Resetscore System
Публикувано на: 07 Окт 2016, 16:21
☄ Описание
☄ Списък с cvar-ове
- Подобрена версия на добре познатия плъгин, който позволява сами да си модифицирате системата за рестартиране на статистиката (убийства/умирания).
- /rs
- /resetscore
☄ Списък с cvar-ове
- resetscore_prefix <по подразбиране: "!g[!tResetscore System!g]"> -- Префиксът, който се показва преди всяко съобщение в чата. Използвайте !n за обикновен цвят, !t за цвят според отбора и !g за зелено.
- resetscore_alive <по подразбиране: "1"> -- Определя дали командата може да се използва когато играчът е жив.
- resetscore_viponly <по подразбиране: "0"> -- Променете го на "1" ако искате командата да е достъпна само за ВИП потребителите.
- resetscore_vipflag <по подразбиране: "b"> -- Флагът за ВИП потребителите. Използва се ако горната настройка е включена.
- resetscore_limit <по подразбиране: "0"> -- Ако числото е по-голямо от 0, плъгинът автоматично ще активира ограничение за използване на командата, тоест ако сложите числото "5", командата ще може да се използва само 5 пъти за един мап.
- resetscore_resetkills <по подразбиране: "1"> -- Определя дали командата ще рестартира убийствата.
- resetscore_resetdeaths <по подразбиране: "1"> -- Определя дали командата ще рестартира умиранията.
- resetscore_resetmoney <по подразбиране: "0"> -- Определя дали командата ще рестартира парите.
- resetscore_notifyall <по подразбиране: "1"> -- Определя дали всички играчи ще бъдат уведомени, когато играч си рестартира статистиката. Ако е сложено на "0", само играчът, който е използвал командата ще получи съобщение в чата.
- resetscore_sound <по подразбиране: "1"> -- Дали да има звук при използване на командата ("0" = не; "1" = да, но само за играчът, който я е използвал; "2" = да, за всички играчи).
- resetscore_chat <по подразбиране: "0"> -- Дали командата (/rs или /resetscore) да се показва в чата след като е написана.
- resetscore_adverttime <по подразбиране: "120"> -- През колко време (в секунди) да се показва съобщението в чата, което информира играчите за използване на командата ("0" = изключено).