Нуждая се от помощ за vzbb_goldenak
-
1fRaNkkK
Извън линия - Потребител
- Мнения: 776
- Регистриран на: 09 Окт 2016, 15:21
- Се отблагодари: 8 пъти
- Получена благодарност: 55 пъти
Нуждая се от помощ за vzbb_goldenak
Прочети темата, която си дал в първото мнение? viewtopic.php?t=338
Нуждая се от помощ за vzbb_goldenak
Да, но кое е точното нещо, което трябва да сложа в amxx.cfg?1fRaNkkK написа: ↑01 Сеп 2018, 12:26 Прочети темата, която си дал в първото мнение? viewtopic.php?t=338
-
User12
Извън линия - Потребител
- Мнения: 321
- Регистриран на: 25 Яну 2018, 22:39
- Местоположение: Сливен
- Се отблагодари: 40 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
- Обратна връзка:
Нуждая се от помощ за vzbb_goldenak
Заповядай направих ти го със цвар от който да си настройваш колко да струва , тествай дали работи само си пишеш във amxx.cfgiwanow написа: ↑01 Сеп 2018, 12:53Да, но кое е точното нещо, което трябва да сложа в amxx.cfg?1fRaNkkK написа: ↑01 Сеп 2018, 12:26 Прочети темата, която си дал в първото мнение? viewtopic.php?t=338
"Goldenak_cost", "150" , където 150 е колко да струва итема .
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <vzbb_mod>
#include <colorchat>
#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
new AK_V_MODEL[64] = "models/v_golden_ak47.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/p_golden_ak47.mdl"
/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets, cvar_custommodel, cvar_uclip, pcvar_goldencost
new bool:g_HasAk[33]
new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]
// Sprite
new m_spriteTexture
const Wep_ak47 = ((1<<CSW_AK47))
new item_id
public plugin_init()
{
/* CVARS */
cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenak_dmg_multiplier", "1")
cvar_custommodel = register_cvar("goldenak_custom_model", "1")
cvar_goldbullets = register_cvar("goldenak_gold_bullets", "1")
cvar_uclip = register_cvar("goldenak_unlimited_clip", "1")
pcvar_goldencost = register_cvar("Goldenak_cost", "150")
item_id = register_shop_item("Golden Ak47",get_pcvar_num(pcvar_goldencost),USE_BATTLE,TEAM_HUMANS,ADMIN_ALL,NO_MAX_BUYS)
// Register The Buy Cmd
register_concmd("amx_goldenak", "CmdGiveAk", ADMIN_BAN, "<name>")
// Register The Plugin
register_plugin("VZBB Item: Golden Ak 47", "1.0", "AlejandroSk")
// Death Msg
register_event("DeathMsg", "Death", "a")
// Weapon Pick Up
register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
// Current Weapon Event
register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
// Ham TakeDamage
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}
public client_connect(id)
{
g_HasAk[id] = false
}
public client_disconnect(id)
{
g_HasAk[id] = false
}
public Death()
{
g_HasAk[read_data(2)] = false
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
g_HasAk[id] = false
}
public plugin_precache()
{
precache_model(AK_V_MODEL)
precache_model(AK_P_MODEL)
m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
precache_sound("weapons/zoom.wav")
}
public checkModel(id)
{
if ( !g_HasAk[id] || !is_user_human(id) )
return PLUGIN_HANDLED
new szWeapID = read_data(2)
if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public checkWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_human(id) || !g_HasAk[id]) return PLUGIN_HANDLED
new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
new plrWeapId
plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
if (plrWeapId == CSW_AK47 && g_HasAk[id])
{
checkModel(id)
}
else
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
{
// If the user is out of ammo..
get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
// Get the name of their weapon
give_item(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
}
if(read_data(3))
{
if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
{
new clip,ammo
new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
new pteam[16]
get_user_team(id, pteam, 15)
if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_AK47) && g_HasAk[id])
{
new vec1[3], vec2[3]
get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
//BEAMENTPOINTS
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte (0) //TE_BEAMENTPOINTS 0
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short( m_spriteTexture )
write_byte(1) // framestart
write_byte(5) // framerate
write_byte(2) // life
write_byte(10) // width
write_byte(0) // noise
write_byte( 255 ) // r, g, b
write_byte( 215 ) // r, g, b
write_byte( 0 ) // r, g, b
write_byte(200) // brightness
write_byte(150) // speed
message_end()
}
bullets[id] = clip
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_HasAk[attacker] )
{
SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
}
}
public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
if( !is_user_alive( id ) )
return PLUGIN_HANDLED
if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
{
new szClip, szAmmo
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
if( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
{
g_hasZoom[id] = true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}
else if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public shop_item_selected(id,itemid)
{
if(itemid != item_id) return PLUGIN_HANDLED
give_item(id, "weapon_ak47")
g_HasAk[id] = true
ColorChat(id,GREEN, "[VZBB]^x01 You have bought a^x04 Golden Ak47^x01!")
return PLUGIN_HANDLED
}
public CmdGiveAk(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg[32];
read_argv(1,arg,31);
new player = cmd_target(id,arg,7);
if (!player || !is_user_human(player) )
return PLUGIN_HANDLED;
new name[32];
get_user_name(player,name,31);
give_item(player, "weapon_ak47")
g_HasAk[player] = true
return PLUGIN_HANDLED
}
stock drop_prim(id)
{
new weapons[32], num
get_user_weapons(id, weapons, num)
for (new i = 0; i < num; i++) {
if (Wep_ak47 & (1<<weapons[i]))
{
static wname[32]
get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
engclient_cmd(id, "drop", wname)
}
}
}
-
User12
Извън линия - Потребител
- Мнения: 321
- Регистриран на: 25 Яну 2018, 22:39
- Местоположение: Сливен
- Се отблагодари: 40 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
- Обратна връзка:
Нуждая се от помощ за vzbb_goldenak
А ти компилира ли плъгина който ди дадах в предното ми мнение ? Ако не си го компилирал , няма как да стане .
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1810
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 370 пъти
- Обратна връзка:
Нуждая се от помощ за vzbb_goldenak
Проверих кода, няма как да не става... Ако не искаш с cvar на този ред:
Код за потвърждение: Избери целия код
item_id = register_shop_item("Golden Ak47",75,USE_BATTLE,TEAM_HUMANS,ADMIN_ALL,NO_MAX_BUYS)
Нуждая се от помощ за vzbb_goldenak
И тук съм го променил и в квара, без промяна..F33L Th3 P0W3R. написа: ↑01 Сеп 2018, 13:30Проверих кода, няма как да не става... Ако не искаш с cvar на този ред:Това 75 ти е цената, редактирай я на колкото искаш..Код за потвърждение: Избери целия код
item_id = register_shop_item("Golden Ak47",75,USE_BATTLE,TEAM_HUMANS,ADMIN_ALL,NO_MAX_BUYS)
-
User12
Извън линия - Потребител
- Мнения: 321
- Регистриран на: 25 Яну 2018, 22:39
- Местоположение: Сливен
- Се отблагодари: 40 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
- Обратна връзка:
Нуждая се от помощ за vzbb_goldenak
Не може да не става , цвара си го пишеш във amxx.cfg > компилираш плъгина и го слагаш на сървъра > рескаш мапа и като влезенш в менюто за оръжието трябва да ти дава същата стойност като цвара , ако не става пробвай да рестартираш сървъра !
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 2 Отговори
- 389 Преглеждания
-
Последно мнение от cgozzie
-
- 6 Отговори
- 748 Преглеждания
-
Последно мнение от zolfeca
-
- 7 Отговори
- 2199 Преглеждания
-
Последно мнение от Zaeka321
-
- 2 Отговори
- 325 Преглеждания
-
Последно мнение от Stilex
-
- 1 Отговори
- 901 Преглеждания
-
Последно мнение от ChrisBenoit
-
- 8 Отговори
- 1654 Преглеждания
-
Последно мнение от s1lata
-
- 2 Отговори
- 924 Преглеждания
-
Последно мнение от Stilex
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта