Изработка на плъгина "Death Info"

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Изработка на плъгина "Death Info"

Мнение от deadlylord » 17 Авг 2017, 03:26

Идеята на плъгина е проста:

Когато човека е умрял, slay или spectate да има мерник и да може да вижда цялата информация, която би видял, когато е жив: имена на хора, имена на предмети(ако е basebuilder), hud съобщенип и тн.

Благодаря предварително!

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Изработка на плъгина "Death Info"

Мнение от TheRedShoko » 17 Авг 2017, 03:47

Няма как.

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Изработка на плъгина "Death Info"

Мнение от deadlylord » 17 Авг 2017, 15:09

Какъв е проблема и защо не може да се направи? Аз в момента ползвам плъгин за noclip, но позволява "abuse". За да работи на 100%, като алтернатива трябва да се направи следните промени:
1) когато човека е в noclip да не се вижда
2) когато човека е в noclip да не може да бие по хората
3) когато човека е в noclip да не може да бъде ударен
4) когато човека си спре noclip да бъде връщан на началната му точка ( /respawn ) от basebuilder мода или друг начин за връщане към spawn на човека :)

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cromchat>
 
public plugin_init() {
	register_plugin("amx_cheat","1.0","watch")
	register_concmd("amx_noclip","amx_noclip",ADMIN_BAN,"<target>")
}

public amx_noclip(id,level,cid) {
	if (!cmd_access(id,level,cid,2))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new arg[32], admin_name[32], target_name[32]
	read_argv(1,arg,31)

	new player = cmd_target(id,arg,14)
	if (!player) return PLUGIN_HANDLED

	get_user_name(id,admin_name,31)
	get_user_name(player,target_name,31)

	if (!get_user_noclip(player)) {
		set_user_noclip(player,1)
		switch(get_cvar_num("amx_show_activity")) {
			case 2:	CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01enabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
			case 1:	CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01disabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
		}
	} else {
		set_user_noclip(player)
		switch(get_cvar_num("amx_show_activity")) {
			case 2:	CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01disabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
			case 1:	CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01disabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
Ако някой направите тези 4 промени бих се радвал :)
Последно промяна от deadlylord на 18 Авг 2017, 17:53, променено общо 1 път.

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Изработка на плъгина "Death Info"

Мнение от TheRedShoko » 18 Авг 2017, 10:46

Не ми се обяснява, но не мисля, че има как да се направи. Нека някой друг да се изкаже, например @Dark_Style. Относно No-clipa, използваш ли ReAPI?

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Изработка на плъгина "Death Info"

Мнение от deadlylord » 18 Авг 2017, 17:52

Да, използвам reapi :)
► Покажи скъсения текст

Аватар
DaRk_StyLe
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 264
Регистриран на: 26 Окт 2016, 12:40
Се отблагодари: 11 пъти
Получена благодарност: 33 пъти

Изработка на плъгина "Death Info"

Мнение от DaRk_StyLe » 19 Авг 2017, 06:31

Искаш first person view, както е в Half-Life 2?

Аватар
SmirnoffBG
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 267
Регистриран на: 27 Ное 2016, 19:43
Местоположение: nz
Се отблагодари: 77 пъти
Получена благодарност: 38 пъти
Обратна връзка:

Изработка на плъгина "Death Info"

Мнение от SmirnoffBG » 20 Авг 2017, 02:18

Можеш да ми лафиш клюки по скайп, но не можеш да ме питаш нещо тай интересно и просто..... Ето ти отговорите на всички искания

1) когато човека е в noclip да не се вижда
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 8, 8, 8, kRenderTransAlpha, 1)

2) когато човека е в noclip да не може да бие по хората
set_user_hitzones(id, 0, 0)

3) когато човека е в noclip да не може да бъде ударен
set_user_hitzones(0, id, 0)

4) когато човека си спре noclip да бъде връщан на началната му точка ( /respawn ) от basebuilder мода или друг начин за връщане към spawn на човека
spawn(id)
dllfunc(DLLFunc_Spawn,id)
El-Super Respawn = 87.121.54.85:27016
BG Trewa Respawn = 91.92.137.205:27015

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Изработка на плъгина "Death Info"

Мнение от deadlylord » 27 Авг 2017, 01:25

DaRk_StyLe написа: 19 Авг 2017, 06:31 Искаш first person view, както е в Half-Life 2?
Не знам какво си имал предвид, но искам просто човека, като е умрял да му излиза цялата информация от живия човек(имена на хора, предмети, хъдове и тн). А втория вариант е с преработката, и двата начина биха постигнали едно и също. Благодаря предварително!

Аватар
DaRk_StyLe
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 264
Регистриран на: 26 Окт 2016, 12:40
Се отблагодари: 11 пъти
Получена благодарност: 33 пъти

Изработка на плъгина "Death Info"

Мнение от DaRk_StyLe » 27 Авг 2017, 07:34

Пробвай така.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cromchat>
#include <fun>

new bool: b_blocked[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("amx_cheat","1.0","watch")
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_Killed")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_Takedamage")
	register_concmd("amx_noclip","amx_noclip",ADMIN_BAN,"<target>")
}

public client_disconnect(id)
{
	b_blocked[id] = false 
}

public amx_noclip(id,level,cid)
{
	if (!cmd_access(id,level,cid,2))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new arg[32], admin_name[32], target_name[32]
	read_argv(1,arg,31)
	
	new player = cmd_target(id,arg,14)
	if (!player) return PLUGIN_HANDLED
	
	get_user_name(id,admin_name,31)
	get_user_name(player,target_name,31)
	
	if (!get_user_noclip(player))
	{
		set_user_noclip(player, 1)
		set_user_rendering(player, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
		b_blocked[player] = true
		
		switch(get_cvar_num("amx_show_activity"))
		{
			case 1:	CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01disabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
			case 2:	CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01enabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
		}
	}
	else 
	{
		set_user_noclip(player, 0)
		set_user_rendering(player, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderNormal, 0)
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, player)
		b_blocked[player] = false 
		
		switch(get_cvar_num("amx_show_activity"))
		{
			case 1:	CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01disabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
			case 2:	CC_SendMessage(0, "&x01 [&x04 Base Builder&x01 ] Admin &x04%s &x01disabled noclip on &x04%s",admin_name,target_name)
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public fw_Takedamage(Victim, Inflictor, Attacker, Float:f_Damage, Damagebits)
{
	if (Inflictor == Attacker && is_user_connected(Attacker) && (b_blocked[Attacker] || b_blocked[Victim]))
	{
		return HAM_SUPERCEDE
	}
	
	return HAM_IGNORED
}

public fw_Killed(Victim, Attacker, Shouldgib)
{
	if (b_blocked[Victim])
	{
		set_user_rendering(Victim, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
		b_blocked[Victim] = false 
	}
}

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Изработка на плъгина "Death Info"

Мнение от deadlylord » 27 Авг 2017, 12:11

Благодаря. Работи добре, но намерих "фатален" проблем ... тъй като мода ми е basebuilder, хората имат достъп до командата /respawn и /revive, може ли да се направи ако се използват 2те команди или пък, ако отборите се сменят/втората част на рунда започне(мода пак respawn-ва хората), да спират невидимостта и безсмъртието! Също така пропуснах 2 неща в горното съобщение:
Възможно ли е да се направи човека да не "stuck" в другите хора?
Възможно ли е да се направи човека да не "хвърля" кръв, ако случайно бъде ударен. Ако получава 100 броня, докато noclip-а е пуснат, може би ще реши този незначителен проблем.
Последно промяна от deadlylord на 27 Авг 2017, 13:17, променено общо 2 пъти.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта