[STOCK] GetEntityFloorDistance

В този раздел можете да намерите полезни кодове и уроци свързани с PAWN скриптинга.
Аватар
Frozen Ninja
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 24
Регистриран на: 25 Фев 2017, 01:33

[STOCK] GetEntityFloorDistance

Мнение от Frozen Ninja » 13 Мар 2017, 23:44

Този сток ще ви помогне, ако искате да изчислите разстоянието от даден обект до земята.

nEntIndex - индексът на обекта, от който ще се проверява разстоянието до земята.

Код за потвърждение: Избери целия код

stock Float:GetEntityFloorDistance(const nEntIndex) {
        const COORD_BITS = 16;
        const COORD_MULTIPLIER = 8;
        const MIN_Z_COORD = -(1 << (COORD_BITS - 1)) / COORD_MULTIPLIER;
        
        if (pev(nEntIndex, pev_flags) & FL_ONGROUND) {
                return 0.0;
        }
        
        new Float:vecStart[3], Float:vecEnd[3];
        
        pev(nEntIndex, pev_origin, vecStart);
        vecEnd = vecStart;
        vecEnd[2] = float(MIN_Z_COORD);
        
        engfunc(EngFunc_TraceMonsterHull, nEntIndex, vecStart, vecEnd, DONT_IGNORE_MONSTERS, nEntIndex, 0);
        
        get_tr2(0, TR_vecEndPos, vecEnd);
        
        return vecStart[2] - vecEnd[2];
}

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Полезни кодове/уроци”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта