Дали може да се даде скин на даден играч?

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
stancho156
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 75
Регистриран на: 04 Фев 2018, 11:32
Се отблагодари: 5 пъти

Дали може да се даде скин на даден играч?

Мнение от stancho156 » 13 Ное 2018, 14:21

Здравейте искам да попитам има ли такъв плугин който да сложа на даден играч "някакъв" скин а на друг друг скин?
Последно промяна от 1fRaNkkK на 13 Ное 2018, 17:52, променено общо 1 път.
Причина: Чети описанията на разделите!

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Дали може да се даде скин на даден играч?

Мнение от OciXCrom » 14 Ное 2018, 14:14

Какво имаш предвид под даден играч? Искаш да сложиш скина по име, по флаг, по ИП, по SteamID или по какъв начин?

Аватар
stancho156
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 75
Регистриран на: 04 Фев 2018, 11:32
Се отблагодари: 5 пъти

Дали може да се даде скин на даден играч?

Мнение от stancho156 » 14 Ное 2018, 14:37

OciXCrom™ написа: 14 Ное 2018, 14:14 Какво имаш предвид под даден играч? Искаш да сложиш скина по име, по флаг, по ИП, по SteamID или по какъв начин?
По флаг

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Дали може да се даде скин на даден играч?

Мнение от OciXCrom » 14 Ное 2018, 14:43

Настрой си флаговете и имената на скиновете в списъка под new const g_eModels[][ModelsInfo].

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

enum _:ModelsInfo
{
    Flag,
    CTModel[32],
    TModel[32]
}

new const g_eModels[][ModelsInfo] =
{
    { ADMIN_LEVEL_A, "owner_ct", "owner_t" },
    { ADMIN_LEVEL_B, "admin_ct", "admin_t" }
}

new bool:g_bHasCustomSkin[33]

public plugin_init()
{
    register_plugin("Multiple Player Models", "1.0", "OciXCrom")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public plugin_precache()
{
    for(new i; i < sizeof(g_eModels); i++)
    {
        precache_player_model(g_eModels[i][CTModel])
        precache_player_model(g_eModels[i][TModel])
    }
}

public client_putinserver(id)
    g_bHasCustomSkin[id] = false

public OnPlayerSpawn(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        new bool:bMatch
        
        for(new iFlags = get_user_flags(id), i; i < sizeof(g_eModels); i++)
        {
            if(iFlags & g_eModels[i][Flag])
            {
                switch(cs_get_user_team(id))
                {
                    case CS_TEAM_CT: set_model(id, g_eModels[i][CTModel])
                    case CS_TEAM_T: set_model(id, g_eModels[i][TModel])
                }
                
                bMatch = true
                break
            }
        }
        
        if(!bMatch && g_bHasCustomSkin[id])
        {
            g_bHasCustomSkin[id] = false
            cs_reset_user_model(id)
        }
    }
}

set_model(const id, const szModel[])
{
    cs_set_user_model(id, szModel)
    g_bHasCustomSkin[id] = true
}

stock precache_player_model(const name[], &id = 0)
{
    new model[128]
    formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%sT.mdl", name, name)

    if(file_exists(model))
        id = precache_generic(model)

    static const extension[] = "T.mdl"
    #pragma unused extension

    copy(model[strlen(model) - charsmax(extension)], charsmax(model), ".mdl")
    return precache_model(model)
}

Аватар
stancho156
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 75
Регистриран на: 04 Фев 2018, 11:32
Се отблагодари: 5 пъти

Дали може да се даде скин на даден играч?

Мнение от stancho156 » 14 Ное 2018, 14:45

OciXCrom™ написа: 14 Ное 2018, 14:43 Настрой си флаговете и имената на скиновете в списъка под new const g_eModels[][ModelsInfo].

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

enum _:ModelsInfo
{
    Flag,
    CTModel[32],
    TModel[32]
}

new const g_eModels[][ModelsInfo] =
{
    { ADMIN_LEVEL_A, "owner_ct", "owner_t" },
    { ADMIN_LEVEL_B, "admin_ct", "admin_t" }
}

new bool:g_bHasCustomSkin[33]

public plugin_init()
{
    register_plugin("Multiple Player Models", "1.0", "OciXCrom")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public plugin_precache()
{
    for(new i; i < sizeof(g_eModels); i++)
    {
        precache_player_model(g_eModels[i][CTModel])
        precache_player_model(g_eModels[i][TModel])
    }
}

public client_putinserver(id)
    g_bHasCustomSkin[id] = false

public OnPlayerSpawn(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        new bool:bMatch
        
        for(new iFlags = get_user_flags(id), i; i < sizeof(g_eModels); i++)
        {
            if(iFlags & g_eModels[i][Flag])
            {
                switch(cs_get_user_team(id))
                {
                    case CS_TEAM_CT: set_model(id, g_eModels[i][CTModel])
                    case CS_TEAM_T: set_model(id, g_eModels[i][TModel])
                }
                
                bMatch = true
                break
            }
        }
        
        if(!bMatch && g_bHasCustomSkin[id])
        {
            g_bHasCustomSkin[id] = false
            cs_reset_user_model(id)
        }
    }
}

set_model(const id, const szModel[])
{
    cs_set_user_model(id, szModel)
    g_bHasCustomSkin[id] = true
}

stock precache_player_model(const name[], &id = 0)
{
    new model[128]
    formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%sT.mdl", name, name)

    if(file_exists(model))
        id = precache_generic(model)

    static const extension[] = "T.mdl"
    #pragma unused extension

    copy(model[strlen(model) - charsmax(extension)], charsmax(model), ".mdl")
    return precache_model(model)
}
И какво трябва да напиша точно че нещо не иска да ми приема моделите...


Така ли трябва да бъде?

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

enum _:ModelsInfo
{
    Flag,
    CTModel[32],
    TModel[32]
}

new const g_eModels[][ModelsInfo] =
{
    { ADMIN_LEVEL_A, "cs_lqskovec_owner_ct.mdl", "cs_lqskovec_owner_t.mdl" },
    { ADMIN_LEVEL_B, "cs_lqskovec_admin_ct.mdl", "cs_lqskovec_admin_t.mdl" }
}

new bool:g_bHasCustomSkin[33]

public plugin_init()
{
    register_plugin("Multiple Player Models", "1.0", "OciXCrom")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public plugin_precache()
{
    for(new i; i < sizeof(g_eModels); i++)
    {
        precache_player_model(g_eModels[i][CTModel])
        precache_player_model(g_eModels[i][TModel])
    }
}

public client_putinserver(id)
    g_bHasCustomSkin[id] = false

public OnPlayerSpawn(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        new bool:bMatch
        
        for(new iFlags = get_user_flags(id), i; i < sizeof(g_eModels); i++)
        {
            if(iFlags & g_eModels[i][Flag])
            {
                switch(cs_get_user_team(id))
                {
                    case CS_TEAM_CT: set_model(id, g_eModels[i][CTModel])
                    case CS_TEAM_T: set_model(id, g_eModels[i][TModel])
                }
                
                bMatch = true
                break
            }
        }
        
        if(!bMatch && g_bHasCustomSkin[id])
        {
            g_bHasCustomSkin[id] = false
            cs_reset_user_model(id)
        }
    }
}

set_model(const id, const szModel[])
{
    cs_set_user_model(id, szModel)
    g_bHasCustomSkin[id] = true
}

stock precache_player_model(const name[], &id = 0)
{
    new model[128]
    formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%sT.mdl", name, name)

    if(file_exists(model))
        id = precache_generic(model)

    static const extension[] = "T.mdl"
    #pragma unused extension

    copy(model[strlen(model) - charsmax(extension)], charsmax(model), ".mdl")
    return precache_model(model)
}

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

Дали може да се даде скин на даден играч?

Мнение от illusion » 14 Ное 2018, 15:46

Да, но махни .mdl

Аватар
stancho156
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 75
Регистриран на: 04 Фев 2018, 11:32
Се отблагодари: 5 пъти

Дали може да се даде скин на даден играч?

Мнение от stancho156 » 14 Ное 2018, 22:40

F33L Th3 P0W3R. написа: 14 Ное 2018, 15:46 Да, но махни .mdl
http://prikachi.com/images.php?images/631/9439631v.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/632/9439632j.jpg

Не знам аз ли не го правя правилно или не иска да бачка...

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

Дали може да се даде скин на даден играч?

Мнение от illusion » 16 Ное 2018, 07:36

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

enum _:ModelsInfo
{
    Flag,
    CTModel[32],
    TModel[32]
}

new const g_eModels[][ModelsInfo] =
{
    { ADMIN_LEVEL_A, "cs_lqskovec_owner_ct", "cs_lqskovec_owner_t" },
    { ADMIN_LEVEL_B, "cs_lqskovec_admin_t", "cs_lqskovec_admin_ct" }
}

new bool:g_bHasCustomSkin[33]

public plugin_init()
{
    register_plugin("Multiple Player Models", "1.0", "OciXCrom")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public plugin_precache()
{
    for(new i; i < sizeof(g_eModels); i++)
    {
        precache_player_model(g_eModels[i][CTModel])
        precache_player_model(g_eModels[i][TModel])
    }
}

public client_putinserver(id)
    g_bHasCustomSkin[id] = false

public OnPlayerSpawn(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        new bool:bMatch
        
        for(new iFlags = get_user_flags(id), i; i < sizeof(g_eModels); i++)
        {
            if(iFlags & g_eModels[i][Flag])
            {
                switch(cs_get_user_team(id))
                {
                    case CS_TEAM_CT: set_model(id, g_eModels[i][CTModel])
                    case CS_TEAM_T: set_model(id, g_eModels[i][TModel])
                }
                
                bMatch = true
                break
            }
        }
        
        if(!bMatch && g_bHasCustomSkin[id])
        {
            g_bHasCustomSkin[id] = false
            cs_reset_user_model(id)
        }
    }
}

set_model(const id, const szModel[])
{
    cs_set_user_model(id, szModel)
    g_bHasCustomSkin[id] = true
}

stock precache_player_model(const name[], &id = 0)
{
    new model[128]
    formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%sT.mdl", name, name)

    if(file_exists(model))
        id = precache_generic(model)

    static const extension[] = "T.mdl"
    #pragma unused extension

    copy(model[strlen(model) - charsmax(extension)], charsmax(model), ".mdl")
    return precache_model(model)
}
Ето така трябва да е. Правиш две папки в models/player с имена cs_lqskovec_owner_ct и cs_lqskovec_owner_t (като вътре в папките имената на моделите трябва да са със същите имена, примерно в папката cs_lqskovec_owner_ct трябва да ти е модела cs_lqskovec_owner_ct.mdl), другите папки са ти cs_lqskovec_admin_t и cs_lqskovec_admin_ct, като имената на моделите трябва да са същите като в папките.

Не забравяй, че трябва и да имаш downloadurl, за да ти изтегли моделите.

Аватар
stancho156
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 75
Регистриран на: 04 Фев 2018, 11:32
Се отблагодари: 5 пъти

Дали може да се даде скин на даден играч?

Мнение от stancho156 » 16 Ное 2018, 18:10

Аз го тествам първо през стеам и тогава слагам нещата в сървъра
и ще видя

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта