Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

Помощ преработка csgo_assault_scope плъгин

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 772
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 158 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Помощ преработка csgo_assault_scope плъгин

Мнение от Siska » 10 Ное 2020, 17:34

Здравейте, открихме ,че този плъгин "крашва" сървъра. Конкретна причина няма...
единственото , което променям по плъгина е това :
16. new const AUG[] = "models/v_aug.mdl";
17. new const SG552[] = "models/v_sg552.mdl";
Правя го така , защото двата модела са ми в нова папка :
16. new const AUG[] = "models/new/v_aug.mdl";
17. new const SG552[] = "models/new/v_sg552.mdl";
Когато спрем този плъгин сървъра спира да крашва. Какъв може да е проблема ? Някой път си пречат с някой плъгин , но не мисля, че този случай е такъв. Някой може ли да помогне ?

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

new const PLUGIN[] = "CS:GO Assault Scope";
new const VERSION[] = "1.6";
new const AUTHOR[] = "hellmonja";

#define HIDEHUD_CROSSHAIR (1<<6)
#define m_iHideHUD 361

new const AUG_SCOPE[] = "models/v_augscope.mdl";
new const SIG_SCOPE[] = "models/v_sigscope.mdl";
new const AUG[] = "models/v_aug.mdl";
new const SG552[] = "models/v_sg552.mdl";

new weapon_weapon[][] =
{
	"weapon_aug",
	"weapon_sg552"
}
	
new g_Zoom[32], Float:g_ZoomTime[33], cvar_crosshair;

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("HLTV", "Event_New_Round", "a", "1=0", "2=0");
	register_forward(FM_CmdStart, "FW_CmdStart");
	
	for(new i = 0; i < sizeof weapon_weapon; i++)
		RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, weapon_weapon[i], "fw_Weapon_Reload_Post", 1)
	
	cvar_crosshair = register_cvar("ascope_crosshair", "0");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(AUG_SCOPE);
	precache_model(SIG_SCOPE);
}

public Event_New_Round()
{
	new id, players[32], num;
	get_players(players, num, "ac");
	for (new i = 0; i < num; i++)
	{
		id = players[i];
		if(get_user_weapon(id) == CSW_AUG || get_user_weapon(id) == CSW_SG552)
			UnScope(id);
	}
}

public FW_CmdStart(id, uc_handle, seed)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED
		
	if(is_user_bot(id))
		return FMRES_IGNORED
		
	static NewButton, zoom;
	NewButton = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	
	if(NewButton & IN_ATTACK2)
	{
		if(get_user_weapon(id) == CSW_AUG || get_user_weapon(id) == CSW_SG552)
			if(get_gametime() > g_ZoomTime[id])
			{
				zoom = cs_get_user_zoom(id);
				if(g_Zoom[id] && zoom == 1)
					UnScope(id);
				else if (!g_Zoom[id] && zoom == 4)
					Scope(id);
				
				g_ZoomTime[id] = get_gametime();
			}
	}
	
	return FMRES_HANDLED
}

public fw_Weapon_Reload_Post(ent)
{
	static id;
	id = pev(ent, pev_owner);
	new zoom = cs_get_user_zoom(id);
	
	if(get_user_weapon(id) == CSW_AUG || get_user_weapon(id) == CSW_SG552)
		if(zoom == 1)
			UnScope(id);
		
	return HAM_HANDLED
}

public client_disconnect(id)
	UnScope(id);

stock Scope(id)
{
	g_Zoom[id] = 1;
	
	if(get_user_weapon(id) == CSW_AUG)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, AUG_SCOPE);
	else if (get_user_weapon(id) == CSW_SG552)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SIG_SCOPE);
	
	if(get_pcvar_num(cvar_crosshair) == 0)
		set_pdata_int(id, m_iHideHUD, get_pdata_int(id, m_iHideHUD) | HIDEHUD_CROSSHAIR);
}

stock UnScope(id)
{	
	g_Zoom[id] = 0;

	if(get_user_weapon(id) == CSW_AUG)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, AUG);
	else if (get_user_weapon(id) == CSW_SG552)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SG552);
			
	set_pdata_int(id, m_iHideHUD, get_pdata_int(id, m_iHideHUD) & ~HIDEHUD_CROSSHAIR);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
Orangegame14
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 87
Регистриран на: 02 Апр 2020, 22:48
Се отблагодари: 6 пъти
Получена благодарност: 24 пъти

Помощ преработка csgo_assault_scope плъгин

Мнение от Orangegame14 » 10 Ное 2020, 19:41

До колкото знам в сървъра, ако се отнася за същия, има и друг плъгин, който сменя скина на оръжията. Ако в този плъгин има смяна на aug и sg552 и в другия има може да се получи "неразбирателство" между тях. Опитай да изключиш другия и да оставиш само този да върви. Ако така проработи може да пробваш двата плъгина да ги слееш.

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 772
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 158 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Помощ преработка csgo_assault_scope плъгин

Мнение от Siska » 10 Ное 2020, 20:42

Orangegame14 написа: 10 Ное 2020, 19:41 До колкото знам в сървъра, ако се отнася за същия, има и друг плъгин, който сменя скина на оръжията. Ако в този плъгин има смяна на aug и sg552 и в другия има може да се получи "неразбирателство" между тях. Опитай да изключиш другия и да оставиш само този да върви. Ако така проработи може да пробваш двата плъгина да ги слееш.
Ами да , може би се бият с Weapon Model Replacement , но не знам как да го оправя, ако е така.
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Помощ преработка csgo_assault_scope плъгин

Мнение от atmax » 11 Ное 2020, 06:40

Първо, опитай това, което колегата е казъл, спри единия и пусни другия, за да провериш дали ще крашва пак, ако не значи причината е тази. Тогава вече ще мислим какво да се прави, може и по неговия начин, а може и да пробваме с друго: Да премахнеш Aug и sg552 от другия плъгин.
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 772
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 158 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Помощ преработка csgo_assault_scope плъгин

Мнение от Siska » 11 Ное 2020, 10:59

Това е причина за краша от днеска : Segmentation fault

Ползваме и death weapons drop , който преправихме да пуска оръжията на земята от нова папка.
Мислим , че тези два си пречат - Death weapons drop и assault scope...
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Помощ преработка csgo_assault_scope плъгин

Мнение от atmax » 11 Ное 2020, 13:46

До колкото помня, Segmentation fault, не може да се причини от плъгин, мисля че беше нещо от платформата и аз съм се сбъсквал с този проблем, но не помня какво беше решението 🤔
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 772
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 158 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Помощ преработка csgo_assault_scope плъгин

Мнение от Siska » 19 Ное 2020, 09:41

Оправихме проблема с обновяване на amx...
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта