League of Legends Sounds [MP3 Support]
Правила на форума
ИНФОРМАЦИЯ: В този раздел най-вероятно няма да намерите много теми (възможно е и да е напълно празен), тъй като новите теми се местят в https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=21 или https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=22, зависимо от качеството им.
ИНФОРМАЦИЯ: В този раздел най-вероятно няма да намерите много теми (възможно е и да е напълно празен), тъй като новите теми се местят в https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=21 или https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=22, зависимо от качеството им.
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
League of Legends Sounds [MP3 Support]
За момента има открит от мен не знам дали да го нарека бъг, но ако играете 5 10 минути или повече и убиете 2-ма или 3-ма наред, самия звук от плъгина спира да се чува. И трябва да рестартирате целия си CS или да дадете retry. Преработил съм плъгина във версия с .wav звуци, но за момента не съм около лаптопа си за да направя нова публикация с обновлението. Също така съм включил и звук, който се чува ако убиете противник с равни на вашите убийства поред.
http://lolsound.zeusafk.net/sound/Annou ... B/File0055
http://lolsound.zeusafk.net/sound/Annou ... B/File0055
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1796
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 358 пъти
- Обратна връзка:
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Пак същото. Значи проблема е, че като те убият и като се преродиш не се вижда самият HUD, директно изчезва просто, не знам дали е заради времето на HUD-а, но пак не го показва като се respawn-a.hackera457 написа: ↑10 Мар 2019, 18:33 Пробвай такаКод за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <cromchat> enum _:DeathSoundSettings { i_ConsecutiveKill, szSoundToPlay[63], szSendChatToAll[63] } new const LeagueDeathSounds[][DeathSoundSettings] = { { 1, "sound/league_sounds/EnemySlain.mp3", "has slain an enemy." }, { 2, "sound/league_sounds/Doublekill.mp3", "has scored Double Kill." }, { 3, "sound/league_sounds/Triplekill.mp3", "has scored Tripple Kill." }, { 4, "sound/league_sounds/Quadrakill.mp3", "has reached Quadra Kill." }, { 5, "sound/league_sounds/PentaKill.mp3", "has reached Penta Kill." }, { 7, "sound/league_sounds/ScoreAce.mp3", "has scored Ace here." }, { 10, "sound/league_sounds/KillingSpree.mp3", "has scored Killing Spree." }, { 13, "sound/league_sounds/Rampage.mp3", "is superb - Rampage." }, { 16, "sound/league_sounds/Unstoppable.mp3", "has scored Unstoppable Kill." }, { 19, "sound/league_sounds/Dominating.mp3", "is Dominating his enemies." }, { 22, "sound/league_sounds/Legendarykill.mp3", "achieved Legendary Level." }, { 25, "sound/league_sounds/Godlike.mp3", "has reached Godlike Status." } } new szPrefix, szPrefixContent[63]; new g_CurrentKill[33]; public plugin_init() { register_plugin("League of Legends Sounds", "1.0", "JackEyedJones"); register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a"); } public plugin_cfg() { szPrefix = register_cvar("amx_lol_sounds_prefix", "[AMXX]"); get_pcvar_string(szPrefix, szPrefixContent, charsmax(szPrefixContent)); CC_SetPrefix(szPrefixContent); } public plugin_precache() { for(new AllSounds = 0; AllSounds < sizeof(LeagueDeathSounds); AllSounds++) precache_generic(LeagueDeathSounds[AllSounds][szSoundToPlay]); } public OnPlayerKilled() { new victim = read_data(2), attacker = get_user_attacker(victim); new szAttackerName[63]; get_user_name(attacker, szAttackerName, charsmax(szAttackerName)); if(is_user_alive(attacker) && attacker != victim) { g_CurrentKill[attacker]++; for(new DEATHSOUND = 0; DEATHSOUND < sizeof(LeagueDeathSounds); DEATHSOUND++) { if(g_CurrentKill[attacker] == LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][i_ConsecutiveKill]) { client_cmd(0, "mp3 play %s", LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSoundToPlay]); set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), .holdtime=1.5) show_hudmessage(0, "%s %s", szAttackerName, LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSendChatToAll]); } } g_CurrentKill[victim] = 0; } }
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Имаш ли други плъгини които извеждат HUD ? Вероятно те припокриват този и затова изчезва когато умре играч. Може би, ако е ShowSyncObj ще се коригира проблема.
Added later on.
Тази част с Respawn-а я пропуснах. HUD-a се показва само като убиеш някого. Понеже като умреш, брояча на убийствата подред се нулира, не виждам смисъл от HUD при respawn.
Added later on.
Тази част с Respawn-а я пропуснах. HUD-a се показва само като убиеш някого. Понеже като умреш, брояча на убийствата подред се нулира, не виждам смисъл от HUD при respawn.
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1796
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 358 пъти
- Обратна връзка:
League of Legends Sounds [MP3 Support]
А това за звуците може ли да се фиксне или? Защото спират да се чуват
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
League of Legends Sounds [WAV Support]
V1.1 - 12/03/2019 г.
- Новостите във версията:
Код за потвърждение: Избери целия код
new const ShutDownSound[] = { "misc/leaguesounds/File0054.wav" };
new const ShutDownChatMsg[] = { "has scored &x04Shutdown." };
-
Fatall
Извън линия - Потребител
- Мнения: 295
- Регистриран на: 30 Авг 2018, 09:35
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 26 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
- Обратна връзка:
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Как мога да добавя звуцу при убиване с HE и knife
Код за потвърждение: Избери целия код
<?php
$error_msg = "Database error in [page].php / ";
$error_msg .= mysqli_error ( $link )." / ";
$error_msg .= $query;
UpdateLog ( $error_msg , DB_ERROR_LOG_FILE );
?>
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
League of Legends Sounds [WAV Support]
Засега не съм добавял опция за звук при граната. Може и да има в бъдещ ъпдейт. При нож няма смисъл, понеже няма такъв звук в играта подходящ като за него.
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1796
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 358 пъти
- Обратна връзка:
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Ето ти кода без излишни неща като cromchat библиотеката, нещата в public_cfg и new глупостите. Не ти трябват, защото твоя плъгин е с HUD, а не с чат.
Само HUD-a трябва да се оправи, защото не го показва на всяко съобщение
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
enum _:DeathSoundSettings
{
i_ConsecutiveKill,
szSoundToPlay[63],
szSendChatToAll[63]
}
new const LeagueDeathSounds[][DeathSoundSettings] =
{
{ 1, "misc/leaguesounds/File0016.wav", "has slain an enemy." },
{ 2, "misc/leaguesounds/File0006.wav", "has scored Double Kill." },
{ 3, "misc/leaguesounds/File0037.wav", "has scored Tripple Kill." },
{ 4, "misc/leaguesounds/File0032.wav", "has reached Quadra Kill." },
{ 5, "misc/leaguesounds/File0030.wav", "has reached Penta Kill." },
{ 6, "misc/leaguesounds/File0126.wav", "has reached Hexa Kill." },
{ 7, "misc/leaguesounds/File0002.wav", "has scored Ace here." },
{ 10, "misc/leaguesounds/File0059.wav", "has scored Killing Spree." },
{ 13, "misc/leaguesounds/File0065.wav", "is superb - Rampage." },
{ 16, "misc/leaguesounds/File0070.wav", "has scored Unstoppable Kill." },
{ 19, "misc/leaguesounds/File0073.wav", "is Dominating his enemies." },
{ 22, "misc/leaguesounds/File0086.wav", "achieved Legendary Level." },
{ 25, "misc/leaguesounds/File0079.wav", "has reached Godlike Status." }
}
new g_CurrentKill[33], DEATHSOUND;
new const ShutDownSound[] = { "misc/leaguesounds/File0054.wav" };
new const ShutDownChatMsg[] = { "has scored Shutdown." };
public plugin_init()
{
register_plugin("League of Legends Sounds", "1.0", "JackEyedJones");
register_event("DeathMsg", "OnPlayerKilled", "a");
}
public plugin_precache()
{
for(new AllSounds = 0; AllSounds < sizeof(LeagueDeathSounds); AllSounds++)
{
precache_sound(LeagueDeathSounds[AllSounds][szSoundToPlay]);
precache_sound(ShutDownSound);
}
}
public OnPlayerKilled()
{
new victim = read_data(2), attacker = get_user_attacker(victim), szAttackerName[63];
get_user_name(attacker, szAttackerName, charsmax(szAttackerName));
if(!is_user_connected(victim) || is_user_alive(victim))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(is_user_alive(attacker) && !is_user_alive(victim))
{
g_CurrentKill[attacker]++;
for(DEATHSOUND = 0; DEATHSOUND < sizeof(LeagueDeathSounds); DEATHSOUND++)
{
if(g_CurrentKill[attacker] == LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][i_ConsecutiveKill])
{
if(g_CurrentKill[victim] == g_CurrentKill[attacker])
{
client_cmd(0, "stopsound; spk ^"%s^"", ShutDownSound);
g_CurrentKill[victim] = 0;
set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.65, 1, 3.0);
show_hudmessage(0, "%s %s", szAttackerName, ShutDownChatMsg);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_cmd(0, "stopsound; spk ^"%s^"", LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSoundToPlay]);
set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.65, 1, 3.0);
show_hudmessage(0, "%s %s", szAttackerName, LeagueDeathSounds[DEATHSOUND][szSendChatToAll]);
}
}
g_CurrentKill[victim] = 0;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
-
Halu
Извън линия - Потребител
- Мнения: 50
- Регистриран на: 06 Апр 2019, 17:11
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
League of Legends Sounds [MP3 Support]
Може да местите плъгина към неодобрени защото нито автора поддържа плъгина нито има някакъв отговор нито е фикснат бъга (буквално в момента съм тествал и 2те версии и даже и съобщенията HUD не излизат правилно , а по грешен начин с някакви x04 , x03 и тем подобни глупости по тях.... явно и автора не е наясно какво прави с плъгина си.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 2 Отговори
- 2170 Преглеждания
-
Последно мнение от vankataaaa2341
-
- 7 Отговори
- 9874 Преглеждания
-
Последно мнение от cs_4ever
-
- 0 Отговори
- 714 Преглеждания
-
Последно мнение от leagueofbulgaria
-
- 2 Отговори
- 3798 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 97 Отговори
- 18195 Преглеждания
-
Последно мнение от pok4
-
- 1 Отговори
- 1002 Преглеждания
-
Последно мнение от Siska
-
- 11 Отговори
- 5448 Преглеждания
-
Последно мнение от Scorpions95
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост