Проблем с Admin Cape

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
YankoNL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 06 Апр 2017, 09:07
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 22 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Проблем с Admin Cape

Мнение от YankoNL » 18 Яну 2019, 17:21

Здравейте! Следния плъгин работи, но не мисля че е оптимизиран и когато влизат Steam играчи получават "Bad Load models/player/terror/terror.mdl". Как може да се оправи това?
Благодаря предварително!

Код за потвърждение: Избери целия код

#define FLAG_CAPE ADMIN_LEVEL_G

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

new g_admincapeEnt[33]
new cvar_enable
new MODEL_CAPE[] = "models/fter/bm/cape/admin.mdl"

static const PLUGIN_NAME[] 	= "Admin Cape"
static const PLUGIN_AUTHOR[] = "*-*"
static const PLUGIN_VERSION[] = "1.4"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
	register_cvar(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)	
	cvar_enable = register_cvar("admin_cape", "1")
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(MODEL_CAPE)	
	
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gign/gign.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gsg9/gsg9.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/sas/sas.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/urban/urban.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/vip/vip.mdl")

	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/arctic/arctic.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/guerilla/guerilla.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/leet/leet.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/terror/terror.mdl")	
}

public client_connect(id)
{
	if(g_admincapeEnt[id] > 0)
		remove_entity(g_admincapeEnt[id])
	g_admincapeEnt[id] = 0
}

public client_disconnected(id)
{
	if(g_admincapeEnt[id] > 0)
		remove_entity(g_admincapeEnt[id])
	g_admincapeEnt[id] = 0
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(!is_user_alive(id) && g_admincapeEnt[id] > 0)
	{
		remove_entity(g_admincapeEnt[id])
		g_admincapeEnt[id] = 0
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if (!(get_user_flags(id) & FLAG_CAPE))
	{
		remove_entity(g_admincapeEnt[id])
		g_admincapeEnt[id] = 0
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	if(g_admincapeEnt[id] < 1)
	{
		g_admincapeEnt[id] = create_entity("info_target")
		if(g_admincapeEnt[id] > 0)
		{
			entity_set_int(g_admincapeEnt[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
			entity_set_edict(g_admincapeEnt[id], EV_ENT_aiment, id)
			entity_set_model(g_admincapeEnt[id], MODEL_CAPE)			
		}
	}
	
	if (g_admincapeEnt[id] > 0)
	{
		new modelID = get_model_id(id)
		entity_set_int(g_admincapeEnt[id], EV_INT_body, modelID)
	}

	if(g_admincapeEnt[id] < 1)
		return PLUGIN_CONTINUE

	return PLUGIN_CONTINUE
}

new modelname[9][] =
{
	"gign",
	"gsg9",
	"sas",
	"urban",
	"vip",
	"arctic",
	"guerilla",
	"leet",
	"terror"
}

public get_model_id(id)
{
	new modelStr[32], iNum=32, modelID
	get_user_info(id,"model",modelStr,iNum)
	
	for(new i = 0; i < 9; i++)
	{
		if (equali (modelStr, modelname[i]) )
		{
			modelID = i
		}
	}	
	return modelID
}

Аватар
stambeto2006
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 505
Регистриран на: 06 Окт 2016, 15:44
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 45 пъти
Обратна връзка:

Проблем с Admin Cape

Мнение от stambeto2006 » 18 Яну 2019, 18:01

Промени този cvar на сървъра и след това не би трябвало да имаш проблем със тази грешка.

mp_consistency 1
--->
mp_consistency 0

Другият вариант е файла да е различен на двете места.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Проблем с Admin Cape

Мнение от OciXCrom » 18 Яну 2019, 20:03

Премахни всички редове от кода започващи с force_unmodified - тази функция изхвърля играчите ако моделът качен в сървъра е различен от този който го имат в играта. Моделите от Steam са различни от обикновените.

Аватар
YankoNL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 06 Апр 2017, 09:07
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 22 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Проблем с Admin Cape

Мнение от YankoNL » 18 Яну 2019, 22:59

Благодаря ви! Бих желал да попитам, понеже ползвам блокмейкър и след като някой админ вземе Stealth от блокче - наметалото остава видимо. Възможно ли е да се направи това наметало да е част от модела или с код да става невидимо?

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Проблем с Admin Cape

Мнение от OciXCrom » 19 Яну 2019, 14:30

Няма как да стане "част от модела". Може с код да се направи да стане невидимо, обаче тази редакция трябва да се направи в blockmaker плъгина + да се направят нативи в admin cape плъгина за да се сложи невидимост на модела. Лошо е, че все още няма никакъв forward в АМХХ който да се извиква при смяна на видимостта на дадено entity.

Аватар
YankoNL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 06 Апр 2017, 09:07
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 22 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Проблем с Admin Cape

Мнение от YankoNL » 19 Яну 2019, 16:11

По-добре да го махна в такъв случай. Възможно е да стане част от модела ама трябва да си поиграя с Milk Shake 3D и там да настроя и анимации на героя, разположение на наметалото и така нататък, и така нататък.
Благодаря ви за помощта! :lock: :lock: :lock:

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Проблем с Admin Cape

Мнение от OciXCrom » 19 Яну 2019, 17:25

В такъв случай ще трябва да го направиш за всеки един модел. Имах предвид, че няма как да стане с плъгин.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта