Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

преработка на csdm protection

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
trasha
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 91
Регистриран на: 26 Дек 2022, 22:45
Се отблагодари: 10 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

преработка на csdm protection

Мнение от trasha » 24 Яну 2023, 04:10

Здравейте.
Ще може ли някой адекавтно да ми премахне всякакъв вид протекшън от кода.
Че ще объркам нещо и после мазало .... пак ще трябват бекъпи :lol:
П.П. след това задължително компилирам и заменям ... нали ?

Код за потвърждение: Избери целия код

/*
 * csdm_protection.sma
 * CSDM plugin that lets you have spawn protection
 *
 * (C)2003-2006 David "BAILOPAN" Anderson
 *
 *  Give credit where due.
 *  Share the source - it sets you free
 *  http://www.opensource.org/
 *  http://www.gnu.org/
 */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine_const>
#include <csdm>

new g_ProtColors[3][3] = {{0,0,0},{255,0,0},{0,0,255}}
new g_GlowAlpha[3]
new g_Protected[33]
new bool:g_Enabled = false
new Float:g_ProtTime = 2.0

//Tampering with the author and name lines can violate the copyright
new PLUGINNAME[] = "CSDM Protection"
new VERSION[] = CSDM_VERSION
new AUTHORS[] = "BAILOPAN"

public csdm_Init(const version[])
{
	if (version[0] == 0)
	{
		set_fail_state("CSDM failed to load.")
		return
	}	
}

public csdm_CfgInit()
{
	csdm_reg_cfg("protection", "read_cfg")
}

stock set_rendering(index, fx=kRenderFxNone, r=255, g=255, b=255, render=kRenderNormal, amount=16)
{
	set_pev(index, pev_renderfx, fx)
	new Float:RenderColor[3]
	RenderColor[0] = float(r)
	RenderColor[1] = float(g)
	RenderColor[2] = float(b)
	set_pev(index, pev_rendercolor, RenderColor)
	set_pev(index, pev_rendermode, render)
	set_pev(index, pev_renderamt, float(amount))

	return 1
}

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHORS);
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "On_ClientPreThink", 1);
}

public client_connect(id)
{
	g_Protected[id] = 0
}

public client_disconnect(id)
{
	if (g_Protected[id])
	{
		remove_task(g_Protected[id])
		g_Protected[id] = 0
	}
}

SetProtection(id)
{
	if (g_Protected[id])
		remove_task(g_Protected[id])
		
	if (!is_user_connected(id))
		return
		
	new team = get_user_team(id)
	
	if (!IsValidTeam(team))
	{
		return
	}

	set_task(g_ProtTime, "ProtectionOver", id)
	g_Protected[id] = id
	
	set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_ProtColors[team][0], g_ProtColors[team][1], g_ProtColors[team][2], kRenderNormal, g_GlowAlpha[team])
	set_pev(id, pev_takedamage, 0.0)
}

RemoveProtection(id)
{
	if (g_Protected[id])
		remove_task(g_Protected[id])
		
	ProtectionOver(id)
}

public ProtectionOver(id)
{
	g_Protected[id] = 0
	
	if (!is_user_connected(id))
		return
	
	set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
	set_pev(id, pev_takedamage, 2.0)
}

public csdm_PostDeath(killer, victim, headshot, const weapon[])
{
	if (!g_Enabled)
		return
		
	RemoveProtection(victim)
}

public csdm_PostSpawn(player, bool:fake)
{
	SetProtection(player)
}

public On_ClientPreThink(id)
{
	if (!g_Enabled || !g_Protected[id] || !is_user_connected(id))
		return
	
	new buttons = pev(id,pev_button);
     
	if ( (buttons & IN_ATTACK) || (buttons & IN_ATTACK2) )
	{
		RemoveProtection(id)
	}
}

public read_cfg(readAction, line[], section[])
{
	if (!csdm_active())
		return
		
	if (readAction == CFG_READ)
	{
		new setting[24], sign[3], value[32];

		parse(line, setting, 23, sign, 2, value, 31);
		
		if (equali(setting, "colorst"))
		{
			new red[10], green[10], blue[10], alpha[10]
			parse(value, red, 9, green, 9, blue, 9, alpha, 9)
			
			g_ProtColors[_TEAM_T][0] = str_to_num(red)
			g_ProtColors[_TEAM_T][1] = str_to_num(green)
			g_ProtColors[_TEAM_T][2] = str_to_num(blue)
			g_GlowAlpha[_TEAM_T] = str_to_num(alpha)
		}
		else if (equali(setting, "colorsct"))
		{
			new red[10], green[10], blue[10], alpha[10]
			parse(value, red, 9, green, 9, blue, 9, alpha, 9)
			
			g_ProtColors[_TEAM_CT][0] = str_to_num(red)
			g_ProtColors[_TEAM_CT][1] = str_to_num(green)
			g_ProtColors[_TEAM_CT][2] = str_to_num(blue)
			g_GlowAlpha[_TEAM_CT] = str_to_num(alpha)
		} 
		else if (equali(setting, "enabled")) 
		{
			g_Enabled = str_to_num(value) ? true : false
		} 
		else if (equali(setting, "time")) 
		{
			g_ProtTime = str_to_float(value)
		}
	}
}
Изображение
FORUM DISCORD
45.144.155.153:27019

Аватар
zolfeca
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 417
Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:48
Се отблагодари: 24 пъти
Получена благодарност: 92 пъти

Re: преработка на csdm protection

Мнение от zolfeca » 24 Яну 2023, 13:38

Ами просто не го ползвай.

Аватар
ChillX
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 92
Регистриран на: 19 Дек 2022, 00:40
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 26 пъти
Обратна връзка:

Re: преработка на csdm protection

Мнение от ChillX » 24 Яну 2023, 17:07

Искаш да кажеш, че този съб-плугин е част от основния мод, но не ти трябва , защото ползваш друг или?

Аватар
ChillX
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 92
Регистриран на: 19 Дек 2022, 00:40
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 26 пъти
Обратна връзка:

Re: преработка на csdm protection

Мнение от ChillX » 24 Яну 2023, 18:33

Искаш да оставиш само glow или да не ползваш плугина като цяло?

Отваряш plugins-csdm.ini в addons\amxmodx\configs и:

;csdm_protection.amxx

или просто триеш целия ред.

Аватар
trasha
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 91
Регистриран на: 26 Дек 2022, 22:45
Се отблагодари: 10 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Re: преработка на csdm protection

Мнение от trasha » 25 Яну 2023, 02:27

ChillX написа: 24 Яну 2023, 18:33 Искаш да оставиш само glow или да не ползваш плугина като цяло?

Отваряш plugins-csdm.ini в addons\amxmodx\configs и:

;csdm_protection.amxx

или просто триеш целия ред.
Самият хост ми провайдна мод, мода дойде със спаун протекшън който не е от отделен плъгин и не присъства в plugins.ini
П.П. Сложих ; на csdm_protection.amxx и реснах сървърът многократно , но няма промяна.
Изображение
FORUM DISCORD
45.144.155.153:27019

Аватар
ChillX
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 92
Регистриран на: 19 Дек 2022, 00:40
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 26 пъти
Обратна връзка:

Re: преработка на csdm protection

Мнение от ChillX » 25 Яну 2023, 02:36

trasha написа: 25 Яну 2023, 02:27 Самият хост ми провайдна мод, мода дойде със спаун протекшън който не е от отделен плъгин и не присъства в plugins.ini
П.П. Сложих ; на csdm_protection.amxx и реснах сървърът многократно , но няма промяна.
Сигурен ли си , че едитваш правилния файл? Не plugins.ini, а търси cfg на самия плугин в папка:
addons\amxmodx\configs\plugins-csdm.ini

Аватар
trasha
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 91
Регистриран на: 26 Дек 2022, 22:45
Се отблагодари: 10 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Re: преработка на csdm protection

Мнение от trasha » 25 Яну 2023, 02:40

ChillX написа: 25 Яну 2023, 02:36
trasha написа: 25 Яну 2023, 02:27 Самият хост ми провайдна мод, мода дойде със спаун протекшън който не е от отделен плъгин и не присъства в plugins.ini
П.П. Сложих ; на csdm_protection.amxx и реснах сървърът многократно , но няма промяна.
Сигурен ли си , че едитваш правилния файл? Не plugins.ini, а търси cfg на самия плугин в папка:
addons\amxmodx\configs\plugins-csdm.ini
Изображение
Разбира се .... както вече казах + реснах сървърът многократно
Изображение
FORUM DISCORD
45.144.155.153:27019

Аватар
zolfeca
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 417
Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:48
Се отблагодари: 24 пъти
Получена благодарност: 92 пъти

Re: преработка на csdm protection

Мнение от zolfeca » 25 Яну 2023, 02:48

Виж в cstrike/game.cfg -> mp_respawn_immunitytime "0"

Аватар
ChillX
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 92
Регистриран на: 19 Дек 2022, 00:40
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 26 пъти
Обратна връзка:

Re: преработка на csdm protection

Мнение от ChillX » 25 Яну 2023, 02:59

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от thoughtz на 25 Яну 2023, 16:30, променено общо 1 път.
Причина: Спри да пишеш, мнение след мнение и само глупости, следващия път ще получиш предупреждение.

Аватар
trasha
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 91
Регистриран на: 26 Дек 2022, 22:45
Се отблагодари: 10 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Re: преработка на csdm protection

Мнение от trasha » 26 Яну 2023, 02:18

Пробвах със immunitytime.... имуна продължава да стои
Пробвах със празният csdm_protection, компилирах и замених ... имуна продължава да стои :mad: (нямам думи и нерви вече)
да постна ли списък от plugins.ini , да не случайно да бъркам нещо и да има плугин който държи протекшъна !? :pepo_think3:
Изображение
FORUM DISCORD
45.144.155.153:27019

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта