Описание:
Този плъгин е заместител на типичния "spawn protection"(защита при раждане).
Разликата му е че той предпазва човека докато не мръдне.
Също има и "godmode"(безсмъртие), при което вие сте в постоянна защита като тази при раждането.
Когато спрете безсмъртието ви преражда обратно в базата.
Особености на плъгина са, че прави хората безсмъртни, чрез махане на зоната на удряне и те прави не солиден(могат да минават през теб) и разбира се невидим. Затова при активиране на безсмъртието, вие ставате напълно невидими и недосегаеми като дори и да насочат мерника си към вас няма да ви изпише името и няма как да се блъснат във вас.
Команди:
- say /god
Код:
Код за потвърждение: Избери целия код
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Anti SpawnKill"
#define VERSION "2.2"
#define AUTHOR "SmirnoffBG"
new user_origin[33][3], bool:HasProtect[33]
new bool:IsUserInGod[33], Solid[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HasSpawn",1 )
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Takendmg")
register_clcmd("say /god", "CMDMakeGod")
}
public CMDMakeGod(id)
{
if(!IsUserInGod[id])
{
if(HasProtect[id]) return;
IsUserInGod[id] = true
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,0)
if(pev(id, pev_solid) != SOLID_NOT)
{
Solid[id] = pev(id, pev_solid)
set_pev(id, pev_solid, SOLID_NOT)
}
ColorChat(id, RED, "^4[^3AntiSpawnKill^4] ^1You turned ^4ON ^1the ^3GOD MODE^1!")
Check_Pos(id)
set_task(1.0, "Check_Pos", id,_,_,"b")
}
else
{
IsUserInGod[id] = false
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
if(is_user_alive(id))
set_pev(id, pev_solid, Solid[id])
ColorChat(id, RED, "^4[^3AntiSpawnKill^4] ^1You turned ^4OFF ^1the ^3GOD MODE^1!")
Check_Pos(id)
spawn(id)
dllfunc(DLLFunc_Spawn,id)
}
}
public Takendmg(id, attacker, attacker2, Float:dmg, dmgbit)
{
if(HasProtect[id] && attacker2 != id || HasProtect[attacker2])
{
return HAM_SUPERCEDE
}
return HAM_IGNORED
}
public HasSpawn(id)
{
if(is_user_bot(id)) return
set_task(0.2, "late_spawn", id)
set_task(0.4, "Check_Pos", id)
set_task(1.0, "Check_Pos", id,_,_,"b")
}
public late_spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return
get_user_origin(id, user_origin[id])
}
public Check_Pos(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return
if(!is_user_alive(id) && IsUserInGod[id])
{
IsUserInGod[id] = false
ColorChat(id, RED, "^4[^3AntiSpawnKill^4] ^1You turned ^4OFF ^1the ^3GOD MODE^1!")
remove_task(id)
return
}
new orig[3]
get_user_origin(id, orig)
if((orig[0] != user_origin[id][0] || orig[1] != user_origin[id][1]) && !IsUserInGod[id])
{
HasProtect[id] = false
set_user_hitzones(0, id, 255)
remove_task(id)
set_user_rendering(id)
if(pev(id, pev_solid) == SOLID_NOT && is_user_alive(id))
{
set_pev(id, pev_solid, Solid[id])
}
return
}
HasProtect[id] = true
set_user_hitzones(0, id, 0)
set_user_hitzones(id, id, 255)
if(!IsUserInGod[id])
{
client_print(id, print_center, "[AntiSpawnKill] Ti si v godmode i nemojesh da udarish nikoi! / You are in godmode and cant hit anyone!")
} else {
client_print(id, print_center, "[AntiSpawnKill] Ti si v godmode napishi /god za da go izkluchish! / You are in godmode type /god to disable it!")
}
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,0)
if(pev(id, pev_solid) != SOLID_NOT)
{
Solid[id] = pev(id, pev_solid)
set_pev(id, pev_solid, SOLID_NOT)
}
}