Counter-Strike 1.6
VIP
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack
93.123.16.4:27022
aim_map2
Играчи: 4/16
aim_map2
Counter-Strike 1.6
VIP
93.123.16.4:27022 Cs-PlovdiV.com - Aim Attack aim_map2 4/16

Sound Bomb

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
cgozzie75
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 47
Регистриран на: 08 Ное 2023, 12:46
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Sound Bomb

Мнение от cgozzie75 » 10 Ное 2023, 19:34

Здравейте плъгина сменя стандартния звук при заложена бомва,но е 1 песничка ще може ли да се добавят поне 5 и да са рандом.При всяко следващо залагане на бомбата да се редуват песните...

Sound Bomb.sma

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN    "Bomb Block Beep"
#define VERSION    "2.0"
#define AUTHOR    "MayroN / edit Stimul"

#define BLOCK_BEEP_SOUND    // Стандартные звуки бомбы

#if defined BLOCK_BEEP_SOUND
    #define m_flNextBeep    102
#endif

new g_iBomb;

new bomb_sound[] = "bomb_sound/bomb_sound.wav"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

    register_logevent("EventBombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
    register_logevent("EventBombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
    register_logevent("EventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
    register_event("HLTV", "RoundNew", "a", "1=0", "2=0")  ;
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound(bomb_sound);
}

public EventBombPlanted()
{
    #if defined BLOCK_BEEP_SOUND

    g_iBomb = FM_NULLENT
    while((g_iBomb = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, g_iBomb, "classname", "grenade")))
                set_pdata_float(g_iBomb, m_flNextBeep, get_gametime() + 9999.9)
    #endif

        emit_sound(0, CHAN_AUTO, bomb_sound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public EventBombDefused()
{
       emit_sound(0, CHAN_AUTO, bomb_sound, VOL_NORM, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM);
}

public EventRoundEnd()
{
       emit_sound(0, CHAN_AUTO, bomb_sound, VOL_NORM, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM);
}

public RoundNew()
{
       emit_sound(0, CHAN_AUTO, bomb_sound, VOL_NORM, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM);
}

Аватар
Hurricane
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 208
Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 77 пъти

Re: Sound Bomb

Мнение от Hurricane » 17 Ное 2023, 21:29

Преди да го изпробваш трябва да оправиш питищата до звуците

Код за потвърждение: Избери целия код

	"bomb_sound/bomb_sound.wav", // Sound 1
	"bomb_sound/bomb_sound.wav", // Sound 2
	"bomb_sound/bomb_sound.wav", // Sound 3
	"bomb_sound/bomb_sound.wav"    // Sound 4
Ако искаш повече или по малко звуци просто добавяш пътя към звука.
ако искаш и за останалите да има различни звуци пиши
Плъгина не е тестван

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN    "Bomb Block Beep"
#define VERSION    "2.0"
#define AUTHOR    "MayroN / edit Stimul"

#define BLOCK_BEEP_SOUND    // ??????????? ????? ?????

#if defined BLOCK_BEEP_SOUND
#define m_flNextBeep    102
#endif

new g_iBomb;

new bomb_sound[] = "bomb_sound/bomb_sound.wav"

new gSound_Path[][] = 
{
	"bomb_sound/bomb_sound.wav", // Sound 1
	"bomb_sound/bomb_sound.wav", // Sound 2
	"bomb_sound/bomb_sound.wav", // Sound 3
	"bomb_sound/bomb_sound.wav"    // Sound 4
}

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_logevent("EventBombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
	register_logevent("EventBombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
	register_logevent("EventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
	register_event("HLTV", "RoundNew", "a", "1=0", "2=0")  ;
}

public plugin_precache()
{
	for (new i = 0 ; i <  sizeof(gSound_Path) ; i++)
	{
		precache_sound(gSound_Path[i]);
	}
	
	precache_sound(bomb_sound);
}

public EventBombPlanted()
{
	#if defined BLOCK_BEEP_SOUND
	
	g_iBomb = FM_NULLENT
	while((g_iBomb = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, g_iBomb, "classname", "grenade")))
	set_pdata_float(g_iBomb, m_flNextBeep, get_gametime() + 9999.9)
	#endif
	
	new iPlayers[MAX_PLAYERS], iPnum
	get_players(iPlayers, iPnum)
	
	for(new i, iMsg = random(sizeof(gSound_Path)); i < iPnum; i++)
	{
		emit_sound(iPlayers[i], CHAN_AUTO, gSound_Path[iMsg], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	}
}

public EventBombDefused()
{
	emit_sound(0, CHAN_AUTO, bomb_sound, VOL_NORM, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM);
}

public EventRoundEnd()
{
	emit_sound(0, CHAN_AUTO, bomb_sound, VOL_NORM, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM);
}

public RoundNew()
{
	emit_sound(0, CHAN_AUTO, bomb_sound, VOL_NORM, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM);
}


Последно издигане Hurricane от 17 Ное 2023, 21:29

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта