Проблем с смяна на звуците на оръжие с плъгин

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Проблем с смяна на звуците на оръжие с плъгин

Мнение от Marinovv » 22 Мар 2018, 22:14

Здравейте! Много се извинявам, ако темата е в грешния раздел, но тук не става въпрос, за изработка или преработка..

Ползвам този плъгин: https://forums.alliedmods.net/showthrea ... 79?t=43979 за смяна на моделите и звуците на оръжия. Въпроса е, че не сменя звуците. Исках да пробвам да сменя звукът на стрелбата на USP пистолета с мой. Тегли се звукът от играчите, но не се заменя определено.

В new_weapons.inc добавям звукът, както трябва уж

Код за потвърждение: Избери целия код

"sound/weapons/usp_unsil-1.wav" "sound/weapons/usp_unsil-2.wav"
    Оригинал //// Новия модел/звук"
Гледам в самата тема на плъгина има потребител, който се оплаква, за звуците както в моя проблем, че не се заменят, но се теглят от играчи. Дали самия плъгин не е за цс 1.6 нещо или пък нз..

Бихте ли ми препоръчали някой подобен плъгин, който позволява смяна на звуците на оръжия?

Ако кажете ще пусна заявка, за създаване на плъгин.. :grrr:
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Проблем с смяна на звуците на оръжие с плъгин

Мнение от OciXCrom » 23 Мар 2018, 00:21

Невъзможно е да се заменят звуците на оръжията, освен ножа.

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Проблем с смяна на звуците на оръжие с плъгин

Мнение от Marinovv » 23 Мар 2018, 01:30

Но само в този плъгин или изцяло, защото в твоя голденак, където е за шопа ти звукът му е сменен гледам?

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cromchat>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN_VERSION "4.x"

additem ITEM_GOLDENAK
#define GOLDENAK_ID "goldenak"
#define GOLDENAK_NAME "Golden AK47"
#define GOLDENAK_PRICE 16000
#define GOLDENAK_LIMIT 1
#define GOLDENAK_SOUND "weapons/gauss2.wav"
#define GOLDENAK_VMODEL "models/custom_shop/v_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_PMODEL "models/custom_shop/p_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define GOLDENAK_DAMAGE 5
#define GOLDENAK_AMMO 500
new bool:g_blGoldenAK[33]

// Comment this line to disable the bullets.
#define USE_BULLETS

#if defined USE_BULLETS
	// You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
	#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav"
	
	#define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
	#define BULLET_STARTFRAME 1
	#define BULLET_FRAMERATE 20
	#define BULLET_LIFE 2
	#define BULLET_WIDTH 10
	#define BULLET_NOISE 7
	#define BULLET_COLOR_RED 0
	#define BULLET_COLOR_GREEN 112
	#define BULLET_COLOR_BLUE 255
	#define BULLET_BRIGHTNESS 255
	#define BULLET_SPEED 300
	new g_iGoldenBullet
#endif

#define DEFAULT_VMODEL "models/v_ak47.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_ak47.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
	register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1")
	register_concmd("amx_goldenak", "AdminCommand_Goldenak", ADMIN_BAN, "<name|#userid>")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
	#if defined USE_BULLETS
		RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
	#endif
}

public plugin_precache()
{
	ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT)
	precache_model(GOLDENAK_VMODEL)
	precache_model(GOLDENAK_PMODEL)
	
	#if defined USE_BULLETS
		g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
	#endif
	
	#if defined BULLET_SOUND
		precache_sound(BULLET_SOUND)
	#endif
}

public AdminCommand_Goldenak(id, iLevel, iCid)
{
	if(!cmd_access(id, iLevel, iCid, 2))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new szPlayer[32]
	read_argv(1, szPlayer, charsmax(szPlayer))
	
	new iPlayer = cmd_target(id, szPlayer, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY|CMDTARGET_ALLOW_SELF|CMDTARGET_ONLY_ALIVE)
	
	if(!iPlayer)
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new szName[2][32]
	get_user_name(id, szName[0], charsmax(szName[]))
	get_user_name(iPlayer, szName[1], charsmax(szName[]))
	
	g_blGoldenAK[iPlayer] = true
	give_item(iPlayer, GOLDENAK_WEAPON_STR)
	cs_set_user_bpammo(iPlayer, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO)
	goldenModel(iPlayer)
	CC_SendMessage(0, "&x05Administrator &x04%s &x05dade Goldenak na &x04%s", szName[0], szName[1])
	return PLUGIN_HANDLED
}


public cshopItemBought(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = true; give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
	
public cshopItemRemoved(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }
	
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
{
	if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
		if(g_blGoldenAK[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor)
			SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
			
}	
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
g_blGoldenAK[id] = false
set_default_model(id)
}
#if defined USE_BULLETS			
	public eventPrimaryAttack(iWeapon)
	{
		new id = pev(iWeapon, pev_owner)
		
		if(!g_blGoldenAK[id])
			return
			
		new iClip, iAmmo
		new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
		
		if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW)
			return
		
		#if defined BULLET_SOUND
			player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
		#endif
		
		new iVec1[3], iVec2[3]
		get_user_origin(id, iVec1, 1)
		get_user_origin(id, iVec2, 3)
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_BEAMPOINTS)
		write_coord(iVec1[0])
		write_coord(iVec1[1])
		write_coord(iVec1[2])
		write_coord(iVec2[0])
		write_coord(iVec2[1])
		write_coord(iVec2[2])
		write_short(g_iGoldenBullet)
		write_byte(BULLET_STARTFRAME)
		write_byte(BULLET_FRAMERATE)
		write_byte(BULLET_LIFE)
		write_byte(BULLET_WIDTH)
		write_byte(BULLET_NOISE)
		write_byte(BULLET_COLOR_RED)
		write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
		write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
		write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
		write_byte(BULLET_SPEED)
		message_end()
	}
#endif

public goldenModel(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id])
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL)
	}
}

public set_default_model(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
	}
}

#if defined BULLET_SOUND
	player_emitsound(id, szSound[])
		emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif
Не може ли така да се направи в нов плъгин, за всички оръжия?
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Проблем с смяна на звуците на оръжие с плъгин

Мнение от OciXCrom » 23 Мар 2018, 02:23

Не е сменен, а е сложен върху оригиналния, демек двата се чуват заедно. Невъзможно е с всякакъв плъгин.

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Проблем с смяна на звуците на оръжие с плъгин

Мнение от deadlylord » 23 Мар 2018, 04:13

Ако се направи цялостно ново оръжие там може да има custom звуци, https://www.youtube.com/watch?v=_7DQsYiUtDo

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

Проблем с смяна на звуците на оръжие с плъгин

Мнение от Marinovv » 23 Мар 2018, 11:20

Аха ясно. Благодаря ви. Лок.
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта