Изработка на плъгина "Death Info"
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Изработка на плъгина "Death Info"
Идеята на плъгина е проста:
Когато човека е умрял, slay или spectate да има мерник и да може да вижда цялата информация, която би видял, когато е жив: имена на хора, имена на предмети(ако е basebuilder), hud съобщенип и тн.
Благодаря предварително!
Когато човека е умрял, slay или spectate да има мерник и да може да вижда цялата информация, която би видял, когато е жив: имена на хора, имена на предмети(ако е basebuilder), hud съобщенип и тн.
Благодаря предварително!
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Изработка на плъгина "Death Info"
Какъв е проблема и защо не може да се направи? Аз в момента ползвам плъгин за noclip, но позволява "abuse". За да работи на 100%, като алтернатива трябва да се направи следните промени:
1) когато човека е в noclip да не се вижда
2) когато човека е в noclip да не може да бие по хората
3) когато човека е в noclip да не може да бъде ударен
4) когато човека си спре noclip да бъде връщан на началната му точка ( /respawn ) от basebuilder мода или друг начин за връщане към spawn на човека
Ако някой направите тези 4 промени бих се радвал
1) когато човека е в noclip да не се вижда
2) когато човека е в noclip да не може да бие по хората
3) когато човека е в noclip да не може да бъде ударен
4) когато човека си спре noclip да бъде връщан на началната му точка ( /respawn ) от basebuilder мода или друг начин за връщане към spawn на човека
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cromchat>
public plugin_init() {
register_plugin("amx_cheat","1.0","watch")
register_concmd("amx_noclip","amx_noclip",ADMIN_BAN,"<target>")
}
public amx_noclip(id,level,cid) {
if (!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED
new arg[32], admin_name[32], target_name[32]
read_argv(1,arg,31)
new player = cmd_target(id,arg,14)
if (!player) return PLUGIN_HANDLED
get_user_name(id,admin_name,31)
get_user_name(player,target_name,31)
if (!get_user_noclip(player)) {
set_user_noclip(player,1)
switch(get_cvar_num("amx_show_activity")) {
case 2: CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01enabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
case 1: CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01disabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
}
} else {
set_user_noclip(player)
switch(get_cvar_num("amx_show_activity")) {
case 2: CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01disabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
case 1: CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01disabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Последно промяна от deadlylord на 18 Авг 2017, 17:53, променено общо 1 път.
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
Изработка на плъгина "Death Info"
Не ми се обяснява, но не мисля, че има как да се направи. Нека някой друг да се изкаже, например @Dark_Style. Относно No-clipa, използваш ли ReAPI?
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
-
DaRk_StyLe
Извън линия - Потребител
- Мнения: 264
- Регистриран на: 26 Окт 2016, 12:40
- Се отблагодари: 11 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
-
SmirnoffBG
Извън линия - Потребител
- Мнения: 267
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 19:43
- Местоположение: nz
- Се отблагодари: 77 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
- Обратна връзка:
Изработка на плъгина "Death Info"
Можеш да ми лафиш клюки по скайп, но не можеш да ме питаш нещо тай интересно и просто..... Ето ти отговорите на всички искания
1) когато човека е в noclip да не се вижда
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 8, 8, 8, kRenderTransAlpha, 1)
2) когато човека е в noclip да не може да бие по хората
set_user_hitzones(id, 0, 0)
3) когато човека е в noclip да не може да бъде ударен
set_user_hitzones(0, id, 0)
4) когато човека си спре noclip да бъде връщан на началната му точка ( /respawn ) от basebuilder мода или друг начин за връщане към spawn на човека
spawn(id)
dllfunc(DLLFunc_Spawn,id)
1) когато човека е в noclip да не се вижда
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 8, 8, 8, kRenderTransAlpha, 1)
2) когато човека е в noclip да не може да бие по хората
set_user_hitzones(id, 0, 0)
3) когато човека е в noclip да не може да бъде ударен
set_user_hitzones(0, id, 0)
4) когато човека си спре noclip да бъде връщан на началната му точка ( /respawn ) от basebuilder мода или друг начин за връщане към spawn на човека
spawn(id)
dllfunc(DLLFunc_Spawn,id)
El-Super Respawn = 87.121.54.85:27016
BG Trewa Respawn = 91.92.137.205:27015
BG Trewa Respawn = 91.92.137.205:27015
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Изработка на плъгина "Death Info"
Не знам какво си имал предвид, но искам просто човека, като е умрял да му излиза цялата информация от живия човек(имена на хора, предмети, хъдове и тн). А втория вариант е с преработката, и двата начина биха постигнали едно и също. Благодаря предварително!
-
DaRk_StyLe
Извън линия - Потребител
- Мнения: 264
- Регистриран на: 26 Окт 2016, 12:40
- Се отблагодари: 11 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Изработка на плъгина "Death Info"
Пробвай така.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cromchat>
#include <fun>
new bool: b_blocked[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("amx_cheat","1.0","watch")
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_Killed")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_Takedamage")
register_concmd("amx_noclip","amx_noclip",ADMIN_BAN,"<target>")
}
public client_disconnect(id)
{
b_blocked[id] = false
}
public amx_noclip(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED
new arg[32], admin_name[32], target_name[32]
read_argv(1,arg,31)
new player = cmd_target(id,arg,14)
if (!player) return PLUGIN_HANDLED
get_user_name(id,admin_name,31)
get_user_name(player,target_name,31)
if (!get_user_noclip(player))
{
set_user_noclip(player, 1)
set_user_rendering(player, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
b_blocked[player] = true
switch(get_cvar_num("amx_show_activity"))
{
case 1: CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01disabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
case 2: CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01enabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
}
}
else
{
set_user_noclip(player, 0)
set_user_rendering(player, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderNormal, 0)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, player)
b_blocked[player] = false
switch(get_cvar_num("amx_show_activity"))
{
case 1: CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01disabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
case 2: CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01disabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public fw_Takedamage(Victim, Inflictor, Attacker, Float:f_Damage, Damagebits)
{
if (Inflictor == Attacker && is_user_connected(Attacker) && (b_blocked[Attacker] || b_blocked[Victim]))
{
return HAM_SUPERCEDE
}
return HAM_IGNORED
}
public fw_Killed(Victim, Attacker, Shouldgib)
{
if (b_blocked[Victim])
{
set_user_rendering(Victim, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
b_blocked[Victim] = false
}
}
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Изработка на плъгина "Death Info"
Благодаря. Работи добре, но намерих "фатален" проблем ... тъй като мода ми е basebuilder, хората имат достъп до командата /respawn и /revive, може ли да се направи ако се използват 2те команди или пък, ако отборите се сменят/втората част на рунда започне(мода пак respawn-ва хората), да спират невидимостта и безсмъртието! Също така пропуснах 2 неща в горното съобщение:
Възможно ли е да се направи човека да не "stuck" в другите хора?
Възможно ли е да се направи човека да не "хвърля" кръв, ако случайно бъде ударен. Ако получава 100 броня, докато noclip-а е пуснат, може би ще реши този незначителен проблем.
Възможно ли е да се направи човека да не "stuck" в другите хора?
Възможно ли е да се направи човека да не "хвърля" кръв, ако случайно бъде ударен. Ако получава 100 броня, докато noclip-а е пуснат, може би ще реши този незначителен проблем.
Последно промяна от deadlylord на 27 Авг 2017, 13:17, променено общо 2 пъти.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 1 Отговори
- 1117 Преглеждания
-
Последно мнение от m0ney
-
- 13 Отговори
- 5233 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 2 Отговори
- 218 Преглеждания
-
Последно мнение от HeatoN
-
- 1 Отговори
- 951 Преглеждания
-
Последно мнение от GoldenField
-
- 3 Отговори
- 1211 Преглеждания
-
Последно мнение от cgozzie
-
- 3 Отговори
- 2104 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 4 Отговори
- 1998 Преглеждания
-
Последно мнение от atmax
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта