Търся Slay Losers плъгин

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
impossible
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 488
Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
Се отблагодари: 23 пъти
Получена благодарност: 47 пъти

Търся Slay Losers плъгин

Мнение от impossible » 28 Сеп 2020, 21:32

Здравейте, искам някой плъгин Slay Losers но ако може без никакви ефекти на съобщението като Objective Failed^nFailure Is Not An Option^nYou Die Now или цветни съобщения в чата гръмотевици и прочие.
Да е напълно изчистен без нищо просто когато някой отбор загуби да го слайне.

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1810
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 370 пъти
Обратна връзка:

Търся Slay Losers плъгин

Мнение от illusion » 29 Сеп 2020, 00:33

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx> 
#include <fun>

public plugin_init(){ 
                     
    register_plugin("AMX Slay Losers","1.1","[email protected]") 
    register_cvar("mp_slaylosers","1",FCVAR_SERVER)
    return PLUGIN_CONTINUE 
} 

public end_round(){
    if( get_cvar_num("mp_slaylosers") ){
        new parm[32] 
        new len = read_data(2,parm,31) 
        set_task(1.0,"slay_those_losers",0,parm, len + 1)
    }
        
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public slay_those_losers(parm[]) { 
	new origin[3], srco[3]
	new player[32], playersnum 
	new id
			
	get_players(player,playersnum,"ea",(parm[7] == 't') ? "CT" : "TERRORIST" ) 
	
	for(new i = 0; i < playersnum; ++i){	
		id = player[i]	
		get_user_origin(id,origin)			
		origin[2] -= 26
		srco[0]=origin[0]+150
		srco[1]=origin[1]+150
		srco[2]=origin[2]+800
		user_kill(id,1)	
                set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
	}	
} 

Аватар
impossible
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 488
Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
Се отблагодари: 23 пъти
Получена благодарност: 47 пъти

Търся Slay Losers плъгин

Мнение от impossible » 29 Сеп 2020, 11:10

мм нещо не слайва

Аватар
impossible
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 488
Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
Се отблагодари: 23 пъти
Получена благодарност: 47 пъти

Търся Slay Losers плъгин

Мнение от impossible » 29 Сеп 2020, 12:20

Направих го по-този начин и работи поне за сега :дд

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

enum {
	TARGET_SAVED = 1,
	TARGET_BOMBED,
	DEFUSED_THE_BOMB
}

new g_what_team_kill, g_double_chat_bug

public plugin_init()
{
	register_plugin("Slay Losers","1.0","MHz")
	
	register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
	register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")

	register_logevent("logevent_no_wins", 6, "3=Target_Saved")
	register_logevent("logevent_bomb_explode", 6, "3=Target_Bombed")
	register_logevent("logevent_bomb_defused", 3, "2=Defused_The_Bomb")
	
	set_task(0.5, "event_round_start")
}

public event_round_start()
{
	g_what_team_kill = 0
	g_double_chat_bug = false
}

public logevent_round_end()
{
	if (g_double_chat_bug)
		return;
	
	g_double_chat_bug = true
	
	switch (g_what_team_kill)
	{
		case TARGET_SAVED:
		{
			
			new juc[32], numjuc
			get_players(juc, numjuc, "ae", "TERRORIST") // get only alive ter's
			for(new n = 0; n < numjuc; n++)
			{
				user_kill(juc[n], 1)
			}
		}
		case TARGET_BOMBED:
		{
			
			new juc[32], numjuc
			get_players(juc, numjuc, "ae", "CT") // get only alive ct's
			for(new n = 0; n < numjuc; n++)
			{
				user_kill(juc[n], 1)
			}
		}
		case DEFUSED_THE_BOMB:
		{
			
			new juc[32], numjuc
			get_players(juc, numjuc, "ae", "TERRORIST") // get only alive ter's
			for(new n = 0; n < numjuc; n++)
			{
				user_kill(juc[n], 1)
			}
		}
	}
}

public logevent_no_wins()
{
	g_what_team_kill = TARGET_SAVED
}

public logevent_bomb_explode()
{
	g_what_team_kill = TARGET_BOMBED
}

public logevent_bomb_defused()
{
	g_what_team_kill = DEFUSED_THE_BOMB
}


    stock ColorMessage(const id, const input[], any:...){
        new count = 1, players[32];
        static msg[ 191 ];
        vformat(msg, 190, input, 3);
        if (id) players[0] = id; else get_players(players , count , "ch"); {
            for (new i = 0; i < count; i++){
                if (is_user_connected(players[i])){
                    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
                    write_byte(players[i]);
                    write_string(msg);
                    message_end();}}}
    } 
Последно промяна от stambeto2006 на 29 Сеп 2020, 22:41, променено общо 1 път.
Причина: Нарушено е Правило №10 от правилата на форума!

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта