Дали може да се даде скин на даден играч?
-
stancho156
Извън линия - Потребител
- Мнения: 75
- Регистриран на: 04 Фев 2018, 11:32
- Се отблагодари: 5 пъти
Дали може да се даде скин на даден играч?
Здравейте искам да попитам има ли такъв плугин който да сложа на даден играч "някакъв" скин а на друг друг скин?
Последно промяна от 1fRaNkkK на 13 Ное 2018, 17:52, променено общо 1 път.
Причина: Чети описанията на разделите!
Причина: Чети описанията на разделите!
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Дали може да се даде скин на даден играч?
Какво имаш предвид под даден играч? Искаш да сложиш скина по име, по флаг, по ИП, по SteamID или по какъв начин?
-
stancho156
Извън линия - Потребител
- Мнения: 75
- Регистриран на: 04 Фев 2018, 11:32
- Се отблагодари: 5 пъти
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Дали може да се даде скин на даден играч?
Настрой си флаговете и имената на скиновете в списъка под new const g_eModels[][ModelsInfo].
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
enum _:ModelsInfo
{
Flag,
CTModel[32],
TModel[32]
}
new const g_eModels[][ModelsInfo] =
{
{ ADMIN_LEVEL_A, "owner_ct", "owner_t" },
{ ADMIN_LEVEL_B, "admin_ct", "admin_t" }
}
new bool:g_bHasCustomSkin[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Multiple Player Models", "1.0", "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}
public plugin_precache()
{
for(new i; i < sizeof(g_eModels); i++)
{
precache_player_model(g_eModels[i][CTModel])
precache_player_model(g_eModels[i][TModel])
}
}
public client_putinserver(id)
g_bHasCustomSkin[id] = false
public OnPlayerSpawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new bool:bMatch
for(new iFlags = get_user_flags(id), i; i < sizeof(g_eModels); i++)
{
if(iFlags & g_eModels[i][Flag])
{
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_CT: set_model(id, g_eModels[i][CTModel])
case CS_TEAM_T: set_model(id, g_eModels[i][TModel])
}
bMatch = true
break
}
}
if(!bMatch && g_bHasCustomSkin[id])
{
g_bHasCustomSkin[id] = false
cs_reset_user_model(id)
}
}
}
set_model(const id, const szModel[])
{
cs_set_user_model(id, szModel)
g_bHasCustomSkin[id] = true
}
stock precache_player_model(const name[], &id = 0)
{
new model[128]
formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%sT.mdl", name, name)
if(file_exists(model))
id = precache_generic(model)
static const extension[] = "T.mdl"
#pragma unused extension
copy(model[strlen(model) - charsmax(extension)], charsmax(model), ".mdl")
return precache_model(model)
}
-
stancho156
Извън линия - Потребител
- Мнения: 75
- Регистриран на: 04 Фев 2018, 11:32
- Се отблагодари: 5 пъти
Дали може да се даде скин на даден играч?
И какво трябва да напиша точно че нещо не иска да ми приема моделите...OciXCrom™ написа: ↑14 Ное 2018, 14:43 Настрой си флаговете и имената на скиновете в списъка под new const g_eModels[][ModelsInfo].
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> enum _:ModelsInfo { Flag, CTModel[32], TModel[32] } new const g_eModels[][ModelsInfo] = { { ADMIN_LEVEL_A, "owner_ct", "owner_t" }, { ADMIN_LEVEL_B, "admin_ct", "admin_t" } } new bool:g_bHasCustomSkin[33] public plugin_init() { register_plugin("Multiple Player Models", "1.0", "OciXCrom") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1) } public plugin_precache() { for(new i; i < sizeof(g_eModels); i++) { precache_player_model(g_eModels[i][CTModel]) precache_player_model(g_eModels[i][TModel]) } } public client_putinserver(id) g_bHasCustomSkin[id] = false public OnPlayerSpawn(id) { if(is_user_alive(id)) { new bool:bMatch for(new iFlags = get_user_flags(id), i; i < sizeof(g_eModels); i++) { if(iFlags & g_eModels[i][Flag]) { switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_CT: set_model(id, g_eModels[i][CTModel]) case CS_TEAM_T: set_model(id, g_eModels[i][TModel]) } bMatch = true break } } if(!bMatch && g_bHasCustomSkin[id]) { g_bHasCustomSkin[id] = false cs_reset_user_model(id) } } } set_model(const id, const szModel[]) { cs_set_user_model(id, szModel) g_bHasCustomSkin[id] = true } stock precache_player_model(const name[], &id = 0) { new model[128] formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%sT.mdl", name, name) if(file_exists(model)) id = precache_generic(model) static const extension[] = "T.mdl" #pragma unused extension copy(model[strlen(model) - charsmax(extension)], charsmax(model), ".mdl") return precache_model(model) }
Така ли трябва да бъде?
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
enum _:ModelsInfo
{
Flag,
CTModel[32],
TModel[32]
}
new const g_eModels[][ModelsInfo] =
{
{ ADMIN_LEVEL_A, "cs_lqskovec_owner_ct.mdl", "cs_lqskovec_owner_t.mdl" },
{ ADMIN_LEVEL_B, "cs_lqskovec_admin_ct.mdl", "cs_lqskovec_admin_t.mdl" }
}
new bool:g_bHasCustomSkin[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Multiple Player Models", "1.0", "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}
public plugin_precache()
{
for(new i; i < sizeof(g_eModels); i++)
{
precache_player_model(g_eModels[i][CTModel])
precache_player_model(g_eModels[i][TModel])
}
}
public client_putinserver(id)
g_bHasCustomSkin[id] = false
public OnPlayerSpawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new bool:bMatch
for(new iFlags = get_user_flags(id), i; i < sizeof(g_eModels); i++)
{
if(iFlags & g_eModels[i][Flag])
{
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_CT: set_model(id, g_eModels[i][CTModel])
case CS_TEAM_T: set_model(id, g_eModels[i][TModel])
}
bMatch = true
break
}
}
if(!bMatch && g_bHasCustomSkin[id])
{
g_bHasCustomSkin[id] = false
cs_reset_user_model(id)
}
}
}
set_model(const id, const szModel[])
{
cs_set_user_model(id, szModel)
g_bHasCustomSkin[id] = true
}
stock precache_player_model(const name[], &id = 0)
{
new model[128]
formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%sT.mdl", name, name)
if(file_exists(model))
id = precache_generic(model)
static const extension[] = "T.mdl"
#pragma unused extension
copy(model[strlen(model) - charsmax(extension)], charsmax(model), ".mdl")
return precache_model(model)
}
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1796
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 358 пъти
- Обратна връзка:
-
stancho156
Извън линия - Потребител
- Мнения: 75
- Регистриран на: 04 Фев 2018, 11:32
- Се отблагодари: 5 пъти
Дали може да се даде скин на даден играч?
http://prikachi.com/images.php?images/631/9439631v.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/632/9439632j.jpg
Не знам аз ли не го правя правилно или не иска да бачка...
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1796
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 358 пъти
- Обратна връзка:
Дали може да се даде скин на даден играч?
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
enum _:ModelsInfo
{
Flag,
CTModel[32],
TModel[32]
}
new const g_eModels[][ModelsInfo] =
{
{ ADMIN_LEVEL_A, "cs_lqskovec_owner_ct", "cs_lqskovec_owner_t" },
{ ADMIN_LEVEL_B, "cs_lqskovec_admin_t", "cs_lqskovec_admin_ct" }
}
new bool:g_bHasCustomSkin[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Multiple Player Models", "1.0", "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}
public plugin_precache()
{
for(new i; i < sizeof(g_eModels); i++)
{
precache_player_model(g_eModels[i][CTModel])
precache_player_model(g_eModels[i][TModel])
}
}
public client_putinserver(id)
g_bHasCustomSkin[id] = false
public OnPlayerSpawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new bool:bMatch
for(new iFlags = get_user_flags(id), i; i < sizeof(g_eModels); i++)
{
if(iFlags & g_eModels[i][Flag])
{
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_CT: set_model(id, g_eModels[i][CTModel])
case CS_TEAM_T: set_model(id, g_eModels[i][TModel])
}
bMatch = true
break
}
}
if(!bMatch && g_bHasCustomSkin[id])
{
g_bHasCustomSkin[id] = false
cs_reset_user_model(id)
}
}
}
set_model(const id, const szModel[])
{
cs_set_user_model(id, szModel)
g_bHasCustomSkin[id] = true
}
stock precache_player_model(const name[], &id = 0)
{
new model[128]
formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%sT.mdl", name, name)
if(file_exists(model))
id = precache_generic(model)
static const extension[] = "T.mdl"
#pragma unused extension
copy(model[strlen(model) - charsmax(extension)], charsmax(model), ".mdl")
return precache_model(model)
}
Не забравяй, че трябва и да имаш downloadurl, за да ти изтегли моделите.
-
stancho156
Извън линия - Потребител
- Мнения: 75
- Регистриран на: 04 Фев 2018, 11:32
- Се отблагодари: 5 пъти
Дали може да се даде скин на даден играч?
Аз го тествам първо през стеам и тогава слагам нещата в сървъра
и ще видя
и ще видя
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 14 Отговори
- 5198 Преглеждания
-
Последно мнение от d3ath2435
-
- 2 Отговори
- 1327 Преглеждания
-
Последно мнение от atmax
-
- 8 Отговори
- 1261 Преглеждания
-
Последно мнение от pendimonium
-
- 2 Отговори
- 1492 Преглеждания
-
Последно мнение от devilchy
-
- 2 Отговори
- 1436 Преглеждания
-
Последно мнение от Siska
-
- 2 Отговори
- 1162 Преглеждания
-
Последно мнение от impossible
-
- 2 Отговори
- 2527 Преглеждания
-
Последно мнение от mi0
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта