Пробвах, няма файда.
Високо натоварване при празен сървър
-
EMOTO2.COM
Извън линия - Потребител
- Мнения: 344
- Регистриран на: 11 Яну 2018, 17:02
- Се отблагодари: 26 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Високо натоварване при празен сървър
Щом е така това ме навява на мисълта, че процесора ти е слаб и стар който работи на ниска честота (GHZ). Ако е така ти няма как да не получаваш такова натоварване при такива добавени неща... Ти нямаш особено голям избор повече освен да направиш това което ти написъх (намаляне на метамод и модул добавките, намаляне на плугините и ненжужните кодове по тях, използване на последна версия rehlds и намаляне на стойностите на командите) или да смениш процесора.
Присъедини се към най-доброто място за игра!
https://emoto2.com/
https://emoto2.com/
-
Todoroff
Извън линия - Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 02 Апр 2020, 07:56
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 2 пъти
- Обратна връзка:
Високо натоварване при празен сървър
Пробвах вече със спрени всички модули и метамод плъгини, пробвах и с почти спряни всички плъгини които съм добавил, резултат нямаше. Сървъра е нает от хостинг компания. Писал съм и на съпорта, от там ми обясниха че тези сървъри държат 20-40CPU в зависимост от плъгините. Казаха ми да следя и следващите два дни как ще се държи и да го уведомя за търсене на решение.EMOTO2.COM написа: ↑22 Апр 2020, 00:31Щом е така това ме навява на мисълта, че процесора ти е слаб и стар който работи на ниска честота (GHZ). Ако е така ти няма как да не получаваш такова натоварване при такива добавени неща... Ти нямаш особено голям избор повече освен да направиш това което ти написъх (намаляне на метамод и модул добавките, намаляне на плугините и ненжужните кодове по тях, използване на последна версия rehlds и намаляне на стойностите на командите) или да смениш процесора.
-
thurinven
Извън линия - Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 16 Окт 2019, 10:46
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
Високо натоварване при празен сървър
Моят опит с хостинги:
Бях наел виртуална машина доскоро, която се оказа, че не ти дава да ползваш цялото ядро на процесора постоянно (boostable VM), а само част от него. Това предизвикваше лаг при мен, но хостингът не беше специално за hlds, а обикновена виртуална машина.
Моят съвет е, започни да отхвърляш възможности:
- тествай само с метамод, за да отхвърлиш проблем с модове/плъгини (което вече си направил)
- свали наново чисто hlds/rehlds и пробвай с него, за да изключиш софтуерен проблем с версия на hlds/rehlds
- последно остава хостинга, тествай платформата си (копи пейст) на друга машина как се държи, даже ако можеш, направи това първо
Също така ми е интересно как се държи при sys_ticrate 280? Възможно е процесорът наистина да е много слаб и да му е трудно да рендерира 1000 фпс.
При 0 играчи не би трябвало да качва над няколко % cpu usage.
Ако имаш достъп до терминал на машината, покажи резултата от
Бях наел виртуална машина доскоро, която се оказа, че не ти дава да ползваш цялото ядро на процесора постоянно (boostable VM), а само част от него. Това предизвикваше лаг при мен, но хостингът не беше специално за hlds, а обикновена виртуална машина.
Моят съвет е, започни да отхвърляш възможности:
- тествай само с метамод, за да отхвърлиш проблем с модове/плъгини (което вече си направил)
- свали наново чисто hlds/rehlds и пробвай с него, за да изключиш софтуерен проблем с версия на hlds/rehlds
- последно остава хостинга, тествай платформата си (копи пейст) на друга машина как се държи, даже ако можеш, направи това първо
Също така ми е интересно как се държи при sys_ticrate 280? Възможно е процесорът наистина да е много слаб и да му е трудно да рендерира 1000 фпс.
При 0 играчи не би трябвало да качва над няколко % cpu usage.
Ако имаш достъп до терминал на машината, покажи резултата от
Код за потвърждение: Избери целия код
cat /proc/cpuinfo
-
hackera457
Извън линия - Модератор
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Високо натоварване при празен сървър
Така и автора на темата не предостави параметрите на машината - това какъв е процесора, каква Linux OS ползва, компилирано ли е ядрото, VPS ли ползва и прочие
Проблемите може да са:
* Процеса да се стартира само на едно ядро и да натоварва само него, а останалите да не се товарят /при повече процесори с повече от 1 ядро/
* Да е изтеглил готова платформа от някъде, в която не знае какво е слагано или правено вместо да си изтегли чиста платформа и да си я персонализира
* Не компилирано като хората ядро /само ако е правена компилация на ядрото/ поради неправилни настройки на ядрото
* Ботовете, като цяло тези ботове, които слагате в сървърите си са напълно безсмислени и товарят
При +sys_ticrate 1100 -pingboost 3 и без играчи в сървъра, ако всичко е наред трябва да има минимално натоварване 0.00-1.00 може и малко над това
Също не виждам да е предоставена информация от cat /proc/cpuinfo
Проблемите може да са:
* Процеса да се стартира само на едно ядро и да натоварва само него, а останалите да не се товарят /при повече процесори с повече от 1 ядро/
* Да е изтеглил готова платформа от някъде, в която не знае какво е слагано или правено вместо да си изтегли чиста платформа и да си я персонализира
* Не компилирано като хората ядро /само ако е правена компилация на ядрото/ поради неправилни настройки на ядрото
* Ботовете, като цяло тези ботове, които слагате в сървърите си са напълно безсмислени и товарят
При +sys_ticrate 1100 -pingboost 3 и без играчи в сървъра, ако всичко е наред трябва да има минимално натоварване 0.00-1.00 може и малко над това
Също не виждам да е предоставена информация от cat /proc/cpuinfo
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
s1lata
Извън линия - Потребител
- Мнения: 228
- Регистриран на: 10 Апр 2020, 21:25
- Се отблагодари: 69 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
- Обратна връзка:
Високо натоварване при празен сървър
Обзалагам се, че проблема иде от процесора защото товари само едно ярдро, ботовете нямат нищо отбщо със това.hackera457 написа: ↑22 Апр 2020, 12:14 Така и автора на темата не предостави параметрите на машината - това какъв е процесора, каква Linux OS ползва, компилирано ли е ядрото, VPS ли ползва и прочие
Проблемите може да са:
* Процеса да се стартира само на едно ядро и да натоварва само него, а останалите да не се товарят /при повече процесори с повече от 1 ядро/
* Да е изтеглил готова платформа от някъде, в която не знае какво е слагано или правено вместо да си изтегли чиста платформа и да си я персонализира
* Не компилирано като хората ядро /само ако е правена компилация на ядрото/ поради неправилни настройки на ядрото
* Ботовете, като цяло тези ботове, които слагате в сървърите си са напълно безсмислени и товарят
При +sys_ticrate 1100 -pingboost 3 и без играчи в сървъра, ако всичко е наред трябва да има минимално натоварване 0.00-1.00 може и малко над това
Също не виждам да е предоставена информация от cat /proc/cpuinfo
-
Todoroff
Извън линия - Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 02 Апр 2020, 07:56
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 2 пъти
- Обратна връзка:
Високо натоварване при празен сървър
Не ползвам vps а само съм наел сървър, вчера си писах със съпорта, той спомена че платформата е актуализирана преди няколко дни. (Несъм я качвал аз) Според тях това натоварване е нормално при pingboost 3 и че не би трябвало да представлява проблем за играчите. Ще цитирам и по надолу това което ми беше написал. Ще пиша отново на съпорта да ми каже каква са параметрите и да ли е компилирано ядрото. В момента нямам възможност да кача платформата на друга машина за да тествам как ще се държи, пробвах само с мода като го качих на готова платформа свалена от сайта, и дори с 30 бота натоварването беше 1.5 cpu.на домашният ми компютър с windows.
Извън темата
Както може би знаете PINGBOOST отговаря за FPS, съответно колкото повече FPS има сървъра толкова повече ресурс той ползва дори да използва 40-50% при празен сървър е нормално, тъй като той трябва да поддържа тези 1000 FPS, рядко това създава проблеми на играчите или сървъра.
-
Just
Извън линия - Потребител
- Мнения: 427
- Регистриран на: 23 Дек 2016, 19:10
- Местоположение: http://cs-ultragaming.info
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
- Обратна връзка:
Високо натоварване при празен сървър
Какъв е този съпорт че да имаш такива проблеми с сървъра
1. Вземи си сървър от добра компания
2. Предлагам ти да са Gameservers.bg
3. Проблемите отиват в кофата и ги забравяш
NEW CS 1.6 SERVERS IP: 45.144.155.176:27015
-
hackera457
Извън линия - Модератор
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Високо натоварване при празен сървър
Така мисля, че е крайно време да се спомене какво всъщност правят различните режими на pingboost:
Всички режими, които може да се задават на pingboost се използват за да се редуцира латентноста /закъснението/ причинена от сървъра. По подразбиране в Linux реализацията добавя около 20ms към пинга на всеки играч. Под Windows няма такова същество като pingboost
-pingboost 1 - редуцира се латентността, като се използва различен изчакващ метод. Този режим редуцира латентността до 10 ms
-pingboost 2 - използва малко по различен метод, Отново редуцирането на латентността е до 10 ms като е възможно сървърът да бъде добавен в определени(терминални) ситуации
-pingboost 3 - минимизира се латентността до минимално възможно ниво, като кадъра се обработва всеки път, когато пристигне пакет. Това води до възможно най-малка латентност, но също води и до екстремално натоварване на процесора (прави се пълен кадър за всеки пакет, имайки предвид, че всеки играч изпраща много пакети натоварването е голямо). При тази настройка ще се използват всички налични процесори/ядра/
При -pingboost 3 вярно е че се натоварва, но ако е слаб процесора, или се стартира процеса само на едно ядро /при лоша кампилация също се получава такова натоварване/. Според мен целия проблем идва от процесора, автора на темата да смени хостинга, който ползва или да редуцира metamod плъгините в това число и да премахне ботовете.
Отделно има една подробност, която много хора не знаят - повечето хостинг компании хостват всичките сървъри на една машина така че възможно е някой друг сървър да влияе на натовареността и от там и твоя сървър да изписва това, тъй като всички ресурси ползват 1 процесор, особено ако машината е слаба и хоства 20 сървъра, натовареността на един влияе и на останалите, поради това, че се ползва ресурса на процесора от всички процеси
Всички режими, които може да се задават на pingboost се използват за да се редуцира латентноста /закъснението/ причинена от сървъра. По подразбиране в Linux реализацията добавя около 20ms към пинга на всеки играч. Под Windows няма такова същество като pingboost
-pingboost 1 - редуцира се латентността, като се използва различен изчакващ метод. Този режим редуцира латентността до 10 ms
-pingboost 2 - използва малко по различен метод, Отново редуцирането на латентността е до 10 ms като е възможно сървърът да бъде добавен в определени(терминални) ситуации
-pingboost 3 - минимизира се латентността до минимално възможно ниво, като кадъра се обработва всеки път, когато пристигне пакет. Това води до възможно най-малка латентност, но също води и до екстремално натоварване на процесора (прави се пълен кадър за всеки пакет, имайки предвид, че всеки играч изпраща много пакети натоварването е голямо). При тази настройка ще се използват всички налични процесори/ядра/
При -pingboost 3 вярно е че се натоварва, но ако е слаб процесора, или се стартира процеса само на едно ядро /при лоша кампилация също се получава такова натоварване/. Според мен целия проблем идва от процесора, автора на темата да смени хостинга, който ползва или да редуцира metamod плъгините в това число и да премахне ботовете.
Отделно има една подробност, която много хора не знаят - повечето хостинг компании хостват всичките сървъри на една машина така че възможно е някой друг сървър да влияе на натовареността и от там и твоя сървър да изписва това, тъй като всички ресурси ползват 1 процесор, особено ако машината е слаба и хоства 20 сървъра, натовареността на един влияе и на останалите, поради това, че се ползва ресурса на процесора от всички процеси
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
Todoroff
Извън линия - Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 02 Апр 2020, 07:56
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 2 пъти
- Обратна връзка:
Високо натоварване при празен сървър
Благодаря на всички и най вече на hackera457 за изчерпателният отговор, доста полезен за много хора от аудиторията.
Проблема си остава същия, след като изтече хостинга ще го сменя.
Проблема си остава същия, след като изтече хостинга ще го сменя.
Извън темата
В момента сървъра работи на 2x Intel Xeon X5680, това ми отговориха от хостинга.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 1 Отговори
- 3704 Преглеждания
-
Последно мнение от Simon
-
- 4 Отговори
- 4806 Преглеждания
-
Последно мнение от Drea<M>40BG ;]]
-
- 0 Отговори
- 2848 Преглеждания
-
Последно мнение от impossible
-
- 0 Отговори
- 1551 Преглеждания
-
Последно мнение от Zaeka321
-
- 0 Отговори
- 1579 Преглеждания
-
Последно мнение от digitalbg
-
- 1 Отговори
- 1671 Преглеждания
-
Последно мнение от Just
-
- 2 Отговори
- 2467 Преглеждания
-
Последно мнение от d.valchev96
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта