Здравейте !
Дали ще е възможно някой да напише едно простичко плъгинче (струва ми се, че няма да е много сложно)
Трябва ботовете от регейма да ползват парашут. Предполагам, че ще трябва да задържат (+USE), когато са във въздуха...
|
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1 45.144.155.113:27015 |
de_dust2 Играчи: 30/32 |
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | 93.123.16.4:27022 | aim_aztec | Играчи: 0/16 |
Заявка за regamedll zbots parachute plugin
-
Siska
Извън линия - Потребител
- Мнения: 772
- Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
- Местоположение: Bedrock
- Се отблагодари: 158 пъти
- Получена благодарност: 48 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за regamedll zbots parachute plugin
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
WWW.CSMEGAGAMING.COM Skype : Sisi-1_1
WWW.CSMEGAGAMING.COM Skype : Sisi-1_1
-
Radeon
Извън линия - Потребител
- Мнения: 143
- Регистриран на: 04 Апр 2021, 11:30
- Се отблагодари: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
- Обратна връзка:
Re: Заявка за regamedll zbots parachute plugin
Пробвай това дали ще работи. Автора е написал че ботовете не знаят че имат парашут и не скачат от високо. И трябва да им се направят нови waypoints.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define PLUGIN "Auto Null Parachute"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "SPiNX"
#define MAX_AUTHID_LENGTH 64
#define MAX_IP_LENGTH 16
new pAutoDeploy, pFallSpeed, pParaModel, g_model;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100");
pAutoDeploy = register_cvar("parachute_autorip", "200");
pParaModel = register_cvar("parachute_model", "1");
}
public plugin_precache()
g_model = precache_model("sprites/steam1.spr");
public client_PreThink(id)
{
if (is_user_connecting(id) || !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || !is_user_bot(id))
return;
else
{
new Rip_Cord = get_pcvar_num(pAutoDeploy);
new AUTO;
AUTO = (pev(id,pev_flFallVelocity) >= (get_pcvar_num(pFallSpeed) + Rip_Cord) );
new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
new button = get_user_button(id), oldbutton = get_user_oldbutton(id), flags = get_entity_flags(id);
if(flags & FL_ONGROUND)
{
if (get_user_gravity(id) == 0.1)
set_user_gravity(id, 1.0)
return
}
if(button & IN_USE|AUTO)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
set_user_gravity(id, 0.1)
velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
if(get_pcvar_num(pParaModel))
{
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
emessage_begin( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, { 0, 0, 0 }, 0 );
ewrite_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
ewrite_byte(id)
ewrite_coord(-MAX_AUTHID_LENGTH)
ewrite_short(g_model)
ewrite_short(MAX_IP_LENGTH) //life
emessage_end();
}
}
else if (oldbutton & IN_USE)
set_user_gravity(id, 1.0);
}
}
-
Siska
Извън линия - Потребител
- Мнения: 772
- Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
- Местоположение: Bedrock
- Се отблагодари: 158 пъти
- Получена благодарност: 48 пъти
- Обратна връзка:
Re: Заявка за regamedll zbots parachute plugin
Сега чак разбрах, че този плъгин представлява някакво бяло облаче под краката на играчите и с него летят вместо парашут. Осен това крашва сървъри. Проследих другия плъгин на същия човек от allied, където пише, че работи и за ботове, но всъщност не работи.
Някой дали знае друг начин ? Или да се напише друг плъгин или да се преправи ?
Както в този плъгин по-горе е направено да работи с ботовете, по същия начин трябва да се направи и основния плъгин за парашут на KR@taL от allied. Ето този :
Намерих нещо като автоматичен парашут, който работи за ботовете от регейма, но крашва сървъра при смяна на карта, също както онзи най-горе с бялото облаче.
Някой дали знае друг начин ? Или да се напише друг плъгин или да се преправи ?
Както в този плъгин по-горе е направено да работи с ботовете, по същия начин трябва да се направи и основния плъгин за парашут на KR@taL от allied. Ето този :
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
new bool:has_parachute[33]
new para_ent[33]
new gCStrike = 0
new pDetach, pFallSpeed, pEnabled, pCost, pPayback
#define PARACHUTE_LEVEL ADMIN_LEVEL_A
public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181")
pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" )
pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")
pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")
if (cstrike_running()) gCStrike = true
if (gCStrike) {
pCost = register_cvar("parachute_cost", "0")
pPayback = register_cvar("parachute_payback", "75")
register_concmd("amx_parachute", "admin_give_parachute", PARACHUTE_LEVEL, "<nick, #userid or @team>" )
}
register_clcmd("say", "HandleSay")
register_clcmd("say_team", "HandleSay")
register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
//Setup jtp10181 CVAR
new cvarString[256], shortName[16]
copy(shortName,15,"chute")
register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)
if (strlen(cvarString) == 0) {
formatex(cvarString,255,shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {
format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
}
public plugin_natives()
{
set_module_filter("module_filter")
set_native_filter("native_filter")
}
public module_filter(const module[])
{
if (!cstrike_running() && equali(module, "cstrike")) {
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public native_filter(const name[], index, trap)
{
if (!trap) return PLUGIN_HANDLED
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/parachutemg.mdl")
}
public client_connect(id)
{
parachute_reset(id)
}
public client_disconnected(id)
{
parachute_reset(id)
}
public death_event()
{
new id = read_data(2)
parachute_reset(id)
}
parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0) {
if (is_valid_ent(para_ent[id])) {
remove_entity(para_ent[id])
}
}
if (is_user_alive(id)) set_user_gravity(id, 1.0)
has_parachute[id] = false
para_ent[id] = 0
}
public newSpawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
if (!gCStrike || access(id,PARACHUTE_LEVEL) || get_pcvar_num(pCost) <= 0) {
has_parachute[id] = true
//set_view(id, CAMERA_3RDPERSON)
}
}
public HandleSay(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE
new args[128]
read_args(args, 127)
remove_quotes(args)
if (gCStrike) {
if (equali(args, "buy_parachute")) {
buy_parachute(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
else if (equali(args, "sell_parachute")) {
sell_parachute(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
else if (containi(args, "give_parachute") == 0) {
give_parachute(id,args[15])
return PLUGIN_HANDLED
}
}
if (containi(args, "parachute") != -1) {
if (gCStrike) client_print(id, print_chat, "(MG) Parachute commands: buy_parachute, sell_parachute, give_parachute")
client_print(id, print_chat, "(MG) To use your parachute press and hold your +use button while falling")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public buy_parachute(id)
{
if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE
if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {
client_print(id, print_chat, "(MG) Parachute plugin is disabled")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (has_parachute[id]) {
client_print(id, print_chat, "(MG) You already have a parachute")
return PLUGIN_HANDLED
}
new money = cs_get_user_money(id)
new cost = get_pcvar_num(pCost)
if (money < cost) {
client_print(id, print_chat, "(MG) You don't have enough moneyfor a parachute - Costs $%i", cost)
return PLUGIN_HANDLED
}
cs_set_user_money(id, money - cost)
client_print(id, print_chat, "(MG) You have bought a parachute. To use it, press +use while falling.")
has_parachute[id] = true
return PLUGIN_HANDLED
}
public sell_parachute(id)
{
if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE
if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {
client_print(id, print_chat, "(MG) Parachute plugin is disabled")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (!has_parachute[id]) {
client_print(id, print_chat, "(MG) You don't have a parachute to sell")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (access(id,PARACHUTE_LEVEL)) {
client_print(id, print_chat, "(MG) You cannot sell your free admin parachute")
return PLUGIN_HANDLED
}
parachute_reset(id)
new money = cs_get_user_money(id)
new cost = get_pcvar_num(pCost)
new sellamt = floatround(cost * (get_pcvar_num(pPayback) / 100.0))
cs_set_user_money(id, money + sellamt)
client_print(id, print_chat, "[AMX] You have sold your used parachute for $%d", sellamt)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public give_parachute(id,args[])
{
if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE
if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {
client_print(id, print_chat, "(MG) Parachute plugin is disabled")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (!has_parachute[id]) {
client_print(id, print_chat, "(MG) You don't have a parachute to give")
return PLUGIN_HANDLED
}
new player = cmd_target(id, args, 4)
if (!player) return PLUGIN_HANDLED
new id_name[32], pl_name[32]
get_user_name(id, id_name, 31)
get_user_name(player, pl_name, 31)
if(has_parachute[player]) {
client_print(id, print_chat, "(MG) %s already has a parachute.", pl_name)
return PLUGIN_HANDLED
}
parachute_reset(id)
has_parachute[player] = true
client_print(id, print_chat, "(MG) You have given your parachute to %s.", pl_name)
client_print(player, print_chat, "(MG) %s has given thier parachute to you.", id_name)
return PLUGIN_HANDLED
}
public admin_give_parachute(id, level, cid) {
if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE
if(!cmd_access(id,level,cid,2)) return PLUGIN_HANDLED
if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {
client_print(id, print_chat, "(MG) Parachute plugin is disabled")
return PLUGIN_HANDLED
}
new arg[32], name[32], name2[32], authid[35], authid2[35]
read_argv(1,arg,31)
get_user_name(id,name,31)
get_user_authid(id,authid,34)
if (arg[0]=='@'){
new players[32], inum
if (equali("T",arg[1])) copy(arg[1],31,"TERRORIST")
if (equali("ALL",arg[1])) get_players(players,inum)
else get_players(players,inum,"e",arg[1])
if (inum == 0) {
console_print(id,"No clients in such team")
return PLUGIN_HANDLED
}
for(new a = 0; a < inum; a++) {
has_parachute[players[a]] = true
}
switch(get_cvar_num("amx_show_activity")) {
case 2: client_print(0,print_chat,"ADMIN %s: gave a parachute to ^"%s^" players",name,arg[1])
case 1: client_print(0,print_chat,"ADMIN: gave a parachute to ^"%s^" players",arg[1])
}
console_print(id,"(MG) You gave a parachute to ^"%s^" players",arg[1])
log_amx("^"%s<%d><%s><>^" gave a parachute to ^"%s^"", name,get_user_userid(id),authid,arg[1])
}
else {
new player = cmd_target(id,arg,6)
if (!player) return PLUGIN_HANDLED
has_parachute[player] = true
get_user_name(player,name2,31)
get_user_authid(player,authid2,34)
switch(get_cvar_num("amx_show_activity")) {
case 2: client_print(0,print_chat,"ADMIN %s: gave a parachute to ^"%s^"",name,name2)
case 1: client_print(0,print_chat,"ADMIN: gave a parachute to ^"%s^"",name2)
}
console_print(id,"(MG) You gave a parachute to ^"%s^"", name2)
log_amx("^"%s<%d><%s><>^" gave a parachute to ^"%s<%d><%s><>^"", name,get_user_userid(id),authid,name2,get_user_userid(player),authid2)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public client_PreThink(id)
{
//parachute.mdl animation information
//0 - deploy - 84 frames
//1 - idle - 39 frames
//2 - detach - 29 frames
if (!get_pcvar_num(pEnabled)) return
if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return
new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
new Float:frame
new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)
if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {
if (get_pcvar_num(pDetach)) {
if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)
if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if (frame > 254.0) {
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
else {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
return
}
if (button & IN_USE) {
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if (velocity[2] < 0.0) {
if(para_ent[id] <= 0) {
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0) {
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachutemg.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if (para_ent[id] > 0) {
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
set_user_gravity(id, 0.1)
velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if (frame > 100.0) {
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if (para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 ) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <engine>
new bool:Falling[33]
new Float:origin[3]
new model[] = "models/parachutemg.mdl"
new classname[] = "parachute"
new p_grav
new entid
public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute","1.2","Satan")
p_grav = register_cvar("mp_parachute", "0.1")
}
public plugin_precache()
{
if(file_exists(model))
{
precache_model(model)
}
else
{
set_fail_state("Model not found")
}
}
public client_PreThink(id)
{
if(is_user_bot(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
if(entity_get_float(id, EV_FL_flFallVelocity) >= 350.0)
{
entid = create_entity("info_target")
entity_set_string(entid, EV_SZ_classname, classname)
entity_set_edict(entid, EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(entid, EV_ENT_owner, id)
entity_set_model(entid, model)
entity_set_int(entid, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_int(entid, EV_INT_sequence, 1)
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin)
entity_set_origin(entid, origin)
Falling[id] = true
}
else
{
Falling[id] = false
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PostThink(id)
{
if(Falling[id])
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, get_pcvar_float(p_grav))
}
else
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0)
set_task(0.1, "remove", id)
}
Falling[id] = false
}
public remove(id)
{
while((entid = find_ent_by_owner(entid, classname, id)))
return remove_entity(entid)
return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
WWW.CSMEGAGAMING.COM Skype : Sisi-1_1
WWW.CSMEGAGAMING.COM Skype : Sisi-1_1
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 1284 Преглеждания
-
Последно мнение от GGzBoy
-
- 2 Отговори
- 980 Преглеждания
-
Последно мнение от cgozzie
-
- 2 Отговори
- 767 Преглеждания
-
Последно мнение от xteR
-
- 4 Отговори
- 1975 Преглеждания
-
Последно мнение от Fatall
-
- 7 Отговори
- 1323 Преглеждания
-
Последно мнение от bobywTf
-
- 4 Отговори
- 1004 Преглеждания
-
Последно мнение от bobywTf
-
- 11 Отговори
- 4746 Преглеждания
-
Последно мнение от BaKuGan.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 13 госта