League of Legends Sounds [MP3 Support]
Правила на форума
ИНФОРМАЦИЯ: В този раздел най-вероятно няма да намерите много теми (възможно е и да е напълно празен), тъй като новите теми се местят в https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=21 или https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=22, зависимо от качеството им.
ИНФОРМАЦИЯ: В този раздел най-вероятно няма да намерите много теми (възможно е и да е напълно празен), тъй като новите теми се местят в https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=21 или https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=22, зависимо от качеството им.
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1796
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 358 пъти
- Обратна връзка:
League of Legends Sounds [MP3 Support]
А това за звуците може ли да се фиксне или? Защото спират да се чуват
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
League of Legends Sounds [WAV Support]
V1.1 - 12/03/2019 г.
- Новостите във версията:
Код за потвърждение: Избери целия код
new const ShutDownSound[] = { "misc/leaguesounds/File0054.wav" };
new const ShutDownChatMsg[] = { "has scored &x04Shutdown." };
-
Fatall
Извън линия - Потребител
- Мнения: 295
- Регистриран на: 30 Авг 2018, 09:35
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 26 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
- Обратна връзка:
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Как мога да добавя звуцу при убиване с HE и knife
Код за потвърждение: Избери целия код
<?php
$error_msg = "Database error in [page].php / ";
$error_msg .= mysqli_error ( $link )." / ";
$error_msg .= $query;
UpdateLog ( $error_msg , DB_ERROR_LOG_FILE );
?>
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
League of Legends Sounds [WAV Support]
Засега не съм добавял опция за звук при граната. Може и да има в бъдещ ъпдейт. При нож няма смисъл, понеже няма такъв звук в играта подходящ като за него.
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1796
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 358 пъти
- Обратна връзка:
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Ето ти кода без излишни неща като cromchat библиотеката, нещата в public_cfg и new глупостите. Не ти трябват, защото твоя плъгин е с HUD, а не с чат.
Само HUD-a трябва да се оправи, защото не го показва на всяко съобщение
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
enum _:DeathSoundSettings
{
i_ConsecutiveKill,
szSoundToPlay[63],
szSendChatToAll[63]
}
new const LeagueDeathSounds[][DeathSoundSettings] =
{
{ 1, "misc/leaguesounds/File0016.wav", "has slain an enemy." },
{ 2, "misc/leaguesounds/File0006.wav", "has scored Double Kill." },
{ 3, "misc/leaguesounds/File0037.wav", "has scored Tripple Kill." },
{ 4, "misc/leaguesounds/File0032.wav", "has reached Quadra Kill." },
{ 5, "misc/leaguesounds/File0030.wav", "has reached Penta Kill." },
{ 6, "misc/leaguesounds/File0126.wav", "has reached Hexa Kill." },
{ 7, "misc/leaguesounds/File0002.wav", "has scored Ace here." },
{ 10, "misc/leaguesounds/File0059.wav", "has scored Killing Spree." },
{ 13, "misc/leaguesounds/File0065.wav", "is superb - Rampage." },
{ 16, "misc/leaguesounds/File0070.wav", "has scored Unstoppable Kill." },
{ 19, "misc/leaguesounds/File0073.wav", "is Dominating his enemies." },
{ 22, "misc/leaguesounds/File0086.wav", "achieved Legendary Level." },
{ 25, "misc/leaguesounds/File0079.wav", "has reached Godlike Status." }
}
new g_CurrentKill[33], DEATHSOUND;
new const ShutDownSound[] = { "misc/leaguesounds/File0054.wav" };
new const ShutDownChatMsg[] = { "has scored Shutdown." };
public plugin_init()
{
register_plugin("League of Legends Sounds", "1.0", "JackEyedJones");
register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a");
}
public plugin_precache()
{
for(new AllSounds = 0; AllSounds < sizeof(LeagueDeathSounds); AllSounds++)
{
precache_sound(LeagueDeathSounds[AllSounds][szSoundToPlay]);
precache_sound(ShutDownSound);
}
}
public OnPlayerKilled()
{
new victim = read_data(2), attacker = get_user_attacker(victim), szAttackerName[63];
get_user_name(attacker, szAttackerName, charsmax(szAttackerName));
if(!is_user_connected(victim) || is_user_alive(victim))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(is_user_alive(attacker) && !is_user_alive(victim))
{
g_CurrentKill[attacker]++;
for(DEATHSOUND = 0; DEATHSOUND < sizeof(LeagueDeathSounds); DEATHSOUND++)
{
if(g_CurrentKill[attacker] == LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][i_ConsecutiveKill])
{
if(g_CurrentKill[victim] == g_CurrentKill[attacker])
{
client_cmd(0, "stopsound; spk ^"%s^"", ShutDownSound);
g_CurrentKill[victim] = 0;
set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.65, 1, 3.0);
show_hudmessage(0, "%s %s", szAttackerName, ShutDownChatMsg);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_cmd(0, "stopsound; spk ^"%s^"", LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSoundToPlay]);
set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.65, 1, 3.0);
show_hudmessage(0, "%s %s", szAttackerName, LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSendChatToAll]);
}
}
g_CurrentKill[victim] = 0;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
-
Halu
Извън линия - Потребител
- Мнения: 50
- Регистриран на: 06 Апр 2019, 17:11
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Може да местите плъгина към неодобрени защото нито автора поддържа плъгина нито има някакъв отговор нито е фикснат бъга (буквално в момента съм тествал и 2те версии и даже и съобщенията HUD не излизат правилно , а по грешен начин с някакви x04 , x03 и тем подобни глупости по тях.... явно и автора не е наясно какво прави с плъгина си.
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Halu написа: ↑09 Май 2019, 20:10 Може да местите плъгина към неодобрени защото нито автора поддържа плъгина нито има някакъв отговор нито е фикснат бъга (буквално в момента съм тествал и 2те версии и даже и съобщенията HUD не излизат правилно , а по грешен начин с някакви x04 , x03 и тем подобни глупости по тях.... явно и автора не е наясно какво прави с плъгина си.
По принцип идеята на плъгина беше да е в чат вариант, а не с HUD, за да е нещо по-така различно. Но както правим всички, айде юруш решаваме, че по екрана цветничко е по готинко. И айди да си прайм нащи редакцийки, после ш'и плюем. Въпросните упоменати от теб х04 и х03 са кодове за оцветяване на чат текст, а не текст по екрана. Затова и не ти излиза нищо както трябва. (Тона ти е непремислен, мислете бе). Това, че гледаш редакции на потребители над твоя отговор, които не са съобразили да изчистят тези цифрички от съобщенията които се принтят по екрана си е техен проблем. Относно поддръжката, да, спрял съм я. Скорошни промени в работата и прочие ме отдалечиха от това и вече не отделям внимание дори на лаптоп за повече от 15 20 мин., камоли да поддържам такива неща. Това което се прави с плъгина, не е резултат на мои действия, тъй че както споменах и по-горе, тона ти е неуместен.съобщенията HUD не излизат правилно , а по грешен начин с някакви x04 , x03 и тем подобни
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 2 Отговори
- 2169 Преглеждания
-
Последно мнение от vankataaaa2341
-
- 7 Отговори
- 9872 Преглеждания
-
Последно мнение от cs_4ever
-
- 0 Отговори
- 714 Преглеждания
-
Последно мнение от leagueofbulgaria
-
- 2 Отговори
- 3791 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 97 Отговори
- 18166 Преглеждания
-
Последно мнение от pok4
-
- 1 Отговори
- 1002 Преглеждания
-
Последно мнение от Siska
-
- 11 Отговори
- 5446 Преглеждания
-
Последно мнение от Scorpions95
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта