Страница 1 от 3

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Публикувано на: 22 Яну 2019, 19:33
от JackEyedJones
  • Описание:
    Накратко това е плъгин с който можете да чувате звуците от познатата на всички League of Legends. Засега не са всички звуци тук, само базовите. В бъдеще ще въведа и другите.


  • Cvars:
    amx_lol_sounds_prefix - Default: [AMXX]


  • Настройки на плъгина:

Код за потвърждение: Избери целия код

{    <убийствата>,   <пътя до звука>,   <чат съобщението което ще излиза>   }

Код за потвърждение: Избери целия код

new const LeagueDeathSounds[][DeathSoundSettings] = 
{
	{	1,	"sound/league_sounds/EnemySlain.mp3",		"has slain an enemy."			},
	{	2,	"sound/league_sounds/Doublekill.mp3",		"has scored Double Kill."		},
	{	3,	"sound/league_sounds/Triplekill.mp3",		"has scored Tripple Kill."		},
	{	4,	"sound/league_sounds/Quadrakill.mp3",		"has reached Quadra Kill."		},
	{	5,	"sound/league_sounds/PentaKill.mp3",		"has reached Penta Kill."		},
	{	7,	"sound/league_sounds/ScoreAce.mp3",		"has scored Ace here."			},
	{	10,	"sound/league_sounds/KillingSpree.mp3",		"has scored Killing Spree."		},
	{	13,	"sound/league_sounds/Rampage.mp3",		"is superb - Rampage."			},
	{	16,	"sound/league_sounds/Unstoppable.mp3",		"has scored Unstoppable Kill."		},
	{	19,	"sound/league_sounds/Dominating.mp3",		"is Dominating his enemies."		},
	{	22,	"sound/league_sounds/Legendarykill.mp3",	"achieved Legendary Level."		},
	{	25,	"sound/league_sounds/Godlike.mp3",		"has reached Godlike Status."		}
}
  • Download:
league_death_sounds.rar
(1.07 MiB) Свалено 361 пъти
league_death_sounds.rar
(1.07 MiB) Свалено 361 пъти
:dtm:

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Публикувано на: 22 Яну 2019, 19:52
от hackera457
Защо не направи да ги добавят хората от конфигурационен файл, а трябва да едитват .sma

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Публикувано на: 22 Яну 2019, 19:56
от 1Life1Dead
Освен да добавиш конфигурационен файл, ще е добра идея да направиш така, че да може да има и HUD съобщения. Тоест да направиш в този конфиг файл да избираш дали да е HUD / CHAT / CHAT + HUD, а за да редактираш какво да пише в хъда да е така:
{ <убийства>, <път до звука>, <чат съобщението, което ще излиза>, <хъд съобщението, което ще излиза> }

Освен това този плъгин не е само за LoL, както виждам могат да се добавят каквито си искаме звуци.

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Публикувано на: 22 Яну 2019, 20:15
от JackEyedJones
Преди харесвах направата на плъгините с файл, но после ми дотегна всеки път едно и също на всеки плъгин.
Идеята ми хрумна набързо просто ей така. Пък и този принцип за направа с файла още не съм го разучавал.
Другото което е, че хъда е вече олдфешън отживелица по екрана. И го разнообразих да е в чата.

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Публикувано на: 22 Яну 2019, 20:25
от 1Life1Dead
JackEyedJones написа: 22 Яну 2019, 20:15 Преди харесвах направата на плъгините с файл, но после ми дотегна всеки път едно и също на всеки плъгин.
Идеята ми хрумна набързо просто ей така. Пък и този принцип за направа с файла още не съм го разучавал.
Другото което е, че хъда е вече олдфешън отживелица по екрана. И го разнообразих да е в чата.
Все пак не е зле да добавиш такава опция, има олд скуул хора, които ги кефи (мен примерно), а този плъгин е елементарен за оправа. :) Мога да добавям каквито си искам звуци, както и да редактирам съобщенията на всякакви. Все пак ще е хубаво да добавиш и вид бонуси (сега ми дойде като идея), примерно на 5 убийства да получава двоен джъмп, на 10 да му се увеличи скороста с 10, после на всеки кил с по 1 да се вдига.

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Публикувано на: 22 Яну 2019, 20:28
от JackEyedJones
Идеята е добра, но излиза далеч отвъд замисъла на плъгина, който е простичък да имате звуците от LoL. Една доста играна игра. Все пак, дал съм основата с плъгина в 1-вото мнение, ако на някой му се занимава и желае, може да вземе кода и вече към него да си му давате каквито искате желания да ви ги преработва.

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Публикувано на: 10 Мар 2019, 09:53
от illusion
Става ли да се направи с HUD съобщение, че лично на мен не ми е окей да спами излишно в чата няк'ви звуци.. мерси предварително.

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Публикувано на: 10 Мар 2019, 10:18
от stambeto2006
summertime vibes написа: 10 Мар 2019, 09:53 Става ли да се направи с HUD съобщение, че лично на мен не ми е окей да спами излишно в чата няк'ви звуци.. мерси предварително.
Пробвай!

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Публикувано на: 10 Мар 2019, 10:30
от illusion
Работи, оправих звука да се чува от всички, но HUD-а не се вижда от всички.. ако може да се оправи.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cromchat>

enum _:DeathSoundSettings
{
	i_ConsecutiveKill,
	szSoundToPlay[63],
	szSendChatToAll[63]
}

new const LeagueDeathSounds[][DeathSoundSettings] = 
{
	{	1,	"sound/league_sounds/EnemySlain.mp3",		"has slain an enemy."			},
	{	2,	"sound/league_sounds/Doublekill.mp3",		"has scored Double Kill."		},
	{	3,	"sound/league_sounds/Triplekill.mp3",		"has scored Tripple Kill."		},
	{	4,	"sound/league_sounds/Quadrakill.mp3",		"has reached Quadra Kill."		},
	{	5,	"sound/league_sounds/PentaKill.mp3",		"has reached Penta Kill."		},
	{	7,	"sound/league_sounds/ScoreAce.mp3",		"has scored Ace here."			},
	{	10,	"sound/league_sounds/KillingSpree.mp3",		"has scored Killing Spree."		},
	{	13,	"sound/league_sounds/Rampage.mp3",		"is superb - Rampage."			},
	{	16,	"sound/league_sounds/Unstoppable.mp3",		"has scored Unstoppable Kill."		},
	{	19,	"sound/league_sounds/Dominating.mp3",		"is Dominating his enemies."		},
	{	22,	"sound/league_sounds/Legendarykill.mp3",	"achieved Legendary Level."		},
	{	25,	"sound/league_sounds/Godlike.mp3",		"has reached Godlike Status."		}
}

new g_CurrentKill[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("League of Legends Sounds", "1.0", "JackEyedJones");

	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a");
}

public plugin_precache()
{
	for(new AllSounds = 0; AllSounds < sizeof(LeagueDeathSounds); AllSounds++)
		precache_generic(LeagueDeathSounds[AllSounds][szSoundToPlay]);
}

public OnPlayerKilled()
{
	new victim = read_data(2), attacker = get_user_attacker(victim);
	new szAttackerName[63]; get_user_name(attacker, szAttackerName, charsmax(szAttackerName));
	{
		g_CurrentKill[attacker]++;

		for(new DEATHSOUND = 0; DEATHSOUND < sizeof(LeagueDeathSounds); DEATHSOUND++)	
		{
			if(g_CurrentKill[attacker] == LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][i_ConsecutiveKill])
			{
				client_cmd(0, "mp3 play %s", LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSoundToPlay]);
				
				set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.05, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0)
				show_hudmessage(0, "%s %s", szAttackerName, LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSendChatToAll]);
			}
		}
		g_CurrentKill[victim] = 0;
	}
}

League of Legends Sounds [MP3 Support]

Публикувано на: 10 Мар 2019, 18:33
от hackera457
Пробвай така

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cromchat>

enum _:DeathSoundSettings
{
	i_ConsecutiveKill,
	szSoundToPlay[63],
	szSendChatToAll[63]
}

new const LeagueDeathSounds[][DeathSoundSettings] = 
{
	{	1,	"sound/league_sounds/EnemySlain.mp3",		"has slain an enemy."			},
	{	2,	"sound/league_sounds/Doublekill.mp3",		"has scored Double Kill."		},
	{	3,	"sound/league_sounds/Triplekill.mp3",		"has scored Tripple Kill."		},
	{	4,	"sound/league_sounds/Quadrakill.mp3",		"has reached Quadra Kill."		},
	{	5,	"sound/league_sounds/PentaKill.mp3",		"has reached Penta Kill."		},
	{	7,	"sound/league_sounds/ScoreAce.mp3",		"has scored Ace here."			},
	{	10,	"sound/league_sounds/KillingSpree.mp3",		"has scored Killing Spree."		},
	{	13,	"sound/league_sounds/Rampage.mp3",		"is superb - Rampage."			},
	{	16,	"sound/league_sounds/Unstoppable.mp3",		"has scored Unstoppable Kill."		},
	{	19,	"sound/league_sounds/Dominating.mp3",		"is Dominating his enemies."		},
	{	22,	"sound/league_sounds/Legendarykill.mp3",	"achieved Legendary Level."		},
	{	25,	"sound/league_sounds/Godlike.mp3",		"has reached Godlike Status."		}
}

new szPrefix, szPrefixContent[63];

new g_CurrentKill[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("League of Legends Sounds", "1.0", "JackEyedJones");

	register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a");
}

public plugin_cfg()
{
	szPrefix = register_cvar("amx_lol_sounds_prefix", "[AMXX]");

	get_pcvar_string(szPrefix, szPrefixContent, charsmax(szPrefixContent));
	
	CC_SetPrefix(szPrefixContent);
}

public plugin_precache()
{
	for(new AllSounds = 0; AllSounds < sizeof(LeagueDeathSounds); AllSounds++)
		precache_generic(LeagueDeathSounds[AllSounds][szSoundToPlay]);
}

public OnPlayerKilled()
{
	new victim = read_data(2), attacker = get_user_attacker(victim);
	new szAttackerName[63]; get_user_name(attacker, szAttackerName, charsmax(szAttackerName));

	if(is_user_alive(attacker) && attacker != victim)
	{
		g_CurrentKill[attacker]++;

		for(new DEATHSOUND = 0; DEATHSOUND < sizeof(LeagueDeathSounds); DEATHSOUND++)	
		{
			if(g_CurrentKill[attacker] == LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][i_ConsecutiveKill])
			{
				client_cmd(0, "mp3 play %s", LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSoundToPlay]);
				
				set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), .holdtime=1.5)
				show_hudmessage(0, "%s %s", szAttackerName, LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSendChatToAll]);
			}
		}
		g_CurrentKill[victim] = 0;
	}
}