Въпрос относно плъгин.

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
SkandaU
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 213
Регистриран на: 09 Яну 2017, 12:37
Се отблагодари: 45 пъти
Получена благодарност: 22 пъти

Въпрос относно плъгин.

Мнение от SkandaU » 01 Фев 2017, 15:36

Не знаех къде да пусна темата, ако е в грешен раздел я преместете.
http://prntscr.com/e34dy4 как да оправя това? не мога да го оправя и да подкарам самия плъгин.
Изображение

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Re: Въпрос относно плъгин.

Мнение от WaLkZ » 01 Фев 2017, 15:39

Грешно заглавие

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Въпрос относно плъгин.

Мнение от OciXCrom » 01 Фев 2017, 15:41

Снимката е празна?

Аватар
JustInCase
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 582
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Re: Въпрос относно плъгин.

Мнение от JustInCase » 01 Фев 2017, 15:51

MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Въпрос относно плъгин.

Мнение от OciXCrom » 01 Фев 2017, 15:54

До преди малко не се отваряше при мен. Плъгинът не може да работи без този плъгин, тъй че провери дали е включен.

Аватар
SkandaU
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 213
Регистриран на: 09 Яну 2017, 12:37
Се отблагодари: 45 пъти
Получена благодарност: 22 пъти

Re: Въпрос относно плъгин.

Мнение от SkandaU » 01 Фев 2017, 16:37

http://prntscr.com/e35blc Сега ако ми кажеш ся кой плъгин иска.. :D
Изображение

Аватар
JustInCase
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 582
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Re: Въпрос относно плъгин.

Мнение от JustInCase » 01 Фев 2017, 16:43

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

new gCvarEnabled;
new gCvarColor;
new gCvarDuration;
new gCvarDelay;
new gCvarHitself;
new gCvarDamage;
new gCvarRings;
new gCvarRadius;
new gCvarGrenade;
new gScreenfade
new gTrail;
new gGlass;
new gExplotion;

const gTaskFrostnade = 3256

new const gModelGlass[] = "models/glassgibs.mdl"
new const gModelTrail[] = "sprites/laserbeam.spr"
new const gModelExplotion[] = "sprites/shockwave.spr"
new const gSoundWave[] = "warcraft3/frostnova.wav";    
new const gSoundFrosted[] = "warcraft3/impalehit.wav";    
new const gSoundBreak[] = "warcraft3/impalelaunch1.wav";

new bool:gIsFrosted[33];
new bool:gIsImmune[33];

public plugin_init() 
{
    register_plugin("HNS_FROSTNADE", "1.0", "Jon")
    
    gCvarEnabled = register_cvar("hns_fn_enabled", "1") // ON/OFF PLUGIN
    gCvarColor = register_cvar("hns_fn_color", "75 125 255") // COLOR
    gCvarDuration = register_cvar("hns_fn_duration", "5.0") // FREEZE DURATION
    gCvarDelay = register_cvar("hns_fn_delay", "1.5") // DELAY BEFORE EXPLODE
    gCvarHitself = register_cvar("hns_fn_hitself", "1") // HIT SELF?
    gCvarDamage = register_cvar("hns_fn_damage", "0") // DAMAGE
    gCvarRings = register_cvar("hns_fn_rings", "1") // SPAWN RINGS?
    gCvarRadius = register_cvar("hns_fn_radius", "240") // FROST RADIUS
    gCvarGrenade = register_cvar("hns_fn_grenade", "3") // 1 = HE 2 = FLASH 3 = SMOKE
    
    gScreenfade = get_user_msgid("ScreenFade")
    
    register_event("DeathMsg","event_DeathMsg","a");
    
    RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "forward_PlayerSpawn", 1 );
    
    register_forward(FM_PlayerPreThink,"fwd_PlayerPreThink");
    register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel");
}

public plugin_natives()
{
    register_native( "set_user_nofrost", "_set_user_nofrost" );
}

public _set_user_nofrost( plugin, params )
{
    new client = get_param( 1 );
    if( get_param( 2 ) <= 0 ) 
        gIsImmune[ client ] = false;
    else 
        gIsImmune[ client ] = true;
}

public plugin_precache()
{
    gTrail = precache_model(gModelTrail)
    gExplotion = precache_model(gModelExplotion)
    gGlass = precache_model(gModelGlass)
    
    precache_sound(gSoundWave)
    precache_sound(gSoundFrosted)
    precache_sound(gSoundBreak)
}

public forward_PlayerSpawn(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        if(gIsFrosted[id]) RemoveFrost(id, false);
    }
}

public event_DeathMsg()
{
    new id = read_data(2);
    
    if(gIsFrosted[id]) RemoveFrost(id, true);
    else if(gIsImmune[id]) gIsImmune[id] = false;
}

public fwd_PlayerPreThink(id)
{
    if(gIsFrosted[id])
    {
        set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0});        
        set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) | FL_FROZEN);
    }
}

public fwd_SetModel(entity, const model[]) 
{
    static id
    id = pev(entity, pev_owner);
    
    if (!is_user_connected(id))
        return;
    
    new GrenadeType[ 26 ];
    switch (get_pcvar_num(gCvarGrenade))
    {
        case 1: GrenadeType = "models/w_hegrenade.mdl";
        case 2: GrenadeType = "models/w_flashbang.mdl";
        case 3: GrenadeType = "models/w_smokegrenade.mdl";
    }
    if(equal(model,GrenadeType) && get_pcvar_num(gCvarEnabled))
    {
        static Red, Green, Blue
        GetColor(Red, Green, Blue)
        
        fm_set_rendering(entity,kRenderFxGlowShell, Red, Green, Blue, kRenderNormal, 16);
        
        message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
        write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
        write_short(entity);    // entity
        write_short(gTrail);    // sprite
        write_byte(10);        // life
        write_byte(10);        // width
        write_byte(Red);    // r
        write_byte(Green);    // g
        write_byte(Blue);    // b
        write_byte(200);    // brightness
        message_end();
        
        set_pev(entity, pev_nextthink, get_gametime() + 10.0);
        
        static args[2]
        args[0] = entity;
        args[1] = id;
        
        set_task(get_pcvar_float(gCvarDelay), "ExplodeFrost", gTaskFrostnade, args, sizeof args)
    }
}

public ExplodeFrost(const args[2]) 
{     
    static ent
    ent = args[0]
    
    new id = args[1];
    
    // invalid entity
    if (!pev_valid(ent)) 
        return;
    
    // get origin
    static origin[3], Float:originF[3]
    pev(ent, pev_origin, originF);
    FVecIVec(originF, origin);

    // explosion
    if(get_pcvar_num(gCvarRings))
    CreateBlast(origin);
    
    // frost nade explode sound
    engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, gSoundWave, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
    
    // collisions
    static victim
    victim = -1;
    
    while((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, originF, get_pcvar_float(gCvarRadius))) != 0) 
    {
        if(!is_user_alive(victim) || gIsFrosted[victim])
            continue;
        
        if(gIsImmune[victim]) continue;
        
        if(get_user_team(id) == get_user_team(victim))
        {
            if(get_pcvar_num(gCvarHitself))
            {
                if(victim != id || !is_user_alive(id))
                continue;
            }
            else     continue;
        }

        
        static Red, Green, Blue
        GetColor(Red, Green, Blue)        
    
        fm_set_rendering(victim, kRenderFxGlowShell, Red, Green, Blue, kRenderNormal,25)
        engfunc(EngFunc_EmitSound, victim, CHAN_WEAPON, gSoundFrosted, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
    
        message_begin(MSG_ONE, gScreenfade, _, victim);
        write_short(~0); // duration
        write_short(~0); // hold time
        write_short(0x0004); // flags: FFADE_STAYOUT
        write_byte(Red);        // r
        write_byte(Green);        // g
        write_byte(Blue);
        write_byte(100); // alpha
        message_end();
        
        
        if(pev(victim, pev_flags) & FL_ONGROUND)
            set_pev(victim, pev_gravity, 999999.9) 
        else    set_pev(victim, pev_gravity, 0.000001) 
        
        if(get_pcvar_num(gCvarDamage))
        {
            new Float:health;
            pev(victim, pev_health, health);
            
            health -= get_pcvar_float(gCvarDamage)
            
            if(health <= 0)
            {
                user_silentkill(victim);
                make_deathmsg(id, victim, 0, "frostnade")
            }
            
            else    set_pev(victim, pev_health, health);
        }
        gIsFrosted[victim] = true;    
        set_task(get_pcvar_float(gCvarDuration), "TaskRemoveFrost", victim)
    }
    engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
}

public TaskRemoveFrost( id )
{
    RemoveFrost(id, true);
}

public RemoveFrost(id, bool:gbEffects) 
{
    if(!gIsFrosted[id]) // not alive / not frozen anymore
        return;
        
    // unfreeze
    
    gIsFrosted[id] = false;
    set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN);
    set_pev(id, pev_gravity, 1.0)
    message_begin(MSG_ONE, gScreenfade, _, id);
    
    fm_set_rendering(id)
    
    write_short(0); // duration
    write_short(0); // hold time
    write_short(0); // flags
    write_byte(0); // red
    write_byte(0); // green
    write_byte(0); // blue
    write_byte(0); // alpha
    message_end();
    
    if(gbEffects)
    {
        engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_VOICE, gSoundBreak, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
    
        static origin[3], Float:originF[3]
        pev(id, pev_origin, originF)
        FVecIVec(originF, origin)
    
        message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
        write_byte(TE_BREAKMODEL);
        write_coord(origin[0]);        // x
        write_coord(origin[1]);        // y
        write_coord(origin[2] + 24);    // z
        write_coord(16);        // size x
        write_coord(16);        // size y
        write_coord(16);        // size z
        write_coord(random_num(-50,50));// velocity x
        write_coord(random_num(-50,50));// velocity y
        write_coord(25);        // velocity z
        write_byte(10);            // random velocity
        write_short(gGlass);        // model
        write_byte(10);            // count
        write_byte(25);            // life
        write_byte(0x01);        // flags: BREAK_GLASS
        message_end();
    }
}
    
CreateBlast(const origin[3]) 
{
    static Red, Green, Blue
    GetColor(Red, Green, Blue)
    
    message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
    write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
    write_coord(origin[0]); // start X
    write_coord(origin[1]); // start Y
    write_coord(origin[2]); // start Z
    write_coord(origin[0]); // something X
    write_coord(origin[1]); // something Y
    write_coord(origin[2] + 385); // something Z
    write_short(gExplotion); // sprite
    write_byte(0); // startframe
    write_byte(0); // framerate
    write_byte(4); // life
    write_byte(60); // width
    write_byte(0); // noise
    write_byte(Red); // red
    write_byte(Green); // green
    write_byte(Blue); // blue
    write_byte(200); // brightness
    write_byte(0); // speed
    message_end();

    // medium ring
    message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
    write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
    write_coord(origin[0]); // start X
    write_coord(origin[1]); // start Y
    write_coord(origin[2]); // start Z
    write_coord(origin[0]); // something X
    write_coord(origin[1]); // something Y
    write_coord(origin[2] + 470); // something Z
    write_short(gExplotion); // sprite
    write_byte(0); // startframe
    write_byte(0); // framerate
    write_byte(4); // life
    write_byte(60); // width
    write_byte(0); // noise
    write_byte(Red); // red
    write_byte(Green); // green
    write_byte(Blue); // blue
    write_byte(200); // brightness
    write_byte(0); // speed
    message_end();
    
    // largest ring
    message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
    write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
    write_coord(origin[0]); // start X
    write_coord(origin[1]); // start Y
    write_coord(origin[2]); // start Z
    write_coord(origin[0]); // something X
    write_coord(origin[1]); // something Y
    write_coord(origin[2] + 555); // something Z
    write_short(gExplotion); // sprite
    write_byte(0); // startframe
    write_byte(0); // framerate
    write_byte(4); // life
    write_byte(60); // width
    write_byte(0); // noise
    write_byte(Red); // red
    write_byte(Green); // green
    write_byte(Blue); // blue
    write_byte(200); // brightness
    write_byte(0); // speed
    message_end();
}

GetColor(&r, &g, &b)
{
    new Color[16], Red[4], Green[4], Blue[4];
    get_pcvar_string(gCvarColor, Color, 15)
    if( equal( Color, "random" ) )
    {
        r = random_num( 100, 255 );
        g = random_num( 100, 255 );
        b = random_num( 100, 255 );
    }
    else
    {
        parse(Color, Red, 3, Green, 3, Blue, 3)
    
        r = str_to_num(Red)
        g = str_to_num(Green)
        b = str_to_num(Blue)
    }
}  
Last edited by lazarev; 04-12-2010 at 14:16.
Трябва ти FROST Granade плъгин ето ти този. Едитнат е с натива който плъгина използва в случея
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта