Deadly Knife v2.0

В този раздел можете да публикувате нови плъгини, като същите ще бъдат одобрени или неодобрени от страна на екипа.
Правила на форума
ИНФОРМАЦИЯ: В този раздел най-вероятно няма да намерите много теми (възможно е и да е напълно празен), тъй като новите теми се местят в https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=21 или https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=22, зависимо от качеството им.
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
Unbr3akable 3/120
Потребител
Потребител
Мнения: 178
Регистриран: 21 дек 2016, 20:50

Deadly Knife v2.0

Мнение от Unbr3akable 3/120 » 22 мар 2017, 23:02

Автор: Unbr3akable (аз)

Описание:
  • Ако имате достатъчно пари, може да закупите уникалния нож Deadly. Този нож има специален скин, двойна щета, прави екрана на човека, когото удряте в червено и има специални звуци. Ножа може да се използва за играчи с определен флаг или отбор. Също така може да се редактира самото име на ножа, цената, моделите, звуците, щетата и др. през конфигурационен файл. Плъгинът има и опция за промяна и на Screen Fade-a.
Конзолни команди:
  • dk_give <name|#userid> - Дава нож на играч.
  • dk_take <name|#userid> - Взима нож от играч.
Промяна на настройки:
  • Настройките се променят от configs/DeadlyKnife.ini. В този файл има 3 групи настройки: настройки на ножа (knife settings), настройки на звуците (sound settings) и настройки на Screenfade-a (screenfade settings).
  • [Knife Settings] -- Това са всички настройки на ножа, с изключение на звуците. Тук може да промените достъпа за ползване на ножа, команди, име и прочие.
    • KNIFE_COMMANDS = Команди за закупуване на ножа.
    • KNIFE_PREFIX = Префикса при съобщенията.
    • KNIFE_NAME = Име на ножа.
    • KNIFE_VMODEL  = View модела на ножа.
    • KNIFE_PMODEL = Weapon модела на ножа.
    • KNIFE_COST = Цената на ножа ($).
    • KNIFE_FLAG = Флага за достъп до ножа. Флаг '!' важи за всички играчи.
    • KNIFE_TEAM = Отбора за достъп до ножа. Отбор '0' важи за всички отбори.
    • KNIFE_DAMAGE = Умножена щета на ножа.
  • [Sound Settings] -- Това са всички настройки на звуците на ножа. Ако не искате да има съответен звук, може да оставите полето на съответния ред празен.
    • SOUND_ENABLE = Включва/Изключва звуковете на ножа.
    • SOUND_BUY = Звука при закупуване на ножа.
    • SOUND_BUYTYPE = Вида на звука при закупуване на ножа. '0' - само играчът, закупил ножа си чува звука. '1' - всички около играча чуват звука.
    • SOUND_DEPLOY = Звука при изваждане на ножа.
    • SOUND_HIT = Звука при удряне с ножа с ляв бутон на противников играч.
    • SOUND_HITWALL = Звука при удряне в стена с ножа.
    • SOUND_MISS = Звука при пропускане с ножа.
    • SOUND_STAB =  Звука при удряне с ножа с десен бутон на противников играч.
  • [Screenfade Settings] -- Това е последния вид настройки. От тези настройките се редактира екрана на играча, когото удряте с ножа. По подразбиране екранът става червен за 1 секунда при всеки удар.
    • SCREENFADE_ENABLE = Включва/Изключва screenfade-a.
    • SCREENFADE_DURATION = Времетраене на Screenfade-a в секунди.
    • SCREENFADE_RED = Цвят червено на Screenfade-a.
    • SCREENFADE_GREEN = Цвят зелено на Screenfade-a.
    • SCREENFADE_BLUE = Цвят синьо на Screenfade-a.
    • SCREENFADE_ALPHA Яркостта на Screenfade-a.
Начин на инсталация:
  • Папката deadly от архива отива в cstrike/models на вашия сървър. В тази папка се намират всички необходими модели на ножа.
  • Папката deadly_knife от архива отива в cstrike/sound на вашия сървър. Тук се намират всички нужни звуци за ножа.
  • Файлът DeadlyKnife.ini отива в папката configs. Вътре във файла се намират всички настройки на ножа, които могат да бъдат променени по ваш избор, разбирайки по-горе съответната настройка.
  • Файлът DeadlyKnife.txt отива в data/lang. Това е lang файла на плъгина. В него ще намерите два езика - английски и български.
  • Файлът deadly_knife.sma отива в папката scripting и оттам го компилирате локално. След това го инсталирате, местейки компилирания файл в папката plugins и пишейки името му в plugins.ini.
Допълнителна информация и изтегляне:
  • Сървъри, използващи този плъгин - ЦЪК!
deadly_knife.rar
Версия 2.0
(504.68 KиБ) Свален 61 пъти
deadly_knife.rar
Версия 2.0
(504.68 KиБ) Свален 61 пъти
Последна промяна от Unbr3akable 3/120 на 30 мар 2017, 18:28, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар

<< SaNchez >> :D
Потребител
Потребител
Мнения: 131
Регистриран: 02 ное 2016, 22:00
Местоположение: по сфета и у нас
Години: 22
Контакти:

Re: Deadly Knife

Мнение от << SaNchez >> :D » 23 мар 2017, 15:20

А има ли директно команда с която взимаш ножа без да си го закупил (ако си админ с даден флаг)

Едит: А сега видях че имало не съм забелязал :headbang:
Последна промяна от << SaNchez >> :D на 31 мар 2017, 12:48, променено общо 2 пъти.
Данък обществено мнение не плащам :coolface:

Потребителски аватар

OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5038
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 56 пъти
Получена благодарност: 470 пъти
Години: 21
Контакти:

Re: Deadly Knife

Мнение от OciXCrom TM » 23 мар 2017, 15:22

Щом ако коментираш първите #define редове и няма да се ползват останалите, ползвай #if и не дефинирай останалите defines ако не е дефиниран първият:

Код: Избери всички

#if defined SOUND_ENABLE
#define SOUND_BUY "deadly_knife/buy.wav"
#define SOUND_DEPLOY "deadly_knife/deploy.wav"
#define SOUND_HIT "deadly_knife/hit.wav"
#define SOUND_HITWALL "deadly_knife/hitwall.wav"
#define SOUND_MISS "deadly_knife/miss.wav"
#define SOUND_STAB "deadly_knife/stab.wav"
#endif  

Код: Избери всички

precache_model(KNIFE_PMODEL)
Скинът може и да няма p_ модел, тъй че добави възможност да се ползва без такъв.

Код: Избери всички

if (is_user_connected(iVictim) || is_user_connected(iAttacker))
&&

Код: Избери всички

if (get_user_weapon(iAttacker) == CSW_KNIFE && g_blKnife[iAttacker])
По този начин функцията ще се активира и ако си направил щета с HE граната. Добави проверка iInflictor == iAttacker.
Ииии... Трябва да направиш настройките с .ini файл, тъй като няма смисъл да се променят директно от кода.

Потребителски аватар

Автор на темата
Unbr3akable 3/120
Потребител
Потребител
Мнения: 178
Регистриран: 21 дек 2016, 20:50

Re: Deadly Knife v2.0

Мнение от Unbr3akable 3/120 » 30 мар 2017, 18:06

UPDATE v2.0
  • Плъгинът е почти изцяло пренаписан.
  • Настройките вече се променят през конфигурационен файл.
  • Добавена е конзолна команда, която дава/премахва ножа на избран играч.
  • Променен е lang файла.

Потребителски аватар

Автор на темата
Unbr3akable 3/120
Потребител
Потребител
Мнения: 178
Регистриран: 21 дек 2016, 20:50

Re: Deadly Knife

Мнение от Unbr3akable 3/120 » 31 мар 2017, 21:17

<< SaNchez >> написа:А има ли директно команда с която взимаш ножа без да си го закупил (ако си админ с даден флаг)

Едит: А сега видях че имало не съм забелязал :headbang:
Нямаше преди новата версия.

Потребителски аватар

Coca Cola _-FxF-_ AWPLAYER
Потребител
Потребител
Мнения: 119
Регистриран: 15 окт 2016, 15:30
Се отблагодари: 11 пъти
Получена благодарност: 1 път
Години: 18
Контакти:

Re: Deadly Knife v2.0

Мнение от Coca Cola _-FxF-_ AWPLAYER » 28 май 2017, 13:07

Ще може ли да се направи плъгина така че като се удари противника да отскочи, но не много и да се махне Screen Fade , да се добави и
VIP флаг с които ще се купи. "b" - Flag
.::Zombie Biohazard[+]War3FT::.
IP+Port: zbwc3.myserv.eu:27018 | 93.123.18.38:27018
SlowHack: No!
Uptime: 99.9%
Hosted by: GS.BG
Special thanks for help - AMXX.BG

Потребителски аватар

OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5038
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 56 пъти
Получена благодарност: 470 пъти
Години: 21
Контакти:

Re: Deadly Knife v2.0

Мнение от OciXCrom TM » 28 май 2017, 21:53

Coca Cola _-FxF-_ написа:Ще може ли да се направи плъгина така че като се удари противника да отскочи, но не много и да се махне Screen Fade , да се добави и
VIP флаг с които ще се купи. "b" - Flag
Има си опция за изключване screenfade и добавяне флаг, разгледай конфигурационния файл. За другото намери този ред:

Код: Избери всички

SetHamParamFloat(4, flDamage * g_eSetting[KNIFE_DAMAGE]) 
... и под него добави user_slap(iVictim, 0)

Отговори

Върни се в “Нови попълнения”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост