Редирект фулл сървър !

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
bullic
Извън линия
Мнения: 49
Регистриран на: 13 Ное 2016, 11:53

Редирект фулл сървър !

Мнение от bullic » 10 Дек 2016, 11:53

Здравейте , Как мога да направя когато сървъра е фулл да редиректва към другия ми сървър ? без да ползвам xredirect и др.
Изображение

Аватар
mount4
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Редирект фулл сървър !

Мнение от mount4 » 10 Дек 2016, 12:19

m4_redirect.zip
(1.29 KiB) Свалено 137 пъти
m4_redirect.zip
(1.29 KiB) Свалено 137 пъти
В server или amxx.cfg слагаш един квар m4_server и ай-пи-адреса на втория ти сървър.
Например:

m4_server "XXX.XXX.XXX.XXX:XXXXX"
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Аватар
bullic
Извън линия
Мнения: 49
Регистриран на: 13 Ное 2016, 11:53

Re: Редирект фулл сървър !

Мнение от bullic » 10 Дек 2016, 12:37

Това какво прави смисъл когато сървъра е 31/32 го препраща към другия ИП адрес?
Изображение

Аватар
mount4
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Редирект фулл сървър !

Мнение от mount4 » 10 Дек 2016, 13:09

Да и те пуска ако имаш RESERVATION flag.

Код за потвърждение: Избери целия код

if(get_playersnum() == get_maxplayers() && (!( get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION )))
		client_cmd(id, "connect %s", m4_server)
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Редирект фулл сървър !

Мнение от OciXCrom » 10 Дек 2016, 16:24

Няма как в client_connect() да провериш флаговете на играча при положение, че същите ги получава в client_authorized(), който се извиква след client_connect(). Плъгинът няма как да работи при играчи със защитени игри, а такива ги има много. Командата "connect" е блокирана в такива игри и няма как плъгин да я използва върху играч. За тази цел ползвай този сток:

Код за потвърждение: Избери целия код

execute_command(id, const szText[], any:...)
{
    #pragma unused szText
    
    if(id == 0 || is_user_connected(id))
    {        
        new szMessage[256]
        format_args(szMessage, charsmax(szMessage), 1)
        message_begin(id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id)
        write_byte(strlen(szMessage) + 2)
        write_byte(10)
        write_string(szMessage)
        message_end()
    }
} 

Код за потвърждение: Избери целия код

execute_command(id, "connect %s", g_szIP) 

Аватар
mount4
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Редирект фулл сървър !

Мнение от mount4 » 10 Дек 2016, 16:30

Ок, ето нова версия с нещата които каза.
edit: ocixcrom, този сток неработи в client_authorized. Ще пробвам със set_task да го направя с забавяне.
btw открих този метод но незнам дали е добър -> client_cmd(id, "wait;wait;wait;wait;wait;^"Connect^" %s:%d", g_ipcvar, g_portcvar)
m4_redirect.zip
(1.81 KiB) Свалено 150 пъти
m4_redirect.zip
(1.81 KiB) Свалено 150 пъти
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта