Страница 1 от 1

Team Join Management by Exolent

Публикувано на: 12 Окт 2016, 17:59
от stambeto2006
Team Join Management

by Exolent
Линк към оригинала.
Автор: Exolent
Модификация: Counter-Strike (CS)
Версия: 0.3


Описание:
• Този плъгин определя какво да се случва с играча когато той иска да си промени отбора.
• Може да принудите играча да влезе в някои от 2-та отбори когато се конектне.
• Може да принудите играча да влезе в нов отбор когато той е в единия от тях и се опита да се прехвърли към другия.
• Може да блокирате да не може да се сменят отборите т.е да стоите в този които сте влезли първоначално.


CVARs:
tjm_join_team <0|1|2|3|4>
• Изберете номера на отбора в които играча трябва да влезе :
• 0 = Да не влиза автоматично, 1 = T, 2 = CT, 3 = SPEC/зрител, 4 = Случайно CT или T

tjm_switch_team <0|1>
• Да принуждава играча да си смени отбора когато отвори менюто за сменяне на отбора
• 0 =Изкл., 1 =Вкл.

tjm_class_t <1|2|3|4|5>
• Какъв модел на играч да използва играча ако е принуден да влезе T.
• 1 = Phoenix Connexion, 2 = Elite Crew, 3 = Arctic Avengers, 4 = Guerilla Warfare, 5 = Случаен

tjm_class_ct <1|2|3|4|5>
• Какъв модел на играч да използва играча ако е принуден да влезе Counter-Terrorist .
• 1 = Seal Team, 2 = GSG-9, 3 = SAS, 4 = GIGN, 5 = Случаен

tjm_block_change <0|1>
• Ако tjm_switch_team НЕ е 1, това ще блокира играча да си избира отбори.
• 0 = Дa позволява размяна на отборите, 1 = Да забранява смяната на отборите.

Модули:
Не изисква.

Благодарности.

Код за потвърждение: Избери целия код

• VEN
• За "Auto Join On Connect" кода.
• Damaged Soul
• За"Message Logging" плъгина. 

Промени:

Код за потвърждение: Избери целия код

• Version 0.1
• Initial Release

• Version 0.2
• Fixed reconnect bug

• Version 0.3
• Fixed class number being too big for array  

Темата е взета от аmxmodxbg.
team_join.rar
(9.32 KiB) Свалено 330 пъти
team_join.rar
(9.32 KiB) Свалено 330 пъти

Re: Team Join Management by Exolent

Публикувано на: 03 Фев 2017, 21:19
от OciXCrom
Неодобрен

По-добър вариант: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=177592