Как да го премахна не искам изобщо да съобщава когато някой метне граната
( Player (RADIO): Fire in the hole! )
Как да премахна ( Fire in the hole) съобщението
-
antonstoqnovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 213
- Регистриран на: 15 Окт 2017, 10:40
- Се отблагодари: 9 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Как да премахна ( Fire in the hole) съобщението
Последно промяна от OciXCrom на 02 Сеп 2018, 15:02, променено общо 1 път.
Причина: Гледай къде си пускаш темите!!!!!!
Причина: Гледай къде си пускаш темите!!!!!!
connect 88.99.12.243:27019
-
stambeto2006
Извън линия - Модератор
- Мнения: 505
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 15:44
- Се отблагодари: 53 пъти
- Получена благодарност: 45 пъти
- Обратна връзка:
Как да премахна ( Fire in the hole) съобщението
Код за потвърждение: Избери целия код
#include < amxmodx >
enum _:CvarBits (<<=1) {
BLOCK_RADIO = 1,
BLOCK_MSG
};
new g_pCvar;
public plugin_init( ) {
register_plugin( "'Fire in the hole' blocker", "1.0", "xPaw" );
g_pCvar = register_cvar( "sv_fith_block", "3" );
register_message( get_user_msgid( "TextMsg" ), "MessageTextMsg" );
register_message( get_user_msgid( "SendAudio" ), "MessageSendAudio" );
}
public MessageTextMsg( )
return ( get_msg_args( ) == 5 && IsBlocked( BLOCK_MSG ) ) ? GetReturnValue( 5, "#Fire_in_the_hole" ) : PLUGIN_CONTINUE;
public MessageSendAudio( )
return IsBlocked( BLOCK_RADIO ) ? GetReturnValue( 2, "%!MRAD_FIREINHOLE" ) : PLUGIN_CONTINUE;
GetReturnValue( const iParam, const szString[ ] ) {
new szTemp[ 18 ];
get_msg_arg_string( iParam, szTemp, 17 );
return ( equal( szTemp, szString ) ) ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}
bool:IsBlocked( const iType )
return bool:( get_pcvar_num( g_pCvar ) & iType );
-
Kasapin4
Извън линия - Потребител
- Мнения: 93
- Регистриран на: 07 Авг 2018, 07:41
- Се отблагодари: 16 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Как да премахна ( Fire in the hole) съобщението
Код за потвърждение: Избери целия код
#include < amxmodx >
enum _:CvarBits (<<=1) {
BLOCK_RADIO = 1,
BLOCK_MSG
};
new g_pCvar;
public plugin_init( ) {
register_plugin( "'Fire in the hole' blocker", "1.0", "xPaw" );
g_pCvar = register_cvar( "sv_fith_block", "3" );
register_message( get_user_msgid( "TextMsg" ), "MessageTextMsg" );
register_message( get_user_msgid( "SendAudio" ), "MessageSendAudio" );
}
public MessageTextMsg( )
return ( get_msg_args( ) == 5 && IsBlocked( BLOCK_MSG ) ) ? GetReturnValue( 5, "#Fire_in_the_hole" ) : PLUGIN_CONTINUE;
public MessageSendAudio( )
return IsBlocked( BLOCK_RADIO ) ? GetReturnValue( 2, "%!MRAD_FIREINHOLE" ) : PLUGIN_CONTINUE;
GetReturnValue( const iParam, const szString[ ] ) {
new szTemp[ 18 ];
get_msg_arg_string( iParam, szTemp, 17 );
return ( equal( szTemp, szString ) ) ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}
bool:IsBlocked( const iType )
return bool:( get_pcvar_num( g_pCvar ) & iType );
Последно промяна от 1fRaNkkK на 02 Сеп 2018, 15:25, променено общо 1 път.
Причина: Моля те да използваш [code] BBCode за такива неща.
Причина: Моля те да използваш [code] BBCode за такива неща.
-
antonstoqnovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 213
- Регистриран на: 15 Окт 2017, 10:40
- Се отблагодари: 9 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 4 Отговори
- 1253 Преглеждания
-
Последно мнение от Huehue
-
- 3 Отговори
- 1815 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 2 Отговори
- 1801 Преглеждания
-
Последно мнение от iv69
-
- 3 Отговори
- 825 Преглеждания
-
Последно мнение от antonstoqnovv
-
- 5 Отговори
- 1527 Преглеждания
-
Последно мнение от YankoNL
-
- 11 Отговори
- 602 Преглеждания
-
Последно мнение от petkoivan007
-
- 0 Отговори
- 1037 Преглеждания
-
Последно мнение от ChrisBenoit
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта