Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

Да се добави 100 броня за всички.

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Да се добави 100 броня за всички.

Мнение от cgozzie » 05 Фев 2022, 16:24

Ще добавите ли в плъгина 100 броня за всички играчи.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >
#include < fun >

new Global_Menu;
new bool: Has_Bomb[ 33 ];

public plugin_init()
{
	register_plugin( "Weapons Menu", "1.0", "DaRk_StyLe" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Forward_Spawn", 1 );
	
	Build_Menu();
}

public client_connect( id )
{
	Has_Bomb[ id ] = false;
}

public Build_Menu()
{
	Global_Menu = menu_create( "Choose your weapons:", "menu_handler" );
	
	menu_additem( Global_Menu, "AK47 + Deagle + HE + 2 FB" );
	menu_additem( Global_Menu, "M4A1 + Deagle + HE + 2 FB" );
	menu_additem( Global_Menu, "AWP + Deagle + HE + 2 FB" );
}

public Forward_Spawn( id )
{
	if( is_user_alive( id ) )
	{
		menu_display( id, Global_Menu );
	}
}

public menu_handler( id, menu, item )
{
	if( item >= 0 )
	{
		Has_Bomb[ id ] = bool:( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) );
		
		switch( item )
		{
			case 0:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_ak47" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 2 );
				
				if( Has_Bomb[ id ] )
				{
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id, 1 );
				}
			}
			case 1:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_m4a1" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 2 );
				
				if( Has_Bomb[ id ] )
				{
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id, 1 );
				}
			}
			case 2:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_awp" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 2 );
				
				if( Has_Bomb[ id ] )
				{
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id, 1 );
				}
			}
		}
	}
}
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1296 пъти
Обратна връзка:

Да се добави 100 броня за всички.

Мнение от OciXCrom » 05 Фев 2022, 16:29

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >
#include < fun >

new Global_Menu;
new bool: Has_Bomb[ 33 ];

public plugin_init()
{
	register_plugin( "Weapons Menu", "1.0", "DaRk_StyLe" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Forward_Spawn", 1 );
	
	Build_Menu();
}

public client_connect( id )
{
	Has_Bomb[ id ] = false;
}

public Build_Menu()
{
	Global_Menu = menu_create( "Choose your weapons:", "menu_handler" );
	
	menu_additem( Global_Menu, "AK47 + Deagle + HE + 2 FB" );
	menu_additem( Global_Menu, "M4A1 + Deagle + HE + 2 FB" );
	menu_additem( Global_Menu, "AWP + Deagle + HE + 2 FB" );
}

public Forward_Spawn( id )
{
	if( is_user_alive( id ) )
	{
		menu_display( id, Global_Menu );
	}
}

public menu_handler( id, menu, item )
{
	if( item >= 0 )
	{
		Has_Bomb[ id ] = bool:( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) );
		cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
		
		switch( item )
		{
			case 0:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_ak47" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 2 );
				
				if( Has_Bomb[ id ] )
				{
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id, 1 );
				}
			}
			case 1:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_m4a1" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 2 );
				
				if( Has_Bomb[ id ] )
				{
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id, 1 );
				}
			}
			case 2:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_awp" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 2 );
				
				if( Has_Bomb[ id ] )
				{
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id, 1 );
				}
			}
		}
	}
}

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Да се добави 100 броня за всички.

Мнение от cgozzie » 05 Фев 2022, 17:51

Благодаря ти.. Може ли да се направи менюто като си избере оръжие в началото на рунда,да му се запази и на следващт рунд да не му излиза.Ако реши да смени с друго оръжие да има команда примерно say/gun и да му излезе на ново менюто и да си избере ново оръжие.Подобно като в CSDM.
Изображение

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Да се добави 100 броня за всички.

Мнение от cgozzie » 10 Фев 2022, 19:47

Извинявам се че пак повдигам въпроса си по темата,ако някой го направи ок ако не 3-ти път няма да повдигам въпроса да не стане нахално от моя страна..
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1296 пъти
Обратна връзка:

Да се добави 100 броня за всички.

Мнение от OciXCrom » 10 Фев 2022, 21:25

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < cromchat >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >
#include < fun >

/* OciXCrom: added auto-save choice option */

#if !defined MAX_PLAYERS
const MAX_PLAYERS = 32
#endif

new Global_Menu;
new bool: Has_Bomb[ 33 ];
new g_iChoice[MAX_PLAYERS + 1]

const INVALID_CHOICE = -1

public plugin_init()
{
	register_plugin( "Weapons Menu", "1.0-crx", "DaRk_StyLe" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Forward_Spawn", 1 );

	register_clcmd("say /guns", "Cmd_Guns");
	register_clcmd("say_team /guns", "Cmd_Guns");
	register_clcmd("say /gun", "Cmd_Guns");
	register_clcmd("say_team /gun", "Cmd_Guns");
	
	Build_Menu();

	CC_SetPrefix("&x04[Weapons Menu]");
}

public client_putinserver( id )
{
	g_iChoice[ id ] = INVALID_CHOICE;
	Has_Bomb[ id ] = false;
}

public Cmd_Guns(id)
{
	g_iChoice[ id ] = INVALID_CHOICE;
	CC_SendMessage(id, "Your choice has been reset. You can choose again next round.");
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Build_Menu()
{
	Global_Menu = menu_create( "Choose your weapons:", "menu_handler" );
	
	menu_additem( Global_Menu, "AK47 + Deagle + HE + 2 FB" );
	menu_additem( Global_Menu, "M4A1 + Deagle + HE + 2 FB" );
	menu_additem( Global_Menu, "AWP + Deagle + HE + 2 FB" );
}

public Forward_Spawn( id )
{
	if( is_user_alive( id ) )
	{
		if(g_iChoice[ id ] == INVALID_CHOICE)
		{
			menu_display( id, Global_Menu );
		}
		else
		{
			select_item(id, g_iChoice[ id ]);
		}
	}
}

public menu_handler( id, menu, item )
{
	if( item >= 0 )
	{
		g_iChoice[ id ] = item;
		CC_SendMessage(id, "Your choice will be automatically selected each round. To choose again, use the &x04/guns &x01command.")
		select_item(id, item);
	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}

select_item(id, item)
{
	Has_Bomb[ id ] = bool:( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) );
	cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
	
	switch( item )
	{
		case 0:
		{
			strip_user_weapons( id );
			
			give_item( id, "weapon_knife" );
			give_item( id, "weapon_ak47" );
			give_item( id, "weapon_deagle" );
			give_item( id, "weapon_hegrenade" );
			give_item( id, "weapon_flashbang" );
			
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 2 );
			
			if( Has_Bomb[ id ] )
			{
				give_item( id, "weapon_c4" );
				cs_set_user_plant( id, 1 );
			}
		}
		case 1:
		{
			strip_user_weapons( id );
			
			give_item( id, "weapon_knife" );
			give_item( id, "weapon_m4a1" );
			give_item( id, "weapon_deagle" );
			give_item( id, "weapon_hegrenade" );
			give_item( id, "weapon_flashbang" );
			
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 2 );
			
			if( Has_Bomb[ id ] )
			{
				give_item( id, "weapon_c4" );
				cs_set_user_plant( id, 1 );
			}
		}
		case 2:
		{
			strip_user_weapons( id );
			
			give_item( id, "weapon_knife" );
			give_item( id, "weapon_awp" );
			give_item( id, "weapon_deagle" );
			give_item( id, "weapon_hegrenade" );
			give_item( id, "weapon_flashbang" );
			
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 2 );
			
			if( Has_Bomb[ id ] )
			{
				give_item( id, "weapon_c4" );
				cs_set_user_plant( id, 1 );
			}
		}
	}
}

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Да се добави 100 броня за всички.

Мнение от cgozzie » 10 Фев 2022, 22:11

OciXCrom написа: 10 Фев 2022, 21:25

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < cromchat >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >
#include < fun >

/* OciXCrom: added auto-save choice option */

#if !defined MAX_PLAYERS
const MAX_PLAYERS = 32
#endif

new Global_Menu;
new bool: Has_Bomb[ 33 ];
new g_iChoice[MAX_PLAYERS + 1]

const INVALID_CHOICE = -1

public plugin_init()
{
	register_plugin( "Weapons Menu", "1.0-crx", "DaRk_StyLe" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Forward_Spawn", 1 );

	register_clcmd("say /guns", "Cmd_Guns");
	register_clcmd("say_team /guns", "Cmd_Guns");
	register_clcmd("say /gun", "Cmd_Guns");
	register_clcmd("say_team /gun", "Cmd_Guns");
	
	Build_Menu();

	CC_SetPrefix("&x04[Weapons Menu]");
}

public client_putinserver( id )
{
	g_iChoice[ id ] = INVALID_CHOICE;
	Has_Bomb[ id ] = false;
}

public Cmd_Guns(id)
{
	g_iChoice[ id ] = INVALID_CHOICE;
	CC_SendMessage(id, "Your choice has been reset. You can choose again next round.");
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Build_Menu()
{
	Global_Menu = menu_create( "Choose your weapons:", "menu_handler" );
	
	menu_additem( Global_Menu, "AK47 + Deagle + HE + 2 FB" );
	menu_additem( Global_Menu, "M4A1 + Deagle + HE + 2 FB" );
	menu_additem( Global_Menu, "AWP + Deagle + HE + 2 FB" );
}

public Forward_Spawn( id )
{
	if( is_user_alive( id ) )
	{
		if(g_iChoice[ id ] == INVALID_CHOICE)
		{
			menu_display( id, Global_Menu );
		}
		else
		{
			select_item(id, g_iChoice[ id ]);
		}
	}
}

public menu_handler( id, menu, item )
{
	if( item >= 0 )
	{
		CC_SendMessage(id, "Your choice will be automatically selected each round. To choose again, use the &x04/guns &x01command.")
		select_item(id, item);
	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}

select_item(id, item)
{
	Has_Bomb[ id ] = bool:( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) );
	cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
	
	switch( item )
	{
		case 0:
		{
			strip_user_weapons( id );
			
			give_item( id, "weapon_knife" );
			give_item( id, "weapon_ak47" );
			give_item( id, "weapon_deagle" );
			give_item( id, "weapon_hegrenade" );
			give_item( id, "weapon_flashbang" );
			
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 2 );
			
			if( Has_Bomb[ id ] )
			{
				give_item( id, "weapon_c4" );
				cs_set_user_plant( id, 1 );
			}
		}
		case 1:
		{
			strip_user_weapons( id );
			
			give_item( id, "weapon_knife" );
			give_item( id, "weapon_m4a1" );
			give_item( id, "weapon_deagle" );
			give_item( id, "weapon_hegrenade" );
			give_item( id, "weapon_flashbang" );
			
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 2 );
			
			if( Has_Bomb[ id ] )
			{
				give_item( id, "weapon_c4" );
				cs_set_user_plant( id, 1 );
			}
		}
		case 2:
		{
			strip_user_weapons( id );
			
			give_item( id, "weapon_knife" );
			give_item( id, "weapon_awp" );
			give_item( id, "weapon_deagle" );
			give_item( id, "weapon_hegrenade" );
			give_item( id, "weapon_flashbang" );
			
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
			cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 2 );
			
			if( Has_Bomb[ id ] )
			{
				give_item( id, "weapon_c4" );
				cs_set_user_plant( id, 1 );
			}
		}
	}
}
На следващт рунд пак си излиза менюто..
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1296 пъти
Обратна връзка:

Да се добави 100 броня за всички.

Мнение от OciXCrom » 10 Фев 2022, 22:41

Оправено.

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 245 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Да се добави 100 броня за всички.

Мнение от cgozzie » 10 Фев 2022, 22:52

OciXCrom написа: 10 Фев 2022, 22:41 Оправено.
Пак ми излиза на следващт рунд.. :confused: FIX: Извени ме всичко работи коректно,благодаря ти отново.. :clap: :lock:
Изображение

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта