ПОМОЩ за Ranksystem code

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
stop cry!
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 382
Регистриран на: 07 Яну 2017, 02:18
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 1 път

ПОМОЩ за Ranksystem code

Мнение от stop cry! » 30 Яну 2017, 14:15

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>  
#include <cstrike>
#include <chatcolor>
#include <fvault>

#define MaxLevels 20
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <=  g_iMaxPlayers)

new gMaxPlayers, gMsgSayText, syncObj, Level[33], eXP[33]
new ranks_hud, knife_xp, he_xp, hs_xp, kill_xp, kill_msg

new const g_vault_name[] = "levelsz";

new const Levels[MaxLevels] = 
{
    0,
    50, 
    150, 
    250, 
    350, 
    450, 
    550, 
    650,
    750,
    850, 
    950,
    1150,
    1400,
	1700,
	2050,
	2450,
	2900,
	3400,
	3950,
	4550
}

new const Prefix[MaxLevels +1][] =
{
    "Newbie", 
    "Advanced",
    "Killer", 
    "Mega killer",
    "Ultra Killer", 
    "Unstoppable",
    "PRO",
    "God Of War", 
    "Gamer", 
    "Chuck Norris",
    "Machinie", 
    "SupoernNova",
    "Ultimate", 
    "Hitman",
	"Rambo",
	"Terminator",
	"Freak",
	"UNDEAD",
	"MONSTER",
	"MASTER"
	
}

public plugin_init() 
{
    register_plugin("Ranks & XP mod", "1.0", "alt.nick")
    
    register_event("DeathMsg","client_death","a") 
    register_clcmd("say", "hook_say")
    register_clcmd("say_team", "hook_say")
    
    register_clcmd("say /rank", "cmdRank")
    register_clcmd("say_team /rank", "cmdRank")
    
    register_clcmd("say /reset", "reset_xp")
    register_clcmd("say_team /reset", "reset_xp")
    
    ranks_hud = register_cvar("ranks_hud", "1")     // Дали да се появява хъд при влизане в сървъра. Включено 1/0 Изключено
    knife_xp = register_cvar("knife_xp", "1")     // Колко ХР да дава за убийство с нож.
    he_xp = register_cvar("he_xp", "1")        // Колко ХР да дава за убийство с Granata (HE).
    hs_xp = register_cvar("hs_xp", "1")        // Колко ХР да дава за убийство с Headshot.
    kill_xp = register_cvar("kill_xp", "1")        // Колко ХР да дава за нормално убийство.    
    kill_msg = register_cvar("kill_msg", "1")    // Дали да показва кой сте убили и колко ХР сте получили. Включено 1/0 Изключено
    
    register_concmd ("amx_give_xp", "CmdAddXP", ADMIN_LEVEL_A, "<nick | ct | t | @all> <xp>")
    
    gMaxPlayers = get_maxplayers()
    gMsgSayText = get_user_msgid("SayText")

    syncObj     = CreateHudSyncObj()
    
    fvault_load(g_vault_name)
}

public ShowHud(id) 
{
    set_hudmessage(142, 239, 39, -1.0, 0.01, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
    ShowSyncHudMsg(id, syncObj,"Rank: %s ^nXP: %i ^nLevel: %i", Prefix[Level[id]], eXP[id], Level[id])
}

public client_putinserver(id)
{
    if(get_pcvar_num(ranks_hud) == 1)
        set_task(1.0, "ShowHud", id, _, _, "b")
        
    if(Level[id] < MaxLevels-1)
        while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
            Level[id] += 1 
}

public client_death(killer, victim, weapon, hitgroup, TK)
{        
    if(killer == victim)
        return PLUGIN_HANDLED
        
    new Name[20]
    get_user_name(victim, Name, 19)
    new headshot = (hitgroup == HIT_HEAD) ? 1 : 0
    
    if(get_user_team(killer) == 2 && killer != victim)
    {
        switch(weapon) 
        {
            case CSW_HEGRENADE:
            {
                eXP[killer] += get_pcvar_num(he_xp)
                CheckLevel(killer)
                SaveData(killer)
                if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                    client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 %d XP^1 poradi ubiistwoto s^4 HE^1 na ^3%s^1.", get_pcvar_num(he_xp), Name)
            } 
            
            case CSW_KNIFE:
            {
                eXP[killer] += get_pcvar_num(knife_xp)
                CheckLevel(killer)
                SaveData(killer)
                if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                    client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 %d XP^1 poradi ubiistwoto s^4 noj^1 na ^3%s^1.", get_pcvar_num(knife_xp) , Name)
            } 
        }
        
        if(headshot)
        {
            eXP[killer] += get_pcvar_num(hs_xp)
            CheckLevel(killer)
            SaveData(killer)
            if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 2 XP^1 poradi ubiistwoto s^4 HS^1 na ^3%s^1.",get_pcvar_num(hs_xp),  Name)
        }
        else
        {
            eXP[killer] += get_pcvar_num(kill_xp)
            CheckLevel(killer)
            SaveData(killer)
            if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 1 XP^1 poradi ubiistwoto na ^3%s^1.", get_pcvar_num(kill_xp), Name)
        }
    }
    CheckLevel(killer)
    SaveData(killer)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public CheckLevel(id)
{
    if(Level[id] < MaxLevels-1)
        while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
            Level[id] += 1 
}

public client_connect(id)
{
    LoadData(id)
}


public client_disconnect(id)
{
    SaveData(id)
    eXP[id] = 0
    Level[id] = 0
    remove_task(id)
}
        
public reset_xp(id)
{
    if(eXP[id] != 0)
    {
        Level[id] = 0
        eXP[id] = 0
        CheckLevel(id)
        client_print_color(id, print_chat, "^4[Ranks]^1 Yspeshno nulirani washite^4 XP^1 i ^4Level^1.")
    }
    else
        client_print_color(id, print_chat, "^4[Ranks]^1 Washite^4 XP^1 i ^4Level^1 weche sa nulirani.")
}
        
public cmdRank(id)
{
    if(is_user_connected(id))
        client_print_color(id, print_chat, "^4[Ranks]^1 Rank:^4 %s^1 | XP:^4 %d^1 | Level:^4 %d^1.", Prefix[Level[id]], eXP[id], Level[id])
}
        
public CmdAddXP (iPlayer, level, cid)
{
    if(!cmd_access(iPlayer, level, cid, 3)) return PLUGIN_HANDLED;
        
    new arg [32]
    read_argv (1, arg, 31) 
 
    new AddXP [32]
    read_argv (2, AddXP, charsmax (AddXP))
 
    new XPtoGive = str_to_num (AddXP)
        
    new AdminName [32]
    new TargetName [32]
    get_user_name (iPlayer, AdminName, charsmax (AdminName))
        
    if(arg[0]=='@')
    { 
        if(equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL"))
        {
            new players[32], totalplayers, All
            get_players(players, totalplayers)
             
            for (new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                All = players[i]
                        
                eXP[All] += XPtoGive
            }
            
            CheckLevel(All)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na vsichki ^3igrachi^1!", AdminName, XPtoGive)
        }
        else if(equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t"))
        {
            new players[32], totalplayers, T
            get_players(players, totalplayers)
             
            for (new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                if (get_user_team(players[i]) == 1)
                {
                    T = players[i]
                            
                    eXP[T] += XPtoGive
                }
            }
            
            CheckLevel(T)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na vsichki ^3 Teroristi^1.", AdminName, XPtoGive)
        }
        else if(equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct"))
        {
            new players[32], totalplayers, CT
            get_players(players, totalplayers)
             
            for(new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                if(get_user_team(players[i]) == 2)
                {
                    CT = players[i]
                            
                    eXP[CT] += XPtoGive
                }
            }
            
            CheckLevel(CT)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na wsichki ^3 Kontra-Teroristi^1!", AdminName, XPtoGive)
        }
    }
    else
    {
        new iTarget = cmd_target(iPlayer, arg, 3)
        get_user_name (iTarget, TargetName, charsmax (TargetName))
        
        if(iTarget)
        {
            eXP[iTarget] += XPtoGive
            
            CheckLevel(iTarget)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na^3 %s^1.", AdminName, XPtoGive, TargetName)
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

bool:IsValidMessage( szMessage[ ], iLen )
{
    read_args( szMessage, iLen )
    remove_quotes( szMessage )
   
    new iPos, cChar
    while( 0 <= ( cChar = szMessage[ iPos++ ] ) <= 255 )
    {
        if( cChar != ' ' && cChar != '%' )
        {
            return true
        }
    }
   
    return false
}

public hook_say(id)
{
    if(!is_user_connected(id)) 
        return PLUGIN_HANDLED_MAIN
    
    new szArgs[192]
    
    if( !IsValidMessage(szArgs, charsmax(szArgs))) 
        return PLUGIN_HANDLED_MAIN

    if(equal(szArgs,"")) return PLUGIN_HANDLED_MAIN

    
    new szName[32]
    get_user_name(id, szName, sizeof szName-1)

    new alive = is_user_alive(id)

    if(contain(szArgs,"@") >= 0) 
    return  PLUGIN_HANDLED_MAIN
 
    format(szArgs, 191, "^x04[^x03%s^x04] ^x03%s^x01 :  %s",  Prefix[Level[id]], szName, szArgs)

    for(new i = 1; i <= gMaxPlayers; i++)
    {
        if(!is_user_connected(i))
            continue
    
        if(alive && is_user_alive(i))
        {
            message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i)
            write_byte(id)
            write_string(szArgs)
            message_end()
        } 
        else if(!alive && !is_user_alive(i)) 
        {
            new format[192]
            formatex(format,191,"^x01* DEAD %s",szArgs)
            message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i)
            write_byte(id)
            write_string(format)
            message_end()
        }
    }
        
    return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public SaveData(id)
{
    new name[32];
    get_user_name(id,name,31);
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    
    format(vaultkey,63,"%s", name);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id]);
    fvault_set_data(g_vault_name,vaultkey,vaultdata);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public LoadData(id)
{
    new name[32];
    get_user_name(id,name,31);
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    
    format(vaultkey,63,"%s",name);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id]);
    fvault_get_data(g_vault_name,vaultkey,vaultdata,charsmax(vaultdata));
    
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    new playerxp[32], playerlevel[32];
    parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
    
    eXP[id] = str_to_num(playerxp);
    Level[id] = str_to_num(playerlevel);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
При компилиране показва това ..
http://prnt.sc/e26ycz

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: ПОМОЩ за Ranksystem code

Мнение от OciXCrom » 30 Яну 2017, 15:01

new const Prefix[MaxLevels +1][] - Както виждаш, тук трябва да има едно повече от първите.

Аватар
stop cry!
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 382
Регистриран на: 07 Яну 2017, 02:18
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 1 път

Re: ПОМОЩ за Ranksystem code

Мнение от stop cry! » 30 Яну 2017, 15:06

Nice Lock

new const Prefix[MaxLevels +1][] Ако това стане new const Prefix[MaxLevels][] пак ли ще трябва да е +1

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: ПОМОЩ за Ranksystem code

Мнение от OciXCrom » 30 Яну 2017, 15:10

Ако направиш това, възможно е да прецакаш целия плъгин. :)
Не е направено да е +1 за украса.

Аватар
stop cry!
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 382
Регистриран на: 07 Яну 2017, 02:18
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 1 път

Re: ПОМОЩ за Ranksystem code

Мнение от stop cry! » 30 Яну 2017, 15:15

Да пробвах го и плъгина успешно се компилира не се бъгна??

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: ПОМОЩ за Ranksystem code

Мнение от OciXCrom » 30 Яну 2017, 15:20

Компилирането няма нищо общо с това. Почти съм сигурен, че ще намериш грешки в конзолата когато достигнеш последния левел. Защо премахна това изобщо?

Аватар
stop cry!
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 382
Регистриран на: 07 Яну 2017, 02:18
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 1 път

Re: ПОМОЩ за Ranksystem code

Мнение от stop cry! » 30 Яну 2017, 15:26

Не просто да тествам

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: ПОМОЩ за Ranksystem code

Мнение от OciXCrom » 30 Яну 2017, 15:31

Експериментираш, после ще се чудиш защо не ти работи плъгина. Ако премахнеш това, ще ти липсва името за последния левел, съответно плъгинът изцяло ще се бъгне.

Аватар
stop cry!
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 382
Регистриран на: 07 Яну 2017, 02:18
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 1 път

Re: ПОМОЩ за Ranksystem code

Мнение от stop cry! » 30 Яну 2017, 15:41

Обърках лок

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта