Как да премахна ( Fire in the hole) съобщението

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
antonstoqnovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 213
Регистриран на: 15 Окт 2017, 10:40
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Как да премахна ( Fire in the hole) съобщението

Мнение от antonstoqnovv » 02 Сеп 2018, 10:58

Как да го премахна не искам изобщо да съобщава когато някой метне граната
( Player (RADIO): Fire in the hole! )
Последно промяна от OciXCrom на 02 Сеп 2018, 15:02, променено общо 1 път.
Причина: Гледай къде си пускаш темите!!!!!!
:dance: connect 88.99.12.243:27019 :dance:

Аватар
stambeto2006
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 505
Регистриран на: 06 Окт 2016, 15:44
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 45 пъти
Обратна връзка:

Как да премахна ( Fire in the hole) съобщението

Мнение от stambeto2006 » 02 Сеп 2018, 11:01

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >

enum _:CvarBits (<<=1) {
    BLOCK_RADIO = 1,
    BLOCK_MSG
};

new g_pCvar;

public plugin_init( ) {
    register_plugin( "'Fire in the hole' blocker", "1.0", "xPaw" );
    
    g_pCvar = register_cvar( "sv_fith_block", "3" );
    
    register_message( get_user_msgid( "TextMsg" ),   "MessageTextMsg" );
    register_message( get_user_msgid( "SendAudio" ), "MessageSendAudio" );
}

public MessageTextMsg( )
    return ( get_msg_args( ) == 5 && IsBlocked( BLOCK_MSG ) ) ? GetReturnValue( 5, "#Fire_in_the_hole" ) : PLUGIN_CONTINUE;

public MessageSendAudio( )
    return IsBlocked( BLOCK_RADIO ) ? GetReturnValue( 2, "%!MRAD_FIREINHOLE" ) : PLUGIN_CONTINUE;

GetReturnValue( const iParam, const szString[ ] ) {
    new szTemp[ 18 ];
    get_msg_arg_string( iParam, szTemp, 17 );
    
    return ( equal( szTemp, szString ) ) ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}

bool:IsBlocked( const iType )
    return bool:( get_pcvar_num( g_pCvar ) & iType );

Аватар
Kasapin4
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 93
Регистриран на: 07 Авг 2018, 07:41
Се отблагодари: 16 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Как да премахна ( Fire in the hole) съобщението

Мнение от Kasapin4 » 02 Сеп 2018, 11:02

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >

enum _:CvarBits (<<=1) {
    BLOCK_RADIO = 1,
    BLOCK_MSG
};

new g_pCvar;

public plugin_init( ) {
    register_plugin( "'Fire in the hole' blocker", "1.0", "xPaw" );
    
    g_pCvar = register_cvar( "sv_fith_block", "3" );
    
    register_message( get_user_msgid( "TextMsg" ),   "MessageTextMsg" );
    register_message( get_user_msgid( "SendAudio" ), "MessageSendAudio" );
}

public MessageTextMsg( )
    return ( get_msg_args( ) == 5 && IsBlocked( BLOCK_MSG ) ) ? GetReturnValue( 5, "#Fire_in_the_hole" ) : PLUGIN_CONTINUE;

public MessageSendAudio( )
    return IsBlocked( BLOCK_RADIO ) ? GetReturnValue( 2, "%!MRAD_FIREINHOLE" ) : PLUGIN_CONTINUE;

GetReturnValue( const iParam, const szString[ ] ) {
    new szTemp[ 18 ];
    get_msg_arg_string( iParam, szTemp, 17 );
    
    return ( equal( szTemp, szString ) ) ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}

bool:IsBlocked( const iType )
    return bool:( get_pcvar_num( g_pCvar ) & iType );
Преди време стамбето беше поискал подобно нещо, и смирнофф предостави плъгин който е премахнато това което искаш ти.
Последно промяна от 1fRaNkkK на 02 Сеп 2018, 15:25, променено общо 1 път.
Причина: Моля те да използваш [code] BBCode за такива неща.

Аватар
antonstoqnovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 213
Регистриран на: 15 Окт 2017, 10:40
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Как да премахна ( Fire in the hole) съобщението

Мнение от antonstoqnovv » 02 Сеп 2018, 11:28

Супер :lock:
:dance: connect 88.99.12.243:27019 :dance:

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта