Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

Menu Skin Girl

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
cgozzie75
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 47
Регистриран на: 08 Ное 2023, 12:46
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Menu Skin Girl

Мнение от cgozzie75 » 14 Ное 2023, 15:34

Здравейте трябва ми 1 такъв плъгин с меню с 3 модела за избиране.Става въпрос ако момиче влезе да играе да има възможност да си избере 3 скина.
Когато избере скин плъгина автоматично да и даде права с флаг "VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_D"
Менюто да се отваря с команда /girl да и излиза така..След като си избере скина в чата да излиза съобщение за избрания скин че е взет.Много важно е скина да се запазва след излизане от играта и когато пак влезе да е последния избран.Да се направи така както е менюто на да излиза според отбора.
Ако нещо съм пропуснал или да се добави в последствие ще се коригира...За сега това е основата... :tnx:

Когато влезеш CT
[You are a girl choose your skin]

1.[CT] [GIRL SKIN] [тук ще е името на скина]
2.[CT] [GIRL SKIN] [тук ще е името на скина]
3.[CT] [GIRL SKIN] [тук ще е името на скина]

4.Exit

Когато влезеш TR
[You are a girl choose your skin]

1.[TR] [GIRL SKIN] [тук ще е името на скина]
2.[TR] [GIRL SKIN] [тук ще е името на скина]
3.[TR] [GIRL SKIN] [тук ще е името на скина]

4.Exit

Случайно попаднах на 1 който го дават за основа и тест ако ще е от полза на някой който да го направи както го искам може и така както е написан стига нещата които искам да се напаснат...

test.sma

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define ALLNUMS (1<<0|1<<1|1<<2|1<<3|1<<9)

new bool:PlayerSkin[33];
new rRound;

public plugin_init() {

        register_plugin("Sliv models menu", "1.0", "ReapiTV");
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "be");
        register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
        register_clcmd("say /rtvmodel","rtvmodel");
      
        main_init();
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

main_init()
{
    register_menucmd(register_menuid("Show_SkinTTMenu"), ALLNUMS, "Handle_SkitTTMenu");
    register_menucmd(register_menuid("Show_SkinCTMenu"), ALLNUMS, "Handle_SkinCTMenu");
    rRound = 0;
}

public NewRound()
{
    rRound++
    if(rRound >= 3)
    {
        for(new id = 1 ; id < 33 ; id++)
        {
            PlayerSkin[id] = true;
        }
        rRound = 0;
    }
}

public client_putinserver(id)
{
    PlayerSkin[id] = true;
}

public plugin_precache() {

       precache_model("models/player/sas/sas.mdl"); // ТУТ ПУТИ К МОДЕЛЯМ
       precache_model("models/player/leet/leet.mdl");
       return PLUGIN_CONTINUE;
}

public resetModel(id, level, cid) {

            new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
            if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                    cs_set_user_model(id, "leet");
            }
            else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                    cs_set_user_model(id, "sas");
            }
            else {
                    cs_reset_user_model(id);
            }
            return PLUGIN_CONTINUE;
}

public rtvmodel(id)
{
    if(get_user_team(id) == 1) return Show_SkinTTMenu(id);
    else
    {
        if(get_user_team(id) == 2) return Show_SkinCTMenu(id);
        else
        {
            if(get_user_team(id) == 3 || get_user_team(id) == 0) return PLUGIN_HANDLED;
        }
    }   
    return PLUGIN_HANDLED;
}

Show_SkinCTMenu(id)
{
    new szMenu[1024], iKeys = ALLNUMS, iLen = formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\y[\wCT\y] \rВыбор \yскина^n^n");
    if(PlayerSkin[id])
    {
        iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\y[\w1\y] \yСкин 1^n");
        iKeys |= (1<<0);
    }else iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\d[#] Скин 1^n");
    
    if(PlayerSkin[id])
    {
        iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\y[\w2\y] \yСкин 2^n");
        iKeys |= (1<<1);
    }else iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\d[#] Скин 2^n");
    
    if(PlayerSkin[id])
    {
        iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\y[\w3\y] \yСкин 3^n^n");
        iKeys |= (1<<2);
    }else iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\d[#] Скин 3^n^n");
    
    if(PlayerSkin[id] && get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
    {
        iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\y[\w4\y] \yСкин 4 \r[Админ]^n");
        iKeys |= (1<<2);
    }else iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\d[#] Скин 4 \r[Админ]^n");
    
    formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "^n\r[\w0\r] \wВыйти");
    return show_menu(id, iKeys, szMenu, -1, "Show_SkinCTMenu");
}

public Handle_SkinCTMenu(id, iKey)
{
    switch(iKey)
    {
        case 0:
        {
            if(PlayerSkin[id])
            {
                if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
                {
                    cs_set_user_model(id, "leet"); // Название файла .mdl! Главное нужно прописать скины выше!
                    PlayerSkin[id] = false;
                }
            }
        }
        case 1:
        {
            if(PlayerSkin[id])
            {
                if(!is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
                {
                    cs_set_user_model(id, "leet"); // Название файла .mdl! Главное нужно прописать скины выше!
                    PlayerSkin[id] = false;
                }
            }
        }
        case 2:
        {
            if(PlayerSkin[id])
            {
                if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
                {
                    cs_set_user_model(id, "leet"); // Название файла .mdl! Главное нужно прописать скины выше!
                    PlayerSkin[id] = false;
                }
            }
        }
        case 3:
        {
            if(PlayerSkin[id] && get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
            {
                if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
                {
                    cs_set_user_model(id, "sas"); // Название файла .mdl! Главное нужно прописать скины выше!
                    PlayerSkin[id] = false;
                }
            }
        }
        case 9: return PLUGIN_HANDLED;    // Конпка 0, выход
    }
    return Show_SkinCTMenu(id);
}

Show_SkinTTMenu(id)
{
    new szMenu[1024], iKeys = ALLNUMS, iLen = formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\y[\wTT\y] \rВыбор \yскина^n^n");
    if(PlayerSkin[id])
    {
        iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\y[\w1\y] \yСкин 1^n");
        iKeys |= (1<<0);
    }else iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\d[#] Скин 1^n");
    
    if(PlayerSkin[id])
    {
        iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\y[\w2\y] \yСкин 2^n");
        iKeys |= (1<<1);
    }else iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\d[#] Скин 2^n");
    
    if(PlayerSkin[id])
    {
        iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\y[\w3\y] \yСкин 3^n^n");
        iKeys |= (1<<2);
    }else iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\d[#] Скин 3^n^n");
    
    if(PlayerSkin[id] && get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
    {
        iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\y[\w4\y] \yСкин 4 \r[Админ]^n");
        iKeys |= (1<<2);
    }else iLen += formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "\d[#] Скин 4 \r[Админ]^n");
    
    formatex(szMenu[iLen], charsmax(szMenu) - iLen, "^n\r[\w0\r] \wВыйти");
    return show_menu(id, iKeys, szMenu, -1, "Show_SkinTTMenu");
}

public Handle_SkinTTMenu(id, iKey)
{
    switch(iKey)
    {
        case 0:
        {
            if(PlayerSkin[id])
            {
                if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
                {
                    cs_set_user_model(id, "sas"); // Название файла .mdl! Главное нужно прописать скины выше!
                    PlayerSkin[id] = false;
                }
            }
        }
        case 1:
        {
            if(PlayerSkin[id])
            {
                if(!is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
                {
                    cs_set_user_model(id, "sas"); // Название файла .mdl! Главное нужно прописать скины выше!
                    PlayerSkin[id] = false;
                }
            }
        }
        case 2:
        {
            if(PlayerSkin[id])
            {
                if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
                {
                    cs_set_user_model(id, "sas"); // Название файла .mdl! Главное нужно прописать скины выше!
                    PlayerSkin[id] = false;
                }
            }
        }
        case 3:
        {
            if(PlayerSkin[id] && get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
            {
                if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
                {
                    cs_set_user_model(id, "leet"); // Название файла .mdl! Главное нужно прописать скины выше!
                    PlayerSkin[id] = false;
                }
            }
        }
        case 9: return PLUGIN_HANDLED;    // Конпка 0, выход
    }
    return Show_SkinTTMenu(id);
}

Аватар
Hurricane
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 192
Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
Се отблагодари: 17 пъти
Получена благодарност: 71 пъти

Re: Menu Skin Girl

Мнение от Hurricane » 15 Ное 2023, 01:50

Промени пътищата към моделите и имената на моделите които се виждат в менюто

Код за потвърждение: Избери целия код

new const CT_MENU_MODEL_NAME[][] = { "[Street Lisa]", "[Sabre Footsoldier]", "[Blueberries Buckshot]" };
new const CT_MENU_MODEL_PATH[][] = { "lisa_ct", "t_vip", "vip" }

new const T_MENU_MODEL_NAME[][] = { "[Getaway Sally]", "[Rezan the Redshirt]", "[The Professionals]" };
new const T_MENU_MODEL_PATH[][] = { "", "", "" };
Единствено трябва да напишеш името на папката!
например "models/player/storm_girl/storm_girl.mdl"
пишеш единствено storm_girl

Код за потвърждение: Избери целия код

new const CT_MENU_MODEL_PATH[][] = { "storm_girl", "imeto_na_arhive", "imeto_na_arhiva" }
Demo:
Screenshot_20.png
Screenshot_20.png (2.22 MiB) Преглеждано 552 пъти
Screenshot_20.png
Screenshot_20.png (2.22 MiB) Преглеждано 552 пъти
Screenshot_19.png
Screenshot_19.png (3.3 MiB) Преглеждано 552 пъти
Screenshot_19.png
Screenshot_19.png (3.3 MiB) Преглеждано 552 пъти
Lady_Model_Menu.sma
(4.44 KiB) Свалено 16 пъти
Lady_Model_Menu.sma
(4.44 KiB) Свалено 16 пъти

Аватар
cgozzie75
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 47
Регистриран на: 08 Ное 2023, 12:46
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Re: Menu Skin Girl

Мнение от cgozzie75 » 15 Ное 2023, 01:55

Благодаря тъкмо лягам утре сутрин ще го тествам и ще пиша... :zzz: :nicecode:

Аватар
cgozzie75
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 47
Регистриран на: 08 Ное 2023, 12:46
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Re: Menu Skin Girl

Мнение от cgozzie75 » 15 Ное 2023, 02:08

На бързо погледнах кода но не видях дали си добавил Когато избере скин плъгина автоматично да и даде права с флаг "VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_D"
Или може и да греша ти ще кажеш..Легам че едвам гледам вече... :zzz: :zzz: :zzz:

Аватар
Hurricane
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 192
Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
Се отблагодари: 17 пъти
Получена благодарност: 71 пъти

Re: Menu Skin Girl

Мнение от Hurricane » 15 Ное 2023, 10:07

Това с флагонете съм го пропуснал, довечера ще го добавя

Аватар
cgozzie75
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 47
Регистриран на: 08 Ное 2023, 12:46
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Re: Menu Skin Girl

Мнение от cgozzie75 » 15 Ное 2023, 12:34

Сега го сложих но в сървъра лога дава тази грешка...Тегли моделите но не ми ги сменя...

L 11/15/2023 - 12:32:55: Start of error session.
L 11/15/2023 - 12:32:55: Info (map "de_dust2_xmas") (file "addons/amxmodx/logs/error_20231115.log")
L 11/15/2023 - 12:32:55: [HAMSANDWICH] Function On_PlayerSpawn not found.
L 11/15/2023 - 12:32:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Lady_Model_Menu.amxx", version "1.0")
L 11/15/2023 - 12:32:55: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 11/15/2023 - 12:32:55: [AMXX] [0] Lady_Model_Menu.sma::plugin_init (line 45)

Аватар
Hurricane
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 192
Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
Се отблагодари: 17 пъти
Получена благодарност: 71 пъти

Re: Menu Skin Girl

Мнение от Hurricane » 17 Ное 2023, 19:27

Добавени
  • Опция за изключване включване на менюто
  • Добавя флаг на играча използвал модел от менюто
  • Съобщение за менюто което се изпраща до играча при раждането му ( играча може да го изклучва )
  • Добавени cvar настройки | Активиране на менюто | Избираме дали модела да се запазва |
 ! Съобщение от: Hurricane
Единствено се пише името на папката където се запазва модела на играча ( задалжително със същото име като на модела )
Демо снимки
Spawn_Spam.png
Spawn_Spam.png (68.16 KiB) Преглеждано 414 пъти
Spawn_Spam.png
Spawn_Spam.png (68.16 KiB) Преглеждано 414 пъти
Selected_Model.png
Selected_Model.png (34.95 KiB) Преглеждано 414 пъти
Selected_Model.png
Selected_Model.png (34.95 KiB) Преглеждано 414 пъти
Model_Menu.png
Model_Menu.png (320.42 KiB) Преглеждано 414 пъти
Model_Menu.png
Model_Menu.png (320.42 KiB) Преглеждано 414 пъти
menu_on.png
menu_on.png (75.5 KiB) Преглеждано 414 пъти
menu_on.png
menu_on.png (75.5 KiB) Преглеждано 414 пъти
menu_of.png
menu_of.png (112.22 KiB) Преглеждано 414 пъти
menu_of.png
menu_of.png (112.22 KiB) Преглеждано 414 пъти
menu_is_disabled.png
menu_is_disabled.png (45.36 KiB) Преглеждано 414 пъти
menu_is_disabled.png
menu_is_disabled.png (45.36 KiB) Преглеждано 414 пъти
Demo.png
Demo.png (270.54 KiB) Преглеждано 414 пъти
Demo.png
Demo.png (270.54 KiB) Преглеждано 414 пъти
Lady_Player_Model_Menu.sma
(5.96 KiB) Свалено 11 пъти
Lady_Player_Model_Menu.sma
(5.96 KiB) Свалено 11 пъти
Последно промяна от Hurricane на 17 Ное 2023, 21:42, променено общо 1 път.

Аватар
cgozzie75
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 47
Регистриран на: 08 Ное 2023, 12:46
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Re: Menu Skin Girl

Мнение от cgozzie75 » 17 Ное 2023, 20:42

Здравей при компилиране нямам проблем грешки сложих го сега но в конзолата на сървъра даде това..
L 11/17/2023 - 20:40:47: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Lady_Player_Model_Menu.amxx", version "unknown")
L 11/17/2023 - 20:40:47: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 11/17/2023 - 20:40:47: [AMXX] [0] Lady_Player_Model_Menu.sma::plugin_precache (line 86)

Аватар
Hurricane
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 192
Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
Се отблагодари: 17 пъти
Получена благодарност: 71 пъти

Re: Menu Skin Girl

Мнение от Hurricane » 17 Ное 2023, 20:52

Код за потвърждение: Избери целия код

//////////////////////////////////////////////////////////////////// | AMXX
//////////// Public plugin by ExT!NcT!0n & AMXX-BG.INFO //////////// | BG
//////////////////////////////////////////////////////////////////// | INFO

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fvault>

#define Girl_Flag ADMIN_LEVEL_D

new const PLUGIN[] = "Lady Player Model Menu"
new const VERSION[] = "1.0.2"
new const AUTHOR[] = "ExT!NcT!0n"

// Settings that will effect the | CT Team Model Menu |
new const CT_TEAM_MENU_NAME[][] = 
{
	"[Street Lisa]", 
	"[Sabre Footsoldier]", 
	"[Blueberries Buckshot]" 
}

new const CT_TEAM_MENU_MODEL[][] = 
{
	"lisa_ct",
	"t_vip",
	"vip"
}

// Settings that will effect the | T Team Model Menu |
new const T_TEAM_MENU_NAME[][] = 
{
	"[Getaway Sally]",
	"[Rezan the Redshirt]", 
	"[The Professionals]" 
}

new const T_TEAM_MENU_MODEL[][] = 
{
	"",
	"",
	""	
}

new const gMenu_Title[] = {"[You are a girl choose your skin]"}
new const gPreFix[][] = {"[T] [GIRL SKIN]", "[CT] [GIRL SKIN]"}

new gMenu_Messages[][] =
{
	"^4[%s] ^3To see the model menu for girls, type ^4/girl^3 and choose your model, to disable the message type ^4/model_menu",
	"^4[%s] ^3You have successfully selected the ^4%s^3 model as your base model!",
	"^4[%s] ^3You have successfully turned off the model menu and this message! to enable it again type ^4/model_menu",
	"^4[%s] ^3Successfully activate the model menu to open it write ^4/girl",
	"^4[%s] ^3Models menu is disabled to activate it type in chat ^4/model_menu"
}

// From here on, it is not recommended to make any changes to the code.
// In case if you are not familiar with the AMXX & Pawn Language

new szName[MAX_PLAYERS + 1], gSelected_Model[MAX_PLAYERS + 1], szServerName[33], gShow_Msg[33];
new gModel_Menu, gSave_Model, gSet_Model[MAX_PLAYERS + 1] ,g_iTeam,  g_szVault[] = "Lady_Model_Menu", g_szData[16];

public plugin_init()
{
	gModel_Menu = register_cvar("girl_model_menu", "1");
	gSave_Model = register_cvar("save_selected_model", "1");
	
	if(get_pcvar_num(gModel_Menu))
	{
		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
		RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "On_PlayerSpawn", true);
		
		register_clcmd("say /girl", "Get_Model_Menu");
		register_clcmd("say_team /girl", "Get_Model_Menu");
		
		register_clcmd("say /model_menu", "Show_Hide_Model_Menu");
		register_clcmd("say_team /model_menu", "Show_Hide_Model_Menu");
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public plugin_precache()
{
	for(new i = 0 ; i < sizeof(CT_TEAM_MENU_NAME) ; i++)
	{
		precache_player_model(CT_TEAM_MENU_MODEL[i]);
		precache_player_model(T_TEAM_MENU_MODEL[i]);
	}
}

public client_putinserver(id)
{
	if(get_pcvar_num(gModel_Menu))
	{
		get_user_name(false, szServerName, charsmax(szServerName));
		
		gShow_Msg[id] = 0;
		
		if(get_pcvar_num(gSave_Model))
		{
			fvault_get_data(g_szVault, szName, g_szData, charsmax(g_szData))
			
			new szArg[2][8]
			parse(g_szData, szArg[0], charsmax(szArg[]));
			gSelected_Model[id] =  str_to_num(szArg[0]);
			
			Player_Model_Update(id)
		}
	}
}

public client_disconnected(id)
{
	if(get_pcvar_num(gModel_Menu))
	{
		if(get_pcvar_num(gSave_Model))
		{
			get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
			
			formatex(g_szData, charsmax(g_szData), "%d", gSelected_Model[id]); 
			fvault_set_data(g_szVault, szName, g_szData)
		}
	}
}

public Get_Model_Menu(id)
{	
	if(gShow_Msg[id] == 0)
	{
		g_iTeam = get_user_team(id); 
	
		switch(g_iTeam)
		{
			case 1: Create_Model_Menu(id);
			case 2: Create_Model_Menu(id);
		}
	}
	
	else
	
	{
		client_print_color(id, print_team_red, gMenu_Messages[4], szServerName);
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Create_Model_Menu(id)
{
	new menu = menu_create(gMenu_Title, "Callback");
	
	static itemName[60];
	
	for(new i = 0 ; i < sizeof(CT_TEAM_MENU_NAME) ; i++)
	{
		switch(g_iTeam)
		{
			case 1: formatex(itemName, 59, "%s %s %s", gPreFix[0], T_TEAM_MENU_NAME[i], gSelected_Model[id] == i? "\r*"  : "");
			case 2: formatex(itemName, 59, "%s %s %s", gPreFix[1], CT_TEAM_MENU_NAME[i],gSelected_Model[id] == i ? "\r*" : "");
		}
		
		menu_additem(menu, itemName, "");
	}
	
	menu_display(id, menu);
}

public Callback(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	client_print_color(id, print_team_red ,gMenu_Messages[1], szServerName, g_iTeam == 1 ? T_TEAM_MENU_NAME[gSelected_Model[id]]:CT_TEAM_MENU_NAME[gSelected_Model[id]]);
	
	gSelected_Model[id] = item  ; gSet_Model[id] = 1; Player_Model_Update(id);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Player_Model_Update(id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{
		switch(g_iTeam)
		{
			case 1: cs_set_user_model(id, T_TEAM_MENU_MODEL[gSelected_Model[id]]);
			case 2: cs_set_user_model(id, CT_TEAM_MENU_MODEL[gSelected_Model[id]]);
		}
		
		set_user_flags(id, Girl_Flag);
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public On_PlayerSpawn(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		if(gSet_Model[id]) Player_Model_Update(id) ;
		
		else if(!gShow_Msg[id]) client_print_color(id, print_team_red, gMenu_Messages[0], szServerName);
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Show_Hide_Model_Menu(id) 
{
	if(gShow_Msg[id] == 1) client_print_color(id, print_team_red, gMenu_Messages[3], szServerName), gShow_Msg[id] = 0;
	
	else client_print_color(id, print_team_red, gMenu_Messages[2], szServerName), gShow_Msg[id] = 1;
}

stock precache_player_model(const name[], &id = 0)
{
	new model[128]
	formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%sT.mdl", name, name)
	
	if(file_exists(model))
	{
		id = precache_generic(model)
	}
	
	copy(model, charsmax(model), ".mdl")
	return precache_model(model)
}


Аватар
cgozzie75
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 47
Регистриран на: 08 Ное 2023, 12:46
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Re: Menu Skin Girl

Мнение от cgozzie75 » 17 Ное 2023, 21:08

Сега сървъра не тръгва
FATAL ERROR (shutting down): Mod_LoadModel: .mdl not found
Segmentation fault (core dumped)
email debug.log to [email protected]
Fri Nov 17 21:06:44 EET 2023: Server Quit

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: stambeto2006 и 7 госта