Страница 1 от 3
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Публикувано на: 22 Яну 2019, 19:33
от JackEyedJones
- Описание:
Накратко това е плъгин с който можете да чувате звуците от познатата на всички League of Legends. Засега не са всички звуци тук, само базовите. В бъдеще ще въведа и другите.
- Cvars:
amx_lol_sounds_prefix - Default: [AMXX]
Код за потвърждение: Избери целия код
{ <убийствата>, <пътя до звука>, <чат съобщението което ще излиза> }
Код за потвърждение: Избери целия код
new const LeagueDeathSounds[][DeathSoundSettings] =
{
{ 1, "sound/league_sounds/EnemySlain.mp3", "has slain an enemy." },
{ 2, "sound/league_sounds/Doublekill.mp3", "has scored Double Kill." },
{ 3, "sound/league_sounds/Triplekill.mp3", "has scored Tripple Kill." },
{ 4, "sound/league_sounds/Quadrakill.mp3", "has reached Quadra Kill." },
{ 5, "sound/league_sounds/PentaKill.mp3", "has reached Penta Kill." },
{ 7, "sound/league_sounds/ScoreAce.mp3", "has scored Ace here." },
{ 10, "sound/league_sounds/KillingSpree.mp3", "has scored Killing Spree." },
{ 13, "sound/league_sounds/Rampage.mp3", "is superb - Rampage." },
{ 16, "sound/league_sounds/Unstoppable.mp3", "has scored Unstoppable Kill." },
{ 19, "sound/league_sounds/Dominating.mp3", "is Dominating his enemies." },
{ 22, "sound/league_sounds/Legendarykill.mp3", "achieved Legendary Level." },
{ 25, "sound/league_sounds/Godlike.mp3", "has reached Godlike Status." }
}
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Публикувано на: 22 Яну 2019, 19:52
от hackera457
Защо не направи да ги добавят хората от конфигурационен файл, а трябва да едитват .sma
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Публикувано на: 22 Яну 2019, 19:56
от 1Life1Dead
Освен да добавиш конфигурационен файл, ще е добра идея да направиш така, че да може да има и HUD съобщения. Тоест да направиш в този конфиг файл да избираш дали да е HUD / CHAT / CHAT + HUD, а за да редактираш какво да пише в хъда да е така:
{ <убийства>, <път до звука>, <чат съобщението, което ще излиза>, <хъд съобщението, което ще излиза> }
Освен това този плъгин не е само за LoL, както виждам могат да се добавят каквито си искаме звуци.
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Публикувано на: 22 Яну 2019, 20:15
от JackEyedJones
Преди харесвах направата на плъгините с файл, но после ми дотегна всеки път едно и също на всеки плъгин.
Идеята ми хрумна набързо просто ей така. Пък и този принцип за направа с файла още не съм го разучавал.
Другото което е, че хъда е вече олдфешън отживелица по екрана. И го разнообразих да е в чата.
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Публикувано на: 22 Яну 2019, 20:25
от 1Life1Dead
JackEyedJones написа: ↑22 Яну 2019, 20:15
Преди харесвах направата на плъгините с файл, но после ми дотегна всеки път едно и също на всеки плъгин.
Идеята ми хрумна набързо просто ей така. Пък и този принцип за направа с файла още не съм го разучавал.
Другото което е, че хъда е вече олдфешън отживелица по екрана. И го разнообразих да е в чата.
Все пак не е зле да добавиш такава опция, има олд скуул хора, които ги кефи (мен примерно), а този плъгин е елементарен за оправа.
Мога да добавям каквито си искам звуци, както и да редактирам съобщенията на всякакви. Все пак ще е хубаво да добавиш и вид бонуси (сега ми дойде като идея), примерно на 5 убийства да получава двоен джъмп, на 10 да му се увеличи скороста с 10, после на всеки кил с по 1 да се вдига.
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Публикувано на: 22 Яну 2019, 20:28
от JackEyedJones
Идеята е добра, но излиза далеч отвъд замисъла на плъгина, който е простичък да имате звуците от LoL. Една доста играна игра. Все пак, дал съм основата с плъгина в 1-вото мнение, ако на някой му се занимава и желае, може да вземе кода и вече към него да си му давате каквито искате желания да ви ги преработва.
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Публикувано на: 10 Мар 2019, 09:53
от illusion
Става ли да се направи с HUD съобщение, че лично на мен не ми е окей да спами излишно в чата няк'ви звуци.. мерси предварително.
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Публикувано на: 10 Мар 2019, 10:18
от stambeto2006
summertime vibes написа: ↑10 Мар 2019, 09:53
Става ли да се направи с HUD съобщение, че лично на мен не ми е окей да спами излишно в чата няк'ви звуци.. мерси предварително.
Пробвай!
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Публикувано на: 10 Мар 2019, 10:30
от illusion
Работи, оправих звука да се чува от всички, но HUD-а не се вижда от всички.. ако може да се оправи.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cromchat>
enum _:DeathSoundSettings
{
i_ConsecutiveKill,
szSoundToPlay[63],
szSendChatToAll[63]
}
new const LeagueDeathSounds[][DeathSoundSettings] =
{
{ 1, "sound/league_sounds/EnemySlain.mp3", "has slain an enemy." },
{ 2, "sound/league_sounds/Doublekill.mp3", "has scored Double Kill." },
{ 3, "sound/league_sounds/Triplekill.mp3", "has scored Tripple Kill." },
{ 4, "sound/league_sounds/Quadrakill.mp3", "has reached Quadra Kill." },
{ 5, "sound/league_sounds/PentaKill.mp3", "has reached Penta Kill." },
{ 7, "sound/league_sounds/ScoreAce.mp3", "has scored Ace here." },
{ 10, "sound/league_sounds/KillingSpree.mp3", "has scored Killing Spree." },
{ 13, "sound/league_sounds/Rampage.mp3", "is superb - Rampage." },
{ 16, "sound/league_sounds/Unstoppable.mp3", "has scored Unstoppable Kill." },
{ 19, "sound/league_sounds/Dominating.mp3", "is Dominating his enemies." },
{ 22, "sound/league_sounds/Legendarykill.mp3", "achieved Legendary Level." },
{ 25, "sound/league_sounds/Godlike.mp3", "has reached Godlike Status." }
}
new g_CurrentKill[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("League of Legends Sounds", "1.0", "JackEyedJones");
register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a");
}
public plugin_precache()
{
for(new AllSounds = 0; AllSounds < sizeof(LeagueDeathSounds); AllSounds++)
precache_generic(LeagueDeathSounds[AllSounds][szSoundToPlay]);
}
public OnPlayerKilled()
{
new victim = read_data(2), attacker = get_user_attacker(victim);
new szAttackerName[63]; get_user_name(attacker, szAttackerName, charsmax(szAttackerName));
{
g_CurrentKill[attacker]++;
for(new DEATHSOUND = 0; DEATHSOUND < sizeof(LeagueDeathSounds); DEATHSOUND++)
{
if(g_CurrentKill[attacker] == LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][i_ConsecutiveKill])
{
client_cmd(0, "mp3 play %s", LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSoundToPlay]);
set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.05, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0)
show_hudmessage(0, "%s %s", szAttackerName, LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSendChatToAll]);
}
}
g_CurrentKill[victim] = 0;
}
}
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Публикувано на: 10 Мар 2019, 18:33
от hackera457
Пробвай така
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cromchat>
enum _:DeathSoundSettings
{
i_ConsecutiveKill,
szSoundToPlay[63],
szSendChatToAll[63]
}
new const LeagueDeathSounds[][DeathSoundSettings] =
{
{ 1, "sound/league_sounds/EnemySlain.mp3", "has slain an enemy." },
{ 2, "sound/league_sounds/Doublekill.mp3", "has scored Double Kill." },
{ 3, "sound/league_sounds/Triplekill.mp3", "has scored Tripple Kill." },
{ 4, "sound/league_sounds/Quadrakill.mp3", "has reached Quadra Kill." },
{ 5, "sound/league_sounds/PentaKill.mp3", "has reached Penta Kill." },
{ 7, "sound/league_sounds/ScoreAce.mp3", "has scored Ace here." },
{ 10, "sound/league_sounds/KillingSpree.mp3", "has scored Killing Spree." },
{ 13, "sound/league_sounds/Rampage.mp3", "is superb - Rampage." },
{ 16, "sound/league_sounds/Unstoppable.mp3", "has scored Unstoppable Kill." },
{ 19, "sound/league_sounds/Dominating.mp3", "is Dominating his enemies." },
{ 22, "sound/league_sounds/Legendarykill.mp3", "achieved Legendary Level." },
{ 25, "sound/league_sounds/Godlike.mp3", "has reached Godlike Status." }
}
new szPrefix, szPrefixContent[63];
new g_CurrentKill[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("League of Legends Sounds", "1.0", "JackEyedJones");
register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a");
}
public plugin_cfg()
{
szPrefix = register_cvar("amx_lol_sounds_prefix", "[AMXX]");
get_pcvar_string(szPrefix, szPrefixContent, charsmax(szPrefixContent));
CC_SetPrefix(szPrefixContent);
}
public plugin_precache()
{
for(new AllSounds = 0; AllSounds < sizeof(LeagueDeathSounds); AllSounds++)
precache_generic(LeagueDeathSounds[AllSounds][szSoundToPlay]);
}
public OnPlayerKilled()
{
new victim = read_data(2), attacker = get_user_attacker(victim);
new szAttackerName[63]; get_user_name(attacker, szAttackerName, charsmax(szAttackerName));
if(is_user_alive(attacker) && attacker != victim)
{
g_CurrentKill[attacker]++;
for(new DEATHSOUND = 0; DEATHSOUND < sizeof(LeagueDeathSounds); DEATHSOUND++)
{
if(g_CurrentKill[attacker] == LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][i_ConsecutiveKill])
{
client_cmd(0, "mp3 play %s", LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSoundToPlay]);
set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), .holdtime=1.5)
show_hudmessage(0, "%s %s", szAttackerName, LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSendChatToAll]);
}
}
g_CurrentKill[victim] = 0;
}
}