VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 |
aim_map2 Играчи: 4/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_map2 | 4/16 |
оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)
-
AfterLife
Извън линия - Потребител
- Мнения: 112
- Регистриран на: 07 Юли 2021, 23:38
- Се отблагодари: 42 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
- Обратна връзка:
оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)
Здравейте,
Бих искал да попитам, кои са най-добрите настройки за server.cfg, за Zombie Plague става въпрос. Ще ги постна по-долу моите и предварително се извинявам, ако не са с "BB Code", тъй като не знам как се пуска (не ми се е налагало досега).
Вторият ми въпрос е, дали може да се коригира въпросният зомби клас, да е само за випове. Уж взех проверката от другите ми два класа за вип, обаче като тествах без вип, ми дава зомбито. Благодаря..
Zombie class-a: server.cfg:
mp_roundtime 4
mp_timelimit 30
mp_forcecamera 0
sys_ticrate 1080
mp_flashlight 1
mp_chattime 2
mp_freezetime 0
mp_autokick 0
mp_freezetime 0
mp_timeleft 30
sv_airaccelerate 100
changelevel zm_ice_attack3
sys_ticrate 1080
sv_minrate 100000
sv_maxrate 500000
sv_minupdaterate 102
sv_maxupdaterate 102
pausable 0
log off
mp_logecho 0
mp_logdetail 0
mp_logmessages 0
mp_logfile 1
sv_filetransfercompression 0
sv_logbans 1
sv_log_onefile 0
decalfrequency 60
edgefriction 2
host_framerate 0
hostage_debug 0
hostage_stop 0
sv_auto_precache_sounds_in_models 0 ///0/1 - автоматично прекейшване на модели, звуци и тн.
sv_delayed_spray_upload 1 ///0/1 - отложено качване на спрея на сървъра
sv_echo_unknown_cmd 1 ///0/1 - забрана на съобщения от неизвестни команди
sv_force_ent_intersection 0 ///0/1 - фиск за движещите се платформи - най-вече за Deathrun сървърите
sv_rehlds_force_dlmax 1 ///0/1 - слага лимит на cl_ dlmax на 1024, което предотвратява тегленето на твърде големи пакети
sv_rehlds_movecmdrate_max_avg 10000
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst 25000
sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg 10000
sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst 25000
sv_rehlds_hull_centering 0
sv_rcon_condebug 1
sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields "\name\model\*sid"
sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish "-1"
sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "-1"
sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "-1"
sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "-1"
sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix 1
sv_rehlds_local_gametime 1
Бих искал да попитам, кои са най-добрите настройки за server.cfg, за Zombie Plague става въпрос. Ще ги постна по-долу моите и предварително се извинявам, ако не са с "BB Code", тъй като не знам как се пуска (не ми се е налагало досега).
Вторият ми въпрос е, дали може да се коригира въпросният зомби клас, да е само за випове. Уж взех проверката от другите ми два класа за вип, обаче като тествах без вип, ми дава зомбито. Благодаря..
Zombie class-a: server.cfg:
mp_roundtime 4
mp_timelimit 30
mp_forcecamera 0
sys_ticrate 1080
mp_flashlight 1
mp_chattime 2
mp_freezetime 0
mp_autokick 0
mp_freezetime 0
mp_timeleft 30
sv_airaccelerate 100
changelevel zm_ice_attack3
sys_ticrate 1080
sv_minrate 100000
sv_maxrate 500000
sv_minupdaterate 102
sv_maxupdaterate 102
pausable 0
log off
mp_logecho 0
mp_logdetail 0
mp_logmessages 0
mp_logfile 1
sv_filetransfercompression 0
sv_logbans 1
sv_log_onefile 0
decalfrequency 60
edgefriction 2
host_framerate 0
hostage_debug 0
hostage_stop 0
sv_auto_precache_sounds_in_models 0 ///0/1 - автоматично прекейшване на модели, звуци и тн.
sv_delayed_spray_upload 1 ///0/1 - отложено качване на спрея на сървъра
sv_echo_unknown_cmd 1 ///0/1 - забрана на съобщения от неизвестни команди
sv_force_ent_intersection 0 ///0/1 - фиск за движещите се платформи - най-вече за Deathrun сървърите
sv_rehlds_force_dlmax 1 ///0/1 - слага лимит на cl_ dlmax на 1024, което предотвратява тегленето на твърде големи пакети
sv_rehlds_movecmdrate_max_avg 10000
sv_rehlds_movecmdrate_max_burst 25000
sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg 10000
sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst 25000
sv_rehlds_hull_centering 0
sv_rcon_condebug 1
sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields "\name\model\*sid"
sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish "-1"
sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "-1"
sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "-1"
sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "-1"
sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix 1
sv_rehlds_local_gametime 1
-
The Pain
Извън линия - Потребител
- Мнения: 91
- Регистриран на: 06 Дек 2021, 17:10
- Се отблагодари: 18 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)
До колкото виждам не е трябвало да слагаш ако искаш играч с определен флаг да го ползва, инак кода става за zm_vip 1.7.2 така -
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <zmvip>
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#include <fakemeta_util>
#include <zmvip>
new zombie_class_rage
#define FLAG_B (1<<1)
new g_zclassid1, bool:off;
new const zclass_name[] = { "Toxical Zombie" } // name
new const zclass_info[] = { "[Drains HP]" } // description
new const zclass_model[] = { "3DServer_vipzm2" } // model
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model
const zclass_health = 4200 // health
const zclass_speed = 300 // speed
const Float:zclass_gravity = 0.8 // gravity
const Float:zclass_knockback = 0.50 // knockback
public plugin_init()
{
register_forward(FM_Touch, "fwd_touch")
set_task(0.1, "@task_aura");
//register_event("Damage","event_pain_zombie","be","2!0","3=0")
}
@task_aura(){
new players[32], num, player
get_players(players, num, "ah")
new origin[3]
for(new i; i < num; i++){
player = players[i]
if(zp_get_user_zombie(player) && zp_get_user_zombie_class(player) == g_zclassid1 && !zp_get_user_nemesis(player) && !zp_get_user_assassin(player)){
get_user_origin(player, origin)
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_DLIGHT) // TE id
write_coord(origin[0]) // x
write_coord(origin[1]) // y
write_coord(origin[2]) // z
write_byte(15) // radius
write_byte(127) // r
write_byte(255) // g
write_byte(0) // b
write_byte(2) // life
write_byte(0) // decay rate
message_end()
}
}
set_task(0.1, "@task_aura");
}
public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Zombie Classe: Radioactive", "1.0", "jr_acn [Junin] & FOX/ Edit by Snipergott")
g_zclassid1 = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
}
public zp_user_infected_pre(id) {
if(zv_get_user_flags(id) == 0) {
if(zp_get_user_next_class(id) == g_zclass_rage) {
zp_set_user_zombie_class(id, 0)
client_print(id, print_center, "Your selected class in only for *VIP* members")
client_print(id, print_chat, "Your selected class in only for *VIP* members. Changed to default zombie class.")
}
}
}
public plugin_natives()
{
register_native("zp_is_zombie_class_rage", "native_is_zombie_class_rage", 1)
}
public native_is_zombie_class_rage(id)
{
return zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclassid1;
}
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclassid1 || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_assassin(id))
return;
//fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 100, 255, 0, kRenderNormal, 5);
radius_damage(id)
}
public zp_user_unfrozen(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id)
|| zp_get_user_assassin(id) || zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclassid1)
return;
//fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 100, 255, 0, kRenderNormal, 5);
}
public zp_user_stop_madness(id)
{
if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclassid1)
return;
//fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 100, 255, 0, kRenderNormal, 5);
}
public aura(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id)
|| zp_get_user_assassin(id) || zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclassid1)
return;
if(!zp_get_user_frozen(id) /*&& !zp_get_user_burning(id)*/ && !zp_get_user_nodamage(id))
{
// Retrieve player origin
static iOrigin[3]
get_user_origin(id, iOrigin)
// Colored Aura
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, iOrigin)
write_byte(TE_DLIGHT) // TE id
write_coord(iOrigin[0]) // x
write_coord(iOrigin[1]) // y
write_coord(iOrigin[2]) // z
write_byte(10) // radius
write_byte(100) // r
write_byte(255) // g
write_byte(0) // b
write_byte(2) // life
write_byte(0) // decay rate
message_end()
}
set_task(0.1, "aura", id)
}
public fwd_touch(victim, attacker)
{
if(!is_user_alive(victim) || !is_user_alive(attacker) || !zp_get_user_zombie(attacker) || zp_get_user_zombie(victim)
|| zp_get_user_nemesis(attacker) || zp_get_user_nemesis(victim) || zp_get_user_survivor(victim)
|| zp_get_user_zombie_class(attacker) != g_zclassid1 || !is_user_connected(attacker) || off || zp_get_user_frozen(attacker))
return;
}
public radius_damage(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id)
|| zp_get_user_assassin(id) || zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclassid1)
return;
static Float:iOrigin[3], player
pev(id, pev_origin, iOrigin)
player = -1
while((player = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, player, iOrigin, 250.0)) != 0)
{
if(player != id && is_user_alive(player) && !zp_get_user_zombie(player) && !zp_get_user_frozen(id))
{
set_hudmessage(0, 200, 0, -1.00, 0.30, 1, 0.0, 2.0)
show_hudmessage(player, "!!!! WARNING !!!!^nRadiation Detected^n!!!! WARNING !!!!")
if(get_user_health(player) > 5) fm_set_user_health(player, get_user_health(player) - 5)
if(get_user_health(id) < zclass_health * 2) fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + 25)
}
}
set_task(2.0, "radius_damage", id)
}
public zp_round_started() off = false
public zp_round_ended() off = true
-
AfterLife
Извън линия - Потребител
- Мнения: 112
- Регистриран на: 07 Юли 2021, 23:38
- Се отблагодари: 42 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
- Обратна връзка:
оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)
Бях го сложил този include, защото взех пример от другите ми два класа за вип, обаче като тествах без вип ми го даде зомбито. Иначе се компилира без проблем. Ще го пробвам това което сподели, благодаря ти
-
AfterLife
Извън линия - Потребител
- Мнения: 112
- Регистриран на: 07 Юли 2021, 23:38
- Се отблагодари: 42 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
- Обратна връзка:
оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)
Само пробвах да компилирам и се показа undefined symbol на 2 реда. От телефона в момента съм и затова давам така информацията, съжалявам...
-
The Pain
Извън линия - Потребител
- Мнения: 91
- Регистриран на: 06 Дек 2021, 17:10
- Се отблагодари: 18 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)
по принцип това е начина който ти дадох за zm_vip 1.7.2, но при мен по никакъв начин не се компилира този плъгин, който е направен за zombie advanced според мен, и е пълна бъркотия....
това са редовете където не може да ги разчете библиотеката
Код за потвърждение: Избери целия код
if(!is_user_alive(victim) || !is_user_alive(attacker) || !zp_get_user_zombie(attacker) || zp_get_user_zombie(victim)
|| zp_get_user_nemesis(attacker) || zp_get_user_nemesis(victim) || zp_get_user_survivor(victim)
|| zp_get_user_zombie_class(attacker) != g_zclassid1 || !is_user_connected(attacker) || off || zp_get_user_frozen(attacker))
return;
}
public radius_damage(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id)
|| zp_get_user_assassin(id) || zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclassid1)
return;
-
AfterLife
Извън линия - Потребител
- Мнения: 112
- Регистриран на: 07 Юли 2021, 23:38
- Се отблагодари: 42 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
- Обратна връзка:
оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)
Ще го мисля какво да го правя, благодаря ти все пак. Гледам че май няма кой да ми отговори на първия въпрос, за оптимизацията на server.cfg
-
petr0w
Извън линия - Потребител
- Мнения: 222
- Регистриран на: 31 Окт 2016, 02:38
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
- Обратна връзка:
оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)
Каква оптимизация очакваш от mp_ настройките, сериозно ?!
Bulgarska Trewa -91.132.63.63:27015
-
AfterLife
Извън линия - Потребител
- Мнения: 112
- Регистриран на: 07 Юли 2021, 23:38
- Се отблагодари: 42 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
- Обратна връзка:
оптимизация на server.cfg + редакция на zombie class (for vip)
Съжалявам ако бутам темата твърде рано, но някой все пак би ли ми казал добри настройки за server.cfg, оптимизация с една дума. Zombie Plague e мода, благодаря.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 4 Отговори
- 2736 Преглеждания
-
Последно мнение от michaelaskew
-
- 4 Отговори
- 1697 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 1184 Преглеждания
-
Последно мнение от Shayan Memon
-
- 2 Отговори
- 1679 Преглеждания
-
Последно мнение от dem12
-
- 14 Отговори
- 7046 Преглеждания
-
Последно мнение от lurku
-
- 4 Отговори
- 768 Преглеждания
-
Последно мнение от The Pain
-
- 3 Отговори
- 836 Преглеждания
-
Последно мнение от The Pain
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта