g_WeaponSlots[wpnid]
	}
	if ((slot == SLOT_SECONDARY || slot == SLOT_PRIMARY)
		 && wpnid > 0)
	{
		get_user_weapons(id, weapons, num)
		for (new i=0; i<num; i++)
		{
			weap = weapons[i]
			if (weap == wpnid)
			{
				continue
			}
			if (g_WeaponSlots[weap] == slot)
			{
				if (slot == SLOT_SECONDARY && cs_get_user_shield(id))
				{
					//temporary fix!
					drop_with_shield(id, weap)
				} else {
					get_weaponname(weap, name, 23)
					csdm_force_drop(id, name)
				}
			}
		}
	} else if (slot == SLOT_PRIMARY && wpnid == -1 && cs_get_user_shield(id)) {
		return
	}
	
	if (slot == SLOT_PRIMARY && cs_get_user_shield(id) && wpnid > 0)
	{
		csdm_fwd_drop(id, -1, "weapon_shield")
	}
	
	new item_id = csdm_give_item(id, wp)
	if (item_id > 0)
	{
		if (wpnid == CSW_M4A1)
		{
			cs_set_weapon_silen(item_id, g_Silenced[id][SILENCED_M4A1], 1)
		} else if (wpnid == CSW_USP) {
			cs_set_weapon_silen(item_id, g_Silenced[id][SILENCED_USP], 1)
		}
	}

	if (wpnid > 0)
	{
		new bpammo = g_MaxBPAmmo[wpnid]
		if (bpammo)
		{
			cs_set_user_bpammo(id, wpnid, bpammo)
		}
	}
}

// MAIN FUNCTION OF THE PLUGIN
public csdm_PostSpawn(player)
{
	if (is_user_bot(player))
	{
			new randPrim = random_num(0, g_iNumBotPrim-1)
			new randSec = random_num(0, g_iNumBotSec-1)
			
			// By our lMOSTeast favorite guy KWo RIP - 02.11.2005.
			new randArm = random_num(0, 2)
			new randGre = random_num(0, 2)
			
			GiveUserFullWeapon(player, g_BotPrim[randPrim])
			GiveUserFullWeapon(player, g_BotSec[randSec])

			g_mArmor[player] = (g_mArmorStatus && randArm)
			g_mNades[player] = (g_mNadeStatus && randGre)
	
			if (g_mAutoArmor || g_mArmor[player])
			{
				equipUser(player, EQUIP_ARMOR)
			}

			if (g_mAutoNades || g_mNades[player])
			{
				equipUser(player, EQUIP_GREN)
			}
			if (g_DefuseKit)
			{
				equipUser(player, EQUIP_ITEMS)
			}
	} else {
		if (g_mShowuser[player])
		{
			g_MenuState[player] = 1
			menu_display(player, g_EquipMenuID, 0)
		} else {
			g_MenuState[player] = 0
			equipUser(player, EQUIP_ALL)
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public enableMenu(id)
{
		
	if (!g_mShowuser[id])
	{
		g_mShowuser[id] = true
		ChatColor(id, "!y[!gBG-CS!y] !yYour equip menu has been re-enabled.")
		if (!g_MenuState[id])
		{
			g_MenuState[id] = 1
			menu_display(id, g_EquipMenuID, 1)
		}
	} else {
		ChatColor(id, "!y[!gBG-CS!y] !yYour equip menu is already enabled.")
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

// Stock: ChatColor!
stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
{
	new count = 1, players[32]
	static msg[191]
	vformat(msg, 190, input, 3)
	
	replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // Green Color
	replace_all(msg, 190, "!y", "^1") // Default Color
	replace_all(msg, 190, "!team", "^3") // Team Color
	replace_all(msg, 190, "!team2", "^0") // Team2 Color
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
	{
		for (new i = 0; i < count; i++)
		{
			if (is_user_connected(players[i]))
			{
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
				write_byte(players[i]);
				write_string(msg);
				message_end();
			}
		}
	}
}

Аватар
zEmster
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 28
Регистриран на: 21 Яну 2018, 18:50

Заявка за Вип Екстра и Army Ranks!

Мнение от zEmster » 22 Яну 2018, 20:15

Става ли при хора с флаг s да им пише 10000 ,защото сега можеш да го вземеш за 10000 но пише 160000 ? и при випа на глава дава по 2 гранати

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Вип Екстра и Army Ranks!

Мнение от OciXCrom » 22 Яну 2018, 20:27

Флагът можеш и сам да си го промениш. Намери #define VIP_FLAG реда и виж тази тема. Не мога да направя нищо по въпроса, че пише 16000$, тъй като това се задава ръчно в csdm.cfg, тъй че измисли нещо друго да пише. За випа току що тествах и си работи както трябва.

Аватар
wrath
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 167
Регистриран на: 21 Яну 2018, 10:30
Местоположение: /changerace
Обратна връзка:

Заявка за Вип Екстра и Army Ranks!

Мнение от wrath » 22 Яну 2018, 20:58

OciXCrom™ написа: 22 Яну 2018, 20:27 Флагът можеш и сам да си го промениш. Намери #define VIP_FLAG реда и виж тази тема. Не мога да направя нищо по въпроса, че пише 16000$, тъй като това се задава ръчно в csdm.cfg, тъй че измисли нещо друго да пише. За випа току що тествах и си работи както трябва.
Възможно ли е да едитнеш това за AWP-то дето бях дал ,само трябва да сложиш флаг за вип и да струва 10000$? :beer:

Добавено преди 1 минута 24 секунди:
А това за гранатите направи ли го само за випове? :))
I am not big on sermons ,broken bones teach better lessons. Изображение Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Вип Екстра и Army Ranks!

Мнение от OciXCrom » 22 Яну 2018, 21:01

Не, защото това няма нищо общо с това, което той иска. Стига дава различни неща. Объркваш и мен и него. Написал съм му работещ плъгин за виповете.

Аватар
wrath
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 167
Регистриран на: 21 Яну 2018, 10:30
Местоположение: /changerace
Обратна връзка:

Заявка за Вип Екстра и Army Ranks!

Мнение от wrath » 22 Яну 2018, 21:08

OciXCrom™ написа: 22 Яну 2018, 21:01 Не, защото това няма нищо общо с това, което той иска. Стига дава различни неща. Объркваш и мен и него. Написал съм му работещ плъгин за виповете.
Момчето казва ,че получава по 2 гранати на убийство. :worried:
I am not big on sermons ,broken bones teach better lessons. Изображение Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Вип Екстра и Army Ranks!

Мнение от OciXCrom » 22 Яну 2018, 21:24

А, аз казах, че плъгинът е тестван и работи както трябва. Той сигурно е добавил и плъгина който ти му даде и двата работят наведнъж, следователно получава по една граната от всеки плъгин. Затова не давай други излишни неща, като вече съм му дал правилно решение.

Аватар
zEmster
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 28
Регистриран на: 21 Яну 2018, 18:50

Заявка за Вип Екстра и Army Ranks!

Мнение от zEmster » 22 Яну 2018, 22:08

остана да решим проблема с Army ranks системата

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Заявка за Вип Екстра и Army Ranks!

Мнение от OciXCrom » 22 Яну 2018, 22:09

Дай целия код. Променил си нещо, което не трябва.

Аватар
zEmster
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 28
Регистриран на: 21 Яну 2018, 18:50

Заявка за Вип Екстра и Army Ranks!

Мнение от zEmster » 22 Яну 2018, 23:08

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>  
#include <cstrike>
#include <chatcolor>
#include <fvault>

#define MaxLevels 20
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <=  g_iMaxPlayers)

new gMaxPlayers, gMsgSayText, syncObj, Level[33], eXP[33]
new ranks_hud, knife_xp, he_xp, hs_xp, kill_xp, kill_msg

new const g_vault_name[] = "levelsz";

new const Levels[MaxLevels] = 
{
    0,
    100, 
    300, 
    500, 
    700, 
    950, 
    1200, 
    1500,
    1800,
    2100, 
    2350,
    2700,
    3000,
   3400,
   3900,
   4300,
   4800,
   5200,
   5700,
   6000,
   6700
}

new const Prefix[MaxLevels +1][] =
{
    "Newbie", 
    "Advanced",
    "Napredvasht", 
    "Serjant",
    "Starshi Serjant", 
    "Starshina",
    "Maior",
    "Kapitan", 
    "Oficer", 
    "Glaven Oficer",
    "Polkovnik", 
    "Leitenant",
    "Starshi Leitenant", 
    "Brigaden General",
   "General Maior",
   "General Leitenant",
   "General",
   "General na armiqta",
   "Chuck Norris",
    "THE PRO",   
   "THE BEST OF THE SERVER"
   
   
}

public plugin_init() 
{
    register_plugin("Ranks & XP mod", "1.0", "alt.nick")
    
    register_event("DeathMsg","client_death","a") 
    register_clcmd("say", "hook_say")
    register_clcmd("say_team", "hook_say")
    
    register_clcmd("say /rank", "cmdRank")
    register_clcmd("say_team /rank", "cmdRank")
    
    register_clcmd("say /reset", "reset_xp")
    register_clcmd("say_team /reset", "reset_xp")
    
    ranks_hud = register_cvar("ranks_hud", "1")     // Дали да се появява хъд при влизане в сървъра. Включено 1/0 Изключено
    knife_xp = register_cvar("knife_xp", "1")     // Колко ХР да дава за убийство с нож.
    he_xp = register_cvar("he_xp", "1")        // Колко ХР да дава за убийство с Granata (HE).
    hs_xp = register_cvar("hs_xp", "1")        // Колко ХР да дава за убийство с Headshot.
    kill_xp = register_cvar("kill_xp", "1")        // Колко ХР да дава за нормално убийство.    
    kill_msg = register_cvar("kill_msg", "1")    // Дали да показва кой сте убили и колко ХР сте получили. Включено 1/0 Изключено
    
    register_concmd ("amx_give_xp", "CmdAddXP", ADMIN_LEVEL_A, "<nick | ct | t | @all> <xp>")
    
    gMaxPlayers = get_maxplayers()
    gMsgSayText = get_user_msgid("SayText")

    syncObj     = CreateHudSyncObj()
    
    fvault_load(g_vault_name)
}

public ShowHud(id) 
{
    set_hudmessage(142, 239, 39, -1.0, 0.01, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
    ShowSyncHudMsg(id, syncObj,"Rank: %s ^nXP: %i ^nLevel: %i", Prefix[Level[id]], eXP[id], Level[id])
}

public client_putinserver(id)
{
    if(get_pcvar_num(ranks_hud) == 1)
        set_task(1.0, "ShowHud", id, _, _, "b")
        
    if(Level[id] < MaxLevels-1)
        while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
            Level[id] += 1 
}

public client_death(killer, victim, weapon, hitgroup, TK)
{        
    if(killer == victim)
        return PLUGIN_HANDLED
        
    new Name[20]
    get_user_name(victim, Name, 19)
    new headshot = (hitgroup == HIT_HEAD) ? 1 : 0
    
    if(get_user_team(killer) == 2 && killer != victim)
    {
        switch(weapon) 
        {
            case CSW_HEGRENADE:
            {
                eXP[killer] += get_pcvar_num(he_xp)
                CheckLevel(killer)
                SaveData(killer)
                if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                    client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 %d XP^1 poradi ubiistwoto s^4 HE^1 na ^3%s^1.", get_pcvar_num(he_xp), Name)
            } 
            
            case CSW_KNIFE:
            {
                eXP[killer] += get_pcvar_num(knife_xp)
                CheckLevel(killer)
                SaveData(killer)
                if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                    client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 %d XP^1 poradi ubiistwoto s^4 noj^1 na ^3%s^1.", get_pcvar_num(knife_xp) , Name)
            } 
        }
        
        if(headshot)
        {
            eXP[killer] += get_pcvar_num(hs_xp)
            CheckLevel(killer)
            SaveData(killer)
            if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 2 XP^1 poradi ubiistwoto s^4 HS^1 na ^3%s^1.",get_pcvar_num(hs_xp),  Name)
        }
        else
        {
            eXP[killer] += get_pcvar_num(kill_xp)
            CheckLevel(killer)
            SaveData(killer)
            if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 1 XP^1 poradi ubiistwoto na ^3%s^1.", get_pcvar_num(kill_xp), Name)
        }
    }
    CheckLevel(killer)
    SaveData(killer)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public CheckLevel(id)
{
    if(Level[id] < MaxLevels-1)
        while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
            Level[id] += 1 
}

public client_connect(id)
{
    LoadData(id)
}


public client_disconnect(id)
{
    SaveData(id)
    eXP[id] = 0
    Level[id] = 0
    remove_task(id)
}
        
public reset_xp(id)
{
    if(eXP[id] != 0)
    {
        Level[id] = 0
        eXP[id] = 0
        CheckLevel(id)
        client_print_color(id, print_chat, "^4[Ranks]^1 Yspeshno nulirani washite^4 XP^1 i ^4Level^1.")
    }
    else
        client_print_color(id, print_chat, "^4[Ranks]^1 Washite^4 XP^1 i ^4Level^1 weche sa nulirani.")
}
        
public cmdRank(id)
{
    if(is_user_connected(id))
        client_print_color(id, print_chat, "^4[Ranks]^1 Rank:^4 %s^1 | XP:^4 %d^1 | Level:^4 %d^1.", Prefix[Level[id]], eXP[id], Level[id])
}
        
public CmdAddXP (iPlayer, level, cid)
{
    if(!cmd_access(iPlayer, level, cid, 3)) return PLUGIN_HANDLED;
        
    new arg [32]
    read_argv (1, arg, 31) 
 
    new AddXP [32]
    read_argv (2, AddXP, charsmax (AddXP))
 
    new XPtoGive = str_to_num (AddXP)
        
    new AdminName [32]
    new TargetName [32]
    get_user_name (iPlayer, AdminName, charsmax (AdminName))
        
    if(arg[0]=='@')
    { 
        if(equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL"))
        {
            new players[32], totalplayers, All
            get_players(players, totalplayers)
             
            for (new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                All = players[i]
                        
                eXP[All] += XPtoGive
            }
            
            CheckLevel(All)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na vsichki ^3igrachi^1!", AdminName, XPtoGive)
        }
        else if(equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t"))
        {
            new players[32], totalplayers, T
            get_players(players, totalplayers)
             
            for (new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                if (get_user_team(players[i]) == 1)
                {
                    T = players[i]
                            
                    eXP[T] += XPtoGive
                }
            }
            
            CheckLevel(T)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na vsichki ^3 Teroristi^1.", AdminName, XPtoGive)
        }
        else if(equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct"))
        {
            new players[32], totalplayers, CT
            get_players(players, totalplayers)
             
            for(new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                if(get_user_team(players[i]) == 2)
                {
                    CT = players[i]
                            
                    eXP[CT] += XPtoGive
                }
            }
            
            CheckLevel(CT)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na wsichki ^3 Kontra-Teroristi^1!", AdminName, XPtoGive)
        }
    }
    else
    {
        new iTarget = cmd_target(iPlayer, arg, 3)
        get_user_name (iTarget, TargetName, charsmax (TargetName))
        
        if(iTarget)
        {
            eXP[iTarget] += XPtoGive
            
            CheckLevel(iTarget)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na^3 %s^1.", AdminName, XPtoGive, TargetName)
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

bool:IsValidMessage( szMessage[ ], iLen )
{
    read_args( szMessage, iLen )
    remove_quotes( szMessage )
   
    new iPos, cChar
    while( 0 <= ( cChar = szMessage[ iPos++ ] ) <= 255 )
    {
        if( cChar != ' ' && cChar != '%' )
        {
            return true
        }
    }
   
    return false
}

public hook_say(id)
{
    if(!is_user_connected(id)) 
        return PLUGIN_HANDLED_MAIN
    
    new szArgs[192]
    
    if( !IsValidMessage(szArgs, charsmax(szArgs))) 
        return PLUGIN_HANDLED_MAIN

    if(equal(szArgs,"")) return PLUGIN_HANDLED_MAIN

    
    new szName[32]
    get_user_name(id, szName, sizeof szName-1)

    new alive = is_user_alive(id)

    if(contain(szArgs,"@") >= 0) 
    return  PLUGIN_HANDLED_MAIN
 
    format(szArgs, 191, "^x04[^x03%s^x04] ^x03%s^x01 :  %s",  Prefix[Level[id]], szName, szArgs)

    for(new i = 1; i <= gMaxPlayers; i++)
    {
        if(!is_user_connected(i))
            continue
    
        if(alive && is_user_alive(i))
        {
            message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i)
            write_byte(id)
            write_string(szArgs)
            message_end()
        } 
        else if(!alive && !is_user_alive(i)) 
        {
            new format[192]
            formatex(format,191,"^x01* DEAD %s",szArgs)
            message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i)
            write_byte(id)
            write_string(format)
            message_end()
        }
    }
        
    return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public SaveData(id)
{
    new name[32];
    get_user_name(id,name,31);
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    
    format(vaultkey,63,"%s", name);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id]);
    fvault_set_data(g_vault_name,vaultkey,vaultdata);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public LoadData(id)
{
    new name[32];
    get_user_name(id,name,31);
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    
    format(vaultkey,63,"%s",name);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id]);
    fvault_get_data(g_vault_name,vaultkey,vaultdata,charsmax(vaultdata));
    
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    new playerxp[32], playerlevel[32];
    parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
    
    eXP[id] = str_to_num(playerxp);
    Level[id] = str_to_num(playerlevel);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Добавено преди 39 секунди:
и това е еррора , който ми излиза - ranks.sma(38) : error 018: initialization data exceeds declared size

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта